Spørgsmål [affødt af nuser's novelle]
Fra : nusle nuslesen

Dato : 28-07-06 17:17

Kære NG'ere,

Nuser har lagt en (rigtig god, synes jeg) novelle herind - og det fik mig
til at tænke på, hvad mændene og kvinderne herinde ville sige til at
rollerne var byttet om i novellen.

Altså, hvis det var en mand der kom hjem og blev bundet og de 2 kolleger tog
sig kærligt af ham - og manden skulle sutte pik på en anden mand, og fik
suttet pik af en anden mand.

Er det så lige så ophidsende læsning?

- personligt vil jeg synes det var mere ophidsende, men jeg er så også til
mænd.

mange hilsner

Fra : Ole Andersen

Dato : 28-07-06 17:18

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in message
> [...]
>
> Altså, hvis det var en mand der kom hjem og blev bundet og de 2 kolleger
> tog sig kærligt af ham - og manden skulle sutte pik på en anden mand, og

Nej selvfølgelig ville det ikke være det. Det er jo pisse klamt.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 28-07-06 20:14

"Ole Andersen" <ole@andersen.invalid> skrev i en meddelelse

> Nej selvfølgelig ville det ikke være det. Det er jo pisse klamt.

Hvorfor i alverden skulle det være mere klamt, end at en kvinde får smækket
en anden kvindes "fedtede kødsår" lige i ansigtet?

Det kan jeg virkelig ikke se.

mange hilsner

Fra : Ole Andersen

Dato : 28-07-06 20:52

> Hvorfor i alverden skulle det være mere klamt, end at en kvinde får
> smækket en anden kvindes "fedtede kødsår" lige i ansigtet?
>
> Det kan jeg virkelig ikke se.

Det er pisse klamt at sutte pik på en anden mand. Fedtede kødsår lige i
ansigtet er for rigtige herremænd!

Fra : nusle nuslesen

Dato : 28-07-06 21:29

> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in message

> Det er pisse klamt at sutte pik på en anden mand. Fedtede kødsår lige i
> ansigtet er for rigtige herremænd!

Så kan vi vel blive enige om, at fedtede kødsår er lige så klamt for
kvinder, som det er at sutte pik for mænd - eller hvad?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-07-06 22:15

nusle nuslesen wrote:
> "Ole Andersen" <ole@andersen.invalid> skrev i en meddelelse

> Så kan vi vel blive enige om, at fedtede kødsår er lige så klamt for
> kvinder, som det er at sutte pik for mænd - eller hvad?

Jamen - Et eller andet sted er den jo ikke længere og sværere end at det
drejer sig om hvad naturen genetisk har bestemt for os at tænde på som køn.
At nogen tænder homo medens de fleste tænder hetero, er vel en lige så stor
selvfølgelighed.

Derfor ser jeg ingen mysterier lige i det.

At så ens kultur i større eller mindre grad har udstyret sine individer med
større eller mindre grad af homofobi, krydrer kun problematikken en smule.

--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under anonymitet
mindre vægt

Fra : ThomasB

Dato : 28-07-06 23:10

"Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> At så ens kultur i større eller mindre grad har udstyret sine individer
> med større eller mindre grad af homofobi, krydrer kun problematikken en
> smule.

Mennesker er multiseksuelle. Det kan du huske på næste gang du skriver
"større eller mindre grad af homofobi"

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-07-06 23:36

ThomasB wrote:
> "Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Mennesker er multiseksuelle. Det kan du huske på næste gang du skriver
> "større eller mindre grad af homofobi"

Det er muligt. .. Det skriver jeg så heller ikke noget om. Konkluderer bare
at de fleste uvist årsager tænder mest på heterosex...

Fra : Kim Christiansen

Dato : 28-07-06 23:42

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote in message

> "Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Mennesker er multiseksuelle.

Hvem siger det?

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 29-07-06 11:56

"Kim Christiansen" <a@b.com> skrev i en meddelelse
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote in message

> Hvem siger det?

Det gør ThomasB da... og så må det jo være sandt.

Lars

Fra : ThomasB

Dato : 29-07-06 12:30

"Kim Christiansen" <a@b.com> skrev i en meddelelse

> Hvem siger det?

