Aldersforskel.
Fra : nusle nuslesen

Dato : 05-08-06 22:46

Kære NG,

Jeg dater i stigende grad yngre mænd - de finder mig åbenbart tiltrækkende
(dejligt!!!), og jeg er langsomt ved at komme mig over
benovelsen/genertheden ved det - og det er jo godt.

I lyset af dette er jeg blevet nysgerrig.

Hvad synes I er okay, når det kommer til aldersforskellen? - når det er
kvinden der er ældst.

Min datter dater en på 23 år - min sidste fling var 29 år... det begynder at
blive lige lovligt spøjst *hehe*

Jeg er 36 år nu.

Har tillige fået "tilbud" fra en på 19 år - men det værste var lige godt en
død-lækker 27 årig, der fik jeg godt nok hjerteflimmer bare ved tanken...
han var meget "overtalende" - men jeg holdt igen... på den anden side...
hvorfor ikke?

Jeg har da givetvis noget andet at byde på, end en pige på 20 år - og der er
åbenbart nogle yngre mænd, der gerne vil det.

Tror jeg skal i gang med en indre holdningsændring, så kan I ikke liiige
hjælpe mig med det - den næste date, og den kunne godt gå hen og blive lidt
seriøs - ser også ud til at blive med en der er 29 år... uhhh....

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 06-08-06 00:57

> Tror jeg skal i gang med en indre holdningsændring, så kan I ikke liiige
> hjælpe mig med det - den næste date, og den kunne godt gå hen og blive lidt
> seriøs - ser også ud til at blive med en der er 29 år... uhhh....

Alt indenfor +/- 10 år er OK, så hop du bare på ham.

Har jeg fortalt dig at jeg er 45? (45-36=9=ok)

Mikael

Fra : nusle nuslesen

Dato : 06-08-06 01:50

"nospamtoMike [8000 C]" <nospam@kern.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Alt indenfor +/- 10 år er OK, så hop du bare på ham.

*rødme* - det tror jeg faktisk også godt det kan ende med...

> Har jeg fortalt dig at jeg er 45? (45-36=9=ok)

45 er også en dejlig alder!!!

mange hilsner

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 06-08-06 13:15

> 45 er også en dejlig alder!!!

Ja, når det er mig der har den...

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-08-06 02:37

On Sun, 06 Aug 2006 01:56:32 +0200, "nospamtoMike [8000 C]"
<nospam@kern.dk> wrote:

>Alt indenfor +/- 10 år er OK, så hop du bare på ham.

ork du +/-20 år ...ok nu er jeg godt nok 40 jeg skulle nok lige
tænke mig om med en på 60 - men hvorfor ikke min mor har nogen
veninder på 60 og der altså nogen helt gode skår i mellem...

>Har jeg fortalt dig at jeg er 45? (45-36=9=ok)

Så har vi balladen - nu kommer Steen Johansen efter dig.
--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 06-08-06 01:04

> [...]
> han var meget "overtalende" - men jeg holdt igen... på den anden side...

Seriøst, hvorfor ikke? Hvis I har lyst, så er det OK. Skal I have et længere
forhold, skal han være lige så klog som dig - men mere afklaret i.f.t.
aldersforskellens manglende betydning.

Det kan give nogen problemer i forhold til omgivelserne, men det er der så
meget der kan. Hvis han nu sad i kørestol, var Israeler, afrikaner, 210 cm
høj, 200 kg tung, osv. osv. - ja ikke nødvendigvis det hele på en gang

Andres fordomme slipper du aldrig for, dine egne kan du gøre noget ved.

kh Mikael

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-08-06 02:37

On Sun, 06 Aug 2006 02:03:30 +0200, "nospamtoMike [8000 C]"
<nospam@kern.dk> wrote:

>Seriøst, hvorfor ikke? Hvis I har lyst, så er det OK. Skal I have et længere
>forhold, skal han være lige så klog som dig - men mere afklaret i.f.t.
>aldersforskellens manglende betydning.

Hmm min erfaring er at en hver alder har sin charme og alders
forskellen kan få de bedste op i begge alder ( og det værste )
jeg var sammen med en på 17 for nogen år siden hun er stadigt en af
mine bedste veninder ...

>Andres fordomme slipper du aldrig for, dine egne kan du gøre noget ved.

yeps..

Fra : nusle nuslesen

Dato : 06-08-06 12:18

> Seriøst, hvorfor ikke? Hvis I har lyst, så er det OK. Skal I have et
> længere
> forhold, skal han være lige så klog som dig - men mere afklaret i.f.t.
> aldersforskellens manglende betydning.

Nu må vi se - ingenved jo hvad morgendagen bringer.

Men jeg er gået hen og er blevet meget glad for kontakten med ham, og det er
dejligt.

> Andres fordomme slipper du aldrig for, dine egne kan du gøre noget ved.

Netop - og det er jeg vist i fuld gang med nu.

Kriller i maven og det hele

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-08-06 01:52

On Sat, 5 Aug 2006 23:46:10 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Kære NG,
>
>Jeg dater i stigende grad yngre mænd - de finder mig åbenbart tiltrækkende
>(dejligt!!!), og jeg er langsomt ved at komme mig over
>benovelsen/genertheden ved det - og det er jo godt.

herligt ......

>I lyset af dette er jeg blevet nysgerrig.
>
>Hvad synes I er okay, når det kommer til aldersforskellen? - når det er
>kvinden der er ældst.

jamen det er jo op til den enkelte situation

>Min datter dater en på 23 år

Nahh det kan sgu da ikke passe ? så var du 13 da du fik hende ?

> - min sidste fling var 29 år... det begynder at
>blive lige lovligt spøjst *hehe*
>
>Jeg er 36 år nu.

jamen herregud det er jo ingen ting.

> [...]
>han var meget "overtalende" - men jeg holdt igen... på den anden side...

Det er da bare at kløve på - en hver mand vil nyde at gå amok i din h
skål :)

>Jeg har da givetvis noget andet at byde på, end en pige på 20 år - og der er
>åbenbart nogle yngre mænd, der gerne vil det.

Hmm måske måske ikke nu skal man jo lige skrive sig bag øret at mænd
ikke er så skide kritisk så længe de for svinet dybbet i troperne ...

>Tror jeg skal i gang med en indre holdningsændring, så kan I ikke liiige
>hjælpe mig med det - den næste date, og den kunne godt gå hen og blive lidt
>seriøs - ser også ud til at blive med en der er 29 år... uhhh....

Nå ja men hwa fan 29 er da også en sjat - jeg kospondere pt med en på
18 en på 24 og en på 32 og en på 43 - hvor hende på 32 har lige haft
ringet - fuld som en bjørn - hun er nu helt igenem ok d skål født i
vægtens tegn - hun har godt nok hverken læst kafka eller camus ... men
hwa fan ....

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 06-08-06 10:26

"Bo M Mogensen" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nahh det kan sgu da ikke passe ? så var du 13 da du fik hende ?

Bo, at datteren dater en fyr på 23 år, her jo intet med hverken datteren
eller Nusles alder at gøre.

Det er fyren der er 23, ikke datteren.

Lars

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-08-06 12:26

On Sun, 6 Aug 2006 11:26:09 +0200, "Lars Wagner Hansen"
<l-hansen@post4.tele.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Bo, at datteren dater en fyr på 23 år, her jo intet med hverken datteren
>eller Nusles alder at gøre.
>
>Det er fyren der er 23, ikke datteren.

Nåååååååååååååååe jow ... :) ja jeg ved sgu ikke lige hvor jeg havde
min tanker

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-08-06 16:40

In news:cdkbd297iqkd9b5n5t70joq5nb0sk9n13p@4ax.com,
Bo M Mogensen <chokmah999@hotmail.com> wrote:

> Nåååååååååååååååe jow ... :) ja jeg ved sgu ikke lige hvor jeg havde
> min tanker

For meget Kafka og Camus?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 11-08-06 22:34

Fra : nusle nuslesen

Dato : 06-08-06 12:17

"Bo M Mogensen" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nahh det kan sgu da ikke passe ? så var du 13 da du fik hende ?

Som Lars skriver, det er ikke min datter der er 23, det er manden som hun
dater

> jamen herregud det er jo ingen ting.

Nej, vel *hihi*

> Det er da bare at kløve på - en hver mand vil nyde at gå amok i din h
> skål :)

Ja, det hører jeg efterhånden tit.

> Hmm måske måske ikke nu skal man jo lige skrive sig bag øret at mænd
> ikke er så skide kritisk så længe de for svinet dybbet i troperne ...

Er mænd så kritiske, når de skal andet end at dyppe svinet?

> [...]
> ringet - fuld som en bjørn - hun er nu helt igenem ok d skål født i
> vægtens tegn - hun har godt nok hverken læst kafka eller camus ... men

Ja, vi ser givetvis forskelligt på tingene - ringede en fyr til mig, fuld
som en bjørn, så stoppede festen dér.

Jeg er sart på min egen måde.

mange hilsner

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-08-06 12:34

On Sun, 6 Aug 2006 13:16:43 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Som Lars skriver, det er ikke min datter der er 23, det er manden som hun
>dater

jamen det var en fuser ...

>Nej, vel *hihi*

nej det er sgu bare at gå efter det ...

>Ja, det hører jeg efterhånden tit.

ja nu har jeg jo selv haft fornøelsen af at lyfte dem ganske kort -
til du venligst men bestemt gjore mig opmærksom på du kunne klare
byrden uden min hjælp ( sabinas fødselsdag

>Er mænd så kritiske, når de skal andet end at dyppe svinet?

Puhh det ved jeg sgu ikke ....altså hende jeg har mest gang i nu er 32
og jeg skal se hende for første gang i morgen - jeg var ellers mest
huged på hende på 144 cm - men så greb beskederne om sig og blev til
sms er der blev til MANGE sms er og ja så med et ligger man der uden
rigtigt at kunne forklare hvordan det gik til ....gu er hun død sexet
hun er glatbarberet har store bryster vil gerne ha den i røwen vil
bindes ha smæk osv osv også har hun den mest pragtfulde humor.

hvor hende på 18 virker en smule dum
hende på 144 cm lidt for kort for hovedet
og hende på 44 år ved jeg sgu ikke hvad der blev af - men noget tyder
på at hun enten er blevet myrdet eller ligger på hospitalet i.flg
hendes veninde.

>Ja, vi ser givetvis forskelligt på tingene - ringede en fyr til mig, fuld
>som en bjørn, så stoppede festen dér.

Nahh det var nu en del af aftalen at hun skulle ringe når hun havde
drukket sig mod til .... men jeg har da snakket med hende her til
morgen der var hun da ædru ...

