Oldingesex - Anal ( næstsidste del )
Fra : Joe Fiasco

Dato : 02-08-06 20:14

Nå. Men vi satte os hen til til kakkelbordet. Hvor der var dækket op
med 2 glas plus et par små til snapsen. Så begyndte vi igen sådan lidt
small talk ala "puha. det er sgu godt nok stadigt varmt" og "nå, men det
er da bedere end det er koldt og mørkt udenfor" og andet lal i den
stil. Jeg havde nærmest ondt i maven af ren liderlighed og min pik føltes
tung i bukserne og sveden haglede ned. Vi snakkede også lidt om
vores hyrdetime sidste gang. Hun måtte jo indrømme at hun havde
haft en skidefornemmelse ( sådan sagde HUN det ikke ) nogen dag
efter mit sidste besøg, om vi måske ikke kunne holde os til missen ?

DET ville jeg ikke gå med til. Lidt bestemt fik jeg sagt , eftersom hun
kun kan modtage min jern halvvejs i fissetøjet måtte hun give mig lov til at
bunde i hendes bagparti. Eller ville jeg jo ikke få noget ud af det. Man vil
jo ligesom gerne se "flæsket bølger" når man hugger til. Den tyggede hun
lidt
på, men gav mig besked om at være lidt mindre hård. Det lovede
jeg hende imens jeg krammede den tykke indkøbte agurk igennem plastic
posen.

Langt om længe kom vi igang. Jeg gik simpelthen hen bag hendes stol og
stak hånden ned mellem benene på hende og tog et godt greb i en
hendes fisse igennem bukserne og hun afgav et suk og et "åh gud"
Hun lynede min bukser ned og med en behændighed , der overraskede
mig, havde hun fået tryllet min pik ud. Der stod stolt og stift 20 cm. fra
hendes ansigt. Jeg lod pikhovedet glide hen til hendes mund MEN DET
ville hun ikke høre tale om. SÅ blev jeg sgu sur "Du vil fandme gerne
have at jeg slikker fisse på dig. Hvorfor fanden vil du så ikke sutte
pikken på mig ?" En sej spermklat boblede selvfølgelig frem af ren
og skær raseri , på det forkerte tidspunkt. "DERFOR" skreg hun nærmest
og pegede på klatten det plaskede ned på gulvtæppet.

Så ringede det krafteddeme' på døren og vi begge blev helt tavse. Hvem
fanden er nu det ? Hun har ingen børn der kunne komme uventet. Så
ringede det igen. Tavshed. Så var der een der råbte ind igennem
brevsprækken;
"Mona ? Er du hjemme ? Det er hjemmehjælpen " Nej. Det er fandme
løgn. Gode råd var dyre. Mona hen til døren. heldigvis havde hun
alt tøjet på og fik givet hjemmhjælpen besked om hun ikke ønskede
rengøring i dag. "Mona har du besøg ?" Spurgte den skide hjemmehjælper.

Langt om længe skred kællingen og vi kunne komme igang ,selvom jeg var
tæt på at have mistet lysten. Gad vide om hun også havde støttestrømper
på ?

Jeg orker ikke at skrive mere idag. I må spændt vente på det sidste
kapitel imorgen.

Og somsagt hvis der er nogen der har ondt i røven over mit indlæg
eller syntes jeg er pervers og et svin fordi jeg kneppede en 82 årig.
Up yours.

For jer andre ; bare vent. Der er en grund til at jeg skrev i datid !

Fra : Tony

Dato : 02-08-06 20:42

"Joe Fiasco" <jfk@ofir.dk> skrev

[ snip en begyndende morsom historie ]

> [...]
>
> Og somsagt hvis der er nogen der har ondt i røven over mit indlæg
> eller syntes jeg er pervers og et svin fordi jeg kneppede en 82 årig.

Nu har du jo ikke fortalt om du er 25 eller 85 år

> For jer andre ; bare vent. Der er en grund til at jeg skrev i datid !

Helt sikkert, vi venter spændt

Tony

Fra : sdsf

Dato : 02-08-06 21:23

"Joe Fiasco" <jfk@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så ringede det krafteddeme' på døren og vi begge blev helt tavse.
> "Mona ? Er du hjemme ? Det er hjemmehjælpen " Nej. Det er fandme
Uhyggeligt hvad sædblærespænding kan drive svage sjæle til at gøre.

Fra : Tony

Dato : 02-08-06 22:01

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> "Joe Fiasco" <jfk@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Uhyggeligt hvad sædblærespænding kan drive svage sjæle til at gøre.

Nu ved du jo ikke om ''Joe Fiasco'' er 85 år, vel ?

Tony