SM-novelle
Fra : jan

Dato : 09-08-06 23:54

Den Længste Weekend

Den nye slaves maske sad meget stramt. Han åndede tungt gennem de to
huller under hans næsebor. Hans mund var fyldt med en oppustet
gummibold, der gjorde hans eventuelle protester til uforståelige grynt,
der kun kunne gøre hans situation endnu værre. Hans håndled var spændt
fast til den anden arms albuer bag hans ryg og hans ankler var lænket
sammen. Han prøvede at læne sig forover, men nåede ikke langt før
lænken i hans halsbånd stoppede ham samtidig med lyden af en lille
klokke. Han stivnede. Lyttede. Der var ingen reaktion i rummet og han
måtte være alene. Han vred kroppen lidt for at høre hvor lyden kom fra.
Den måtte enten være fra hans brystvorter eller hans pik. Han spændte i
pikken, men kunne kun mærke en stram følelse omkring roden. Måske sov
den, han havde ihverttilfælde siddet her længe.
Han hørte døren blive åbnet, nogle skridt, døren blev lukket igen og
skridtene kom nærmere. Hun stoppede foran ham og hendes parfume sneg
sig op i hans næse og brændte sig fast i hans sanser. Han håbede at en
kvinde der duftede så dejligt også så godt ud. ”Nå”, sagde hun, ”Kan du
godt lide at ligge på knæ for mig ?” Slaven nikkede. ”Du ser dejlig
hjælpeløs ud”, sagde hun, ”men først vil jeg lige høre om du virkelig
er i stand til at leve op til mine krav. Det lød jo meget flot i din
annonce.”

Skabt til at tjene – besat af kvinder. 30-årig piercet spankingboy
søger varmblodige hekse til nye eventyr. Jeg søger en meget slem pige,
som vil udfylde min hverdag med besværligt udførlige opgaver af enhver
art. Jeg forestiller mig at skulle lave mad, servere, vaske op, gøre
rent ,vaske tøj og tilfredsstille dine seksuelle behov. Du skal være
meget experimenterende, krævende og ubarmhjertig. Jeg forventer at du
vil kontrollere mit begær efter dig og jævnligt teste min loyalitet.
Skriv for nærmere information og betingelser for anonym besigtigelse.
Bill.mrk.o6