Det er de fleste sexologer enige om.

http://home.tiscali.dk/8x087518/ps/psidentitet01.htm
"Jeg mener det er en fejlopfattelse at mene at mennesker er f.eks. enten
hetero- eller bi- eller homoseksuelle - jeg mener at mennesker er
multiseksuelle - altså at vi har mange forskellige lyster og tændinger
gennem livet, nogen bruger flere af dem end andre - måske af interesse og /
eller fordi de ikke er opdraget med så mange forbud og fordomme om hvordan
seksualitet SKAL være. Man kunne jo osse spørge hvorfor skulle mennesket med
sin store nysgerrighed ikke netop være multiseksuel?"

Fra : nusle nuslesen

Dato : 29-07-06 15:56

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Det er de fleste sexologer enige om.

Definer lige "de fleste"?

Har du dokumentation for, at det er over halvdelen af verdens sexologer der
mener dette?

> [...]
> hvordan seksualitet SKAL være. Man kunne jo osse spørge hvorfor skulle
> mennesket med sin store nysgerrighed ikke netop være multiseksuel?"

1. Bemærk, at der står: "Jeg mener..."
Der er således udtryk for en holdning, en opfattelse, og
ikke nødvendigvis fakta.

2. Bemærk, at der står "måske..."
Det er en tese.

3. Bemærk udsagnet: "Man kunne jo osse spørge hvorfor
skulle mennesket med sin store nysgerrighed ikke netop
være multiseksuel?"
- det er lige så relevant som at sige/skrive: "Man kunne
jo også spørge hvorfor skulle mennesket ikke med sin
store nysgerrighed spise hinandens bussemænd?"

Jeg ved godt, at du (ThomasB) har stor tillid til sexologers udlægninger af
deres holdninger til menneskers sex og samliv. Men jeg tror skisme aldrig,
at jeg kommer til at dele denne opfattelse af disse menneskers udgydelser.

mange hilsner

Fra : ThomasB

Dato : 29-07-06 18:48

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Definer lige "de fleste"?
>
> Har du dokumentation for, at det er over halvdelen af verdens sexologer
> der mener dette?

Nej selvfølgelig har jeg ikke det

> 1. Bemærk, at der står: "Jeg mener..."
> Der er således udtryk for en holdning, en opfattelse, og
> ikke nødvendigvis fakta.

Det er rigtigt. Men jeg vil nu mene at en sexologs opfattelse er ret tæt på
virkeligheden.

> 2. Bemærk, at der står "måske..."
> Det er en tese.

Ja - "måske af interesse.."

> [...]
>
> Jeg ved godt, at du (ThomasB) har stor tillid til sexologers udlægninger
> af deres holdninger til menneskers sex og samliv.

Sexologer er seksualitetens videnskabsmænd m/k.

> Men jeg tror skisme aldrig, at jeg kommer til at dele denne opfattelse af
> disse menneskers udgydelser.

Hvad er det ved "mennesker er multiseksuelle" du ikke deler?

Det der menes med det udtryk er, at man er mere eller mindre homo, bi eller
heteroseksuel.
En heteroseksuel mand, kan hurtigt blive biseksuel hvis han kommer i
fængsel.

Fra : Jonny Jensen

Dato : 30-07-06 23:02

> [...]
> eller heteroseksuel.
> En heteroseksuel mand, kan hurtigt blive biseksuel hvis han kommer i

Ej, nu må du lige... Mon ikke det er i de fleste tilfælde bunder i tvang
hvis det kommer dertil?

Det er da i hvert fald næppe noget der er bevist at "det bliver man bare..."

Jonny.

Fra : ThomasB

Dato : 01-08-06 21:54

"Jonny Jensen" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> Ej, nu må du lige... Mon ikke det er i de fleste tilfælde bunder i tvang
> hvis det kommer dertil?

Og hvem skulle tvinge?

> Det er da i hvert fald næppe noget der er bevist at "det bliver man
> bare..."

Din seksualitet er dynamisk fra du bliver født, til du dør.

Fra : Jonny Jensen

Dato : 02-08-06 08:31

> Din seksualitet er dynamisk fra du bliver født, til du dør.

Igen, hvor er dine fakta? Det er en sexolog som bruger udtryk som "mener" og
i det hele taget er lidt vag at høre på.

Dynamisk, næppe. Jeg siger ikke at der ikke er forskel på folk, men har
altid fået det nærmest dårligt eller kvalme ved synet af to mænd eller
kvinder som udtrykker kærlighed, hvadenten det er holde i hånd, på en måde
hvor det ikke abre er venskabeligt, eller videre over i kys og/eller kram.
Jeg var ikke mange år gammel da jeg husker jeg første gang fik den følelse.
Jeg tvivler stærkt på at det, i hvert fald i mit tilfælde, udelukkende er
fordi man er præget på en bestemt måde hjemmefra. Det er en følelse som
ligger så dybt i mig, at det for mig ikke kan være anderledes, end at det
ikke er noget for mig, på nogen måde. Overhovedet.