>Jeg er sart på min egen måde.

Nå ja hvad fan ...

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 06-08-06 06:04

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Hvad synes I er okay, når det kommer til aldersforskellen? - når det er
> kvinden der er ældst.

Sjovt nok har et lignende emne lige været oppe i debatten på Dating.dk, og
holdningen var vist, at alderen ikke betyder ret meget, når kemien er god.

Personligt kan jeg desværre kun tænke bedrøvet på de muligheder, jeg gav
afkald på, fordi jeg havde fået at vide, de ikke var velsete eller
realistiske.

Børge
E-mail: brahbech(snabel-a)post8.tele.dk

Fra : Mette

Dato : 06-08-06 07:17

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Personligt kan jeg desværre kun tænke bedrøvet på de muligheder, jeg gav
> afkald på, fordi jeg havde fået at vide, de ikke var velsete eller
> realistiske.

"Fordi jeg havde fået at vide..." - måske skal man bare tænke selvstændigt
og handle på mavefornemmelsen frem for, hvad man får at vide...

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 06-08-06 07:51

"Mette" <Mette@.dk> skrev i en meddelelse

> "Fordi jeg havde fået at vide..." - måske skal man bare tænke selvstændigt
> og handle på mavefornemmelsen frem for, hvad man får at vide...

Den konklusion er jeg også nået frem til, og så vidt jeg husker, blev den
bakket op af´en psykiater, der har undersøgt mig.

Det samme må jo gælde i forhold til at spørge et forum som dette til råds.

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-08-06 16:43

In news:44d5897f$0$12605$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Mette <Mette@.dk> wrote:

> [...]
>
> "Fordi jeg havde fået at vide..." - måske skal man bare tænke
> selvstændigt og handle på mavefornemmelsen frem for, hvad man får at

Børge ejer ikke antydningen af mavefornemmelse, hvis vi ser bort fra dem,
der medfører tynd afføring.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 11-08-06 17:35

"Jens Bruun" flooot Jens Pølle-Bruun>

Fra : ThomasB

Dato : 11-08-06 18:56

> Børge ejer ikke antydningen af mavefornemmelse, hvis vi ser bort fra dem,
> der medfører tynd afføring.

Jaaaaaaaah, Jens er tilbage

Fra : Søren Nielsen

Dato : 11-08-06 20:21

pd2lee4cq42m0oh70kl8t709f4vrbs4@4ax.com...

Fra : sdsf

Dato : 06-08-06 08:58

> [...]
>
> Personligt kan jeg desværre kun tænke bedrøvet på de muligheder, jeg gav
> afkald på, fordi jeg havde fået at vide, de ikke var velsete eller
Her lufter du tanker, som er helt typiske for personer med forstyrelser som
dine.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 06-08-06 09:15

> Her lufter du tanker, som er helt typiske for personer med forstyrelser
> som dine.

Hvorfor føler du trang til at skrive det? Gider du overhovedet tænke over
det? Det er altid lettere at omtale andre mennesker nedsættende, når man
gerne vil have opmærksomhed uden selv at bidrage med ret meget. Det gælder
da ikke mindst, når det drejer sig om mennesker, der tør noget, man ikke
selv tør.

FUT: mudderet

Fra : sdsf

Dato : 06-08-06 10:17

> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor føler du trang til at skrive det?
Fordi det er almindeligt gerne at ville hjælpe nogen med noget.
(Jeg ved selvfølgelig at det ikke kan lade sig gøre, det er jo netop derfor
man får pension)

> Gider du overhovedet tænke over det?
Ja, jeg har faktisk tænkt over det, og det fornemmer jeg at du godt ved.

> Det er altid lettere at omtale andre mennesker nedsættende
Der var ikke noget nedsættende i det jeg skrev.
Jeg ville blot gøre dig opmærksom på noget, noget du godt selv ved.

> når man gerne vil have opmærksomhed uden selv at bidrage med ret meget.
Når jeg er opmærksomhedssøgende skriver jeg somregl om sædblærespænding.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 06-08-06 10:40

> Fordi det er almindeligt gerne at ville hjælpe nogen med noget.

Ih ja - for at pudse sin glorie. Det er meget sjældent, man reelt vil hjælpe
nogen med noget, hvis det kræver mere end smarte bemærkninger og få
minutters opmærksomhed.

Fra : sdsf

Dato : 06-08-06 11:03

> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Ih ja - for at pudse sin glorie.
Min glorie skinner allerede, så den behøver ikke pudsning

> Det er meget sjældent, man reelt vil hjælpe nogen med noget, hvis det
> kræver mere end smarte bemærkninger og få minutters opmærksomhed.
Ja, lige præcist, sådan må det nødvendigvis være over for mennesker
man ikke har nogen relation til.

Så mit råd til dig her må være: Brug de få minutter du får så godt som
mulig.

Jeg får også noget ud af det forøvrigt, for der er gået noget op for mig,
jeg ser et mønster som jeg ikke har haft øje for tidligere.
Jeg har mødt en del der var lige som dig.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 06-08-06 11:14

> Min glorie skinner allerede, så den behøver ikke pudsning

Hvorfor søger du så så meget opmærksomhed med kommentarer til adfærd, du
tydeligvis ikke synes om?

> Så mit råd til dig her må være: Brug de få minutter du får så godt som
> mulig.

Som jeg ser det, handler det vist mest om, at du gerne vil have mig til
enten at forsvinde fra dette debatforum eller ændre adfærd, for at du kan få
det bedre.

> Jeg har mødt en del der var lige som dig.

Det kunne jo være, du er så opmærksom på mennesker som mig, fordi vi minder
dig om nogle sider af dig selv, som du ikke kan lide.

Fra : sdsf

Dato : 06-08-06 12:19

> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor søger du så så meget opmærksomhed med kommentarer til adfærd, du
> tydeligvis ikke synes om?
Det er vist mest dig der søger opmærksomhed.

Hvis adfærden er problematisk, er der jo noget at snakke om.
Var den ikke problematisk, var der intet problem, og intet at snakke om.

> [...]
>
> Det kunne jo være, du er så opmærksom på mennesker som mig, fordi vi
> minder dig om nogle sider af dig selv, som du ikke kan lide.
Det er nok mest fordi jeg har mødt en del som dig, og har mødt en del
kvinder
som jeg egentlig tror lider af personlighedsforstyrrelser.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 06-08-06 11:18

P.S.: Hvis du - eller andre - vil vide lidt mere om, hvad jeg fordriver
tiden med, må I betale for det som alle andre. Jeg er begyndt at skrive
dagbog (blog) på Dating.dk, og den kan læses af enhver med Plus Profil. :)

XFUT: dk.snak.snik

Fra : Per O.

Dato : 06-08-06 08:05

> [...]
>
> I lyset af dette er jeg blevet nysgerrig.
>
> Hvad synes I er okay, når det kommer til aldersforskellen? - når det er

Jeg synes det er OK uanset hvad vej forskellen vender!

> Min datter dater en på 23 år - min sidste fling var 29 år... det begynder
> at blive lige lovligt spøjst *hehe*
>
> Jeg er 36 år nu.

Jeg kan slet ikke se problemet!

> [...]
> en død-lækker 27 årig, der fik jeg godt nok hjerteflimmer bare ved
> tanken... han var meget "overtalende" - men jeg holdt igen... på den anden

Hvad venter du på?

> Jeg har da givetvis noget andet at byde på, end en pige på 20 år - og der
> er åbenbart nogle yngre mænd, der gerne vil det.

Set i lyset af min egen udvikling, så har jeg da også meget mere at byde på
i dag and da jeg var 19 .. heldigvis ...

> Tror jeg skal i gang med en indre holdningsændring, så kan I ikke liiige
> hjælpe mig med det - den næste date, og den kunne godt gå hen og blive
> lidt seriøs - ser også ud til at blive med en der er 29 år... uhhh....

Held og lykke herfra!!!!!

Fra : sdsf

Dato : 06-08-06 08:56

"Per O." <digital@NEJTAKosterbo-net.dk> skrev i en meddelelse
> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
>
> Jeg kan slet ikke se problemet!
Det er fordi der ikke er et problem.

> Set i lyset af min egen udvikling, så har jeg da også meget mere at byde
> på i dag and da jeg var 19 .. heldigvis ...
Du har måske noget andet at byde på, men det er nok ikke det en 19 årig
er interesseret i, andet end pengene!

Det interessante ved tilværelsen er vel selv at erfare og opbygge,
og ikke at begrænses til at overtage "klogskab" fra en olding.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 06-08-06 09:18

> Det er fordi der ikke er et problem.

Pladder. Det er da et problem for dem, der tager emnet op. Måske er det
desuden et problem for andre debattører, at emnet overhovedet er taget op...

Fra : sdsf

Dato : 06-08-06 10:22

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Pladder. Det er da et problem for dem, der tager emnet op.
Ja, og det er netop det der er problemet.

Jeg gør så opmærksom på at der ikke er noget problem.

En parallel situation, for at lette din forståelse:

-Hvis man tror jorden er flad, er man bange for at falde ud over kanten

-Nu er jorden som bekendt rund, så der er altså IKKE et prombem med
at falde ud over kanten.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 06-08-06 10:42

> -Hvis man tror jorden er flad, er man bange for at falde ud over kanten
>

> -Nu er jorden som bekendt rund, så der er altså IKKE et prombem med
> at falde ud over kanten.

Til gengæld er det stadig et problem, hvis man er bange for at falde ud over
kanten. Det er ikke Nusles skyld, at du ikke gider forholde dig til hendes
tvivl.

Fra : sdsf

Dato : 06-08-06 10:57

> [...]
>
> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Til gengæld er det stadig et problem, hvis man er bange for at falde ud
Ja, det er et problem, der er noget man ikke har forstået.

> Det er ikke Nusles skyld, at du ikke gider forholde dig til hendes tvivl.
Jeg har aldrig villet give nusle skyldenb for noget her.

Fra : Brian Olesen

Dato : 11-08-06 23:34

> [...]
>
> Det interessante ved tilværelsen er vel selv at erfare og opbygge,
> og ikke at begrænses til at overtage "klogskab" fra en olding.

Ingen tvivl om, at man får den optimale sexoplevelse med jævnaldrende og
helst nogle med cirka samme grad af erfaringer.
Lige børn leger bedst.

Mvh. brian

Fra : ThomasB

Dato : 12-08-06 00:26

"Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse

> Lige børn leger bedst.

Rige børn leger bedst!

Fra : Brian Olesen

Dato : 12-08-06 09:15

> "Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse

> Rige børn leger bedst!
Heheh nå gør de? Det skal jeg ikke kunne sige.