Det gøs i ham, havde han virkelig skrevet det. Han havde længe længtes
efter at være slave, men det her lød pludselig som total underkastelse.
Hun havde rykket en stol hen til ham og sat sig. Han ventede. ”Tror du
at du er i stand til at leve op til det der ?”, spurgte hun. Slaven
nikkede meget svagt. ”Ja, for du er helt min i denne weekend og hvis du
fortryder slipper du først fri Søndag midnat, så kan du selv tænke lidt
over hvad en skuffet kvinde kan gøre ved en hjælpeløs mand.” Det lød
ikke rart og han besluttede at gøre sit bedste. Hun rejste sig og gik
om på siden af ham og låste en hængelås op i væggen til hans halsbånd.
” Kravl med herover, sagde hun og trak i hans halsbånd. Han kravlede på
knæ med små skridt indtil lænken i hans ankler ikke var længere. ”Læn
dig fremover,” sagde hun og hev i kæden til hans hals ramte underdelen
af en gabestok. Hun holdt stadig kæden stram, mens hun lukkede
gabestokken og låste den. Han lå nu på knæ med lodrette lår og helt
strakt ryg. Han følte sig ikke særlig tryg da hun begyndte at gå rundt
om ham. Hun grinede let og gik ud af døren.
Han begyndte at overveje situationen igen, han havde aldrig set hende
før, de havde kun skrevet sammen. Det var ham selv der havde foreslået
at mødes i Spankingklubben, men pigen der lukkede ham ind var meget
fåmælt og ville ikke komme ham til hjælp, hvis han fortrød. Han regnede
med at de kendte hinanden. Døren gik igen op og hun gik om bag slaven.
Hun sagde intet men skilte hans ankler fra kæden og satte en stang fast
i stedet, som hun straks begyndte at skrue på. Hans ben blev derved
tvunget til at sprede sig. Hun smurte noget koldt på hans røvhul og
begyndte meget langsomt at presse en dildo op i ham. Den var ikke alt
for stor og han havde prøvet det før. Da den var helt i bund tog hun
nogle remme og spændte fast i hans hofterem. De gik gennem hans ben og
igennem et hul i dildoen, hun strammede remmene indtil hun var sikker
på at de sad godt fast. Det var hendes første direkte berøring og han
ville meget gerne mærke hende ordentligt. Det ville gøre ham lidt mere
tryg. Hun gik om foran ham og han prøvede om han kunne nå og røre
hende, men der var ingen chancer. Hun satte en ny kæde fast i hans
halsbånd og trak i en talje indtil kæden var stram igen. Hun låste
gabestokken op og lod ham rejse sig. Det var ikke så nemt med benene
spredte, men hun trak i kæden indtil hun var tilfreds og han stod lige
under taljen. Hun trak stolen hen og satte sig foran ham og nød synet
af hans tilgængelige krop. Endelig rejste hun sig og igen strammede hun
remmene mellem hans ben til de sad knaldhårdt. Hun pillede lidt ved
dildoen og han spjættede da hendes fingre rørte hans balder igen. Hun
trykkede på luftpumpen i sin hånd og han mærkede dildoen blev større.
Han vred sig og stønnede, men hun pumpede indtil hans protester blev
meget højlydte og han følte hans røv var ved at sprænge. Hun fjernede
pumpen og gik om foran ham. Drillende lod hun sine fingre glide ned
over hans bryst forbi brystvorterne og videre ned ad maven, forbi hans
pik og ind imellem hans ben, hvor hun lige strejfede hans spændte
nosser. Han vred sig noget, men måtte acceptere hendes leg. Hun lukkede
luften ud af bolden i hans mund og fjernede den. Han sank sit spyt og
forsøgte at komme med smagen af gummi. Hun gik tilbage til stolen og
satte sig igen. ”Er det besværligt nok, eller havde du forventet noget
mere ?” spurgte hun. ”Ja, det er besværligt nok,” svarede slaven. Hun
grinede. ”Det var din første fejl og endda første gang du taler til
mig, det bliver dyrt for dig. Når du får lov til at svare på mine
spørgsmål, skal du altid slutte med at sige ’frøken Frausing’. Er du
tørstig ?” ”Ja, frøken Frausing,” svarede slaven. ”Hvad vil helst have
at drikke ?” spurgte hun, meget sødt. ”Vand, frøken Frausing,” svarede
slaven. ”Det var dog utroligt,” sagde hun ”der bliver vist meget
arbejde med dig. Vand, hvorfor vil du drikke vand, når du kan få lov
til at drikke min urin?. Fra i dag vil din yndlingsdrik være min urin
eftersom jeg er din herskerinde." ”Ja frøken Frausing”, sagde slaven.
”Det er vist ikke helt gået op for dig hvad det indebærer at være min
slave. For det første har du ikke så mange muligheder for at gøre noget
som helst uden at jeg giver dig lov. Du kunne ikke tale før og kun
trække vejret gennem næsen. Du kan ikke samle benene eller forhindre
mig i på anden måde at bruge din krop efter mit forgodtbefindende. Du
kan ikke fortryde at du er her og du har ikke mulighed for at komme af
med hverken stort eller småt på toilettet. Du er kort sagt helt min
lige nu. For at understrege det vil jeg straffe dig, ikke særlig hårdt,
men alligevel. Du skal lære at tale pænt og ordentligt til mig.” Hun
rejste sig og gik over til ham og rørte let ved hans brystvorter. Hun
tog to klemmer og satte fast, en i hver brystvorte. Han gispede og trak
sig lidt tilbage. ”Så”, sagde hun, ”slap nu af, de er ikke så stramme.
Vent nu lidt, så går den værste smerte væk.” Hun blev stående foran ham
og lod sine fingre hvile på hans mave. De gled længere ned og rørte ved
hans pik. Den var snøret stramt ind og han kunne nu mærke at den sov
lidt. ”Kan du godt lide det”, spurgte hun. ”Ja frøken Frausing”,
svarede slaven. ”Godt”, sagde hun, ”jeg synes at vi skal fortsætte
hjemme hos mig, men for at vise hvor interesseret du er, skal du selv
komme hen til mig ude i byen og sige at du gerne vil være min slave.
Inden du tænker på at protestere skal du vide at jeg lænker dine arme
og hænder med hængelåse, som det kun er mig der har nøgle til og du
bliver ikke løst fra nogle af dine indsnøringer. Pigen der lukkede dig
ind her vil arrangere dig nøjagtigt som jeg ønsker og hvis du siger
bare et ord til hende, vil du få en meget lang og ubehagelig nat. Okay,
er det forstået.” ”Ja frøken Frausing”, svarede slaven spagt og
chokeret. ”Jeg vil være i nærheden af eller på torvet”, sagde hun, ”du
vil kunne se min BH tydeligt og at jeg har G-strengstrusser på. Jeg er
blondine og har hvidt tøj på, men husk både G-strengstrusser og BH skal
være synlige.”. Hun vendte sig og gik ud af døren.
Pigen kom ind næsten med det samme. Hun tog hans ankelremme af og gav
ham et par tætsiddende løbebukser på og kondisko. Bukserne snørede hun
ind så de afslørede hans halvstive pik og løftede nosser. Hun spændte
en kropssele formet som en rygsæk fast på ham, med indsyet trøje og
løsnede hans hænder en efter en og låste dem fast til bæreremmene på
rygsækken. Bæreremmene blev låst fast til hans hofterem og han kunne
ikke slippe ud af denne pine uden at finde sin herskerinde. Til sidst
fjernede hun masken og kom den sammen med de andre kæder og remme ned i
rygsækken. Hun tog ham hen foran et spejl og han var næsten ved at
besvime. Det første alle ville lægge mærke til var hans store pik og
nosser, de var simpelthen så tydelige, og pigen stod og smilede sigende
til ham. ”God fornøjelse”, sagde hun ”det bliver nok den mest
interessante gang for dig, at overbeglo andre piger ned i skridtet og
på brysterne. Farvel.” Hun førte ham hen til døren. ”Hvad vil du give
for at jeg ikke ringer og siger at du protesterede ?”, spurgte hun og
lod sine fingre glide ned omkring hans pik. Han turde slet ikke sig
noget for frøken Frausing havde sagt at han ikke måtte sige en lyd til
pigen, og i hans situation var det nok klogest ikke at sige noget. Alt
han kom ud for kunne sagtens vise sig at være en fælde. ”Nå, det finder
du ud af i aften”, sagde hun så og skubbede ham ud af døren og låste
den. Rystet gik han ned af trapperne og ud på gaden. Han forsøgte ikke
at kigge på nogen og krumme ryggen, men han kunne umuligt skjule sine
herligheder for nogen. De første piger han mødte forsøgte han ikke at
kigge på, eller kun at se efter hårfarven, men hurtigt begyndte han at
vende sig om efter dem. Også for at se om de vendte sig. Det var den
værste eftermiddag i hans liv. Han var nødt til at kigge efter alle
blondiner, både deres bryster og røv og se om de havde G-strengstrusse
på. Der var rigtig mange der kiggede hånligt på ham og hans pik. Der
var faktisk utroligt mange piger som ugenert kiggede på hans pik, det
var ikke så rart og han var glad for at de ikke vidste han bundet.
Efter et par svære timer begyndte han at genkende en pige, som han i
flere år havde sendt lange blikke og indimellem overbegloet uhæmmet.
Han tænkte på om det kunne være hende, i så fald var hun ihverttilfælde
en drømmepige for ham. Næste gang han passerede hende ignorerede han
hendes blik og gik hen til hende. Han var fuldstændig lammet og rød i
hovedet. Han tog meget mod til sig og sagde hej. Hun kiggede hånligt på
ham og vendte sig langsomt væk fra ham. Han kiggede på hendes røv og så
stregerne efter hendes G-strengstrusser. Han blev nødt til at gå op
foran hende. Han gik ind foran hende fra siden, mens han skævede til
hendes barm. Han standsede hende og sagde ”Jeg vil gerne være din
slave.” ”Er du sikker”, sagde hun. ”Hvorfor tog det så lang tid, kan du
godt lide at vise dig frem sådan ?”. ”Nej, frøken Frausing, jeg ved
ikke hvorfor, jeg er nok lidt genert ude i det virkelige liv.” ”Okay”,
sagde hun ”kom med og stil herovre ved hegnet, mens jeg drikker en kop
kaffe. Du skal holde dig 10 meter bag mig.” ”Ja, frøken Frausing”. Hun
gik langsomt foran ham og han var lettet over at det var hende. Nu var
det værste overstået og han gloede sultent på hendes lækre pæreformede
røv og talje. Han stillede sig ved hegnet og hun bestilte sin kaffe på
en fortovs cafe. Der var stadig mange piger der gloede en extra gang på
hans kompromitterende situation. Hun var længe om at blive færdig og
han ville efterhånden gerne på toilettet, men turde ikke stå og vride
sig alt for meget. Endelig kom hun over til ham og bad ham følge efter
hende. Hun tog en mountainbike og kørte langsomt gennem byen. Han måtte
indimellem småløbe for at følge med og hun valgte med vilje en omvej.
Godt forpustet nåede de til hendes hus og han ventede på at blive
lukket ind. Inde i entreen lagde han sig spontant på knæ foran hende og
trykkede hovedet mod hendes mave. Det var både af glæde og lettelse
over at det var hende, der stod bag . ”Jamen dog”, sagde hun, ”er du
helt vild med mig ?” ”Ja, frøken Frausing”, svarede slaven. Hun holdt
lidt om hans hoved inden hun tog ham med ind i stuen. Hun tømte
rygsækken og gav ham armremmene på igen. Da hans håndled igen var
lænket til albuerne på ryggen, tog hun rygsækken og seletøjet af ham.
Han fik halsbånd på og hun satte en lille vægt i hver af hans ringe i
brystvorterne. Han blev stående i stuen, mens hun hentede et kamera og
tog nogle billeder af ham i løbebukserne, især hans røv og pik og
nosser. Så trak hun ham hen til en lav stol, hun løsnede bukserne og
trak dem af ham sammen med skoene, således at han nu igen stod helt
