Oldingesex - Anal ( grove sager )
Fra : Joe Fiasco

Dato : 01-08-06 14:21

Kan forstå at der er nogen hér i gruppen der tror mine indlæg
er bogus: fri fantasi. Det er de ikke. Hvis der er nogen der syntes
det jeg skriver er dybt ulækkert. Hvorfor så læse det ?

Og hvem er Carlo ? Jeg hedder ikke Carlo.Mit navn er Birger

Men OK. Det var igen en af de pissevarme sommernætter hvor
jeg lå og vred mig frem og tilbage imens sveden havlede af min
krop. Når man ligger dér og ikke kan sove, får man de liderligste
og perverteret tanker; mine tanker gik til min 82 årige elskerinde,
Mona fra Nørrebro, og alt det jeg kunne tænke mig at gøre ved hende.

Stod op ved 10 tiden med et ordentlig tæppebanker af en stivert og
gik resolut hen til telefonen for at ringe hende op med en aftale i
tankerne.
Hun var lidt tilbageholdende og sagde først nej, men efter at have
fortalt hvor godt jeg syntes det havde været sidste gang, gik hun med
til et besøg. Dog fik jeg besked på at være lidt diskret da naboerne
helst ikke skulle få mistanke om nogen "uvæsen" . Godt hun ikke
kunne se mit svedne smil da hun sagde det.

Nuvel. Gik lige forbi Super Brugsen og købte lidt snaps og
øl. "Kopperne skal jeg nok sørge for...tihi" havde Mono sagt
på en lillepige-agtig måde, som jeg fandt chokerende og frastødende.
Hvad jeg også købte ,men gemte i en anden pose, var et par velvoksne
agurker og aubergine,den sidste tyk som en sømands underarm. En
dåse vaseline røg i lommen. Behændigt og smidigt.

Ringede på dørklokken. Biip. jeg var inde i trappen. På vej op
af samme, sad mit hjerte nærmest i halsen af indstængt liderlighed.
Mona åbnede og kikkede nervøst op og ned af trappen "Hvar der
nogen der så dig ? "

Fortsættelse følger lidt senere.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 01-08-06 18:45

Den Tue, 1 Aug 2006 15:20:36 +0200 sendte "Joe Fiasco" <jfk@ofir.dk>
følgende røgsignaler:

http://www.fedogmisbrugt.dk/carlo.htm

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : Tony

Dato : 01-08-06 18:53

"Joe Fiasco" <jfk@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> af samme, sad mit hjerte nærmest i halsen af indstængt liderlighed.
> Mona åbnede og kikkede nervøst op og ned af trappen "Hvar der

Venter meget spændt........ jeg kan se min skilpadde er ved at få rejsning.
: o D

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 01-08-06 19:04

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Venter meget spændt........ jeg kan se min skilpadde er ved at få
> rejsning. : o D

"Skilpadde" - eddermagme et nederen kælenavn at give sin pik!

Fra : Tony

Dato : 01-08-06 22:47

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "Skilpadde" - eddermagme et nederen kælenavn at give sin pik!

Du ved, kært barn har mange navne........til tider hedder den '' Vakse Viggo
''....... det er blot et spørgsmål, hvad den tænder på.

Tony