Jonny.

Fra : Per Vadmand

Dato : 02-08-06 09:06

Jonny Jensen wrote:

> Igen, hvor er dine fakta? Det er en sexolog som bruger udtryk som
> "mener" og i det hele taget er lidt vag at høre på.

Læs "Kinsey-rapporten". Den dokumenterer det gennem tusinder af indsamlede
interviews om amerikanske mænds sexadfærd. Det fremgår bl.a., at 100% homo-
eller heteroseksuelle er lige så sjældne som hår på et æg. Derimod er folk,
der fortrænger disse sider af sig selv, så almindelige, at man kan fodre
svin med dem (hvad jeg dog ikke her vil opfordre til).

Per V.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 31-07-06 21:22

["ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> | Sat, 29 Jul 2006 19:48:09
+0200]

>Det er rigtigt. Men jeg vil nu mene at en sexologs opfattelse er ret tæt på
>virkeligheden.

Jeg vil sige at kender man folk der dyrker en fetish - det kan være
dominans, ageplay eller andet - synes jeg at jeg møder en overraskende stor
del af biseksuelle fyre.

Altså for folk der har en fetish og er ude og "lege" med sex og frække
oplevelser for øje, betyder det for mange langt mindre om personen de dyrker
det med, er af sømme køn som en person de en dag bliver partner med.

Og selvom det nok er en lidt skæv indfaldsvinkel, giver det alligevel er
ihærdig indikation på at der, når omstændighederne er det rette, er en
relativ større del af biseksuelle end hvad folk normalt definerer sig ved.

Altså, jeg har da hjulpet flere fyre til at finde deres biseksuelle side

Fra : Leif Neland

Dato : 31-07-06 22:10

Rene' Hjorth wrote:
> [...]
> dominans, ageplay eller andet - synes jeg at jeg møder en
> overraskende stor del af biseksuelle fyre.

Det lyder vist logisk at hvis man bliver vældig opstemt af røde
gummistøvler, gør det ikke så meget hvem der har dem på.

Leif

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-07-06 22:00

ThomasB wrote:
> [...]
> og fordomme om hvordan seksualitet SKAL være. Man kunne jo osse
> spørge hvorfor skulle mennesket med sin store nysgerrighed ikke netop

Læg mærke til brugen af ordet "mener".

Ikke desto mindre stoler jeg trygt på min egen heteroorientering. "If it
aint broke - why fix it?"

Fra : Per Vadmand

Dato : 29-07-06 23:15

Frank Leegaard wrote:

> Ikke desto mindre stoler jeg trygt på min egen heteroorientering. "If
> it aint broke - why fix it?"

Måske fordi det er befordrende for tolerancen at erkende, at den seksuelle
orientering ikke er noget entydigt eller 100% fastlagt.

Per V.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-07-06 23:21

Per Vadmand wrote:

> Måske fordi det er befordrende for tolerancen at erkende, at den
> seksuelle orientering ikke er noget entydigt eller 100% fastlagt.

Det udelukker det da sådan set heller ikke at jeg holder fast i min
heteroorientering. Det er da først når jeg begynder at bebrejde andre at de
er homofile eller bisexuelle.

Men et eller andet sted har jeg det fint nok med at jeg ikke gider udforske
"bøssen" indeni.

Fra : ThomasB

Dato : 30-07-06 00:03

> Det udelukker det da sådan set heller ikke at jeg holder fast i min
> heteroorientering.

Har du nogensinde forestillet dig, hvordan det ville være at være sammen med
en mand seksuelt?

> Det er da først når jeg begynder at bebrejde andre at de er homofile eller
> bisexuelle.

Din seksualitet bliver da ikke anderledes af at bebrejde andre deres
seksualitet, men det giver et clue om at du har et eller andet med din
seksualitet du trænger til at få snakket om

Så det er jo godt at du ikke bebrejder andre deres seksualitet

> Men et eller andet sted har jeg det fint nok med at jeg ikke gider
> udforske "bøssen" indeni.