nøgen foran hende. ”Sæt dig ned”, sagde hun og han satte sig i den lave
stol. Hun lænkede ham fast både i halsremmen og i anklerne, så han skød
ufrivilligt underlivet frem. Han begyndte at blive en lille smule
liderlig af at se hendes bevægelser og former, mens hun tog flere
billeder af ham. Han turde ikke spørge hvorfor hun ville forevige ham,
men han besluttede at spille sin rolle fuldt ud og håbede at hans gamle
drøm om at elske med hende blev opfyldt. Da hun var færdig satte hun
sig i sofaen lige overfor ham. Hun lagde armene ud på hver side af
ryglænet og krydsede benene, så hendes højre fod strejfede hans pik.
Hendes bryster blev meget tydeligt aftegnet mod blusen og han åd hende
med øjnene mens han spændte pikken. ”Du må gerne kigge på mig”, sagde
hun ”det har du jo alligevel gerne villet i mange år. Jeg håber du fik
en følelse af hvor ubehageligt det kan være at blive overbegloet på
gaden af alle mulige personer. Du vækkede ihverttilfælde en del opsigt.
– Er du tørstig ?” Slaven vidste ikke hvad han skulle svare. Han var
tørstig, men vidste godt hvad hun ville give ham at drikke. ”Ja, frøken
Frausing”, svarede han. Hun rejste sig og gik ud i køkkenet og hentede
et fyldt glas til ham. Hun gik om bag ham og holdt om hans nakke og
satte glasset for hans læber. Lige inden han begyndte at drikke kunne
han mærke sin pik blive mere stiv og han vidste at den stod lige ud i
luften. Hun grinede da hun så det, men sagde ikke noget. ”Skal du på
toilettet ?” spurgte hun. Det skulle han faktisk og svarede ja. Hun
holdt glasset ud for hans pik. Efter lidt tid tog hun det væk. ”Skulle
du ikke tisse ?”, spurgte hun. ”Jo, frøken Frausing”, svarede han. ”Er
du genert ?” spurgte hun. ”Ja, frøken Frausing”, svarede han. ”Det
bliver dit eget problem”, sagde hun, ”du får ikke mulighed for at komme
på toilettet medmindre jeg giver dig lov.” Hun rejste sig og stillede
glasset og satte sig igen. ”Er du glad for at det var mig det skrev
efter dig ?”, spurgte hun. ”Ja, frøken Frausing”, svarede han. ”Synes
du at jeg er flot ?”, spurgte hun.- ”Ja, frøken Frausing.”- ”Har du
prøvet at være slave før ?” –” Nej, frøken Frausing.” Hun lænede sig
forover og begyndte at lege med ham, hive i hans brystvorter , kærtegne
hans hals, holde om hans pik og kæle for hans nosser. Alene synet af
hende var nok til at tænde ham og pik kæmpede for at sprænge
jernbåndene omkring pungen og roden. Hun opmuntrede den konstant, men i
stedet for at løsne den spændte hun båndet omkring roden endnu mere ind
med en lille nøgle. Han stønnede og pev lidt, men hun blev ved indtil
hun ikke kunne stramme det mere. Hans pik stod nu helt tyk og stiv ud i
luften. Den havde i forvejen en blålilla farve og nu blev den næsten
helt mørk. Hun blev ved med at spørge ham om alt muligt mens hun holdt
øje med om pikken svandt ind.
Hun satte en kæde fast i hans halsbånd løsnede hans ankler, men bandt
dem sammen med en kort lænke. Så løsnede hun ham fra stolen og trak ham
med ud i køkkenet. Han kunne kun tage små skridt, men fulgte lydigt
med. Hun viste ham rundt i huset og til stadighed kontrollerede hun
hans pik. Endelig nåede de soveværelset og med et smørret grin væltede
hun ham ned på ryggen i sengen. Hun bandt hans ben fast til gavlen så
de var samlede og lænkede hans arme til hver side af sengen. Inden hun
låste hans halsbånd fast gav hun ham masken på, uden gummibold
heldigvis. ”Kan du nu ligge helt stille”, sagde hun, ”Ja, frøken
Frausing”, svarede han. Hun gik ud af døren og kom tilbage med
kameraet. Hun tog en del billeder og han håbede ikke hun ville vise dem
til andre. Så satte hun sig overskrævs på hans mave og tog blusen og
Bh’en af. Hun bøjede sig ned og kyssede ham på munden. Han var helt
vild og åndede tungt. Han længtes efter at mærke hendes skød omslutte
sin pik og løftede underlivet. Hun trykkede ham ned igen og lagde dig
ovenpå ham, med pikken imellem sine balder. Han var ved at skrige, det
var fuldstændigt vildt vidunderligt. Hun gned pikken op og ned af sin
kusse uden på bukserne og stønnede ham i øret. Så gled hun ned på siden
og begyndte langsomt at kysse hele hans krop fra halsen og ned. Hun bed
i hans brystvorter og fandt endelig vej til hans pik, som hun
forsigtigt lod tungen strejfe. Han var helt vild, selvom han ikke kunne
mærke hvor hun rørte. Bare tanken var nok for ham. Hun holdt den ene
hånd om hans nosser og slikkede langsomt og blidt hans pik Han spændte
den så godt han kunne, men jernbåndene forhindrede ethvert udsving i
hårdheden. Endelig tog hun bukser og trusser af og satte sig lige bag
hans pik. Hun kærtegnede den lidt endnu og log den så glide ind i
hendes våde kusse. Han kunne ikke mærke hende. Kun på lårene og maven.
Om han var inde i hende eller ej vidste han ikke. Den gjorde lidt mere
ondt, når hun sænkede sig end når hun løftede sig, men ellers intet.
Det blev til lang tids elskov inden hun var tilfreds. Han ville gerne
have sprøjtet sin sperm ud i hende, men ligemeget hvor meget lyst og
begær og liderlighed han besad, var det umuligt. Hun kom med et langt
støn og blev længe siddende ovenpå ham. Han havde meget ondt i pikken.
Endelig rejste hun sig og tog sit tøj på igen. Hun bandt hans arme på
ryggen, løsnede hans ben, men lod ham beholde masken på og pustede
gummibolden op igen, så han ikke kunne sige noget. Hun var tydeligvis
tilfreds og slog ham hele vejen ind til stuen i røven med en ridepisk.
Hun erklærede at han havde bestået den seksuelle test og bandt ham til
den lave stol igen. Han hørte at hun gik smånynnende rundt i køkkenet
og satte flere ting på gulvet foran ham. Han vidste ikke hvad hun nu
kunne finde på og havde svært ved at vænne sig til at være helt
hjælpeløs.
Frk.Frausing havde planlagt at tage et gipsaftryk af hans pik og
begyndte at smøre vaseline på den. Derefter blandede hun gipsen med
vand og lagde stykkerne omkring hans pik. Der gik en time uden at hun
talte til ham og uden at han egentlig vidste hvad hun lavede. Da
afstøbningen var fuldendt løsnede hun et stykke af masken og gav ham
mulighed for at se igen. Han blev igen fascineret af hendes krop og
udseende. Hendes bryster var guddommelige, store og tunge og hun
levendegjorde dem ved hver bevægelse hun foretog sig. Hun fyldte
gipsformen op med et eller andet kemisk lugtende og han sad og ventede,
mens han skævede til sin pik. Han plejede at være stolt af den, men
lige nu ville han gerne have den løsnet og blodtilførslen tilbage. Den
var garanteret helt kold og han var ikke helt tryg ved om hun nu
passede ordentligt på den, så den ikke fik livsvarige skader. Telefonen
ringede og han benyttede igen lejligheden til at beundre hende bagfra.
Pludselig fik hendes stemme en hård klang og hun vendte sig og så vredt
på ham. Det gik op for ham efterhånden at det var pigen fra
Spankingklubben hun talte med og det lød som om hun fortalte at han
havde gjort alt for at slippe for turen ude i byen, inklusiv seksuelle
tilbud i stort omfang. Han begyndte at protestere, men med gummibolden
i munden blev det ikke meget bedre. Hun afsluttede samtalen og gik
meget langsomt over til ham. ”Jeg er næsten helt sikker på at jeg sagde
til dig at du ikke måtte sige noget til pigen der klædte dig på og jeg
er helt sikker på at jeg sagde at du ikke måtte sige noget uden at have
fået lov.” Hun gik om bag ham så han ikke kunne se hende. ”Jeg havde
ellers tænkt at løse din pik, men det bliver nu en del af din straf.
Jeg håber den kan tåle det.” Hun gik over og satte sig i sofaen lige
over for ham og svingede den ene fod ind i hans nosser hele tiden, mens
hun talte videre. Han krympede sig ved smerten, men turde ikke
protestere. Hvor var det uretfærdigt, kunne han bare få fingre i den
kælling, så skulle han nok sætte hende på plads og hævne sig. ”Jeg tror
det bedste vil være, hvis du får et par huskeklemmer på til i morgen og
så må du gøre en ihærdig indsats for at gøre mig god igen. Skal vi sige
indtil i morgen tidlig, når jeg vågner.” Hun rejste sig og hentede en
pose med klemmer. Heldigvis var hans pik og nosser så hårdt udspændte
at der ikke var plads til klemmer, men hun satte hele vejen tværs over
hans bryst, fra brystvorte til brystvorte og hun strammede alle hans
remme en ekstra tand og pumpede mere luft i både dildoen og bolden i
hans mund. Hun rejste ham og lænkede hans hænder fast til halsbåndet
foran og satte en kæde fast mellem hans albuer på ryggen og
hofteremmen. Til sidst lænkede hun hans ankler sammen med en lænke og
satte klokken fast i hans piercing i pikken igen
Hun trak ham med ned i kælderen og viste ham et stort tomt lokale som
skulle gøres rent. Der var varmt vand og sæbe i fyrrummet og både
vægge, loft og gulv skulle vaskes. Han fik anvist en stige og en
gulvskrubbe og klud og fik besked på at gå i gang. Han skyndte sig at
begynde og hørte at hun låste døren da gik op i entreen igen. Her stod
han så, totalt fanget af hende på grund af hendes veninde. Intet havde
han kunne gøre, hverken fysisk eller verbalt. Han overvejede at fjerne
et par klemmer efter at have ramt dem flere gange, men turde simpelthen
ikke. Det var meget klart for ham at ligemeget hvor fri han blev Søndag
midnat, så var det umuligt for ham at slippe ud af hendes net indtil
da. Dette var hans første oplevelse af slavens kedelige sider, nok
ventede der en superlækker pige ovenpå, men først skulle der gå en hel
nat med smerte og næsten umuligt arbejde inden han bare fik lov at se
hende og måske havde hun flere torturagtige planer med hans krop. De
tanker som før havde tændt ham øjeblikkelig, blev nu til uhyggelige
forestillinger om smerte og ufrivillig tvang. Tænk hvis hun nu slet
ikke ville have ham, men bare experimentere kvit og frit med ham indtil
han besvimede af smerte eller fik varige men. Han blev nødt til at
stoppe sine tanker og istedet koncentrere sig om at vaske loftet. Det
var komplet umuligt at styre noget med så kort lænke mellem hænderne og
der var mere vand på gulvet og ham end på loftet. Han blev nødt til at
gøre det så godt han kunne, hvis der blev tid tilovers måtte han
klatvaske hist og her til det blev pænt. Han var sikker på at det var
en gammel kulkælder for der var meget beskidt.
Efter et par timer kom Frk. Frausing ned sammen med pigen fra
Spankingklubben. Han ville gerne afbryde arbejdet, men turde ikke. Han
stod på stigen og hun betragtede ham sukkersødt. Hun vidste godt at han
kun stod der på grund af hendes løgn. ”Kom herned”, sagde Frk. Frausing
og han kravlede besværligt ned af stigen og gik over foran hende. ”På
knæ”, sagde hun og han lagde sig lydigt på knæ. ”Jeg synes at det må
være rimeligt at Henriette også for lov til at straffe dig for din
ulydighed. Jeg er meget skuffet over dig og det her vil følge dig
længe. Du kan åbenbart ikke være alene og uden lænker, men det bliver
