også skulle hun skide :/
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-08-06 03:38

jeg havde den mest pragtfulde drøm om en veninde hvor vi stod på en
mark og genemførte et samleje - et af de rigtigt gode hvor man ligesom
bliver suget sammen og bliver et - jeg kunne ikke rigtigt slå drømmen
ud af hovedet da jeg vågnede så jeg ringede til hende og forklarede
hvordan og hvorledes og hun kunne kun gi mig ret i at det lød til at
være et altovervejende godt knald og for 9998877 gang fik vi lige
vendt den der med hvorfor vi aldrig fik det gjort da vi var unge - men
det gjorde vi altså ikke og det er en skam - hun er et skide godt hug
- hun var godt nok korthårdet da hun var ung - så jeg havde ligesom
svært ved at se hende som atraktiv den gang og nu har hun mand og
børn.

Nå men vi sad så og svælgede lidt i den her drøm og det var sgu i
grunden såre romantisk til hun sagde at nu måtte hun takke af fordi
hun skulle på lokum - jeg sagde hun kunne bare smutte ud og pisse så
vil jeg vente nej men hun skulle mere ind bare pisse - se dte var lidt
mere info ind jeg havde brug for .... nu har jeg det sådan hver gang
jeg tænker på hende så væmmes jeg en smule .. kender i herre ikke det
- at kvinder de skider simpelthænd bare ikke på samme måde som de
bestemt har 100 % kontrol over derres tarmgasser --

jeg har tidliger været det samme emne igenem sammen med nusle der
vedholdent påstår at kvinder er lige så stor svin som mænd - ja hun
har faktisk en gang påstået at hun havde hård i røwen :/ ???

Det sjove ved det er at det var en skorpion kvinde ligesom nusle og
blikhinde jeg talte med det her om og de styre drift og afføring - men
ellers kender jeg da ikke andre kvinder der lige frem taler om den
slags pu ha ba der ... ja blikhinde har så godt nok heller ikke nævnt
den slags men nu har hun også en meget ydmygt forhold til sin mand
som sikkert ikke vil ha sådan noget svineri !!!
--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : preben nielsen

Dato : 04-08-06 05:09

"Bo M Mogensen" <ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hun
> har faktisk en gang påstået at hun havde hård i røwen :/ ???

Og de 2 ting forstår du ikke eller tror ikke på ???

Stakkels dig...

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-08-06 08:54

On Fri, 4 Aug 2006 06:08:36 +0200, "preben nielsen"
<prel@post.tele.dk> wrote:

>Og de 2 ting forstår du ikke eller tror ikke på ???

her bliver det teologisk på en måde - at tale om tro da det er såre
metaforisk hvad en mand "tror" om kvinder ... de er skinende objekter
i mørket man med fordel kan idealisere ... og at gøre dem sligt
menskelige er på sæt og vist vamelt.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 04-08-06 19:59

"Bo M Mogensen" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> metaforisk hvad en mand "tror" om kvinder ... de er skinende objekter
> i mørket man med fordel kan idealisere ... og at gøre dem sligt

Hvad vil du så kalde mennesker af hunkøn, hvis det ikke er kvinder? Med
teologiske termer ville jeg da mene, at skinnende objekter i mørket må være
engle eller Gud. Men der er jo så meget, jeg ikke ved.

Børge
som lige har fået titlen "nuttet" i Dating.dk's debatforum

Fra : sdsf

Dato : 04-08-06 03:33

"Bo M Mogensen" <ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse news:95c5d2pkutccsfp1esh1s4nn54dghojbr6@4ax.com...
> jeg havde den mest pragtfulde drøm om en veninde hvor vi stod på en
> mark og genemførte et samleje -
Du får den slags drømme fordi du har ladet sædtrykket komme for højt op.
Altså, drømmene skyldes sædblærespænding.

> [...]
> mere info ind jeg havde brug for .... nu har jeg det sådan hver gang
> jeg tænker på hende så væmmes jeg en smule.
For at få dig standset, fandt hun på at begynde at tale om ulækre ting,
og det virkede, så det var et smart træk fra hendes side.
Det tog lige toppen af din sædblærespænding, som ellers var godt på vej til
at blive eksploderende.