Brian

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-08-06 15:20

In news:44dd8e89$0$910$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Brian Olesen <nomail@please.dk> wrote:

> Heheh nå gør de? Det skal jeg ikke kunne sige.

Virkelig, Brian?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 06-08-06 12:12

"Per O." <digital@NEJTAKosterbo-net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan slet ikke se problemet!

Jeg er nok bare vokset op med, at manden skal være ældst, og skal lige vænne
mig til tanken om, at sådan behøver det altså ikke forholde sig.

> Hvad venter du på?

Jeg venter ikke længere *smil* - jeg går på date, og jeg gør det med den
overbevisning, at det kan føre til hvad som helst (eller ingenting).

> Set i lyset af min egen udvikling, så har jeg da også meget mere at byde
> på i dag and da jeg var 19 .. heldigvis ...

Netop.

> Held og lykke herfra!!!!!

Tusinde tak skal du have

mange hilsner

Fra : Brian Olesen

Dato : 06-08-06 08:34

> [...]
>
> I lyset af dette er jeg blevet nysgerrig.
>
> Hvad synes I er okay, når det kommer til aldersforskellen? - når det er

Lol desperados finder man jo alle steder.
Jeg synes der er flere ting i det. Dels det seksuelle, hvor der vel i
princippet ingen grænser er ud over de i loven fastsatte og dels den
psykologiske side af sagen. Hvem gider man bruge tid på. Er ham eller hende
her ikke lige lovlig barnlig og er der ikke lige lovlig meget skoletaske
over dette her projekt...

Du er 36 siger du, jamen så kan du efter mit bedste skøn bolle en på 18,
vhis du er nice ved ham, så han ikke får traumer for livet. *gg*
Men hvis det er kærestemateriale skal du nok alligevel nappe dem lidt ældre,
for at du kan holde dem ud i de vanlige 3 måneder.
Jeg synes egentlig først det bliver problematisk, når de altså kvinderne
kommer op i årene så som 50 60 år. Så begynder det at blive klamt, når de
dater "børn".

Mvh. Brian

Fra : Brian Olesen

Dato : 07-08-06 22:37

Hejsa
hihih Der var nok ingen, der havde nogle seriøse kommentarer til denne her?

Måske man ramte plet huh?

Fra : nusle nuslesen

Dato : 08-08-06 18:12

"Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse

Dit indlæg var ikke kommet frem her.

> [...]

Ja.

Men sådan behøver det jo ikke at hænge sammen, selvom der vist ikke var
tvivl om, at de meget unge fyre fra netdating.dk der kontaktede mig - alene
havde sex i tankerne.

Nu er det så ikke gennem et dating-site jeg har lært denne mand at kende, og
det lader til, at der ligger andet og mere bag. Så jeg vælger at tro, at
idet han ikke hedder Brian eller Johnny - kan det være, at han ikke er en
desperado

Personligt gider jeg ikke skoletaskerne.

Tja, jeg har forsøgt mig en hel del med mænd i alderen -2 år til og med +12
år. Og dem kunne jeg oftest ikke holde ud i længere tid.

Nå, så er det vel også et problem, når mænd kommer op i 50-60 års alderen.

Fra : Brian Olesen

Dato : 08-08-06 22:28

> "Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse
>
> Dit indlæg var ikke kommet frem her.

> Ja.

hihih Ja nu var det jo sådan set mest dig jeg tænkte på.

> Men sådan behøver det jo ikke at hænge sammen, selvom der vist ikke var
> tvivl om, at de meget unge fyre fra netdating.dk der kontaktede mig -
> alene havde sex i tankerne.

Den eneste forskel på en voksen mand og en ung hvalp er vel bare, at manden
har lært at kamuflere hvad han har i tankerne?

> [...]
> at idet han ikke hedder Brian eller Johnny - kan det være, at han ikke er

Faktisk tror jeg, at Johnny Brianner får betydelig mere fisse end
gennemsnits Von Smartasstyper med velklingende latinonavne.
Bare kig på de bemandede tankstationer, hvor mange af dem, der nærmest vader
i villige tøsepigebørn.

> Personligt gider jeg ikke skoletaskerne.

nej der er vel en kant?

> Tja, jeg har forsøgt mig en hel del med mænd i alderen -2 år til og med
> +12 år. Og dem kunne jeg oftest ikke holde ud i længere tid.

lol Det må så være din alder plus minus x?
Nu, hvor du så har konstateret, at jævnaldrende ikke dur dels fordi de alle
sammen er alkoholikere og dels fordi de vil ha' din krop på ubelejlige
tidspunkter, så er turen altså kommet til de sagesløse unge?
Du higer og søger... Hvad er det dybest set du vil? En dag vil du opdage, at
det pludselig ikke længere er så let at finde en ordentlig partner og så er
dine chancer måske udtømt? Kan du ikke forestille dig stå i en situation,
hvor du en dag har påtvunget dig selv så forskruet og virkelighedsfjern en
holdning til kærelighedslivet, at du ikke kan finde dig selv?
Nå nu skal jeg heller ikke blive for dyster igen. Men pas nu alligevel på,
at denne legen med din egen og andres tilværelser ikke kommer så langt ud,
at du ikke selv kan bunde.

> Nå, så er det vel også et problem, når mænd kommer op i 50-60 års alderen.

ja da bestemt! De er nogle ægle svin!
Og pigerne er vamle i deres søgen efter en far.

Nu er mit indlæg jo mest ment som en provokation fordi alle andre har så
travlt med rygklapperiet - Hvilket nok er ok. Hvordan går det forresten med
projektet med den platoniske kærlighed og distancekæresterne?
Tror du på, at sådan en ung hvalp vil nøjes med et put, når belejligt?
Jeg gætter nu på en vis interessekonflikt.

Mvh. brian

Fra : nusle nuslesen

Dato : 08-08-06 23:54

> hihih Ja nu var det jo sådan set mest dig jeg tænkte på.

Hmmm....

> Den eneste forskel på en voksen mand og en ung hvalp er vel bare, at
> manden har lært at kamuflere hvad han har i tankerne?

Siger du dermed, at alle mænd kun har sex i tankerne?

> [...]
> gennemsnits Von Smartasstyper med velklingende latinonavne.
> Bare kig på de bemandede tankstationer, hvor mange af dem, der nærmest

Ja, jeg har set det - jeg er næsten sikker på, at hvis man uforvarende
stødte ind i dem, så ville hovederne runge hult. Sikke noget kedsommeligt
sex man kunne score der - næsten så man kan sikre sig mod at vågne...
christ, det var da bare noget jeg ikke gad røre med gummihandsker på.

Men hver sin lyst - de er sikkert meget lykkelig sammen

> nej der er vel en kant?

Ja, og den bevæger sig nedad.

> [...]

> alle sammen er alkoholikere og dels fordi de vil ha' din krop på
> ubelejlige tidspunkter, så er turen altså kommet til de sagesløse unge?

Ja, det er så ikke helt korrekt.

> Du higer og søger... Hvad er det dybest set du vil?

Sikkert det samme som alle andre.

> En dag vil du opdage, at det pludselig ikke længere er så let at finde en
> ordentlig partner og så er dine chancer måske udtømt?

Så forbliver jeg alene fra da af.

> Kan du ikke forestille dig stå i en situation, hvor du en dag har
> påtvunget dig selv så forskruet og virkelighedsfjern en holdning til
> kærelighedslivet, at du ikke kan finde dig selv?

Nej.

> ja da bestemt! De er nogle ægle svin!
> Og pigerne er vamle i deres søgen efter en far.

Hver sin lyst - lad dem dog - du kan jo bare lade være med at deltage.

> Nu er mit indlæg jo mest ment som en provokation fordi alle andre har så
> travlt med rygklapperiet - Hvilket nok er ok. Hvordan går det forresten
> med projektet med den platoniske kærlighed og distancekæresterne?

Fint indtil videre - der er ingen der har været over min dørtærskel, så man
kan ikke sige, at der er nogen "for tæt på" pt.

> Tror du på, at sådan en ung hvalp vil nøjes med et put, når belejligt?
> Jeg gætter nu på en vis interessekonflikt.

Tjaa... det vil jeg lade være op til ham...

Fra : Brian Olesen

Dato : 09-08-06 00:39

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse

> Hmmm....

> Siger du dermed, at alle mænd kun har sex i tankerne?

Nej det gør jeg måske ikke helt, men i starten inden man har indledt noget
seriøst tror jeg nu nok, at mange blot lader de nedre vedhæng køre afsted
med en.

> [...]
> sex man kunne score der - næsten så man kan sikre sig mod at vågne...
> christ, det var da bare noget jeg ikke gad røre med gummihandsker på.

Såså nu ikke så sart der.

> Men hver sin lyst - de er sikkert meget lykkelig sammen

Ja indtil hun bli'r gravid, eller han udpeger den næste bimbo. *gg* Jeg har
såmænd heller ikke de største tanker om nogle af dem. det var bare lige det
der med desperadoerne.

> Ja, og den bevæger sig nedad.

Ja så.

> Ja.

> Ja, det er så ikke helt korrekt.

Nåh ikke?
Bevis det.

> Sikkert det samme som alle andre.

Hmm - Du har nok bare betydelig flere luner end de fleste andre.

> Så forbliver jeg alene fra da af.

Arrg kom dog ind i kampen Van Basten.

> Nej.

Godt så.

> Hver sin lyst - lad dem dog - du kan jo bare lade være med at deltage.

Ja og lad de pedofile og dem med dyresex... Hver sin fucking lyst...
Og ja du kan tro jeg kan lade være med at deltage.

> Fint indtil videre - der er ingen der har været over min dørtærskel, så
> man kan ikke sige, at der er nogen "for tæt på" pt.

Aha. Jamen hvad så med alle dem du siger at du har så meget god sex med for
tiden?

> Tjaa... det vil jeg lade være op til ham...

Nå det er da nye toner. Altså at du lader noget være op til partneren.
Nej nu skal jeg altså osse opfører mig ordentligt!
Jeg var nok lidt hård. Du ka' ta' det!

Men som sagt tidligere. Bare I har det sjovt med det i laver og at du ikke
misbruger og udnytter de unge mennesker, så god fornøjelse og også god vind
med forehavenet. Det er da lidt frækt med de der unge nogen. Hvorfor skulle
I kvinder have det anderledes med det end vi mænd?

Mvh. Brian

Fra : nusle nuslesen

Dato : 09-08-06 08:54

> Nej det gør jeg måske ikke helt, men i starten inden man har indledt noget
> seriøst tror jeg nu nok, at mange blot lader de nedre vedhæng køre afsted
> med en.