du heller ikke fremover. Nu gør du som hun siger, mens jeg venter ovre
i hjørnet.” Henriette beordrede ham til at bøje sig forover og gik om
bag ham og begyndte at piske ham. Det gjorde meget ondt og indimellem
hviskede hun i hans øre og lod ham forstå hvor meget hun nød at tage
sig disse friheder i hans navn. Da hun var færdig og hans røv var
brandvarm og glødende gik hun igen op i stuen. Frk. Frausing blev lidt
nede i kælderen og kærtegnede ham og log ham lugte til sin kusse. Hun
var meget opstemt af at have set ham blive pisket og han ville gerne
have slikket hende. Hun mente det var bedst at han skyndte sig og blive
færdig og endnu mere smertefuldt fortsatte han rengøringen. Det var en
meget lang og ubehagelig nat. Han havde det fysisk dårligt og var træt.
Endelig da han var færdig med halvdelen af sin klatvask kom hun ned og
hentede ham. Hun bemærkede at det så fint ud og trak ham op i
badeværelset. Her lænkede hun ham under bruseren og gav ham bindet for
øjnene igen. Han hørte at hun tissede og hun gav ham det at drikke. Han
nød det absolut ikke og var godt sur, men inden han fik sagt noget
havde hun igen fyldt hans mund med gummibolden. Han hørte at hun tog
sit nattøj af. ”Du vil vist efterhånden have godt af et bad, men først
tager jeg klemmerne af dig og så skrubber jeg dig ren.” Hun fjernede
under stor beklagelse fra slavens side klemmerne en efter en. De
efterlod store mærker og det var meget smertefuldt. Endelig da den
sidste var fjernet masserede hun mærkerne og hev lidt i de vægte han
næsten havde glemt sad i ringene i hans brystvorter. Nu kunne han
tydeligt mærke dem. Hun tændte for håndbruseren og lod de kolde stråler
ramme hans mave. Han nærmest skreg og forsøgte meget voldsomt at komme
fri. Hun grinede. ”Tror du jeg vil bruge varmt vand til en slave”;
sagde hun. Hun vaskede ham færdig og skyllede ham og begyndte at tørre
ham. Han pik gjorde mere ondt i det kolde vand og klemmemærkerne trak
sig også sammen. Hendes aftørring blev mere og mere intens og han fik
hurtigt varmen da hun begyndte at elske med ham. Han var meget
forvirret, bare han kunne mærke hende rigtigt. Han fik intet ud af det,
hvorimod hun kunne blive ved indtil hun fik den ene orgasme efter den
anden. Da hun var tilfredsstillet løsnede hun endelig remmen omkring
roden af hans pik og han mærkede at det begyndte at snurre i den. Hun
havde kun lige løsnet remmen nok til at der kom lidt smørevæske ud af
pikken og hun trak ham hen foran toilettet og lod ham falde på knæ. Hun
trak ham helt hen til kummen og lagde hans nosser ind over kanten og
lænkede ham fast til væggen, så han hverken kunne trække sig væk eller
rejse sig. ”Nu må du gerne tisse”, sagde hun. Han anede ikke hvordan
han stod, men han lagde mærke til at hun stadig var i rummet. Der gik
lang tid før han kunne og der gik lang tid inden han var færdig. Hans
pik blev ved med at rejse sig når han tissede og derved blev passagen i
hans urinrør endnu mindre. Efter et stykke tid gad hun ikke vente mere
og trak ham op og stå. Hun vaskede hans pik og lod ham komme med ind i
køkkenet, hvor han fik ordre på at lave morgenmad inden han skulle gøre
rent på badeværelset, rydde op i køkkenet og vaske op, ordne hendes
soveværelse og vaske lidt tøj for hende.
Det var stadig kun Lørdag formiddag og hun gik i bad inden hun tog i
byen for at handle ind. Han spiste så godt han kunne og ryddede op.
Hun havde igen strammet jernringen om hans pik, så den stod stiv lige
ud i luften. Desværre mistede han igen hurtigt følelsen i den efter den
hårde nat og efter et par forsøg på at tilfredsstille sig selv opgav
han. Det var også lidt farligt, måske ville hun blive meget sur hvis
han havde fået udløsning. Istedet begyndte han at udføre de opgaver hun
havde givet ham. Han forbandede kæden mellem hænderne og de små skridt
han kun kunne tage. Hun havde meget effektivt lagt beslag på ham, hele
tiden blev han mindet om at det var hende der bestemte hvad, hvornår og
hvordan han kunne nogenting. Han nåede at ordne køkkenet og
badeværelset inden hun kom hjem. Hun var meget dejlig og han vidste at
han nemt kunne blive forelsket i hende. Hun havde stramme Levi’s på og
en stumpebluse og han kravlede på knæ hen foran hende og kiggede op
under blusen. Hun havde en meget flot blonde BH med skåle på og han nød
sin stilling. ”Ja, ja noget for noget”, sagde hun og gik udenom ham.
Hun stillede varerne på bordet og sendte ham ind i soveværelset. ”Sådan
en velkomst må du gerne vise mig fremover”, sagde hun da hun kom ind i
soveværelset. ”Du er måske ved at vænne dig til at være min”, spurgte
hun. ”Ja, frøken Frausing”, svarede slaven. ”Det var dejligt”, sagde
hun. ”Vi skal have sorteret vasketøjet fra kurven derovre, men jeg må
hellere overvåge dig, ikke du oversavler mit undertøj. Du ville vel
gerne have udløsning, hvis det stod til dig selv og du er vel pervers
nok til at ligge med næsen ned i mine trusser og fantasere om mig,
ikke.” ”Ja, frøken Frausing”, svarede slaven og blev rød i hovedet. Han
havde en gang stjålet et par trusser fra en uskyldig skønhed i en
sportsforening og taget dem på hovedet, mens han onanerede til hendes
lugt. Godt hun ikke vidste det. Han begyndte at tage tøjet op fra
kurven og måtte sande at hun havde ret, aldrig før havde han set så
meget lækkert undertøj på en gang. Hun styrede sorteringen og viste ham
vejen til vaskemaskinen og hvordan den fungerede. SÃ¥ blev han sendt ind
i igen for at rede seng og bagefter var det køkkenet og badeværelset
som skulle rengøres med vand og sæbe. Han gjorde sit bedste med sin
begrænsede frihed og tænkte meget på hende. Skulle han sige ja til
hende og hvad indebar det mon. Han ville gerne spørge om en hen masse,
men måtte vente. Hvis hun var så slem altid vidste han ikke om han
kunne holde til hendes fantasier. Godt nok var han meget pervers og
havde også ideer om meget mere farlige og vilde ting, men det var mere
intenst når han var helt overladt til hende og ikke vidste hvad der
skulle foregå. Hun kunne selvfølgelig heller ikke kæle for hans pik
hele dagen, og han måtte vænne sig til at den var stiv hele tiden. Det
var også dejligt, han havde bare ventet noget mere, men i bund og grund
var det også hans ønske at blive brugt på andres bekostning uden selv
at kunne få noget ud af det. Han var i syv sind og hun vidste det
garanteret godt. Da han var færdig i badeværelset bød hun ham på mad.
Han var meget sulten og spiste hurtigt den smurte mad. Hun spurgte til
hans afføring og han måtte give hende ret i at det var en mandeting hun
ikke ville tage del i. Hun gik med til at fjerne dildoen på hans
foranledning og lade ham sidde i fred, men han fik ikke mulighed for at
tørre sig. Istedet kunne han bruge bruseren, med koldt vand
selvfølgelig og tørre af sig selv. Dette var hans første element af
friheden hos hende. Noget privat.
Han fik lov til at lægge sig på knæ ved siden af hendes stol og lægge
hovedet på hendes skød. Hun kærtegnede hans hoved og begyndte at spørge
ham ud om hvad han syntes om at være hos hende. Han svarede at han godt
kunne lide hende og hun var meget flot og at han havde håbet på en dag
at kunne score hende. Der var en gensidig tiltrækning, blot med hende
som herskerinde og ham som slave. Hun bød ham op at stå med ryggen mod
bordet og benene samlet mellem hendes og så begyndte hun at slikke hans
pik. Han ville meget have kunnet mærke det rigtigt, men visuelt gjorde
hun meget ud af det og han vidste at hvis han ikke var bundet så stramt
ind var han kommet lige på stedet. Hun holdt sin ene lille hånd blødt
om hans pik og kontrasten mellem hans store stive pik og hendes lille
fine hånd var næsten for meget. Hun kunne knap nå hele vejen rundt.
Hendes læber var varme og bløde og hun så extremt vampet ud med hele
munden fuld. Til sidst måtte han lukke øjnene og han næsten græd af
uforløst begær efter hendes krop. Han havde stadig fornemmelsen af
hendes fingre på pungen da han fortsatte med sine opgaver og gjorde
køkkenet i stand og ordnede resten af vasketøjet. Han havde ikke den
store fornemmelse af tiden, men klokken var vel omkring 18.00 da han
var færdig og blev sat i den lille stol foran sofa’en, mens hun
checkede hans arbejde. Der gik lang tid og han brød sig ikke om at
sidde så fastspændt. Det var bedre at kunne bevæge sig, selvom han ikke
kunne bestemme selv. Endelig kom hun tilbage og bortset fra enkelte
detaljer var hun tilfreds. Hun satte sig i soafa’en og han kiggede igen
beundrende på hendes figur og bevægelser. Hendes bryster var simpelthen
utrolige og han var meget stolt af at det var ham der i denne weekend
fik lov til at være sammen med hende. Hun besluttede sig for at lade
ham sidde og selv lave aftensmad, men han fik en lille forsmag på hvad
der ventede ham, hvis han sagde ja til hende. Hun havde en videofilm
med nogle meget extreme optagelser af en slave som blev misbrugt på det
groveste af sin herskerinde. Det gøs i ham flere gange og det hjalp
ikke særlig meget at frk. Frausing kom hen til ham flere gange og nev i
hans brystvorter og kyssede hans ører. Denne sukkersøde måde at
kærtegne ham på mens han var fuldstændig fanget og bundet og i hendes
vold, virkede endnu stærkere end hvis hun havde pisket ham til blods.
Hun nød at se ham bange og han var bange for hende. Hun virkede
djævelsk udspekuleret og endnu engang blev han meget i tvivl. Endelig
var filmen forbi og hun gav ham masken på med gummibolden i munden og
pumpede den hårdt op.
Han sad og ventede på hvad der nu skulle ske og hørte at hun gik rundt
omkring ham. ”Jeg kan se på dig at du blev chokeret”, sagde hun. ”Du
skal ikke være bange, det er en del af mine fantasier ikke noget jeg
vil byde dig, men du skal vide hvor extremt jeg tænker. Nu kan du sidde
her lidt og tænke over filmen, men glem mig ikke.” Hun satte igen
klemmer på hans brystvorter og han glemte hende absolut ikke. Efter
aftensmaden ryddede han igen op i køkkenet og da han var færdig, fik
han hofteremmen med dildoen på og blev placeret i stolen foran sofa’en.
Hun pumpede dildoen op og gav ham maske og gummibold på og han sad nu
igen afventende foran hende med pikken lige ud i luften og følte sig
virkelig som hendes slave. Denne aften ville hun lege lidt med ham,
tiden gik hurtigt og han skulle snart svare hende, ellers ville hun
tortere hans pik sønder og sammen, så han ikke kunne få rejsning i et
par uger, men det vidste han selvfølgelig ikke. Hun hentede et lille
oste-rivejern og satte sig over ved ham. Langsomt kørte hun det rundt
om hans pikhoved uden at trykke særlig hårdt, men alligevel blev han
mere og mere rød. Han kunne godt mærke noget skarpt på pikken, men
anede ikke hvad eller hvor det var. Det gjorde ret ondt, men ikke nok
til at han ville klage sig. Han havde ikke fået særskilt ordre til at