> Det sjove ved det er at det var en skorpion kvinde ligesom nusle og
> blikhinde jeg talte med det her om og de styre drift og afføring.
At damerne her taler med dig om afføring, kan ligeledes være et forsøg
på at dæmpe din sædblærespænding, -som en slags selvforsvar.
Hvad der taler imod den forklaring er, at de åbenbart begynder at
interesserer sig for tarmrensning når de får ægstokspænding.

Det er iøvrigt slet ikke ualmindeligt at mænd desperat begynder at ringe
rundt når sædblærespændingen bliver for stor.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-08-06 08:52

On Fri, 4 Aug 2006 04:32:38 +0200, "sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote:

>Du får den slags drømme fordi du har ladet sædtrykket komme for højt op.
>Altså, drømmene skyldes sædblærespænding.

Nahh jeg er nu en af de få der ikke vågner med rejsning.
Det kommer først omkring midnat .....hvor jeg reelt begynder at vågne
op

>For at få dig standset, fandt hun på at begynde at tale om ulækre ting,
>og det virkede, så det var et smart træk fra hendes side.

ja det var faktisk såre fermt.

>At damerne her taler med dig om afføring, kan ligeledes være et forsøg
>på at dæmpe din ...

nahh det er nu kun nusle der har været ind på det og det var en
generel betragtning ...

>Det er iøvrigt slet ikke ualmindeligt at mænd desperat begynder at ringe
>rundt når sædblærespændingen bliver for stor.

hmm ... ja hvad gavn skulle det være til ?

Fra : sdsf

Dato : 04-08-06 11:33

"Bo M Mogensen" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:luu5d298tc113jhffegq0sule9hj9p8k29@4ax.com...

> hmm ... ja hvad gavn skulle det være til ?
Ringer rundt for at finde en der har eksploderende ægstokspænding.
Lykkes det, kan de hjælpe hinanden af med trykket i de udspilede blærer.
Et tryk der er skabt at kirtlernes desperate produktion.
Det er ikke rart at løbe rundt med en sprungen sædblære.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-08-06 13:16

On Fri, 4 Aug 2006 12:32:33 +0200, "sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote:

>ægstokspænding.

>sædblære.

ja ja nu er den fessen ind BW bragte det op en gang og morsomt var det
og jow det tåler gentagelse ... men at gøre en skrive stil ud af det
er slet og ret trivielt ...

Fra : sdsf

Dato : 04-08-06 14:26

"Bo M Mogensen" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:nhe6d25513j26q20bcmkh0sh6uc78tei4c@4ax.com...

> ja ja nu er den fessen ind BW bragte det op en gang og morsomt var det
> og jow det tåler gentagelse ... men at gøre en skrive stil ud af det
> er slet og ret trivielt ...
Sædblærespænding og ægstokspænding yderst alvorlige begreber,
ja intet mindre end verdensregerende begreber.
Kan forklare stort set alt i tilværelsen.
Under mesters fravær, er jeg kaldet til at gøre opmærksom på dette.

Fra : Kim Christiansen

Dato : 04-08-06 15:12

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message

> [...]
> Kan forklare stort set alt i tilværelsen.
> Under mesters fravær, er jeg kaldet til at gøre opmærksom på dette.

Du er stadigvæk ikke sjov. BW er sjov. Du er bare dum at høre på.

Fra : sdsf

Dato : 04-08-06 15:14

"Kim Christiansen" <a@b.com> skrev i en meddelelse news:eavkip$r3e$1@news.net.uni-c.dk...
> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message

> Du er stadigvæk ikke sjov. BW er sjov. Du er bare dum at høre på.
Jeg er jo også stadig bare lærling, så det er uretfærdig
at sammenligne mig med mester selv.

Fra : Kim Christiansen

Dato : 04-08-06 15:22

> "Kim Christiansen" <a@b.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er jo også stadig bare lærling, så det er uretfærdig
> at sammenligne mig med mester selv.