He he, hold nu op. Jeg tiltrækkes heller ikke mænd, jeg er heller ikke
hverken homo eller biseksuel, men multiseksuel det er jeg. Selv nusle er
multiseksuel - hun kan lide at få den i numsen

Fra : nusle nuslesen

Dato : 30-07-06 00:28

> He he, hold nu op. Jeg tiltrækkes heller ikke mænd, jeg er heller ikke
> hverken homo eller biseksuel, men multiseksuel det er jeg. Selv nusle er
> multiseksuel - hun kan lide at få den i numsen

Ja, jeg er egentlig bøsse - ingen tvivl om det.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-07-06 00:50

nusle nuslesen wrote:
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, jeg er egentlig bøsse - ingen tvivl om det.

og jeg er ligesom lesbiske - elsker også piger ..

Fra : nusle nuslesen

Dato : 30-07-06 01:02

> og jeg er ligesom lesbiske - elsker også piger ..

Ahh, så du er til at ligge og slikke i et par timer, og så kysse godnat...
or not

Livet er for kort til at undvære put-i-hul-festerne *LOL*

Fra : ThomasB

Dato : 30-07-06 01:06

> Ahh, så du er til at ligge og slikke i et par timer, og så kysse godnat...
> or not

Utroligt som dit sidste sex stadig påvirker dig

Fra : nusle nuslesen

Dato : 30-07-06 01:42

> Utroligt som dit sidste sex stadig påvirker dig

Jamen, jamen - hør nu her - det var GODT

- og jeg vil have mere!!!

Leder derfor efter en alternativ leverandør *hehe*

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-07-06 15:59

nusle nuslesen wrote:
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen, jamen - hør nu her - det var GODT
>
> - og jeg vil have mere!!!
>
> Leder derfor efter en alternativ leverandør *hehe*

Hvad med ham med det gode .. Gad han ikke alligevel?

Fra : nusle nuslesen

Dato : 30-07-06 23:25

> Hvad med ham med det gode .. Gad han ikke alligevel?

Jow, det kan du tro han gider - meeeen, det bliver for dyrt i længden, hvis
jeg skal til Jylland hver gang, og det kan jo ikke rigtigt lade sig gøre
herhjemme, med de berømte tre børn og en sovesofa i stuen

Desuden er han lige lovlig ung - han skal nok lige straks i gang med det der
redebyggeri, og det vil jeg nødig hæmme ham i (især da jeg ikke var og ikke
er interesseret i noget længerevarende med ham alligevel).

Fra : ThomasB

Dato : 01-08-06 22:18

> Jamen, jamen - hør nu her - det var GODT

Synes jeg nu altid det er

> - og jeg vil have mere!!!

Ja, sådan er i kvinder jo.

> Leder derfor efter en alternativ leverandør *hehe*

"Alternativ" er når man gerne vil have lidt at vælge imellem ik'?

Fra : nusle nuslesen

Dato : 02-08-06 16:53

> "Alternativ" er når man gerne vil have lidt at vælge imellem ik'?

Nej, det er "alternativer".

"Alternativ" er i ental!

Fra : Tony

Dato : 02-08-06 17:14

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det er "alternativer".
>
> "Alternativ" er i ental!

Du har vel tre huller at gøre godt med

Tony

Fra : nusle nuslesen

Dato : 02-08-06 23:42

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Du har vel tre huller at gøre godt med

"Han" kan vel mere end én gang - og finde vej til mere end et hul

*hehe*

Fra : Michael

Dato : 03-08-06 05:44

Tony skrev:

>"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

>Du har vel tre huller at gøre godt med

Kun tre huller? Jeg har engang haft en kæreste med glasøje

--
LMBC
Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-07-06 15:58

nusle nuslesen wrote:
> [...]
> godnat... or not
>
> Livet er for kort til at undvære put-i-hul-festerne *LOL*

Jamen - Hver ting til sin tid. Begge dele har skam sine kvaliteter ..
Heldigvis er jeg til dem begge, men fordobler så ikke min chance ved også at
være bisexuel

Fra : ThomasB

Dato : 30-07-06 01:01

´

> Ja, jeg er egentlig bøsse - ingen tvivl om det.

Godt med dig. Tror du jeg mente, at det at få den i numsen var bøsse-agtigt?
Tror du ikke jeg er over teenagestadiet?

Fra : nusle nuslesen

Dato : 30-07-06 01:46

> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> ´

> Godt med dig. Tror du jeg mente, at det at få den i numsen var
> bøsse-agtigt? Tror du ikke jeg er over teenagestadiet?

Jo, jeg tror, at du er ovre teenagestadiet - og måske en anelse
selvhøjtidelig, inkl. højtidelig på sexologernes vegne (oraklerne?).