tie stille ligesom slaven på filmen, da herskerinden stak lange nåle
gennem hans pung, men han identificerede sig alligevel med den anden
slave og ville prøve at se hvor langt han kunne gå. Fr. Frausing blev
roligt ved. Indimellem rev hun lidt på hans pung og kærtegnede hans
krop og det var en underlig blanding. Hver gang hun holdt op slappede
han af og hver gang hun gik i gang igen føltes det som om hun trykkede
ti gange hårdere end da hun holdt op. Til sidst måtte han vride sig i
et forsøg på at få hende til at stoppe. Hun stoppede ikke men roste ham
for hvor længe han havde holdt ud og så gik hun for alvor i gang. Hun
kørte rivejernet hårdt rundt på hele hans pikhoved indtil det var lige
før det blødte. Hovedet var helt rødt over det hele og hun fortsatte
ned langs pikken indtil den havde fået samme tur. Han skreg inde i
masken og tårene trillede ud af hans øjne, men der var absolut ingen
nåde hos hende. Hun satte sig igen i sofa’en og trak hans stol helt hen
foran hende og lagde sine bare fødder på hans mave. ”Nu skal du lære et
par sætninger udenad, som du kan øve dig på i tilfælde af at du vælger
at blive min slave. Du skal høre godt efter og lære dem udenad til jeg
kommer tilbage. Den første lyder;
1. Det gør mig lykkelig at være Din slave
2. Jeg vil frivilligt adlyde Dig i enhver henseende
3. Jeg har ingen ret til at bestemme over min krop
4. Jeg vil aldrig kunne få sexuel tilfredsstillelse hos andre
5. Jeg vil modtage enhver afstraffelse som Du finder nødvendig
Hun sagde dem kun en gang. Han vidste ikke hvor længe han havde, men
hun tændte for fjernsynet og lod benene hvile op hans mave. En gang
imellem lod hun dem vandre rundt til hans pik og nosser og til hans
ringe i brystvorterne og hans hals. Efter et stykke tid fjernede hun
gummibolden og lod ham drikke lidt af hende urin for at skylle munden.
Han burde endnu engang føle sig ydmyget, men var for koncentreret til
at tænke over det. ”Er du klar til at bekende dig til mig”, spurgte hun
og lænede sig frem og satte en kæde i hver af hans ringe i
brystvorterne. Hun lænede sig tilbage og hev i kæderne. ”Jeg venter”,
sagde hun. ”Nummer 1, Det gør mig lykkelig at være Din slave. Nummer 2,
Jeg vil frivilligt adlyde Dig i enhver henseende. Nummer 3, Jeg har
ingen ret til at bestemme over min krop. Nummer 4, Jeg vil aldrig kunne
opnå sexuel tilfredsstillelse hos andre. Nummer 5, Jeg vil modtage
enhver afstraffelse som Du finder nødvendig.” ”Mener du det”, spurgte
hun og lod kæderne svinge i luften. ”Ja, frk. Frausing”, svarede han.
”Du huskede det. Det var godt – men det var ikke så godt med bud nr.4.
Vil du prøve igen eller synes du også at det er for sent at redde det.”
hun lod ham ikke svare men hev meget hårdt i kæderne og han vidste at
han var på tynd is og måtte vente. ”Du siger at du vil modtage enhver
afstraffelse som jeg finder nødvendig. Det er jeg glad for at høre for
når du ikke kan huske det 4. bud, må jeg straffe dig.” Hun pumpede igen
bolden op i hans mund og rejste sig. Da hun kom tilbage viskede hun det
rigtige i hans øre og lod ham forstå at hun ville høre ham igen senere
i alle 5 bud. Så gav hun ham et kondom på som var fyldt med parfume ude
i spidsen. Det sved og brændte i hele hans pik efterhånden som parfumen
rendte ned til hans nosser. Hun tyssede på ham og vendte tilbage til
fjernsynet med fødderne på hans mave. Han var ikke sikker på at han
kunne klare det her. Smerten var ulidelig langvarig, det blev ved med
at brænde overalt og han sad meget uroligt og kunne slet ikke tænke på
hendes bud. Det føltes som en evighed da det værste endelig fortog sig
lidt og han kunne trække vejret normalt igen.
Der måtte have gået et par timer og han havde ondt over det meste af
kroppen. Det værste var han pik, den gjorde meget ondt og han begyndte
at tvivle på om det virkelig var hans drømmepige, der sad foran ham.
Det værkede også i hans ben og arme og hans balder var næsten
følelsesløse. Endelig slukkede hun for fjernsynet og hørte ham i
buddene igen. Han kunne næsten ikke sige dem af bar overvældelse over
de smerter han havde, men fik sagt det helt rigtige denne gang. Hun
lykønskede ham og spurgte ham inden hun løsnede ham om han ville sove
ved siden af hende eller på gulvet i kælderen.
Han ville selvfølgelig gerne ligge ved siden af hende.
Hun løsnede ham fra stolen, lænkede hans ankler sammen og hans hænder
foran til halsbåndet og trak ham med ind i soveværelset. Han blev lagt
på ryggen og hun spændte 1 rem om hans ankler og 1 rem om hans lår lige
over knæene, så hans ben var helt samlede. Han blev lænket fast til
sengegavlen og hun lænkede ligeledes hans halsbånd fast til
hovedgærdet. Nu lå han helt udstrakt og det sidste hun gjorde var at
føre hans hænder ned til hans hofter og lænke hvert håndled fast til
jernbåndet om hans pik. Hun sørgede for at der gik en rem både over og
under hans lår så han ikke kunne flytte sine hænder ved at løfte sig og
der lå han så med maske, bold og dildo og forberedte sig på endnu en
nat uden søvn. Hun gjorde sig færdig på toilettet og kom ind og lagde
sig helt tæt op ad ham og begyndte at røre hans forsvarsløse krop. På
en måde nød hans hendes kærtegn fordi han vidste at han var helt
blottet og ude af stand til at kæmpe imod hendes begær efter hans krop
og på den anden side var hans så udmattet at han slet ikke havde lyst
til at fortsætte legen mere. Han havde ikke nogen chance for at sove
igen og hans grænser og tærskler var allerede langt overskredet.
Søndag morgen lå han længe og ventede på at hun skulle vågne. Han ville
ønske at han havde mødt hende normalt og kunne vække hende med blide
kærtegn og mærke hendes varme krop under dynen. I stedet lå og han og
var siker på at hans pik ikke kunne tåle at være så stramt snøret ind,
at han var vågnet mange gange i løbet af natten. Hele hans krop værkede
også og han var i stadig kamp for at undertrykke smerten og
indespærringen. Endelig vågnede hun og han håbede at hun ville løsne
ham bare en lille smule, men igen blev han overladt til hendes
umiddelbare behov for sex og måtte vente. Hun var rigtigt nok meget
varm og vild og hun red ham i lang tid, mens han nærmest skreg over
smerte i pikken og den uudholdelige fastsnøring af hans krop.
Hun vidste det godt og løsnede ham forsigtigt og lod ham få den smule
bevægelsesfrihed at få hænderne lænket fast på ryggen uden kæde mellem
albuerne og lod hans ben være frie. Hun fjernede masken og gummibolden
og nu håbede han bare at hun også ville løsne hans pik. Hun bød ham at
rejse sig og langsomt fik han gang i kroppen igen. Hun beordrede ham
hen foran sig på sengen. Hun så guddommelig ud i pyjamas og han kunne
ane hendes kavalergang – ååh, hvor ville han gerne kysse hendes krop
overalt og mærke hendes varme skød og smage hende.
Hun satte en lænke fast i ringen i hans pikhoved og trak ham efter sig
ud på badeværelset. Her fik han lov til at ligge på knæ mellem hendes
ben og drikke hendes urin. Han dristede sig til at slikke hende ren,
men blev hurtigt stoppet med den besked at det havde han ikke gjort sig
fortjent til det endnu.
Endnu engang blev han lænker foran toilettet på knæ og hun løsnede hans
pik indtil han kunne tisse. Det var en meget øm og opsvulmet pik han
havde og han vidste faktisk ikke om den var stiv eller ej. Der var så
lidt følelse i den at det kun var det kolde vand han rigtig kunne
mærke. Heldigvis spændte hun den ikke ind igen, men hun lænkede hans
hænder fast til halsbåndet og trak ham ved lænken i hans pikhoved ud i
køkkenet, hvor han lavede morgenmad til dem begge. Han havde meget lyst
til at snakke, men da han ikke havde fået lov holdt han mund. Det viste
sig at være klogt for hun holdt ham under konstant opsyn og enhver fejl
ville blive straffet. Resten af eftermiddagen fik han lov til at gå
rundt og gøre lidt rent og rydde op efter hende. Han lavede kaffe og
serverede for hende og indimellem modtog han hendes kærtegn. Hun trak
ham også med ned i kælderen og tog nogle mål af ham til forskellige
torturredskaber. Det var hendes plan at indrette rummet til en
SM-kælder med alle mulige indretninger og redskaber.
Han blev mere og mere urolig eftersom tiden gik og hun ikke gjorde tegn
til at kræve et svar af ham, men sidst på aftenen spændte hun fast i
stolen igen og gav ham maske og gummibold på og begyndte endnu engang
at spænde hans pik hårdt ind. Hun satte både klemmer i hans brystvorter
og hængte vægte i hans ringe og satte lænker i ringene, så han fik
tårer i øjnene første gang hun trak i dem. Han troede hun ville
kontrollere ham fra sofaen, men i stedet satte hun lænkerne fast i en
krog i loftet og kortede den så meget af at han blev nødt til at
strække sig alt det hans halsbånd tillod fra stolen. Benene spredte hun
til det maximale med en stang og hans nosser blev også spændt ind til
hun ikke stramme jernbåndet mere. Det gjorde meget ondt og han fik
næsten kvalme. Både gummibolden og dildoen blev pumpet op til det
yderste og endelig til sidst strammede hun alle remmene. Det var meget
meget pinefuldt for slaven og han kunne ikke sidde sådan ret længe. Nu
var tiden kommet til det endelige svar og han fik lov at sidde og
beslutte sig mens hun hentede nogle ting til ham hvis han sagde nej.
For at give ham en lille forsmag satte hun sig i sofaen og begyndte at
sparke til hans nosser. Hun sparkede ikke særlig hårdt, men han vred
sig i smerte hver eneste gang. Hun bøjede sig frem og konstaterede at
han var pivet og begyndte at spænde hans pik endnu hårdere ind.
Desværre var den ikke helt faldet til normal størrelse og den blev
langsomt mere og mere stiv af hendes berøringer. Hun legede med ham og
han vidste det godt, men han vidste også at han intet kunne stille op.
Han var rædselsslagen over hvad hun kunne finde på, både som belønning
og som straf.
Han havde troet at han ville få mulighed for at svare hende direkte,
men hun lod ham vente og vente mens hun pinte ham mere og mere. Der var
ingen forløsning for ham og hun hentydede til videofilmen flere gange,
for hun kunne jo lige så godt experimentere på ham, hvis hun ikke
skulle bruge ham mere. Han mærkede at hun begyndte at sætte nåle i hans
pik. Lange knappenåle blev langsomt stukket ind til den lignede et
pindsvin. Han tændte mærkværdigt nok på det og besluttede at han gerne
ville være hendes. Det var en lang drøm som endelig syntes at gå i
opfyldelse og han begyndte at mumle højlydt i sin maske. Det faldt ikke
i god jord i første omgange og han indkasserede 10 hårde slag på
nosserne, som fik ham til at græde, men han blev ved i håb om at hun
ville høre på ham. Hun indvilgede i at høre på ham, hvis ubetinget gav
hende fri rådighed til at torturere ham bagefter. Han måtte sige ja og
fik endelig lov til at vedkende sig til hende.

