Hingst
Fra : Ole

Dato : 31-07-06 15:43

En ung fyr med en Hingst mellem benene - Ja det er sandt tyk som min drengs
håndled og lang til hans albue - denne rødhårere fyr (gælder det alle
rødhårere ?) har en hingst - størrelse mellem benene også når han gik op af
det klare rene vand ved stranden i søndags. Jeg kikkede på hans næse ikke
stor nærmest lille og kikkede på hans fingre's længde og i den lille
størrelse. Min moder sagde at hvis en mand har stor næse og lange fingre
eller en stor hånd, så er han også STOR mellem benene. Her er der tale om
mere end 30 cm - hva-be-har og tyk, ja hovedet lignede en fersken !!!

Hvem ka'

vh ole

Fra : preben nielsen

Dato : 31-07-06 16:48

"Ole" <Ole@hus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en stor hånd, så er han også STOR mellem benene. Her er der tale
> om mere end 30 cm - hva-be-har og tyk, ja hovedet lignede en

Og .. ?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Hr. Jensen

Dato : 31-07-06 17:06

Den Mon, 31 Jul 2006 16:43:02 +0200 sendte "Ole" <Ole@hus.dk> følgende
røgsignaler:

>En ung fyr med en Hingst mellem benene.....

Og du er sikker på at det ikke var en rytter til hest du så?

>Hvem ka'

Bill ka'!

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : Ole

Dato : 31-07-06 20:50

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> Den Mon, 31 Jul 2006 16:43:02 +0200 sendte "Ole" <Ole@hus.dk> følgende
> røgsignaler:

> Og du er sikker på at det ikke var en rytter til hest du så?

I her i dk.snak.seksualitet forstår ikke en skid !!!!!
I ville hellere have at jeres PIK blev hugget af til 5 cm's længde - værsgo
og tyg på den
vh Ole

Fra : Frank Leegaard

Dato : 31-07-06 22:25

Ole wrote:
> [...]
>>
> I her i dk.snak.seksualitet forstår ikke en skid !!!!!
> I ville hellere have at jeres PIK blev hugget af til 5 cm's længde -

Et eller andet sted er livet for kort til penismisundelse .. og hvem ved ..
måske man ikke behøver at være misundelig overhovedet ..

--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under anonymitet
mindre vægt