Apropos dit udsagn om, at de er videnskabsmændene indenfor området - så kan
jeg berige dig med, at når man omgås mennesker der arbejder med videnskab
(uagtet hvilket felt), så indser man hurtigt - at de er mennesker, og
mennesker kan tage fejl. Hvilket videnskabsfolk så også gør med jævne
mellemrum

Ens egen kritiske sans, sunde fornuft og evne til at skelne er ganske
udemærkede parametre i _eget liv_ og i dannelsen af _egne meninger_.

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-07-06 13:54

nusle nuslesen wrote:

> Ens egen kritiske sans, sunde fornuft og evne til at skelne er ganske
> udemærkede parametre i _eget liv_ og i dannelsen af _egne meninger_.

På den anden side sagde "den sunde fornuft" vel også i sin tid, at jorden
var flad?

Per V.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 30-07-06 23:27

> På den anden side sagde "den sunde fornuft" vel også i sin tid, at jorden
> var flad?

Det sagde alles sunde fornuft ikke - kan vi jo udlede af historiens gang i
dag.

Derudover var det sikkert ritigst for dem, dengang, at have denne
overbevisning.

Der vil også komme en tid, hvor fremtidens mennesker vil betragte nogle af
vores "videnskalige fund/resultater" som værende helt grinagtigt

Fra : ThomasB

Dato : 01-08-06 22:29

> Jo, jeg tror, at du er ovre teenagestadiet - og måske en anelse
> selvhøjtidelig, inkl. højtidelig på sexologernes vegne (oraklerne?).

Tak for kritikken

> [...]
> videnskab (uagtet hvilket felt), så indser man hurtigt - at de er
> mennesker, og mennesker kan tage fejl. Hvilket videnskabsfolk så også gør

Hvilken relevans har det?

> Ens egen kritiske sans, sunde fornuft og evne til at skelne er ganske
> udemærkede parametre i _eget liv_ og i dannelsen af _egne meninger_.

Ja og nogle gange har man brug for hjælp, til at se tingene i et lidt større
perspektiv end lige "hetero/homo".

Fra : nusle nuslesen

Dato : 02-08-06 16:56

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Tak for kritikken

Velbekomme

> Hvilken relevans har det?

Skrev du ikke, at sexologer var seksualitetens videnskabsmænd?

> Ja og nogle gange har man brug for hjælp, til at se tingene i et lidt
> større perspektiv end lige "hetero/homo".

Er det ikke arrogant af dig at give udtryk for, at fordi jeg ikke er enig
med dig - så må det være fordi jeg ikke kan se tingene i et større
perspektiv end "hetero/homo"?

mange hilsner

Fra : nana sørensen

Dato : 30-07-06 18:56

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in message

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, jeg er egentlig bøsse - ingen tvivl om det.

Jeg er nok nærmere skabsbøsse. Christ... Alle de labels. Jeg er nok en
forholdsvis biseksuel kvindelig skabsbøsse med lesbiske tendenser. Wow...

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 30-07-06 07:38

> Måske fordi det er befordrende for tolerancen at erkende, at den seksuelle
> orientering ikke er noget entydigt eller 100% fastlagt.

Hvis det altså er tilfældet. Jeg mener, det er mere sandsynligt, det er
befordrende for intolerancen, da det jo også indebærer, at den seksuelle
orientering kan ændres.

Børge
E-mail: brahbech(snabel-a)post8.tele.dk

Fra : ThomasB

Dato : 30-07-06 11:15

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det altså er tilfældet. Jeg mener, det er mere sandsynligt, det er
> befordrende for intolerancen, da det jo også indebærer, at den seksuelle
> orientering kan ændres.

Ja, selvfølgelig skal du være modsat

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 30-07-06 14:11

> [...]

> Hvis det altså er tilfældet. Jeg mener, det er mere sandsynligt, det er
> befordrende for intolerancen, da det jo også indebærer, at den seksuelle

Via Google bemærkede jeg, der var kommet en kommentar fra en skribent, der
er i mit kill-filter.

Ja, jeg er lidt på tværs, men jeg mener, det er med god grund. Jeg tænkte
især på kristne fundamentalister, forskere og læger, der mener,
homoseksualitet er en sygdom, der kan behandles, samt kvinder, der prøver at
forføre homoseksuelle mænd i forventning om, de kan omvendes. Desuden tænkte
jeg på bi-seksuelle mænd, der åbenbart ikke vil acceptere vi heteroseksuelle
mænd seksualitet.

