Oldinge-Sex - 82 år og smækliderlig
Fra : Joe Fiasko

Dato : 30-07-06 17:40

Kald mig pervers. Et svin. Sågar nekrofil ? Jeg er ligeglad men jeg
havde igår sex med en rigtig gammel dame. Har prøvet alt fra 15 år
og opefter. Hende jeg jeg gav kæp igår var 82 år og faktisk et bedere knald
end den unge.

Mødte hende på en bænk på Nørrebro hvor jeg sad og fik mig en svalebajer.
Hun satte sig ved samme bænk og vi kom i snak ; om vejret, selvfølgelig.

Det ene ord tog det andet og samtalen begyndte at blive lidt lummer.
Sådan noget ala; "det skulle være tilladt at sidde splitter nøgen" og "når
hun var hjemme gik hun i næsten ingenting" og "hendes mand var død for
mange år siden" og "mændene dør for tidligt" og "hvor finder sådan en
gammel kone sig en ny mand" etc

Jeg fortalte at hun holdte sig godt alderen taget i betragtning. Det gjorde
hun faktisk også. Slank, ikke fru Rynkeby, små patter som stadig havde
lidt fylde og en pæn figur. Alt det fandt jeg ud af, efter at have drukket
"en kop øl" oppe i hendes lejlighed.

For at gøre en lang historie kort endte jeg med at kneppe hende.
Kunne godt mærke det var nogen år siden hun sidst havde haft
en pik i hænderne. Måtte ligesom lære hende lidt op. Det dér med
at sutte pik "brøds (sic) hun sig ikke om" men jeg var velkommen
i fisse og røv. Hvad hun så fik til den store guldmedalje. Sådan
en gammelkone-fisse er faktisk OK. Ikke så stram selvfølgelig,
men fissesaft manglede ihverttilfælde ikke, det løb nærmest ud af
den. Dog kun hun ikke klare at jeg bankede den i bund. Det gjorde
"avs" så hun fik halvdelen. Tilgengæld kunne jeg bunde i hendes
røv. Da jeg træk pikken ud ,var der lidt lort på og hun måtte
en tur på toilet. Da hun kom tilbage var der fri adgang og jeg
anal-kneppede hende samtidig med at jeg bearbejdede hendes
fisse m. 2 fingre.

Kysse hende var der ikke noget af, men jeg slikkede fisse og patter
på hende . Det var noget hun kunne lide. Lod et par fingre trænge
op i røven på hende og ærgede mig over ikke at have taget mit
kamera med så jeg kunne tage noget film med hende. Jeg tror virkelig
at hun er modtagelig for noget stort i røven. På et tidspunkt
havde jeg tre fingre oppe i hendes sugende røvhul. Og hun kunne
lide det. "Ahhh....det er godt det dér" sagde hun med grøede stemme.

Da der var gået tre kvarter kunne jeg ikke holde igen og hun
fik hele strintet oppe i røven.

Det var sgu et godt knald. Som jeg så hende ligge dér og tilsyneladene
ville have mere, syntes jeg hun var lidt ulækker ,men sådan har
jeg med de fleste kvinder når jeg er kommet af med snottet.

Hun havde lidt dårlig samvittighed bagefter, men vi fik en smøg
over en kop kaffe og blev enige om, at det skulle blive
imellem os to og vi aftalte at mødes en anden gang.

Jeg ved næste gang jeg bliver smækliderlig ringer til hende og så
skal hendes røvhul virklig tages i behandling.

Spurgte om jeg måtte tage et kamera (video) med til lidt
private optagelser. Det var ok med hende.

Sådan kan en dødsyg lørdag på Nørrebro ende med god numsesex.

Jeg kan klart anbefale oldinge-sex. De er møgliderlige det grå guld.

Fra : ThomasB

Dato : 30-07-06 17:49

"Joe Fiasko" <blatanikov@gang.rus> skrev i en meddelelse

> Jeg kan klart anbefale oldinge-sex. De er møgliderlige det grå guld.

Ylk!

Fra : Brian Olesen

Dato : 01-08-06 13:06

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> "Joe Fiasko" <blatanikov@gang.rus> skrev i en meddelelse

> Ylk!

Ja fyffer pyffer!

Mvh. Brian

Fra : sdsf

Dato : 30-07-06 18:31

"Joe Fiasko" <blatanikov@gang.rus> skrev i en meddelelse
En ækel historie, sikkert lige noget for Nusle Nuslesen.
Masser af bæ og numse-sex.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 30-07-06 23:32

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> "Joe Fiasko" <blatanikov@gang.rus> skrev i en meddelelse
> En ækel historie, sikkert lige noget for Nusle Nuslesen.
> Masser af bæ og numse-sex.

Ej, det lykkedes mig ikke at læse den færdig - og jeg har heller ikke lyst.

Fra : nejda

Dato : 30-07-06 19:05

Joe Fiasko wrote:
> [...]
> havde igår sex med en rigtig gammel dame. Har prøvet alt fra 15 år
> og opefter. Hende jeg jeg gav kæp igår var 82 år og faktisk et bedere
Alle har skøre fantasier. Det med at "give kæp" går altså ikke hvis vi skal
tro det som realistisk, det hører til i pornolitteraturen hvor man ved det
er løgn.

Fra : Jonny Jensen

Dato : 30-07-06 21:44

Don't feed the trolls...

JJ.

Fra : ThomasB

Dato : 30-07-06 23:40

"Jonny Jensen" <a@b.dk> skrev i en meddelelse
> Don't feed the trolls...

Hvorfor gør du det så?

Historien var da lidt sjov synes jeg - ikke meget trolleri over det

Fra : Jonny Jensen

Dato : 31-07-06 08:07

> Hvorfor gør du det så?

Det gør jeg heller ikke? Når man "fodrer" troldene, betyder det at man
begynder at kommentere indlægget, fx ved at lade sig provokere af
indledningen til historien eller andet i historien, da den jo er lidt ud
over det usædvanlige.

Kan du se forskellen, eller skal vi bruge mere tid på det her?

Jonny.

Fra : ThomasB

Dato : 01-08-06 18:59

> [...]
> over det usædvanlige.
>
> Kan du se forskellen, eller skal vi bruge mere tid på det her?

Kan du ikke se lighederne?

Du fodrer trolden ved at sige at han ikke skal fodres, ergo får han
opmærksomhed.

Fra : Steen Johansen

Dato : 30-07-06 22:02

> [...]
> havde igår sex med en rigtig gammel dame. Har prøvet alt fra 15 år
> og opefter. Hende jeg jeg gav kæp igår var 82 år og faktisk et bedere

2 gamge Bo den kan i da nemt stikke? eller hvad?
MvH Steen Nuslesen

Fra : Hr. Jensen

Dato : 31-07-06 09:47

Den Sun, 30 Jul 2006 18:40:09 +0200 sendte "Joe Fiasko"
<blatanikov@gang.rus> følgende røgsignaler:

Ja, det er fint, Carlo.

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : Tony

Dato : 01-08-06 17:26

"Joe Fiasko" <blatanikov@gang.rus> skrev i en meddelelse
> Kald mig pervers. Et svin. Sågar nekrofil ? Jeg er ligeglad

Det er en af årsagerne til, at jeg synes der skal være højspændingshegn
omkring alle kirkegårde. : o D

> Jeg kan klart anbefale oldinge-sex. De er møgliderlige det grå guld.

Selvfølgelig er de møgliderlige.......de tror jo det er sidste gang, hver
gang.

Er det dig folk kalder,....PJEJEHJEMMENES TRØST ?

Tony