Idiot. Det er blasfemiskt, at du skulle være lærling af BW. Er du ikke bare
en pensioneret gymnasielærer i biologi, der leder efter lidt berømmelse på
usenet?

Fra : sdsf

Dato : 04-08-06 15:50

"Kim Christiansen" <a@b.com> skrev i en meddelelse news:eavl5h$r5q$1@news.net.uni-c.dk...

> Idiot. Det er blasfemiskt, at du skulle være lærling af BW. Er du ikke bare
> en pensioneret gymnasielærer i biologi, der leder efter lidt berømmelse på
> usenet?
Jo, jeg er på pension, pga. personlighedsforstyrelser, men håber nu på at blive
berømt på min viden omkring sædblærespænding.

Jeg synes du virker så ophisset og aggressiv, så måske du skulle se at få
tømt sædblæren, -det giver ro i legme og sjæl.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 04-08-06 20:11

On 2006-08-04 16:50:17 +0200, "sdsf" <sdsf@her.der.dk> said:

> [...]
>
> Jeg synes du virker så ophisset og aggressiv, så måske du skulle se at få
> tømt sædblæren, -det giver ro i legme og sjæl.

Få en tarmskylning mens i er i gang.

--
A ruler that violates natural law is illegitimate. He has no right to
be obeyed, his commands are mere force and coercion. Rulers who act

Fra : sdsf

Dato : 04-08-06 20:27

"Peter Bjørn Perlsø" <spamtrap@REMOVEmacplanet.dk> skrev i en meddelelse news:200608042111238930-spamtrap@REMOVEmacplanetdk...

> Få en tarmskylning mens i er i gang.

Hvad gavn skulle det dog gøre.

Jeg venter her stadig, medens Kim er ude for at tømme sædblæren.

Fra : Kim Christiansen

Dato : 04-08-06 23:39

> Hvad gavn skulle det dog gøre.
>
> Jeg venter her stadig, medens Kim er ude for at tømme sædblæren.

Er du pisse fuld?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-08-06 13:04

On Fri, 4 Aug 2006 16:50:17 +0200, "sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote:

>sædblærespænding.

ja tror sgu lige du for 3 uger i mit kill filter også ser vi om det er
blevet bedre til den tid

Fra : sdsf

Dato : 05-08-06 21:27

> ja tror sgu lige du for 3 uger i mit kill filter også ser vi om det er
> blevet bedre til den tid
Det lyder fornuftigt, for så skånes du for et spændende indlæg som jeg
tænker lidt over,
nemlig omkring hvor de kvindelige Børge Rahbech Jensen'er ender.
Altså kvinder med lignende personlighedsforstyrelser
Dem kan man jo let løbe ind i nogle stykker af!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-08-06 13:03

On Fri, 4 Aug 2006 16:14:21 +0200, "sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote:

>Jeg er jo også stadig bare lærling, så det er uretfærdig
>at sammenligne mig med mester selv.

ja ja skal vi ikke bare sige du har nået dit klimax med de der 2
begreber og nu er det så tid til at bevæge sig vider - BW selv brugte
dem i 2-3 uger du har kørt på dem nu i måneder og ja det er såre
trivielt ...

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-08-06 13:01

On Fri, 4 Aug 2006 15:25:31 +0200, "sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote:

>Sædblærespænding og ægstokspænding yderst alvorlige begrebe

ja ja ....

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 04-08-06 20:01

On 2006-08-04 04:32:38 +0200, "sdsf" <sdsf@her.der.dk> said:

> [...]
> Hvad der taler imod den forklaring er, at de åbenbart begynder at
> interesserer sig for tarmrensning når de får ægstokspænding.

Hvad FANDEN er "æg-stok-spænding"???

Fra : sdsf

Dato : 04-08-06 20:14

"Peter Bjørn Perlsø" <spamtrap@REMOVEmacplanet.dk> skrev i en meddelelse news:2006080421004943658-spamtrap@REMOVEmacplanetdk...

> Hvad FANDEN er "æg-stok-spænding"???
Det er spænding i ægstokken, som når en slags blære er fyldt og udspilet af æg.
Det gør vist kvinden i sygt humør, og modtagelig for tilnærmelser fra mænd
der er "syge" af sædblærespænding.