Jeg mener, det er mere befordrende for tolerance at erkende, at vi er nødt
til at acceptere, der findes seksuelle minoriteter, fordi deres seksuelle
orientering som udgangspunkt ikke kan ændres.

Fra : nejda

Dato : 30-07-06 19:22

> Via Google bemærkede jeg, der var kommet en kommentar fra en
> skribent, der er i mit kill-filter.

Hvorfor skal folk der bruger killfiltre hele tiden fortælle om
det????????????????????????+
Man skulle da tro at de var ude på at undgå det bøvel!

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 30-07-06 19:30

"nejda" <mik@nul.dutte> skrev i en meddelelse

> Hvorfor skal folk der bruger killfiltre hele tiden fortælle om det?

Det gør jeg heller ikke. I dette tilfælde valgte jeg blot at svare på et
indlæg, der var blokeret af mit kill-filter, og som jeg derfor ikke kunne
citere.

Den kommentar, jeg svarede på, var: "Ja, selvfølgelig skal du være modsat
".

Fra : Steen Johansen

Dato : 30-07-06 22:04

"nejda" <mik@nul.dutte> skrev i en meddelelse

> Hvorfor skal folk der bruger killfiltre hele tiden fortælle om
> det????????????????????????+
> Man skulle da tro at de var ude på at undgå det bøvel!

Hvilken udsøgt lidderlighed! Det er jo en del af forestillingen
MvH Steen

Fra : ThomasB

Dato : 30-07-06 00:00

> Læg mærke til brugen af ordet "mener".

Ja det har jeg lagt mærke til at du og nusle hænger jer i.

En sexolog der mener at mennesker er multiseksuelle, må da kunne pirke lidt
til jeres nysgerrighed?

> Ikke desto mindre stoler jeg trygt på min egen heteroorientering. "If it
> aint broke - why fix it?"

Der menes ikke at alle er homo, bi og heteroseksuelle på én gang. Sjovt du
tolkede det som, at alle var homoseksuelle inderst inde

Fra : Jonny Jensen

Dato : 30-07-06 22:59

> Mennesker er multiseksuelle. Det kan du huske på næste gang du skriver
> "større eller mindre grad af homofobi"

Well, det er muligt at mennesker er multiseksuelle, men tro mig, Jonny
Jensen er hetero...

Og til det oprindelige spørgsmål... Sex mellem to af samme køn er forkert og
ikke frækt i min verden, uanset om det er to piger eller to fyre, så ja
nusle, det ville være lige så frækt hvis det var mand+mand, som hvis det var
kvinde+kvinde, da begge ikke er frække, hvis i forstår... Begge ville være i
0, så de er lige...

Jonny.

Fra : ThomasB

Dato : 01-08-06 22:33

> Well, det er muligt at mennesker er multiseksuelle, men tro mig, Jonny
> Jensen er hetero...

Okay, Johnny Jensen - er det ikke ligemeget for debatten hvad du er?

> Sex mellem to af samme køn er forkert og ikke frækt i min verden

Sex mellem to af samme køn lyder ikke forkert i mine øre, det lyder bare røv
sygt, hellere en varm kvinde

Fra : Tony

Dato : 01-08-06 22:47

> [...]
>
> Okay, Johnny Jensen - er det ikke ligemeget for debatten hvad du er?

> Sex mellem to af samme køn lyder ikke forkert i mine øre, det lyder bare

Så hellere en kold jomfru

Tony

Fra : Jonny Jensen

Dato : 02-08-06 08:41

> Okay, Johnny Jensen - er det ikke ligemeget for debatten hvad du er?

Nej, det er det ikke. For det beviser jo netop at man ikke bare uden videre
kan bruge termen "mennesker", hvilket er en ret grov generalisering? Og hvis
jeg ikke er, så lur mig, om der ikke også er flere derude som ikke er? Og så
falder din kommentar jo temmeligt meget til jorden?

Jonny.

Fra : nana sørensen

Dato : 29-07-06 00:15

> [...]
>
> Hvorfor i alverden skulle det være mere klamt, end at en kvinde får
> smækket en anden kvindes "fedtede kødsår" lige i ansigtet?

"fedtede kødsår"? Brrr Nusle.....

Fra : nusle nuslesen

Dato : 29-07-06 00:18

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

Hej Nana

> "fedtede kødsår"? Brrr Nusle.....

Altså mig og min gode ven (som er bøsse), vi er ret enige om det her med det
fedtede kødsår *fnis*.

Ej, jeg mener det ikke, det er mest for at sætte det lidt på spidsen.

