Oldingesex - Anal ( sidste del og langt)
Fra : Joe Fiasco

Dato : 03-08-06 18:33

Nå, men efter at den dumme kælling til en overbeskyttende hjemmehjælper
var skredet, skyndte jeg igen at tage min underhyler af . Mit lem var blev
halv-slapt
og enkelt doven spermklat faldt i en tynd tråd ned på Mona's gulv.
Mona satte sig på en rokokopude midt på gulvet og begyndte at tage sit
tøj af . Jeg fik en ide. Hun beholdte sine strømpebukser på ,men smed
trusserne.
Ude i køkkenet fandt jeg en saks og klippede et hul ved fissen og røv-
hullet. DET var rigtigt liderligt at se på. Min pik rejste sig på fuld
styrke ved
synet og bad Mona tage om den med begge hænder. "Se hvor glad den er for
dig"
sagde jeg med en stemme forvrænget af liderlighed. Nu skulle det være !

Jeg bad Mona lægge sig på gulvet, hvorefter jeg tog om anklerne og tippede
hende over, så fissen og røven var totalt blotlagt. Hun var sgu smidig af
sådan en gammel madam at være. Jeg slikkede voldsomt hendes gammel-
konefisse og hun hvæsede mellem tænderne "Ah. for pokker hvor er det godt"
Stak to fingre op i kussen på hende. Der manglede ihverttilfælde ikke
smørelse
i det hul. Jeg satte mig på knæene på gulvet og lod mit pik trænge op
i skeden på hende og som sædvanlig "avs. det gør ondt" efter hun havde fået
9 cm eller sårn ( min pik er 18 cm lidt over middel tyk ) Hvortil jeg
svarede
"så må jeg benytte det forkerte hul" Lod pikken glide ud af fjamsen og
satte den klar til hug ved gat-hullet. "AV. FOR SØREN DA" hylede hun. "For-
helvede, hvad er der nu ivejen ?? " Jeg havde glemt vaselinen.

Så ringede det KRATEDDEME på døren igen jeg brølede som en olm tyr.
"HVEM ER DET ?" Det var fra apoteket. Hendes medicin. Jeg åbnede døren,
skjulte mit kardaver bag døren, og af en ung pige modtog jeg posen. Hun
gloede
godtnok en del på mig. Har sikkert tænkt sit.

Mona havde sat sig i sofaen i mellemtiden. Jge bad hende lægge sig på maven
henover rokokopuden. Jeg smurte et godt lag varm vasline i og omkring
hendes røvhul. Det hjalp. Lod en finger glide op. Så to. Mona begyndte at
gnide underlivet mod puden og på den måde stimulere fissetapen. Så satte jeg
pikken klar til entre i det brune hul. Uden besvær kunne jeg nu langt om
længe kneppe hende. Spredte hendes hvide baller og klaskede kalorius
helt i bund. Kors det var godt. Det smiskede og smaskede når jeg trak
den ind og ud. NU SKULLE HUN HA' AGURK. Jeg trak pikken
ud med et svup. Der var lidt tyndskid på, men op i røven med det.
Pressede agurken ( ca. 18 cm i diameter ) langsomt op i hullet. Da
agurken var ca. 10 cm oppe gav jeg slip og den sad af sig selv godt og
fast strittende ud af Mona's numse. I guder et syn. Jeg tog om min
pik og onanerede forsigtig. Trak agurken ud og røvhullet stod åbent
klar til et nyt angreb. Lagde den tyndskidsindsmurte grøntsag på gulvet.
(det kunne hjemmehjælpen tørre op når hun fik rengøring). Så var det
auberginen ( ca. 22 cm i diameter ) smurte den ind med resten af vaslinen
og pressede den mod det sorte hul. Det var lidt af en hård nysser
at få op, men op kom den, under protester fra Mona. Når jeg trak den
den ud stod Mona's røvkusse på vid gab ( 4-5cm) kunne jeg se. Så
let som ingenting kunne jeg stikke op 4 fingre til knoerne. Jeg kneppede
hende lidt mere med auberginen. Helt ud og ind, helt ud og ind. Det gav
sådan
en lyde ala "PRAATT" hvergang jeg pressede den ind i det åbne hul.

Sveden drev af mig. NU kunne jeg snart ikke holde igen mere. Bad den totalt
udmattede Mona lægge sig fladt på ryggen. Satte mig overskrevs hendes
ansigt og bad hende slikke mine nosser. Hun var for udmattet til at
protesterer.
Kunne mærke en forsigtig tunge "Nej Mona. FOR HELVEDE. Du må gå mere
til den.Ellers kan jeg ikke mærke noget"

Så satte kællinge fand'me gebisset i min ene nosse. Jeg SPRANG op hylende
som en skamskudt ulv. Væltede rundt i lejligheden så kaffekopper, platter ,
stole
og borde væltede rundt i stuen. Jeg var i smerte helvede. Bange for hun
havde bidt
sædsækken over. Alt den aktivitet havde samtidig givet mig sædafgang,så der
var spermklatter og blod over det hele og lysten til mere sex med Mona var
forduftet.
Det blødte fra den ene bolle og jeg kunne se et par mærker i form
som et par fortænder, men ingen store skader var sket.

Mona lå dér på ryggen med benene ,armen og tungen ud af munden af total
udmattelse. Det var varmt, og nu kunne jeg lugte den ramme stank af lort og
sved og
havde kun ET i tankerne ; komme ned på Nørrebrogade i den "friske" luft og
få mig en
bajer. Mona rallede et eller andet om "vi skulle mødes en anden gang"

NEJ FAND'ME NEJ. Det er SLUT med sex med 80 årige.

Den var den oplevelse. Jeg har stadigt ondt i den venstre bolle og må nok gå
til min læge på Østerbrogade da jeg er bange for at der gået betændelse i
såret. Har ikke meget lyst til det . Også satans at det gamle fjols satte
tænderne i den.

Forøvrigt godt jeg ikke er den hjemmehjælper der skal gøre rent deroppe.

Fra : Blinkhinde

Dato : 03-08-06 19:09

Joe Fiasco skrev:

> [...]
> tænderne i den.
>
> Forøvrigt godt jeg ikke er den hjemmehjælper der skal gøre rent deroppe.

Fnis - ja, det må vist siges at være en: "Joe Fiasco"

Fra : Hr. Jensen

Dato : 03-08-06 20:16

Den Thu, 3 Aug 2006 19:32:56 +0200 sendte "Joe Fiasco" <pl@n.dk>
følgende røgsignaler:

> [...]
>stole
>og borde væltede rundt i stuen. Jeg var i smerte helvede.....

En rigtig Carlo-fortælling.

Men jeg synes at din pik bliver kortere og kortere for hvert afsnit.

Man må da håbe at du stopper inden at vi skal til at sige "frøken" til
dig...

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : Tony

Dato : 03-08-06 20:59

"Joe Fiasco" <pl@n.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> såret. Har ikke meget lyst til det . Også satans at det gamle fjols satte

''Stor griner''.........det var vel bare et ''tak'' for agurken og
auberginen. : o D

Tony