Jeg tror, at der er lige så mange "romantiske" mænd som kvinder.

> Såså nu ikke så sart der.

Ah, du ved - nogle mennesker signalerer bare "waste of space" i mine øjne.

> Nåh ikke?
> Bevis det.

Hvorfor skulle jeg det?

> Hmm - Du har nok bare betydelig flere luner end de fleste andre.

Måske - hvis jeg har, er jeg nok ikke kedelig at være sammen med

> Arrg kom dog ind i kampen Van Basten.

Jeg er i kampen - men jeg er altså ikke bange for at se mig selv som alene
som 50+ årig f.eks.

> Ja og lad de pedofile og dem med dyresex... Hver sin fucking lyst...

Der er forskel på om det skader.

En 19 årig pige der selv vælger at dyrke sex med en 72 årig mand - tjaaa...
kanske hendes hoved runger lidt hult, men udover det kan jeg ikke se
problemet.

Dog finder jeg det usmageligt, og kunne aldrig drømme om noget sådant selv
*yrrdddkk* - og jeg finder det helt galt, når de så får børn, velvidende at
far er død inden barnet rammer puberteten, hvis han da holder så længe.

Ovenstående gælder selvfølgelig også med kønnene vice/versa.

> Og ja du kan tro jeg kan lade være med at deltage.

Well - me to

> Aha. Jamen hvad så med alle dem du siger at du har så meget god sex med
> for tiden?

Er du så naiv, at du tror, at jeg kun kan dyrke sex i mit eget hjem?

Hmmm...

Nå, for lige at skære det ud i pap - jeg inviterer ikke bare mænd hjem (kun
hvis vi bliver kærester) - de får ikke min adresse, ikke mit efternavn. Mit
mobilnummer kan ikke spores, mit fastnetnummer er hemmeligt (og udleveres
for øvrigt ikke). Med andre ord - skidt for sig, kanel for sig.

Jeg datede engang en fyr nogle gange, var endda på weekend hos ham - og det
skulle ikke være andet. Først bagefter gik det op for ham, hvor lidt han
egentlig vidst om mig (og så blev det pludselig et issue for ham) - mænd er
nogle gange nogen underlige størrelser.

> Nå det er da nye toner. Altså at du lader noget være op til partneren.

Nu er det her ikke med intentionen om "et put når det er belejligt" - så jeg
syntes knap dit crap var et svar værdigt. Du skal nok se det i det lys.

> Nej nu skal jeg altså osse opfører mig ordentligt!
> Jeg var nok lidt hård. Du ka' ta' det!

Jep.

> Hvorfor skulle I kvinder have det anderledes med det end vi mænd?

Ja, hvorfor?

Fra : Brian Olesen

Dato : 09-08-06 11:03

> Jeg tror, at der er lige så mange "romantiske" mænd som kvinder.

Det ene udelukker vel ikke det andet.
Jeg tror ikke mænd og kvinder har helt de samme forestillinger om romantik.

> Ah, du ved - nogle mennesker signalerer bare "waste of space" i mine øjne.

ok

> Hvorfor skulle jeg det?

Heheh ellers mister du troværdighed.

> Måske - hvis jeg har, er jeg nok ikke kedelig at være sammen med

Arg det kommer nok en del an på, om personen er inden for i varmen, eller
uden for.

> Jeg er i kampen - men jeg er altså ikke bange for at se mig selv som alene
> som 50+ årig f.eks.

ok fair nok.

> Der er forskel på om det skader.

Kan du altid afgøre, om det skader eller ej?

> En 19 årig pige der selv vælger at dyrke sex med en 72 årig mand -
> tjaaa... kanske hendes hoved runger lidt hult, men udover det kan jeg ikke
> se problemet.

Lidt hult. Er du sindssyg, der vil være ekko flere dage efter. *gg*

> [...]
> at far er død inden barnet rammer puberteten, hvis han da holder så længe.

Jeps enig.

> Ovenstående gælder selvfølgelig også med kønnene vice/versa.

ja klart nok

> Well - me to

> Er du så naiv, at du tror, at jeg kun kan dyrke sex i mit eget hjem?

Hvad tror du selv?

> [...]
> (og udleveres for øvrigt ikke). Med andre ord - skidt for sig, kanel for

Det er da sikkert en god ide til one night stands. Du har nok fået din del
af ubehagelige oplevelser, så det er forståeligt nok.

> [...]
> han egentlig vidst om mig (og så blev det pludselig et issue for ham) -
> mænd er nogle gange nogen underlige størrelser.

Det tvivler jeg ikke et sekond på.

> Nu er det her ikke med intentionen om "et put når det er belejligt" - så
> jeg syntes knap dit crap var et svar værdigt. Du skal nok se det i det
> lys.

Uuups det var nok ikke sjovt hva? *gg*
Beklager hvis jeg pirkede lidt til din til lejligheden selvjusterede
virkelighedsopfattelse.

> Jep.

> Ja, hvorfor?
Kvinders seksualitet er et kapitel for sig, som vi mænd og de fleste kvinder
nok aldrig helt får det fulde overblik over, men nej I skal naturligvis også
have gode muligheder for at eksperimentere. Måske synes jeg, at disse
eksperimenter ofte har en tendens til at være rimeligt meget på mændenes
bekostning, men ok - that's probably just life in a nut shell.

Best regards
Brian

Fra : nusle nuslesen

Dato : 09-08-06 11:17

> Det ene udelukker vel ikke det andet.
> Jeg tror ikke mænd og kvinder har helt de samme forestillinger om
> romantik.

Nej, jeg synes faktisk nogen gange at mænd er lige lovlig "lovey-dovey"
omkring det. Så det har du sikkert ret i.

> Heheh ellers mister du troværdighed.

Seriøst - hvad skulle det betyde i mit liv, om du (eller andre herinde)
mener jeg er troværdig?

> Kan du altid afgøre, om det skader eller ej?

Måske ikke i 100% af tilfældene - men jeg gør mit bedste, og andet er der
ikke at gøre. Jeg dyrke ikke sex med børn, dyr eller f.eks. retarderede,
dødeligt berusede eller lignende. Jeg tror, at jeg undgår de værste
grå-zone-områder.

Men det er måske noget du har problemer med? - at afgøre om det skader eller
ej?

>>> Aha. Jamen hvad så med alle dem du siger at du har så meget god sex med

> Hvad tror du selv?

Tja, jeg vil lade dit spørgsmål svare på det - så det står stadig herover.

> Det er da sikkert en god ide til one night stands. Du har nok fået din del
> af ubehagelige oplevelser, så det er forståeligt nok.

Heldigvis mere kanel end skidt

> Uuups det var nok ikke sjovt hva? *gg*

Jo, det tror jeg, at du syntes det var. Jeg tror faktisk, at du selv synes,
at du er meget morsom.

> Beklager hvis jeg pirkede lidt til din til lejligheden selvjusterede
> virkelighedsopfattelse.

Er det en fetisch? Det her med at forsøge sådanne personangreb?

Hvad er det ved mig, der tricker dig sådan, at du falder i med begge ben og
udstiller dig selv på en så utiltalende måde?

> [...]
> på mændenes bekostning, men ok - that's probably just life in a nut shell.

Er det her hunden ligger begravet? - har kvinder "eksperimenteret på din
bekostning"?

Fra : Brian Olesen

Dato : 09-08-06 17:16

> [...]
> omkring det. Så det har du sikkert ret i.

> Seriøst - hvad skulle det betyde i mit liv, om du (eller andre herinde)

Jeg ved det faktisk betyder en del for dig.
Normalt plejer du at være sådan rimelig lgievægtig, men dette drilleri har
alligevel fået dig lidt op af stolen og det er faktisk godt. Jeg synes du
leger med andre menneskers følelser på en særdeles utiltalende måde, for nu
at bruge dine egne ord, så derfor valgte jeg denne vinkel på sagen.

> [...]
> ikke at gøre. Jeg dyrke ikke sex med børn, dyr eller f.eks. retarderede,
> dødeligt berusede eller lignende. Jeg tror, at jeg undgår de værste

Det gør du da sikkert.

> Men det er måske noget du har problemer med? - at afgøre om det skader
> eller ej?

Næh skulle jeg da have provlemer?

> Tja, jeg vil lade dit spørgsmål svare på det - så det står stadig herover.

Nej altså nu stopper du!
Sådan kan man bare ikke svare. (måske kan en kvinde og så alligevel slippe
godt afsted med det)

> Heldigvis mere kanel end skidt

Det er da altid noget.

> Jo, det tror jeg, at du syntes det var. Jeg tror faktisk, at du selv
> synes, at du er meget morsom.

Hmm - Gør jeg?
Tja måske lidt. Hmm nu var der faktisk en dybere mening med det end blot at
være morsom.

> Er det en fetisch? Det her med at forsøge sådanne personangreb?

Wow you ain't seen nothing yett baby!
Hvis du vil kalde denne lille hyggesnak et personangreb, så skulle du bare
se et rigtigt.
Nej jeg kan bare godt lide at stille spørgsmålstegn ved det folk siger.
Måske kan det så i nogle tilfælde afslører karaktertræk ved personen, der
ellers er ukendte. I bedste fald får det personen til at revurdere sin
situation, eller sit motiv til at handle som han / hun gør og hvis personen
stadig er sikker på, at han / hun har gang i det rigtige efter en sådan
granskning, jamen så synes jeg det var det hele værd.
Jeg kunne da også bare stille mig op i hæppekoret ogråbe sammen med de
andre: "Yes nusleting" bare bliv ved med at være en man eater! Go for it!
Hvad fanden pyt med at de er 16 bare de ligner en på 8 ikke?...

> Hvad er det ved mig, der tricker dig sådan, at du falder i med begge ben
> og udstiller dig selv på en så utiltalende måde?

Øh udstiller?

> Er det her hunden ligger begravet? - har kvinder "eksperimenteret på din
> bekostning"?

Hmm faktisk kun en gang og det er ved at være ret mange år siden.
Det trak så til gengæld også tænder ud. Men der ligger hunden ikke begravet.
Det er den der overfladiskhed du lægger for dagen jeg reagerer på. Det
virker frastødende at nogen konsumerer andre mennesker på denne måde nærmest
i et større antal, med pommesfrites sauce til. "Tja lad mig nu se, hvilke
karakteristika tænder jeg mon på i denne uge"... Skal de være unge, skal de
være sorte, eller skotter... skal de...
Det kan jo nok ikke udelukkes, at jeg overfortolker tingene en smule.

Mvh. Brian

Fra : nusle nuslesen

Dato : 09-08-06 22:00

> Jeg ved det faktisk betyder en del for dig.