Jeg vil godt indrømme, at du fik mig lidt på glatis her, selv om jeg enormt meget
om det, ved mester dog noget mere end mig.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-08-06 13:08

On Fri, 4 Aug 2006 21:00:49 +0200, Peter Bjørn Perlsø
<spamtrap@REMOVEmacplanet.dk> wrote:

>Hvad FANDEN er "æg-stok-spænding"???

Ohh drop det for guds skyld det er ikke noget - det er bare sdsf der
gentager BW for noget han skrev for et ½ år siden som BW gentog i en 3
uger men sdsf har nu gentaget det i 6 mdr

Fra : Hr. Jensen

Dato : 04-08-06 07:42

Den Fri, 04 Aug 2006 04:37:40 +0200 sendte Bo M Mogensen
<ingen@mail.dk> følgende røgsignaler:

[Snip - en masse om lort]

Du skriver vist mest for at holde fingrene varme til du skal onanere,
hva'?....

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-08-06 08:57

On Fri, 04 Aug 2006 08:42:03 +0200, Hr. Jensen
<aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

> [...]
><ingen@mail.dk> følgende røgsignaler:
>
>[Snip - en masse om lort]
>
>Du skriver vist mest for at holde fingrene varme til du skal onanere,

efter som sædbanken kun skal tømmes en gang dagligt og hvis det
lykkedes så tager det mellem 3 og 5 minutter - med mindre jeg er i en
villig kvindes selskab - så hvis det var for at holde fingerne varme
så ville der komme en del flere indlæg fra min hånd også meget for
klaus D mikkelsen alt taget i betragtning ikke skrevet at jeg kan
fylde så mange timer ud med at skrive indlæg uagtet han svare på alt
hvad jeg skriver i dan og vice versa

Fra : Blinkhinde

Dato : 04-08-06 18:25

> [...]
> ellers kender jeg da ikke andre kvinder der lige frem taler om den
> slags pu ha ba der ... ja blikhinde har så godt nok heller ikke nævnt

Hvorfor skulle jeg dog også det herinde? (udover, at du altså, helt
bevidst, får mig til det nu...)

> men nu har hun også en meget ydmygt forhold til sin mand
> som sikkert ikke vil ha sådan noget svineri !!!

Ja, jeg har et ydmygt forhold til mig mand, - han bestemmer mange ting
og har mange meninger om, hvad jeg skal og ikke skal, men han er sgu
fuldstændig bedøvende ligeglad med om jeg siger, at jeg skal skide. -
Og søde Bo... Det gør kvinder jo. - Og jo, kvinder har også hår i
røven, med mindre de barberer det af.

Du taler sgu som om du aldrig har levet sammen med en kvinde

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-08-06 11:51

On 4 Aug 2006 10:25:02 -0700, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

>Hvorfor skulle jeg dog også det herinde?

Det er fordi du er en pæn pige :)

>Ja, jeg har et ydmygt forhold til mig mand, - han bestemmer mange ting
>og har mange meninger om, hvad jeg skal og ikke skal, men han er sgu
>fuldstændig bedøvende ligeglad med om jeg siger, at jeg skal skide. -

Det kan jeg ikke tro !

>Og søde Bo... Det gør kvinder jo. -

ja det er muligt ... men det er den slags man ikke taler om kvinder er
rene mænd er nogen svin.

>Og jo, kvinder har også hår i
>røven, med mindre de barberer det af.

Nahh det er nu forhåbentligt de færeste jeg er mand og jeg har det sgu
ikke ... men ok nu er jeg også meget lidt låden - bortset fra en fan
til brutal skægvægst

>Du taler sgu som om du aldrig har levet sammen med en kvinde

106 ........og de fleste havde pubes hård i 80 erne ....men sgu da
ikke i røwen

Fra : ThomasB

Dato : 04-08-06 18:59

> [...]