Fra : Leif Neland

Dato : 10-08-06 06:55

jan wrote:

> Den Længste Weekend

Slet ikke værst, men den er svær at læse.

Fordi der mangler tomme linier mellem afsnit, er det svært at finde ud af,
hvor man er nået til, når man scroller.

Måske skulle den endda være delt op i kapitler, i flere mails.

Leif

Fra : Hr. Jensen

Dato : 10-08-06 09:07

Den Thu, 10 Aug 2006 00:54:23 +0200 sendte jan <tumling@hotmail.com>
følgende røgsignaler:

>Den Længste Weekend

Jeg er skuffet, der var jo intet om SuperMotard (SM).

Men du mente måske S/M....

--
"Vi beklager afbrydelsen, men vi har i øjeblikket
et problem med....med....med....Altså hvad skal

Fra : Trine P

Dato : 13-08-06 13:05

jan wrote:

[KLIP]

Det er nok meget godt man ikke er kommet i hænderne på så dårlig en
domina.... Der er for mange ting i novellen der gør at jeg slet slet
ikke kan tænde på den fordi den simpelthen ikke opfylder basics i S/M
for mig.

Der er tydeligvis ikke opstillet grænser for legen: Der er intet stopord
aftalt så hvis domina overskrider slavens grænser så er der intet til
at stoppe legen - herefter handler det jo så ikke længere om leg men
rendyrket tortur. Al S/M er baseret på en eller anden form for enighed
om hvad en leg skal indeholde og hvornår den skal stoppe - og det er
væsentligt at så hårde former som du beskriver her går hånd i hånd med
et stopord.

Der har ikke været nogen dialog om hvad der skal ske - og det er heller
ikke de rigtige rammer for en S/M leg i mine øjne.

Du berøver din hovedperson blodtilførslen til hans pik i rigtigt mange
timer - og det vil faktisk ødelægge kredsløbet. Det samme sker for
blandt andet hans brystvorter. Det er dybt utroværdigt.

Næh, det kan jeg godt nok ikke tænde på... Ikke fordi der er elementer
med jeg ikke tænder på - men fordi det hele er utroværdigt. Og det er jo
rigtig ærgerligt.

--
Trine P

It's not who I am underneath, but what I do that defines me.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-08-06 18:47

On Sun, 13 Aug 2006 14:04:50 +0200, Trine P <snoeffe@hotmail.com>
wrote:

>Næh, det kan jeg godt nok ikke tænde på...

jamen Trine hvad tænder du så på :) ?

--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : Trine P

Dato : 13-08-06 20:16

Bo M Mogensen wrote:

> jamen Trine hvad tænder du så på :) ?

Jeg tænder fx. på at dominere kæresten - men der er tale om slag, om
bondage, teasing og en smule boss'n around.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-08-06 20:38

On Sun, 13 Aug 2006 21:16:19 +0200, Trine P <snoeffe@hotmail.com>
wrote:

>Jeg tænder fx. på at dominere kæresten - men der er tale om slag, om
>bondage, teasing og en smule boss'n around.

hmm jow ....men Øhh er det med en mand ? altså sådan du vil dominere
en mand ???? kan man det ??? sådan seksuelt - ja detkan man måske nok

Fra : Trine P

Dato : 13-08-06 20:57

Bo M Mogensen wrote:

> hmm jow ....men Øhh er det med en mand ? altså sådan du vil dominere

Hvis vi taler om rå styrke - nej. Hvis vi taler frivillig leg (Som S/M i
bund og grund er) så kan man sagtens.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-08-06 10:58

On Sun, 13 Aug 2006 21:57:19 +0200, Trine P <snoeffe@hotmail.com>
wrote:

>Hvis vi taler om rå styrke - nej. Hvis vi taler frivillig leg (Som S/M i
>bund og grund er) så kan man sagtens.

Hmm har set det på flere film er det ikke noget med at der sider en
kvinde og komandere en mand til at støvsuge imens han siger fadervor i
klædt støv letter og mini skirt ? :)

Fra : Trine P

Dato : 15-08-06 16:24

Bo M Mogensen wrote:

> Hmm har set det på flere film er det ikke noget med at der sider en
> kvinde og komandere en mand til at støvsuge imens han siger fadervor i
> klædt støv letter og mini skirt ? :)

Der er da heldigvis SÅ mange andre ting inden for S/M man kan foretage
sig med sin partner - jeg er ikke til den slags som du beskriver der.
Jeg tænder ikke på ydmygelse - hverken som modtager eller giver om man
så må sige ..