Nej - hvad fremmede, der aldrig har været tæt på mig tænker/mener om mig som
person, er i det store hele ligegyldigt.

> Jeg synes du leger med andre menneskers følelser på en særdeles
> utiltalende måde, for nu at bruge dine egne ord, så derfor valgte jeg
> denne vinkel på sagen.

Hvordan er du nået til den konklusion, at jeg leger med andres følelser?

> Næh skulle jeg da have provlemer?

Nogle gange skriver mennesker om problemer, som de selv har - simpelthen
fordi det er derfor det popper op i deres tanker.

> Nej altså nu stopper du!

> Sådan kan man bare ikke svare. (måske kan en kvinde og så alligevel slippe
> godt afsted med det)

Så er jeg måske alligevel født som det rigtige køn *haha*

> Hmm - Gør jeg?
> Tja måske lidt. Hmm nu var der faktisk en dybere mening med det end blot
> at være morsom.

Ikke for på nogen måde at nedgøre din "indsats" - men har du overvejet, at
den måske er forfejlet og/eller overflødig.

> Wow you ain't seen nothing yett baby!

Yet.

> Nej jeg kan bare godt lide at stille spørgsmålstegn ved det folk siger.

Hvad er så formålet med at forsøge tilsvining i samme moment?

Det kan gøres anderledes.

> Jeg kunne da også bare stille mig op i hæppekoret ogråbe sammen med de
> andre: "Yes nusleting" bare bliv ved med at være en man eater! Go for it!
> Hvad fanden pyt med at de er 16 bare de ligner en på 8 ikke?...

Hvordan er du kommet frem til at jeg er en man-eater?

> Øh udstiller?

Runger det?

> Det er den der overfladiskhed du lægger for dagen jeg reagerer på.

Det er din opfattelse - det gør den ikke nødvendigvis sand.

> [...]
> hvilke karakteristika tænder jeg mon på i denne uge"... Skal de være unge,
> skal de være sorte, eller skotter... skal de...

Konsumerer?

- overdramatiserer du ikke lidt?

> Det kan jo nok ikke udelukkes, at jeg overfortolker tingene en smule.

Handler det her om, at du tror de mænd jeg dater, dyrker sex med eller
kærester med skal "beskyttes" - så du derfor føler dig "kaldet"?

Jeg tænder generelt på mænd - og jeg har ikke noget imod at prøve mig frem

Måske kan du få det til at passe med, at jeg "altid dater/dyrker sex
med/kærester med den samme type mand" (som det også er blevet forsøgt
påstået i dette forum) - men jeg har overordentlig vanskeligt ved at se
hvordan.

Fra : Brian Olesen

Dato : 09-08-06 23:43

Hej igen
Let's just rock and rolle!

> "Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse

> Nej - hvad fremmede, der aldrig har været tæt på mig tænker/mener om mig
> som person, er i det store hele ligegyldigt.

Ja, men din personlige forfængelighed tvinger dig alligevel til at
retfærdiggøre dig. Det er i hvert fald dit mønster indtil nu. At du så
sikkert undlader i dette tilfælde må være fordi du er blevet gjort op
mærksom på det, eller simpelthen bare fordi du er blevet stædig.
Eller så kan du simpelthen ikke bevise det.

> Hvordan er du nået til den konklusion, at jeg leger med andres følelser?

Jeg synes det virker som om du har et overforbrug af mænd og du har
adskillige gange udtalt dig nedsættende om en del af disse, på en ofte
temmelig upassende måde. Du glemmer, at du jo selv har valgt dem den gang de
godt kunne bruges, men så "ændre" de sig pludslig til at blive det rene
skidt, for du kan da i hvert fald ikke have taget fejl... eller?
Sagen sat en hel del på spidsen selvfølgelig.

> Nogle gange skriver mennesker om problemer, som de selv har - simpelthen
> fordi det er derfor det popper op i deres tanker.

Jepsen det er det nogle psykologer og romanforfattere kalder for projektion
altså at man projecerer sine egne ubevidste skyggesider over på en anden. se
evt:
http://da.wikipedia.org/wiki/Projektion_(psykologi)

> Så er jeg måske alligevel født som det rigtige køn *haha*

I hvert fald synes der med den "logik" du fremturer med ingen tvivl at være
om, at du så absolut er kvinde. Jeg har i hvert fald aldrig været i tvivl.

> Ikke for på nogen måde at nedgøre din "indsats" - men har du overvejet, at
> den måske er forfejlet og/eller overflødig.

Tro mig, jeg gør gerne et stykke beskidt arbejde, hvis der er bare den
mindste sandsynlighed for at modtageren er påvirkelig, for en smule sund
fornuft.
Jeg mener ikke at den er hverken forfejlet, eller overflødig. Men hvis dine
evner for at skue din egen situation kun rækker til at høre det du gerne vil
høre, så gerne for min skyld.
Man kan jo mene, at hvis du virkelig har ret i, at alt bare er rosenrødt, så
er det da lidt tankevækkende, at du sådan hidser dig op over, at nogen kan
have en anden opfattelse? Eller som en anden skribent sagde, (johnny, som
bære det andet navn du for øvrigt har nedgjort i denne tråd), at du må have
tvivlet.

> Yet.

Arrg hvad fanden et t mere eller mindre? Jeg har flat rate.

> Hvad er så formålet med at forsøge tilsvining i samme moment?

Ikke forstået!?

> Det kan gøres anderledes.

Helt sikkert og også bedre!

> Hvordan er du kommet frem til at jeg er en man-eater?

Heheh Nej det der retorik holder ingen steder! Du ved vist godt selv,
hvad der får mig til at have den mening ikke?
Men lad mig alligevel komme med en gylden ledetråd: Det er såmænd bare
adskillige indlæg i denne gruppe.

> Runger det?

Ja ekkoet af dit helt uforståelige spørgsmål runger faktisk en del. Du
skulle selv lytte efter.

> Det er din opfattelse - det gør den ikke nødvendigvis sand.

Absolut ikke, men heller ikke automatisk det modsatte.

Det jeg egentlig har gjort med mit indlæg i denne tråd er også blot at
flytte lidt rundt på brikkerne på brædtet, for at studere dem fra nye og
helt anderledes vinkler. Selvfølgelig kender jeg ikke dig personligt og
derfor kan mine teorier og spekulationer sagtens være helt ude i skoven, men
de kunne også bære et gran sandhed i sig. Måske ikke lige om dig personligt,
men om en kvinde, der igen og igen afprøver alle mulige indfaldsvinkler til
kærlighedslivet og til sidst ender med at ønske at tilintetgøre de mænd hun
kan få fat i, som en slags hævnagt.
Skulle mine udtalelser på en eller anden måde have ramt dig personligt, så
har dette aldrig været hensigten. Du er jo selv en kreativ person, der gerne
lader tankerne flyve, så du bør kunne sætte dig ind i denne måde at tænke
på?

> Konsumerer?

Ja forbruger... Hvem er nu naiv?
Kunne man forestille sig, at du prøver at hævne dig på mændene fordi du
føler, at du ikke slår til følelsesmæssigt? Er det derfor du fortærer så
mange af dem, for i overført betydning, senere at skide dem ud igen, som det
rene "lort" de er?
Hihihih yrrrk mit symbolsprog er da godt nok en anelse latrinært her til
aften. :-|

> - overdramatiserer du ikke lidt?

Det ved jeg ikke. Gør jeg?

> Handler det her om, at du tror de mænd jeg dater, dyrker sex med eller
> kærester med skal "beskyttes" - så du derfor føler dig "kaldet"?

Well ligefrem kaldet er nok alligevel en tand for stærkt og desuden tror jeg
ikke du rekruttere her i gruppen, så det ville da hjælpe fedt.
Næh jeg prøver at finde ud af, om du er så slem, som min opfattelse af dig
somme tider får mig til at tro du er, eller om meget af det i virkeligheden
bare er tankespin og fantasterier du ikke går længere med end til det
nærmeste chat room. Jeg tænker, at mange af disse eksperimenter er fantasier
og kun nogle af dem reelt bliver levet ud.
Hvis det omvendt står meget slemt til med dig og at du misbruger og udnytter
alle de mænd du kommer i nærheden af, så er mit håb måske, at få dig
bevidstgjort om hvad det er du går og laver. Og når jeg så langt, så føler
jeg mig overbevist om, at du selv er både klog nok og menneskekærlig nok til
selv at drage de konklusioner der eventuelt skal drages af dette.
Tager jeg helt fejl, så er der jo heldigvis ingen skade sket. Så er det bare
min forskruede fantasi, der holder party, på resterne af nogle kun halvt
fordøjede news-meddelelser.

> Jeg tænder generelt på mænd - og jeg har ikke noget imod at prøve mig frem

Lyder da som et generelt sundhedstegn bare det ikke overdrives og du kan se
både dig selv og fyrene i øjnene, hvis du møder dem på gaden.

> [...]
> med/kærester med den samme type mand" (som det også er blevet forsøgt
> påstået i dette forum) - men jeg har overordentlig vanskeligt ved at se

Næh slet ikke. Når din måde at date på ændres til primært at være styret af
luner og du begynder at kategorisere og rubrisere mænd efter alder, eller
hvad der lige er i dine tanker på et givet tidspunkt, så er det noget andet.
At du ligefrem skulle være så indgroet i dine mønstre, at du også dater
yngre mænd med alkoholiker-tendenser kan jeg næsten ikke forestille mig.

Min tese holder også meget godt vand, hvis man sammenholder den med
kommentaren jeg havde til din novelle, som du heller ikke gad kommentere af
dig selv.

Wow jeg tror sgu da vist, at jeg er en hel Sigmond eller Sherlock?

Og som sagt ligger der altså ikke noget "personangreb" i det overhovedet!

Mvh. Brian

Fra : nusle nuslesen

Dato : 10-08-06 21:46

> [...]
> mærksom på det, eller simpelthen bare fordi du er blevet stædig.
> Eller så kan du simpelthen ikke bevise det.

Eller også er jeg ligeglad.

> Jeg synes det virker som om du har et overforbrug af mænd

Jeg bruger ingen mænd, der ikke selv vil bruges

> [...]
> skidt, for du kan da i hvert fald ikke have taget fejl... eller?
> Sagen sat en hel del på spidsen selvfølgelig.

Det er din opfattelse - og selvom jeg troede det var en "kvindeting", det
med at hive alt muligt andet/irrelevant/gammelt frem - ser jeg nu, at det er
det ikke.

Hvorom alting er, så er jeg ikke enig med dig (no wonder .

> Jepsen det er det nogle psykologer og romanforfattere kalder for
> projektion altså at man projecerer sine egne ubevidste skyggesider over på
> [...]