Fra : nana sørensen

Dato : 29-07-06 14:40

> [...]
> det fedtede kødsår *fnis*.
>
> Ej, jeg mener det ikke, det er mest for at sætte det lidt på spidsen.

Hahaha.... Jeg har også diskuteret fisser med en del bøsser. Men
alligevel... Hvis jeg skal tænke på mit køn som et fedtet kødsår, så går jeg
sgu i cølibat. LOL Menokay, je kan huske en bog der omtalte den som
"blomsten". Det var næsten endnu værre...

Fra : nusle nuslesen

Dato : 29-07-06 15:46

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

Hejsa,

> [...]
> jeg sgu i cølibat. LOL Menokay, je kan huske en bog der omtalte den som
> "blomsten". Det var næsten endnu værre...

"Blomsten" - og "knoppen" - magen til berøringsangst skal man da lede længe
efter *lol*

Fra : nana sørensen

Dato : 30-07-06 18:49

> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hejsa,

> "Blomsten" - og "knoppen" - magen til berøringsangst skal man da lede
> længe efter *lol*

Haha... Jeg kan huske da jeg læste det første gang. Fik sære billeder af orm
i roser i hovedet. LOL "Muslingen" er også godt brugt. Brr.... Slim og sære
hinder, blandet med sand og salt. Heller ikke delikat.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-07-06 22:05

nusle nuslesen wrote:
> [...]
> med det fedtede kødsår *fnis*.
>
> Ej, jeg mener det ikke, det er mest for at sætte det lidt på spidsen.

vil recitere Anders Matthesen "Tal for dig selv"

Fra : Kim Christiansen

Dato : 29-07-06 00:53

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> wrote in message
> "fedtede kødsår"? Brrr Nusle.....

Hvis kællingen er liderlig og fedtede kønshår dermed er en realitet
(forudsat at hun ikke har barberet sig), vil jeg med glæde smaske i dem
mums. *kussesaft langt op over begge ører*

Fra : nana sørensen

Dato : 29-07-06 14:41

"Kim Christiansen" <a@b.com> wrote in message
> [...]
> (forudsat at hun ikke har barberet sig), vil jeg med glæde smaske i dem
> mums. *kussesaft langt op over begge ører*

Ville du slikke på et rigtigt kødsår, fedtet eller ej? Bwadr... LOL
Liderlighed er fedt, også selvom det er fedtet, men fedtet KØDSÅR? Brr....

Fra : nejda

Dato : 30-07-06 19:31

nana sørensen wrote:
> "Kim Christiansen" <a@b.com> wrote in message

> Ville du slikke på et rigtigt kødsår, fedtet eller ej? Bwadr... LOL
> Liderlighed er fedt, også selvom det er fedtet, men fedtet KØDSÅR?
> Brr....

Det er altså heller ikke et rigtig sår det der, prøv at få det til at hele!
Her taler vi heldigvis om et uhelbredeligt sår.

Fra : nana sørensen

Dato : 30-07-06 21:41

"nejda" <mik@nul.dutte> wrote in message

> Det er altså heller ikke et rigtig sår det der, prøv at få det til at
> hele! Her taler vi heldigvis om et uhelbredeligt sår.

nej, netop. Det ER ikke et kødsår og ligner heller ikke et. Så hvorfor kalde
det noget så klamt?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 31-07-06 05:53

> nej, netop. Det ER ikke et kødsår og ligner heller ikke et. Så hvorfor
> kalde det noget så klamt?

Måske siger det et eller andet, at det var en kvinde, der gjorde det...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-07-06 22:07

Kim Christiansen wrote:
> [...]
> (forudsat at hun ikke har barberet sig), vil jeg med glæde smaske i
> dem mums. *kussesaft langt op over begge ører*

Udsondringer af frisk karakter fra begge parter er da en del af en seksuel
akt og som sådan velkomment. At være fremmedgjort overfor det - er at være
fremmedgjort overfor sex.

Fra : nana sørensen

Dato : 30-07-06 18:49

"Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> [...]
>
> --
>
> /Frank Leegaard
>
> Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under anonymitet

Jeps jeps, problemet er ikke fedtet, men at fedtet skal sidde på et kødsår.
Fedtet fisse er okay.

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-07-06 21:38

nana sørensen wrote:

> Jeps jeps, problemet er ikke fedtet, men at fedtet skal sidde på et
> kødsår. Fedtet fisse er okay.
En fisse skal sgu da ikke være fedtet - den skal være våd!

Per V.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-07-06 23:13

Per Vadmand wrote:

> En fisse skal sgu da ikke være fedtet - den skal være våd!