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-08-06 18:48

On Tue, 15 Aug 2006 17:23:37 +0200, Trine P <snoeffe@hotmail.com>
wrote:

>Der er da heldigvis SÅ mange andre ting inden for S/M man kan foretage
>sig med sin partner - jeg er ikke til den slags som du beskriver der.

Nå ok ....ja det er ellers et ømt syn ... !

>Jeg tænder ikke på ydmygelse - hverken som modtager eller giver om man
>så må sige ..

Hmm....jamen så er det well lidt svært at være i en S/M relation - ?

lad os sige en s/m situation der giver den ene den anden pisk
det er well meget normalt ....og det er slevf ikke ydmygene at få
eller gi pisk hvis det ikke føles sådan - er det sådan det er ?

Fra : Trine P

Dato : 16-08-06 13:13

Bo M Mogensen wrote:

> Nå ok ....ja det er ellers et ømt syn ... !

Præcis - og absolut ikke noget der tænder mig.

> Hmm....jamen så er det well lidt svært at være i en S/M relation - ?

Nej da - S/M handler om smerte og lyst. I rene ordbogstermer er en
sadist en der lider af sadisme (!) og sadisme er en form for seksuel
abnormitet, hvorved tilfredsstillelse opnås ved at tilføje andre
lidelse. En masochist føler seksuel tilfredsstillelse ved at lade sig pine.

Så i helt rene termer handler S/M udelukkende om lyst og smerte. Det der
er tale om her er dominans - at bestemme. Man kan sagtens dyrke S/M uden
at der er tale om dominans.

> lad os sige en s/m situation der giver den ene den anden pisk
> det er well meget normalt ....og det er slevf ikke ydmygene at få
> eller gi pisk hvis det ikke føles sådan - er det sådan det er ?

Præcis - det er heller ikke ydmygende at blive bundet hvis man kan lide
fornemmelse af at være bundet - hvis det at blive bundet ikke er en straf.

Bortset fra det er der jo en ret wide range inden for BDSM. Rigtig mange
mennesker har leget med håndjern fx. og vil aldrig nogensinde kalde det
for at være til bondage. Andre dyrker det med suspension, japansk
bondage (Som er indviklede mønstre bundet i reb), selvbondage, kors og
fangekældre - you name it.

Det samme gælder jo for dominans - nogen hører til i den ende som du
tænker på - med en slave der kravler rundt på gulvet - gagget og med en
dildo i måsen mens han skrubber gulvet med sit undertøj. Andre hører til
i en noget blidere boldgade med skoledrengen og den strenge lærerinde -
eller med simpel verbal dominans hvor den ene styrer hvad der skal ske
og den anden bare følger trop.

Men du er lovligt undskyldt - jeg kan afsløre at jeg så lignende
billeder for mig i sin tid da kæresten afslørede at han tændte på BDSM.

Fra : babylainews1203@baby~

Dato : 16-08-06 18:34

On Wed, 16 Aug 2006 14:12:50 +0200, Trine P <snoeffe@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>abnormitet, hvorved tilfredsstillelse opnås ved at tilføje andre
>lidelse. En masochist føler seksuel tilfredsstillelse ved at lade sig pine.

Du kan ikke bruge udtrykket S/M uden at definere det - og jeg finder
din definition meget mangelfuld. Men der er ligeså mange meninger om
hvad udtrykket Sadomasochisme (SM) betyder, som der er mennesker der
bruger dem.

SM er dominans og underkastelse. Det behøves ikke have noget med
smerte at gøre, men smerte indgår ofte som et dominerende værktøj.

Se i øvrigt http://da.wikipedia.org/wiki/Sadomasochisme for en
definition, http://www.sado.dk/html/sm_s.html for en anden,

Og så siger du "lider af sadisme" - seksuel sadisme blev allerede i
1997 (heldigvis) taget af listen over diagnoser. Se f.eks.
http://www.sygeplejersken.dk/sygeplejersken/print.asp?intArticleID=445

Jeg siger ikke at du ikke kan finde mennesker for hvem SM er sygeligt.
Det kan du med alle former for seksualitet, hvis ens seksualitet
f.eks. er blevet så dominerende at man ikke kan have et almindeligt
liv.

>Så i helt rene termer handler S/M udelukkende om lyst og smerte.

Vi er så uenige her.

Med venlig hilsen
Babylai

--
http://babylai.dk http://diaper.dk
http://infantilism.org http://skriftestolen.dk

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 16-08-06 19:21

babylainews1203@babylai.dk wrote:

> Vi er så uenige her.

Hvis mennesker forsøger at finde sammen, så er det *ekstremt* nyttigt
med nogle forholdsvis præcise og veldefinerede begreber, sådan at man
kan redegøre for egne interesser og tilbøjeligheder samt spørge til den
andens, for at se om der overhovedet er basis for noget. Altså det stik
modsatte af at putte alt hvad der er "kinky" ind i kategorien "SM",
sådan som man gør i Danmark.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Trine P

Dato : 16-08-06 20:25

Peter Knutsen (usenet) wrote:

> [...]
> andens, for at se om der overhovedet er basis for noget. Altså det stik
> modsatte af at putte alt hvad der er "kinky" ind i kategorien "SM",

Ja, det ville jo gøre det VÆSENTLIGT nemmere. Min første tanke da
kæreste fortalte at han altså tændte på dominans var billedet af en
hardcore domina i lakkorset og lange læderstøvler med en sylespids
støvlehæl plantet solidt i ryggen på en knæfirstående mænd med maske,
gag og en dildo solidt begravet mellem ballerne ... Den næsten var

URGH! DET KAN JEG IKKE

Efterfølgende har vi heldigvis fået afstemt vores definitioner således
at vi i hvert fald internt har styr på hvad hverandre egentlig"er til".

Fra : Trine P

Dato : 16-08-06 19:38

> [...]
> din definition meget mangelfuld. Men der er ligeså mange meninger om
> hvad udtrykket Sadomasochisme (SM) betyder, som der er mennesker der

I rene ordbogstermer ... det vil sige det er sådan dansk sprognævn
definerer dem (Definerede dem) - og netop fordi der er så mange
mennesker der mener at have patent på en bestemt definition af S/M har
jeg valgt dén version fordi den i det mindste ikke kan klandres for at
være personlig.

> SM er dominans og underkastelse. Det behøves ikke have noget med
> smerte at gøre, men smerte indgår ofte som et dominerende værktøj.

Niks - S/M har ikke noget at gøre med dominans - BDSM har
(BondageDominansSadismeMasochisme).

> [...]
>
> Og så siger du "lider af sadisme" - seksuel sadisme blev allerede i
> 1997 (heldigvis) taget af listen over diagnoser. Se f.eks.

Jeg tror muligvis det er fordi min ordbog er af en lidt ældre dato - og
det skal endda nok passe at den er fra før 1997.

> Vi er så uenige her.

Alas - sådan må det være.

Jeg skiller såmen blot fordi det ellers ikke vil gi nogen form for
mening at have et begreb som BDSM i brug overhovedet.

Fra : babylainews1203@baby~

Dato : 16-08-06 20:02

On Wed, 16 Aug 2006 20:38:22 +0200, Trine P <snoeffe@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>mennesker der mener at have patent på en bestemt definition af S/M har
>jeg valgt dén version fordi den i det mindste ikke kan klandres for at

Nej, men jeg finder det anstødeligt at du skrev "I rene ordbogstermer
er en sadist en der lider af sadisme (!) og sadisme er en form for
seksuel abnormitet, hvorved tilfredsstillelse opnås ved at tilføje
andre lidelse."

Det du gør, er at sidestille det med en sygdom ("lider"), når man i
1997 gik bort fra den i den psykologiske danske fagverden.

Hvilken ordbog er det du har det fra? Hvilken udgave? Jeg har ikke
nogen dansk ordbog der er nyere end 18 år, jeg henholder mig i stedet
til definitionen blandt subkulturen selv.

>Niks - S/M har ikke noget at gøre med dominans - BDSM har
>(BondageDominansSadismeMasochisme).

Se de 2 links igen -

Wikipedia:
"Sadomasochisme (forkortet SM eller S/M) er et begreb, som betegner en
seksuel orientering eller praksis, der involverer forskellige former
for dominans og underkastelse."

SMil:
"Sadomasochisme forkortet SM, kan kort defineres som et seksuelt
forhold mellem ligeværdige og enige voksne mennesker, hvori der indgår
dominans og underkastelse."

>Jeg skiller såmen blot fordi det ellers ikke vil gi nogen form for
>mening at have et begreb som BDSM i brug overhovedet.

Står der da BDSM i din ordbog? Siden du konkluderer at SM ikke har
noget at gøre med dominans, fordi det indgår i BDSM?