Thanks for stating the bleeding obvious

Har du et behov for at projicere din manglende evne til at skelne mellem
hvad der skader og hvad der ikke gør over på mig?

> Tro mig, jeg gør gerne et stykke beskidt arbejde, hvis der er bare den
> mindste sandsynlighed for at modtageren er påvirkelig, for en smule sund
> fornuft.

Hvis det du præsterer i denne tråd er sund fornuft - så skal du ikke
forvente, at der er sandsynlighed for, at jeg er modtagelig.

> Man kan jo mene, at hvis du virkelig har ret i, at alt bare er rosenrødt,
> så er det da lidt tankevækkende, at du sådan hidser dig op over, at nogen
> kan have en anden opfattelse?

Er jeg nu også hidset op?

> Eller som en anden skribent sagde, (johnny,
> som bære det andet navn du for øvrigt har nedgjort i denne tråd), at du må
> have tvivlet.

Det har jeg svaret på.

> Ikke forstået!?

No wonder.

> [...]
> hvad der får mig til at have den mening ikke?
> Men lad mig alligevel komme med en gylden ledetråd: Det er såmænd bare

Nå.

> Ja ekkoet af dit helt uforståelige spørgsmål runger faktisk en del. Du
> skulle selv lytte efter.

Jeg kunne skære det ud i pap - men jeg kan også lade være, og det gør jeg
så.

> [...]
> indfaldsvinkler til kærlighedslivet og til sidst ender med at ønske at
> tilintetgøre de mænd hun kan få fat i, som en slags hævnagt.

Fascinerende.

> [...]
> har dette aldrig været hensigten. Du er jo selv en kreativ person, der
> gerne lader tankerne flyve, så du bør kunne sætte dig ind i denne måde at

Ikke helt, men det går nok - jeg er jo heller ikke mand, det kan sikkert
tænkes at have noget med det at gøre.

> Ja forbruger... Hvem er nu naiv?

Jeg spørger (igen, men med andre ord) - handler det her om at det er synd
for mændene?

Kan de ikke bare sige nej?

> Kunne man forestille sig, at du prøver at hævne dig på mændene fordi du
> føler, at du ikke slår til følelsesmæssigt?

Slår jeg ikke til følelsesmæssigt?

> Er det derfor du fortærer så
> mange af dem, for i overført betydning, senere at skide dem ud igen, som
> det rene "lort" de er?

Du har ikke høje tanker om mænd - siden du kalder dem "lort" - eller hvad?

> Hihihih yrrrk mit symbolsprog er da godt nok en anelse latrinært her til
> aften. :-|

Nu hedder du jo Brian

> Det ved jeg ikke. Gør jeg?

Hvad synes du selv?

> Well ligefrem kaldet er nok alligevel en tand for stærkt og desuden tror
> jeg ikke du rekruttere her i gruppen, så det ville da hjælpe fedt.

Kan man da skrive til mig?

Retorisk spørgsmål - svaret er nej.

> [...]
> nok til selv at drage de konklusioner der eventuelt skal drages af dette.

Du er vist overbevist om mange ting.

- men hvis du tror, at "klogskab og menneskekærlighed" er lig med at dele
din opfattelse - så tror jeg godt, at du kan slippe fantasien om, at jeg
skulle ende med at drage de konklusioner, du måtte mene er passende.

> Lyder da som et generelt sundhedstegn bare det ikke overdrives og du kan
> se både dig selv og fyrene i øjnene, hvis du møder dem på gaden.

Der er ingen, jeg ikke _kan_ se i øjnene.

Der er dog én, som jeg ikke har lyst til at se i øjnene - men dukker han op,
gør jeg det alligevel. Det er en anelse ubehageligt at skulle stå ansigt til
ansigt med en mand, der har tævet en, holdt en indespærret i 12 timer og
truet ens børn. Men som sagt, dukker han op, så ser jeg også ham i øjnene.

> Wow jeg tror sgu da vist, at jeg er en hel Sigmond eller Sherlock?

Ja, ja - hver sine glæder.

> Og som sagt ligger der altså ikke noget "personangreb" i det overhovedet!

Det gør så dine formuleringer mærkværdige i mine øjne.

Fra : Brian Olesen

Dato : 10-08-06 22:39

> "Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse

> Eller også er jeg ligeglad.

Heheh troede kun det var mænd, som løb tør for gode argumenter på den måde.

> Jeg bruger ingen mænd, der ikke selv vil bruges

Aha har hørt flere voldtægtsforbrydere udtale sig på cirka samme måde. Man
må håbe du har ret.

> Det er din opfattelse - og selvom jeg troede det var en "kvindeting", det
> med at hive alt muligt andet/irrelevant/gammelt frem - ser jeg nu, at det
> er det ikke.

Irelevant. Hmm det er bare fordi du mangler overblikket.

> Hvorom alting er, så er jeg ikke enig med dig (no wonder .

> Thanks for stating the bleeding obvious

Du begyndte.

> Har du et behov for at projicere din manglende evne til at skelne mellem
> hvad der skader og hvad der ikke gør over på mig?

Kan du føre bevis for, at jeg mangler denne evne, ellers klap i.

> Hvis det du præsterer i denne tråd er sund fornuft - så skal du ikke
> forvente, at der er sandsynlighed for, at jeg er modtagelig.

lol nej det kunne se sådan ud. Selvrensagelse kan som bekendt være en farlig
ting.

> Er jeg nu også hidset op?

Du er i særdeleshed i forsvarsposition, men det kan du altså ikke selv se?

> Det har jeg svaret på.

Det har du.

> No wonder.

Arg anden gang du løber tør for fornuftige argumenter. Du skulle måske have
været en mand - Måske aspirerer du ligefrem til navnet Brian. lol

> Nå.

Ja.

> Jeg kunne skære det ud i pap - men jeg kan også lade være, og det gør jeg
> så.

Kunne du? Jeg begynder at tvivle.

> Fascinerende.

Ja ikke? Er det din profil?

> Ikke helt, men det går nok - jeg er jo heller ikke mand, det kan sikkert
> tænkes at have noget med det at gøre.

Lol ja det er da en mulighed.

> Jeg spørger (igen, men med andre ord) - handler det her om at det er synd
> for mændene?

Well synd og synd - I hvert fald frastødende.

> Kan de ikke bare sige nej?

Hvis de er overvejende normale og besidder talens brug, så kan de vel.
Men måske vælger de at lade sig udnytte for i det mindste at få noget gratis
sex og må så betale prisen senere.

> Slår jeg ikke til følelsesmæssigt?

Du svarer ikke på spørgsmålet. Ikke engang undvigende. *gg*

> Du har ikke høje tanker om mænd - siden du kalder dem "lort" - eller hvad?

Jeg fremlagde et eksemple på en måske sandsynlig udtalelse fra dig.

> Nu hedder du jo Brian

Ja det hedder jeg hver dag.

> Hvad synes du selv?

Jeg kan jo ikke vide det. Måske underdramatiserer jeg -

> Kan man da skrive til mig?
>
> Retorisk spørgsmål - svaret er nej.

Og det skulle betyde hvad? Du kunne jo skrive til dem.

> Du er vist overbevist om mange ting.

Tror du?

> - men hvis du tror, at "klogskab og menneskekærlighed" er lig med at dele
> din opfattelse - så tror jeg godt, at du kan slippe fantasien om, at jeg
> skulle ende med at drage de konklusioner, du måtte mene er passende.

Wow gætteværk helt ude i tredje led det må jeg sige.
Men du ved jo ikke, hvilke konklusioner jeg måtte mene at du skulle drage
så..

> Der er ingen, jeg ikke _kan_ se i øjnene.

Godt nok.

> [...]
> timer og truet ens børn. Men som sagt, dukker han op, så ser jeg også ham

Hmm ja ham har du jo dyrket en del her i gruppen. Findes han også i
virkeligheden?

> Ja, ja - hver sine glæder.

Ja nemli' ja!

> Det gør så dine formuleringer mærkværdige i mine øjne.

man skal altså angribe folk mener du?
Højes mystisk!
Men som jeg har sagt før ville et personangreb fra min side have været
formuleret i en hel anden tone.

Men lad os bare lade den lande her.
Du virker ikke rigtig til at kunne håndtere det særlig objektivt.

Mvh. Brian

Fra : sdsf

Dato : 09-08-06 18:35

> [...]
>
> Hvad er det ved mig, der tricker dig sådan, at du falder i med begge ben
> og udstiller dig selv på en så utiltalende måde?

Brian Olsen føler sig forsmået af nusle nuslesen, og den følelse har holdt
sig
længe nu.

Det er der hunden ligger begravet.

Fra : Tony

Dato : 09-08-06 20:10

> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Brian Olsen føler sig forsmået af nusle nuslesen, og den følelse har holdt
> [...]

Ja, og så fatter han ikke, at nogen bare ''griber dagen'' og får en
oplevelse ud af den.
Trist for ham.

Tony

Fra : Brian Olesen

Dato : 09-08-06 21:16

> [...]
>
> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Brian Olsen føler sig forsmået af nusle nuslesen, og den følelse har holdt

Hmm tror I ikke snart I skal hen og have Jeres medicin?
Skal man ikke først lægge an på en person, for at denne kan forsmå en?

I øvrigt gad jeg ikke engang skrive til Nusle, hvis hun ikke var bare lidt
interessant. Men det er altså slet ikke det samme som det du her insinuerer.

Mvh. Brian

Fra : sdsf

Dato : 10-08-06 08:33

> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm tror I ikke snart I skal hen og have Jeres medicin?
Der er et ordsprog der siger "det bedste forsvar er et angreb",
det synes at være din taktik her. Det er dog et lidt uheldig område
du har valgt til dit angreb.
Du er vel opmærksom på, at jeg hurtig kan finde referencer der
fortæller noget om hvor meget medicin du bruger.

> Skal man ikke først lægge an på en person, for at denne kan forsmå en?
Jo, og det er også lige præcis hvad du har gjort.
Da det så ikke udviklede sig som du ønskede, og du måske blev lidt til grin,
ændrede du tonen.

> I øvrigt gad jeg ikke engang skrive til Nusle, hvis hun ikke var bare lidt
> interessant.
Hvordan interessant?

> Men det er altså slet ikke det samme som det du her insinuerer.
Jeg har kun fået bekræftet at jeg har ramt rigtig, men det var jeg
nu heller ikke ret meget i tvivl om

Nusle starter iøvrigt kun denne tråd, for at få en anledning til at
prale med at hun har scoret nogle yngre fyre.
Det er præcis det samme som når mænd praler af deres scorringer.