> hun skulle på lokum - jeg sagde hun kunne bare smutte ud og pisse så
> vil jeg vente nej men hun skulle mere ind bare pisse

Hun gad sgu da bare ikke tale med dig og brugte lokum som undskyldning. Da
du ikke kunne forstår det ved "på lokum", så måtte hun bruge hårdere metoder
og sige at hun skulle skide. Det har så også den effekt, at du ikke drømmer
om hende mere - to fluer med et smæk.

Kvindelist hedder det.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 04-08-06 19:37

"Bo M Mogensen" <ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej Bo,

> jeg har tidliger været det samme emne igenem sammen med nusle der
> vedholdent påstår at kvinder er lige så stor svin som mænd

For helvede Bo - tag dig sammen!

At prøve at bilde sig ind, at kvinder ikke er mennesker og dermed har helt
basale kropsfunktioner - er da for åndsvagt.

Så skulle en kvinde være "ulækker" og ikke værd at elske (med) - pga. noget
så elementært at hun også skal skide, pisse osv. - hvilket er fuldstændigt
naturgivent!

Det er for latterligt.

Fra : ThomasB

Dato : 04-08-06 20:43

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Det er for latterligt.

Det er jo bare et luder-madonna-kompleks.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-08-06 13:07

On Fri, 4 Aug 2006 20:37:29 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>"Bo M Mogensen" <ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
>Hej Bo,

>For helvede Bo - tag dig sammen!

ikke her - der brænder jeg liden skabeligt for en sag kvinder man
elsker er hellige og rene !!!!

>At prøve at bilde sig ind, at kvinder ikke er mennesker og dermed har helt
>basale kropsfunktioner - er da for åndsvagt.

Det finder ikke sted ...

>Så skulle en kvinde være "ulækker" og ikke værd at elske (med) - pga. noget
>så elementært at hun også skal skide, pisse osv. - hvilket er fuldstændigt
>naturgivent!

Pis er noget andet det er der noget delikat over på samme måde som
menstruation

Fra : Blinkhinde

Dato : 05-08-06 13:58

Bo M Mogensen skrev:

> Det er fordi du er en pæn pige :)

Jamen det er da muligt.

> Det kan jeg ikke tro !

Du kan tro, hvad du vil. Den slags tager han nu rimelig roligt. Han er
ikke typen der "piedestaler" kvinder.
Han ville først blive vred, hvis en anden mand sagde, at han havde
set, at jeg havde hår i røven.

> ja det er muligt ... men det er den slags man ikke taler om kvinder er
> rene mænd er nogen svin.

Ja, det har du påstået før. Keep on dreaming...

> Nahh det er nu forhåbentligt de færeste jeg er mand og jeg har det sgu
> ikke ...

Du er nok bare ikke en rigtig mand (-:

> men ok nu er jeg også meget lidt låden - bortset fra en fan
> til brutal skægvægst

> 106 ........og de fleste havde pubes hård i 80 erne ....men sgu da
> ikke i røwen

Så lad os lave en lille test. Jeg skal til venindedims i aften. Der
kommer omkring 10 kvinder. Jeg spørger dem, om de har hår i røven.

Fra : Joe Fiasco

Dato : 05-08-06 14:07

Jeg syntes det er lidt kinky det at hun skal skide. Jeg har gode erfaring
med at tyndskid er ganske udemærket smørremiddel når man analknepper
en kvinde. Man kan bare sørge for at have nogle fugtklude og viskestykke
ved siden af til at rengører hendes røv og sin pik.

Og NEJ jeg tænder absolut ikke på scat eller kaviar. Dybt ulækkert i anden
forbindelse.

Fra : Blinkhinde

Dato : 07-08-06 16:26

Blinkhinde skrev:

> Så lad os lave en lille test. Jeg skal til venindedims i aften. Der
> kommer omkring 10 kvinder. Jeg spørger dem, om de har hår i røven.