Årsagen til denne forvirring er nok at BDSM oprindeligt ikke er brugt
i Danmark, men i dag - takket være Internettet - er det nu et
almindeligt ord i den danske subkultur også.

Se evt. http://da.wikipedia.org/wiki/BDSM
*> Forkortelsen har efterhånden vundet indpas i Danmark, men mens man
*> i udlandet ofte skelner hårfint mellem de forskellige seksuelle
*> retninger og aktiviteter inden for dominans, sadisme og masochisme,
*> benyttes i Danmark oftest blot sadomasochisme som en overordnet
*> betegnelse for disse.

Trine, Hvad er din egen interesse? Dyrker du selv nogen form for
Bondage (B), Bondage & Disciplin (B&D), Dominans & Submission
(underkastelse) (D&S, DS, D/S, D/s) eller Sadisme & Masochisme (eller
Sadomasochism) (S&M, SM) ?

Med venlig hilsen
Babylai

Fra : Trine P

Dato : 16-08-06 20:21

> [...]

> nogen dansk ordbog der er nyere end 18 år, jeg henholder mig i stedet
> til definitionen blandt subkulturen selv.

Nudansk ordbog - og den er fra 1996.

> Wikipedia:
> "Sadomasochisme (forkortet SM eller S/M) er et begreb, som betegner en
> seksuel orientering eller praksis, der involverer forskellige former
> for dominans og underkastelse."

Hvordan er det nu med wikipedia? Alle og enhver kan komme med deres
definition af et ord - er det ikke korrekt opfattet?

> SMil:
> "Sadomasochisme forkortet SM, kan kort defineres som et seksuelt
> forhold mellem ligeværdige og enige voksne mennesker, hvori der indgår
> dominans og underkastelse."

Ja - det _kan_ defineres sådan - hvis man som gruppe har bestemt at
sådan skal det være. Problemet er blot at andre grupper så med god ret
kan definere anderledes. Og så har vi en flok mennesker der ikke kan
tale sammen. Det er der dæleme ikke meget kommunikation i.

> Står der da BDSM i din ordbog? Siden du konkluderer at SM ikke har
> noget at gøre med dominans, fordi det indgår i BDSM?

Det er hvad de enkelte bogstaver står for. Og det kan du sikkert også
finde hos SMiL

> [...]
> *> retninger og aktiviteter inden for dominans, sadisme og masochisme,
> *> benyttes i Danmark oftest blot sadomasochisme som en overordnet

Det hænger sammen med at det danske sprog er helt ufatteligt fladt - og
man gør hvad man kan for at forfladige det endnu mere.

> [...]
> Bondage (B), Bondage & Disciplin (B&D), Dominans & Submission
> (underkastelse) (D&S, DS, D/S, D/s) eller Sadisme & Masochisme (eller

Jeg fungerer som top - hvor bondage og smerte er hovedfokus altså i
hovedårsagen bondage og S/M og en snert af dominans - men er reelt
switch med en meget blød M-side og en noget hårdere S-side. Jeg tænder
IKKE på underkastelse - som du ville kunne læse dig til hvis du havde
nærlæst nogle af mine øvrige indlæg - fx. i denne tråd ...

I øvrigt vil du kunne læse tilbage til december sidste år - hvor du kan
finde en længere række indlæg fra mig omkring emnet - fordi jeg da var
helt ny i "faget".

Jeg har også læst alle de her fine betegnelser - og må indrømme at jeg
finder det fuldkommen åndsvagt at der er så mange forskellige
definitioner - når de enkelte ord reelt siger det hele. Det er derfor
jeg anvender de enkle betegnelser - det vil sige - jeg foretrækker at
kalde en spade for en spade og en lort for en lort. Det gør det så
uendeligt meget nemmere at komme omkring i verden.

Som Peter også ganske rigtigt konstaterer.

Fra : babylainews1203@baby~

Dato : 17-08-06 10:13

On Wed, 16 Aug 2006 21:21:13 +0200, Trine P <snoeffe@hotmail.com>
wrote:

>Hvordan er det nu med wikipedia? Alle og enhver kan komme med deres
>definition af et ord - er det ikke korrekt opfattet?

Jeg siger ikke at man ikke skal udøve kildekritik. Men du er ikke
kommet med en eneste nutidig reference til at opveje mine 3.

>Det hænger sammen med at det danske sprog er helt ufatteligt fladt - og
>man gør hvad man kan for at forfladige det endnu mere.

Ikke en diskussion i denne gruppe - men for hvad det nu er værd, så
mener jeg ikke de danske sprog er fladt.

>Jeg fungerer som top - hvor bondage og smerte er hovedfokus altså i
>hovedårsagen bondage og S/M og en snert af dominans - men er reelt
>switch med en meget blød M-side og en noget hårdere S-side.

Fint nok - jeg ville bare være sikker på at du selv var interesseret i
SM, BDSM eller hvad vi nu skal kalde det.

> [...]
>kalde en spade for en spade og en lort for en lort. Det gør det så
>uendeligt meget nemmere at komme omkring i verden.

Dét, der fik mig op af stolen, var at dine definitioner kunne
efterlade det indtryk at du mente sadomasochisme er en sygdom.

Du har ikke fået mig overbevist om din definition af S/M på dansk
holder, men omvendt kommer vi nok hellere ikke videre herfra. :S

Med venlig hilsen
Babylai

Fra : Trine P

Dato : 17-08-06 11:27

babylainews1203@babylai.dk wrote:

> Jeg siger ikke at man ikke skal udøve kildekritik. Men du er ikke
> kommet med en eneste nutidig reference til at opveje mine 3.

Apropos kildekritik: Det her er hvad man får op som første link hvis man
googler sadisme: http://www.leksikon.org/art.php?n=2209 *ahem*

Jeg har ikke tænkt mig at købe en ny nudansk ordbog for at kunne give
dig de nyeste betegnelser fra ordbogen. ;)

> Dét, der fik mig op af stolen, var at dine definitioner kunne
> efterlade det indtryk at du mente sadomasochisme er en sygdom.

Det var et rent ordbogscitat - men det kunne jeg nok ha gjort bedre
opmærksom på.

> Du har ikke fået mig overbevist om din definition af S/M på dansk
> holder, men omvendt kommer vi nok hellere ikke videre herfra. :S

Nogen med en nudansk ordbog i nyere udgave der gider tjekke?

Fra : babylainews1203@baby~

Dato : 17-08-06 11:50

On Thu, 17 Aug 2006 12:27:06 +0200, Trine P <snoeffe@hotmail.com>
wrote:

>Apropos kildekritik: Det her er hvad man får op som første link hvis man
>googler sadisme: http://www.leksikon.org/art.php?n=2209 *ahem*

Ja, den artikel omhandler (heldigvis) ikke seksuel sadisme
(sadomasochisme). Lidt på linie med når Ekstrabladet & Co skriver
løbesedler om sadistiske voldtægtsforbrydere og mordere - desværre så
tænker de fleste danskere nok straks på sadomasochisme, SMil og sex.

>Jeg har ikke tænkt mig at købe en ny nudansk ordbog for at kunne give
>dig de nyeste betegnelser fra ordbogen. ;)

Heller ikke jeg :)

Med venlig hilsen
Babylai

Fra : Trine P

Dato : 17-08-06 13:39

> Heller ikke jeg :)

Jeg fandt følgende om sadisme i Klinisk Ordbog fra 2005: Sadisme: se
sadismus.

Sadismus (afledt af navnet Sade), sadisme (Donatien Alphonse Fancoise,
marquis de Sade, 1740 - 1814, Frankrig): afvigende adførd hvor seksuel
tilfredsstillelse opnås gennem fornedring eller mishandling af den anden
part, ofte i ritualiseret form. Betegnelsen er indført af den østrigske
seksualforsker Richard von Krafft-Ebing (1840 - 1902). I almindelig
sprogbrug anvendt i bredere betydning om lystbetonet, agressiv, sårende
el. ydmygende adfærd over for andre.

Det gør det vist kun en bittesmule bedre end min ordbogsdefinition fra 1996!

Fra : ThomasB

Dato : 13-08-06 23:22

"Trine P" <snoeffe@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tænder fx. på at dominere kæresten

Fedt du fik det lært

Fra : Trine P

Dato : 15-08-06 16:24

ThomasB wrote:

> Fedt du fik det lært

And yet there is still so much to learn ;)

Fra : ThomasB

Dato : 15-08-06 19:02

> And yet there is still so much to learn ;)

Ja ja, men indtil videre fik du da lært at tænde på det

Fra : Trine P

Dato : 16-08-06 08:16

ThomasB wrote:

> Ja ja, men indtil videre fik du da lært at tænde på det

Ja, jeg fik blandt andet hevet nogle af de gode gamle fantasier frem -
efter næsten 6 års forhold hvor jeg fik bedøvet alle sanser godt og
grundigt var det rart at finde nogle af de lidt mere primitive og
spontane af slagsen frem.

Så helt ukendt var det faktisk ikke - da jeg fik gravet lidt ned i
lagene ... Men det er kæresten vist heller ikke utilfreds med om man så
må sige ;)