Så igen, jeg er glad for at kunne hjælpe jer med at forstå jer selv

Fra : Brian Olesen

Dato : 10-08-06 10:57

> [...]
> Der er et ordsprog der siger "det bedste forsvar er et angreb",
> det synes at være din taktik her. Det er dog et lidt uheldig område

Hvilket angreb?

> Du er vel opmærksom på, at jeg hurtig kan finde referencer der
> fortæller noget om hvor meget medicin du bruger.

Ja det er jeg ganske klar over at du ikke kan. Jo bevares jeg har skrevet en
del i .videnskab.sundhed, så man skal ikke være nogen specielt skarp kniv,
for at kunne regne ud, at jeg f.eks. er på insulin.

> Jo, og det er også lige præcis hvad du har gjort.

Aha. Spændende. Hvorledes har jeg det. eksempler tak.

> Da det så ikke udviklede sig som du ønskede, og du måske blev lidt til
> grin,
> ændrede du tonen.

Jaså. Jeg mangler godt nok info om, hvad der ikke udviklede sig hvordan, men
bare du hygger dig.

> Hvordan interessant?

Modsat de fleste kvinder er hun f.eks. ikke bleg for at skilte med sin
seksualitet. Det tæller på plussiden.
Hun har også en seksualadfærd, der er noget udover det sædvanlige.

> Jeg har kun fået bekræftet at jeg har ramt rigtig, men det var jeg
> nu heller ikke ret meget i tvivl om

Aha, igen spændende, men desværre helt forkert.

> Nusle starter iøvrigt kun denne tråd, for at få en anledning til at
> prale med at hun har scoret nogle yngre fyre.
> Det er præcis det samme som når mænd praler af deres scorringer.

Det kan ikke udelukkes.

> Så igen, jeg er glad for at kunne hjælpe jer med at forstå jer selv

lol, ja det kan jeg så forstå. *gg*

Mvh. Brian

Fra : sdsf

Dato : 06-08-06 08:46

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Kære NG,
>
> Jeg dater i stigende grad yngre mænd - de finder mig åbenbart tiltrækkende
> (dejligt!!!),
Ja, de fleste mænd kan bruge de fleste kvinder under en vis alder til sex.
Og du er under en vis alder.

> og jeg er langsomt ved at komme mig over benovelsen/genertheden ved det -
> og det er jo godt.
Hvis du er benobet over at de kan bruge dig er du naiv.

> I lyset af dette er jeg blevet nysgerrig.
>
> Hvad synes I er okay, når det kommer til aldersforskellen? - når det er
> kvinden der er ældst.
Alt er vel ok. Der har jo lige været nogle historier her i gruppen med
titlen
"Oldingesex". Det synes de fleste at væmmes ved, og det gør jeg også.

> [...]
>
> Jeg har da givetvis noget andet at byde på, end en pige på 20 år - og der
> er åbenbart nogle yngre mænd, der gerne vil det.
Det du har at byde på, som de unge mænd vil have, er det samme som en 20
årig
pige har at byde på og som unge mænd have nemlig: SEX

Men for en ung mand på 25 er du nok alligevel en blind vej, men dem kan man
jo også vælge at prøve nogen af.

> Tror jeg skal i gang med en indre holdningsændring,
Holdninger er for folk der ikke kan rumme og forstå den verden de lever i.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 06-08-06 12:10

> Ja, de fleste mænd kan bruge de fleste kvinder under en vis alder til sex.

Tja, det var også min første tanke - men der er nu engang andet i verden end
sex.

Dog har jeg efterhånden den helt klare opfattelse, at det kender du ikke ret
meget til.

> Det du har at byde på, som de unge mænd vil have, er det samme som en 20
> årig
> pige har at byde på og som unge mænd have nemlig: SEX

Problemet var bare med den sidste fling - at det kunne han så alligevel ikke
"nøjes" med. Han forelskede sig i mig - og det havde jeg ikke forventet. Nu
ved jeg, at det er en mulighed - hvorfor så udelukke det?

Så det holder jeg op med (at udelukke et forhold til en yngre mand).

En af mine bedste venner (som er 25 år), siger alligevel - at det er vejen
frem for mig. De "gamle" mænd er blevet for satte, efter hans overbevisning.

Jeg tror, at han har ret et stykke hen ad vejen.

Så nu vil jeg tillade mig selv den luksus (måske) at forelske mig i en yngre
mand.

*smil*

Fra : sdsf

Dato : 06-08-06 22:00

> [...]
> end sex.
>
> Dog har jeg efterhånden den helt klare opfattelse, at det kender du ikke
Du vil gå meget længere for sex end jeg vil, drastisk meget længere!

At du bliver benovet over interesse fra unge mænd, siger en del omkring
værdien af dine "helt klare opfattelser".

> Problemet var bare med den sidste fling - at det kunne han så alligevel
> ikke "nøjes" med. Han forelskede sig i mig
Hvor nuttet.

> En af mine bedste venner (som er 25 år), siger alligevel - at det er vejen
> frem for mig. De "gamle" mænd er blevet for satte, efter hans
> overbevisning.
Du er vist ret sat, 36 år og 3 børn.

> Så nu vil jeg tillade mig selv den luksus (måske) at forelske mig i en
> yngre mand.
Ja, du kan gøre hvad du vil, det styrer moar vel ikke mere.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 07-08-06 16:58

> Du vil gå meget længere for sex end jeg vil, drastisk meget længere!
>
> At du bliver benovet over interesse fra unge mænd, siger en del omkring
> værdien af dine "helt klare opfattelser".

Lad mig være din personlige Clevin for en stund.
Jeg har efterhånden den helt klare opfattelse, at du ikke kender ret meget
til relationen UD OVER SEX mellem mand og kvinde.

Tror du, at du kan forstå sætningen nu? Eller har du vanskeligt ved at tænke
pga. sædblærespænding?

> Du er vist ret sat, 36 år og 3 børn.

Åbenbart ikke lige så sat som du - der har en kedelig tendens til at hænge
uløseligt fast i din egen sædblærespænding og belemre usenet med dine
projiceringer herover.

> Ja, du kan gøre hvad du vil, det styrer moar vel ikke mere.

Hvad for en moar?

- sådan en du har gemt din sædblærespænding bag?

*dohhh!*

Fra : sdsf

Dato : 07-08-06 18:17

> [...]
> Jeg har efterhånden den helt klare opfattelse, at du ikke kender ret meget
> til relationen UD OVER SEX mellem mand og kvinde.
Du mener noget ala stemningen i det du har skrevet her:
http://tinyurl.com/rgkbj
Det kender jeg heldigvis ikke så meget til, det har du helt ret i.

> Tror du, at du kan forstå sætningen nu? Eller har du vanskeligt ved at
> tænke pga. sædblærespænding?
Ahhhh...
Godt du nævner det, sædblærespænding, det det hele drejer sig om.
Jeg sørger altid for at holde trykket på passende niveau, så jeg kan
tænke klart.

> Åbenbart ikke lige så sat som du - der har en kedelig tendens til at hænge
> uløseligt fast i din egen sædblærespænding og belemre usenet med dine
> projiceringer herover.
Jeg evner blot at tage de verdensregerende begreber til mig, og anvende dem.
Det synes du at være misundelig over.
Kan det skyldes ægstokspænding?

> Hvad for en moar?
Var det farmand der bestemte da?

> - sådan en du har gemt din sædblærespænding bag?
Kan du lege Clevin lidt igen?
Jeg vil nemlig gerne forstå alt angående sædblærespænding.

Fra : ThomasB

Dato : 07-08-06 19:08

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du lege Clevin lidt igen?
> Jeg vil nemlig gerne forstå alt angående sædblærespænding.

Du har jo vist at du kan fremtrylle intelligente indlæg, der ikke handler om
sædblærespændnger - hold fast i det

Fra : nusle nuslesen

Dato : 07-08-06 20:12

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Det kender jeg heldigvis ikke så meget til, det har du helt ret i.

Så hold du dig til din sædblærespænding - du ved, skoma'r bliv ved din læst.

> Ahhhh...
> Godt du nævner det, sædblærespænding, det det hele drejer sig om.

Ja, jeg fornemmer tydeligt at du ikke evner at skue meget længere.

> Jeg sørger altid for at holde trykket på passende niveau, så jeg kan
> tænke klart.

Tænke klart - på sædblærespændingen... hmmm... mon ikke det på en eller
anden måde er noget der kan diagnostiseres.

> Kan det skyldes ægstokspænding?

Jeg tvivler, jeg har en tendens til at dyrke sex for tit (enten med mig selv
eller med en anden).

> Var det farmand der bestemte da?

Han der indførte dig i sædblærespændingens mysterier?

> Kan du lege Clevin lidt igen?

Nej.

> Jeg vil nemlig gerne forstå alt angående sædblærespænding.

Måske skulle du bare smutte ud og få noget sex.

mange hilsner

Fra : sdsf

Dato : 07-08-06 20:37

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Så hold du dig til din sædblærespænding - du ved, skoma'r bliv ved din
> læst.
Jeg ved i hvertfald meget om det.

> Ja, jeg fornemmer tydeligt at du ikke evner at skue meget længere.
Jeg synes det virker somom nogen har klemt din ægblære.

> Tænke klart - på sædblærespændingen...
Præcis.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 07-08-06 21:21

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes det virker somom nogen har klemt din ægblære.

Du tænker tilsyneladende så klart på din sædblærespænding, at du har glemt
at der ikke er en ægblære.

> Præcis.

Og intet andet!

Fra : sdsf

Dato : 07-08-06 21:40

> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Du tænker tilsyneladende så klart på din sædblærespænding, at du har glemt
> at der ikke er en ægblære.
Her tager du fejl, der er skam en ægblære, ja der er oftest flere.
Ægblære er et andet dansk ord for folikkel.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ovarian_follicle

De bliver vist helt op til 2 cm i diameter.

> Og intet andet!
Her tager du også fejl, du skulle have skrevet "først og fremmest" i stedet
for,
så havde det været helt rigtig.

Men jeg er alt i alt glad for at kunne hjælpe dig med det svære stof.

Fra : PerX ...

Dato : 14-08-06 10:55

In article <44d59e38$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
sdsf@her.der.dk says...
> Holdninger er for folk der ikke kan rumme og forstå den verden de lever i.

Eller har en 3 cifret IQ.

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 07-08-06 10:36

nusle nuslesen wrote:

> Hvad synes I er okay, når det kommer til aldersforskellen? - når det er
> kvinden der er ældst.

Det kan da være så uendeligt ligegyldigt hvad alder I har. Det er vel
ikke det der står på sygesikringsbeviset der bestemmer hvem man elsker.
Jeg er næsten 6 år ældre end min mand og det går forrygende på 12 år.

