sex og busrejse
Fra : noboby

Dato : 01-08-06 09:37

Hejsa

Vil du score damer så tag på busrejse der er altid mange enlige mødre med.
Jeg har været på forskellige ture de sidste godt 10 år,og der har været held
hvergang.
Du skal bare forkæle dem godt mange er ikke vant til det derhjemme,og så får
du mange gange en pige der vil gøre alt.
Skulle der være noget i ønsker oplyst står jeg gerne til rådighed.

Hilsen Jens

Fra : Hr. Jensen

Dato : 01-08-06 09:59

Den Tue, 1 Aug 2006 01:37:15 -0700 sendte "noboby"
<jens_dk@hotmail.com> følgende røgsignaler:

> [...]
>du mange gange en pige der vil gøre alt.
>Skulle der være noget i ønsker oplyst står jeg gerne til rådighed.

Det må da være billigere at gå til en rigtig luder....

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : Poul Nielsen

Dato : 01-08-06 17:18

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> <jens_dk@hotmail.com> følgende røgsignaler:

> Det må da være billigere at gå til en rigtig luder....

Blir de våde i fissen, får de orgasme. Og hvor er chancen for sidstnævnte
størst.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 01-08-06 18:50

Den Tue, 1 Aug 2006 18:17:42 +0200 sendte "Poul Nielsen"
<555@get2net.dk> følgende røgsignaler:

>Blir de våde i fissen, får de orgasme. Og hvor er chancen for sidstnævnte
>størst.

Who gives a flying f*ck?

Var det for at score eller for at stå til rådighed for kvinderne at du
tog på busrejse?

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : Tony

Dato : 01-08-06 18:39

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> Den Tue, 1 Aug 2006 01:37:15 -0700 sendte "noboby"
> <jens_dk@hotmail.com> følgende røgsignaler:

> Det må da være billigere at gå til en rigtig luder....

Hvorfor skal alting gøres op i penge ?

Jeg og vennerne tager hvert år sydpå, for at nyde det frie sexliv.

Hvad vi oplever der, kan en ''rigtig luder'' ikke erstatte.

Er lige vendt hjem efter 14 dage på Ibiza,....... med nosser som ligner
indtørrede svesker. : o D

Tony

Fra : Hr. Jensen

Dato : 01-08-06 18:57

Den Tue, 1 Aug 2006 19:39:28 +0200 sendte "Tony"
<tonycarpediem@invalid.dk> følgende røgsignaler:

>Hvorfor skal alting gøres op i penge ?
>
>Jeg og vennerne tager hvert år sydpå, for at nyde det frie sexliv.
>
>Hvad vi oplever der, kan en ''rigtig luder'' ikke erstatte.

Gaven til manden der har alt: Et skud penicilin...

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : Tony

Dato : 01-08-06 22:47

> Den Tue, 1 Aug 2006 19:39:28 +0200 sendte "Tony"
> <tonycarpediem@invalid.dk> følgende røgsignaler:

> Gaven til manden der har alt: Et skud penicilin...

Det skal jo gøre godt, før det gør ondt......øhh, eller hvordan var det nu ?

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 01-08-06 19:01

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Er lige vendt hjem efter 14 dage på Ibiza,....... med nosser som ligner
> indtørrede svesker. : o D

Det var ikke den store forskel..

Fra : Tony

Dato : 02-08-06 15:54

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev i en meddelelse
> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Det var ikke den store forskel..

Mon ikke, når jeg tænker på de dejlige store tunge dampende nosser jeg
rejste afsted med.

Men ingen grund til panik,...... hele systemet er kampklar igen.

Tony

Fra : Hr. Jensen

Dato : 02-08-06 19:28

Den Wed, 2 Aug 2006 16:54:20 +0200 sendte "Tony"
> [...]

>"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

>Mon ikke, når jeg tænker på de dejlige store tunge dampende nosser jeg

Så du går rundt og tænker på fyldte testikler?

Ja ja, du skrev jo heller _hvad_ du havde scoret på Ibiza...

>Men ingen grund til panik,...... hele systemet er kampklar igen.

Ihh, tak for oplysningen....Go' Aften Danmark kontakter dig nok én af
dagene....Ham Hans Pilfinger ser ud til at dele dine tanker...

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : Tony

Dato : 02-08-06 20:22

> Den Wed, 2 Aug 2006 16:54:20 +0200 sendte "Tony"
> <tonycarpediem@invalid.dk> følgende røgsignaler:

> Så du går rundt og tænker på fyldte testikler?

Der er vist noget du helt har misforstået.

> Ja ja, du skrev jo heller _hvad_ du havde scoret på Ibiza...

Det vil sikkert kede dig at høre.

> Ihh, tak for oplysningen....Go' Aften Danmark kontakter dig nok én af
> dagene....Ham Hans Pilfinger ser ud til at dele dine tanker...

Jeg tror at '' Hans Pilfinger'' bliver svær at omvende, og få samme tanker
som jeg

Tony

Fra : sdsf

Dato : 02-08-06 21:19

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke, når jeg tænker på de dejlige store tunge dampende nosser jeg
> rejste afsted med.
Dampende, føj, det lyder ikke rart, jeg ville holde mig for næsen.

> Men ingen grund til panik,...... hele systemet er kampklar igen.
Ok, så du er oppe på fuld sædblærespænding igen.

Fra : Tony

Dato : 02-08-06 21:35

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Dampende, føj, det lyder ikke rart, jeg ville holde mig for næsen.

Nu skrev jeg jo ikke stinkende.......at mine ''tunge dampende nosser'' var
''stinkende'' liderlige efter at blive godt og grundigt tømt, er en helt
anden sag.....de vidste hvad der ventede dem.

> Ok, så du er oppe på fuld sædblærespænding igen.

Osse i den grad.

Tony