Kun 1 ud af 10 påstod ikke at have hår i røven... - Og vi andre
måtte ikke få lov til at tjekke efter om hun talte sandt

Fra : nusle nuslesen

Dato : 07-08-06 17:01

"Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kun 1 ud af 10 påstod ikke at have hår i røven... - Og vi andre
> måtte ikke få lov til at tjekke efter om hun talte sandt

Åh, nej - Blinkhinde - nu smadrer du de stakkels mandlige læseres sexliv -
de troede jo, at kvinder var hårløs aliens fra det ydre rum O_O

Oh, ak og ve!!!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-08-06 21:22

On Mon, 7 Aug 2006 18:00:52 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Åh, nej - Blinkhinde - nu smadrer du de stakkels mandlige læseres sexliv -
>de troede jo, at kvinder var hårløs aliens fra det ydre rum O_O

jow men søs du sieger du har hård i røwen hvor begynder vægsten da
hænde ?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-08-06 21:20

On 7 Aug 2006 08:26:18 -0700, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

>Kun 1 ud af 10 påstod ikke at have hår i røven... - Og vi andre
>måtte ikke få lov til at tjekke efter om hun talte sandt

hæ hæ ja det var jo trist :)

men altså hård i røven ???? hvis vi nu slår op i kvinde kend din krop
- og finder anus ....så hvis vi siger at røven begynder der hvor den
skilder i mellem det der høre til indvolde også det der høre til den
del af kroppen der sider uden for indvoldene ...hvor begynder så denne
behårding - ?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 08-08-06 21:38

Den Tue, 08 Aug 2006 22:19:52 +0200 sendte Bo M Mogensen
<chokmah999@hotmail.com> følgende røgsignaler:

>hvor begynder så denne behårding - ?

Hårene går fra røven op til øjnene....

Hvis du ikke tror mig, så riv lidt af røvskægget ud, og straks
begynder dine øjne at løbe i vand...

--
"Vi beklager afbrydelsen, men vi har i øjeblikket
et problem med....med....med....Altså hvad skal

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 08-08-06 21:42

"Bo M Mogensen" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en meddelelse
<Snip>
> [...]
> skilder i mellem det der høre til indvolde også det der høre til den
> del af kroppen der sider uden for indvoldene ...hvor begynder så denne

Bo påstår du ikke at du har været sammen med et utal af kvinder?

Eller var du for påvirket til at opdage hårene?

Lars

Fra : Blinkhinde

Dato : 07-08-06 17:20

nusle nuslesen skrev:

> [...]
>
> Åh, nej - Blinkhinde - nu smadrer du de stakkels mandlige læseres sexliv -
> de troede jo, at kvinder var hårløs aliens fra det ydre rum O_O

Ja, sandheden gør ondt. - Nu var det vist mest BMM der havde disse
lyserøde forestillinger

Fra : nusle nuslesen

Dato : 07-08-06 17:26

> Ja, sandheden gør ondt. - Nu var det vist mest BMM der havde
> disse lyserøde forestillinger

Nå ja - og jeg har altid troet, at det var mænds pikke den var galt med - de
vibrerer jo ikke *dohh!*

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-08-06 21:29

On Mon, 7 Aug 2006 18:25:49 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>"Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Nå ja - og jeg har altid troet, at det var mænds pikke den var galt med - de
>vibrerer jo ikke *dohh!*

find en epleptiker :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-08-06 21:28

On 7 Aug 2006 09:19:32 -0700, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

>Ja, sandheden gør ondt. - Nu var det vist mest BMM der havde disse
>lyserøde forestillinger

yeps er jeg forlibt i en kvinde så er hun renheden selv - slet og ret
en skal jomfru maria -

uagtet det måske ikke forholder sig sådan så er jeg dog i stand til at
abstrahere fra fakta ....

en elskelige kvinde

har aldrig slået en skid
hun går ikke på lokum for at besørge
og hun er slevf jomfru.
og selvf helt uden hård og dun fra nakken t.o.m tærene

at det måske ikke lige er sådan i virkliheden har jeg et roligt
forhold til så længe jeg ikke bliver gjort opmærksom på det og hun
ellers er sygdomsfri.

men jeg har nu godt nok aldrig været sammen med en hvor der var tale
om dyber følser hvor jeg har været udsat for mangel på kontrol over
tarm gasser - eller hård i røven ...det svære havde de fleste det på
fissen i 80 erne sådan var det bare den gang.