Der kan endda være visse fordele ved at vælge en yngre mand, f.eks kan
man jo selv lære dem op

Se at komme igang.

Marianne Feddersen

Fra : nusle nuslesen

Dato : 07-08-06 17:04

"Marianne Feddersen" <marianne@feddersen.dk> skrev i en meddelelse

> Der kan endda være visse fordele ved at vælge en yngre mand, f.eks kan man
> jo selv lære dem op

> Se at komme igang.

Will do, will do - men så også kun fordi han virker til at være et super
dejligt menneske *smil*

Fra : Martin Arendten

Dato : 07-08-06 16:56

On 2006-08-05, nusle nuslesen <nusle@invalid.com> wrote:
> [...]
>
> I lyset af dette er jeg blevet nysgerrig.
>
> Hvad synes I er okay, når det kommer til aldersforskellen? - når det er

---klip---

Som så mange andre har været inde på. Hvorfor ikke?
Det sjove ved det hele er at havde det været omvendt havde folk tænkt helt
anderledes.
En fyr på 40 med en pige på 20 er der ikke ret mange der siger noget til.
Omvendt derimod kigger folk efter dem og hvisker bag deres ryg.

Min holdning er at finder et par sammen hvor det er hunkønnet der er
ældst er der nok en grund til det.
De er glade for hinanden. Bliver tændt af hinanden og hvorfor i alverden skal
de så ikke have lov til at nyde dette?

/Martin
--
Martin Arendtsen
------------------

Fra : sdsf

Dato : 07-08-06 17:42

"Martin Arendten" <arendtsen@tux.nerdheaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> anderledes.
> En fyr på 40 med en pige på 20 er der ikke ret mange der siger noget til.
Jo, det er der nu.
> Omvendt derimod kigger folk efter dem og hvisker bag deres ryg.
Der snakkes altid om tilsyneladende umage par.

> Min holdning er at finder et par sammen hvor det er hunkønnet der er
> ældst er der nok en grund til det.

Det er mit indtryk at det er almindelig at mænd i sidste halvdel af 20erne
finder sammen med kvinder sidst i 30erne eller først i 40erne og får børn.
Det er der 4 tilfælde af i min bekendtskabskreds.

Fra : Tony

Dato : 07-08-06 21:52

> [...]
>
> I lyset af dette er jeg blevet nysgerrig.
>
> Hvad synes I er okay, når det kommer til aldersforskellen? - når det er

Hej Nuslepige.

Aldersforskellen betyder overhovedet intet.

Det primære er, at man har det rart, den tid man er sammen.
Hvis det er noget som udvikler sig til at holde, så er det da bare dejligt.
Hvis ikke, ja så har man da forhåbentligt haft en dejlig oplevelse.

Tro mig, på dette område er jeg _ikke_ ''uerfaren'' : o )

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 07-08-06 21:58

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Tro mig, på dette område er jeg _ikke_ ''uerfaren'' : o )

Er *du* Joe Fiasco?

Fra : Tony

Dato : 07-08-06 22:17

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Er *du* Joe Fiasco?

Er *du* BW ?

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 07-08-06 23:56

> Er *du* BW ?

Nej, og kan du så svare på mit spørgsmål?

Fra : nusle nuslesen

Dato : 08-08-06 18:07

> Nej, og kan du så svare på mit spørgsmål?

Åh nej - BW multiple personalities *skriiiig!!!*

Fra : ThomasB

Dato : 08-08-06 23:37

> Åh nej - BW multiple personalities *skriiiig!!!*

Nu er det jo ikke mig, kære nusle, der skriver om analsex, bæ, klyx og
diverse Bo Warming-agtige ting vel?

Fra : nusle nuslesen

Dato : 08-08-06 23:55

> Nu er det jo ikke mig, kære nusle, der skriver om analsex, bæ, klyx og
> diverse Bo Warming-agtige ting vel?

Nej, det er sandt - sådanne eksperimentielle ting ville Mr. Prudence aldrig
skrive om (medmindre det var fordi han havde læst en sexolog udtale sig om
emnet) *lol*

Fra : ThomasB

Dato : 09-08-06 17:59

> Nej, det er sandt - sådanne eksperimentielle ting ville Mr. Prudence
> aldrig skrive om (medmindre det var fordi han havde læst en sexolog udtale
> sig om emnet) *lol*

Det er *virkelig* humor på højt plan det der.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 09-08-06 22:03

> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Det er *virkelig* humor på højt plan det der.

Loosen up.

Man kan også blive så "uptight" at man ikke kan skide - og så er klyx måske
alligevel vejen frem.

Fra : ThomasB

Dato : 09-08-06 22:24

> Loosen up.
>
> Man kan også blive så "uptight" at man ikke kan skide - og så er klyx
> måske alligevel vejen frem.

Tighten up, du kan da ikke mene at klyx, skide og tøranal er vigtigere end
de emner BW skriver om.

Fra : Tony

Dato : 08-08-06 20:30

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev i en meddelelse
> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, og kan du så svare på mit spørgsmål?

Jamen det kan jeg da ThomasB.

Jeg har aldrig bollet en kvinde på 82 år.

Var det svar nok ?

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 08-08-06 23:31

> Jamen det kan jeg da ThomasB.
>
> Jeg har aldrig bollet en kvinde på 82 år.
>
> Var det svar nok ?

Ja, det var svar udenom nok

Du kunne have svaret klart "ja" eller "nej", men valgte noget andet.

Fra : Tony

Dato : 09-08-06 00:01

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det var svar udenom nok
>
> Du kunne have svaret klart "ja" eller "nej", men valgte noget andet.

Jeg gik ud fra, at det var det ,du havde i tankerne

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 09-08-06 18:00

> Jeg gik ud fra, at det var det ,du havde i tankerne

Kan jeg så regne med at det er dig der har skrevet de historier?

Fra : Tony

Dato : 09-08-06 20:13

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Kan jeg så regne med at det er dig der har skrevet de historier?

Hvilke historier ?

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 09-08-06 22:25

> Hvilke historier ?

De historier du har skrevet om gammelkonesex

Fra : Tony

Dato : 09-08-06 23:10

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> De historier du har skrevet om gammelkonesex

Links ?

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 10-08-06 23:14

Fra : Tony

Dato : 11-08-06 00:00

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

Hehe, forstår godt at det links er fjernet.

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 12-08-06 19:03

> Hehe, forstår godt at det links er fjernet.

Det er det ikke.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 08-08-06 23:49

> [...]

> (dejligt!!!), og jeg er langsomt ved at komme mig over
> benovelsen/genertheden ved det - og det er jo godt.

Hvis du har det godt med det, er det vel ok.?

> Hvad synes I er okay, når det kommer til aldersforskellen? - når det er
> kvinden der er ældst.

At du behøver, at blive bekræftet i om det er ok, eller ikke - viser jo en
"lille" tvivl..?

> Min datter dater en på 23 år - min sidste fling var 29 år... det begynder
> at blive lige lovligt spøjst *hehe*

Hvad har det med din date at gøre?

> Jeg er 36 år nu.

ok.

> [...]
> en død-lækker 27 årig, der fik jeg godt nok hjerteflimmer bare ved
> tanken... han var meget "overtalende" - men jeg holdt igen... på den anden

Tænder du på yngere mænd, er det vel ok.

> Jeg har da givetvis noget andet at byde på, end en pige på 20 år - og der
> er åbenbart nogle yngre mænd, der gerne vil det.

Hvad - foruden din erfaring?

> Tror jeg skal i gang med en indre holdningsændring, så kan I ikke liiige
> hjælpe mig med det - den næste date, og den kunne godt gå hen og blive
> lidt seriøs - ser også ud til at blive med en der er 29 år... uhhh....

Du må have seriøse problemer med selvtilliden hvis du nødt til, at blive
bekræftet i en news gruppe

/Johnny

Fra : nusle nuslesen

Dato : 08-08-06 23:59

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du har det godt med det, er det vel ok.?

Jep

> At du behøver, at blive bekræftet i om det er ok, eller ikke - viser jo en
> "lille" tvivl..?

Ja, jeg syntes det var svært at vænne sig til at blive begæret af yngre
mænd.

> Hvad - foruden din erfaring?

Mere erfaring.

> Du må have seriøse problemer med selvtilliden hvis du nødt til, at blive
> bekræftet i en news gruppe

Det er så din opfattelse af det skrevne.

Fred være med det.

Fra : Spamloes

Dato : 11-08-06 00:51

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 11-08-06 06:11

"Spamloes" <paa@usenet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er det man
> siger; at skændes på usenet er som at deltage i handikap-OL: Selv hvis man
> vinder, er man stadig en spasser.

Til gengæld går der jo tid med det. ;)

Fra : Tony

Dato : 11-08-06 06:19

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Spamloes" <paa@usenet.dk> skrev i en meddelelse

> Til gengæld går der jo tid med det. ;)

Og tid har man masser af, når man ikke har andet at bruge tiden til.

Tony

Fra : nusle nuslesen

Dato : 11-08-06 06:41

> [...]

> siger; at skændes på usenet er som at deltage i handikap-OL: Selv hvis man

Jeg må have tid i overskud pt.

Fra : Brian Olesen

Dato : 11-08-06 10:41

> [...]
> siger; at skændes på usenet er som at deltage i handikap-OL: Selv hvis man

lol
Men værre er det dog ikke at kunne læse og samtidig at have angst for
konflitker.

Mvh. brian

Fra : PerX ...

Dato : 14-08-06 10:17

In article <44d5119e$0$163$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
nusle@invalid.com says...
> Kære NG,
>
> Jeg dater i stigende grad yngre mænd - de finder mig åbenbart tiltrækkende
> (dejligt!!!), og jeg er langsomt ved at komme mig over
> benovelsen/genertheden ved det - og det er jo godt.

Og din yndlingsfilm er Prime

> I lyset af dette er jeg blevet nysgerrig.
>
> Hvad synes I er okay, når det kommer til aldersforskellen? - når det er
> kvinden der er ældst.

Manden naturligvis, som Gud har tiltænkt det :)

> Min datter dater en på 23 år -

Ja men hvor gammel er din datter?

> ... min sidste fling var 29 år... det begynder at
> blive lige lovligt spøjst *hehe*
>
> Jeg er 36 år nu.

Hallå, det er sgu da ingen forskel - har det kunne bekymre dig?

Alt under 10 er ingen forskel. Alt over rager ikke andre *g*

> Jeg har da givetvis noget andet at byde på, end en pige på 20 år - og der er
> åbenbart nogle yngre mænd, der gerne vil det.

Du har formentlig egen pisk *g'