Kvinders udsondringer er jo nu engang forskellige. Nogen bliver våde - andre
faktisk fedtede. Kcindder sekret ændrer sig forøvrigt også under cyklus
sådan at man faktisk kan tjekke ægløsning den vej.

Fra : nana sørensen

Dato : 31-07-06 12:08

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> En fisse skal sgu da ikke være fedtet - den skal være våd!
>
> Per V.

Fedtet eller våd, du ved hvad vi mente.

Fra : Per Vadmand

Dato : 31-07-06 12:51

nana sørensen wrote:

> Fedtet eller våd, du ved hvad vi mente.

Jeg opfadter ordet "fedtet" som negativt i den sammenhæng, derfor min
indvending.

Per V.

Fra : nana sørensen

Dato : 01-08-06 00:47

> Jeg opfadter ordet "fedtet" som negativt i den sammenhæng, derfor min
> indvending.
>
> Per V.

Tjah. Min erfaring siger at der er stor forskel på safterne.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-08-06 20:54

nana sørensen wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> Tjah. Min erfaring siger at der er stor forskel på safterne.

Min også

Fra : nusle nuslesen

Dato : 02-08-06 16:59

> Tjah. Min erfaring siger at der er stor forskel på safterne.

Netop, og jo mere "fedtet" i substansen - jo bedre smør det.

Jeg har så det modsatte problem, men så er det jo godt at der findes
glidecreme

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-08-06 19:29

nusle nuslesen wrote:
> [...]
>
> Netop, og jo mere "fedtet" i substansen - jo bedre smør det.
>
> Jeg har så det modsatte problem, men så er det jo godt at der findes

Nu har jeg så heller ikke hørt om selvsmørende numsehuller .. såe ..

Fra : Kim Christiansen

Dato : 02-08-06 19:57

> Nu har jeg så heller ikke hørt om selvsmørende numsehuller .. såe ..

Det har jeg da tit efter en aften med et par øller og/eller 1 l æblejuice.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 02-08-06 23:44

Fra : nana sørensen

Dato : 02-08-06 20:41

> [...]
>
> Netop, og jo mere "fedtet" i substansen - jo bedre smør det.
>
> Jeg har så det modsatte problem, men så er det jo godt at der findes

Øvs.... Glidecreme er så usexet i duften. Jeg har aldrig lugtet til noget
glidecreme der ikke enten lugtede af apotek og gynækolog, eller også af
syntetjordbær. Det er lidt øv, for man kan mange sjove ting med glidecreme.

Fra : Tony

Dato : 02-08-06 20:46

> [...]
>
> Netop, og jo mere "fedtet" i substansen - jo bedre smør det.
>
> Jeg har så det modsatte problem, men så er det jo godt at der findes

Hvad er der nu i vejen med at blive naturlig våd i fissen, af ren og skær
liderlighed ?

Tony

Fra : Leif Neland

Dato : 02-08-06 21:35

> Hvad er der nu i vejen med at blive naturlig våd i fissen, af ren og
> skær liderlighed ?

Ikke noget. Men dels kommer der ikke altid nok, dels producerer kanal2 ikke
smøremidler selv.

Leif

Fra : Tony

Dato : 02-08-06 21:48

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke noget. Men dels kommer der ikke altid nok, dels producerer kanal2
> ikke
> smøremidler selv.

Ski'e hul i røven med kanal 2, det er kun beregnet for bøsser og
biseksuelle.
Her er tale om fissen,( som sidder mellem benene på pigen ) som gerne skulle
blive tilpas våd, når hun er godt liderlig.
Det er vel bare et spørgsmål om at få hende i den rette stemning.

Tony

Fra : nana sørensen

Dato : 03-08-06 13:07

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> wrote in message

> [...]
> skulle blive tilpas våd, når hun er godt liderlig.
> Det er vel bare et spørgsmål om at få hende i den rette stemning.

Som sagt er der en del kvinder der ikke kan blive våde nok, selvom de har
lyst.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 02-08-06 23:46

> Hvad er der nu i vejen med at blive naturlig våd i fissen, af ren og skær
> liderlighed ?

Intet!

Men hvis det flyder i en lind strøm, men bare er meget "vandigt" - så smør
det knap så godt. Som regel er det ikke noget problem, men hvis legen tager
lang tid, kan det blive det.

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 03-08-06 01:54

> [...]
> det knap så godt. Som regel er det ikke noget problem, men hvis legen tager

Olivenolie... (kan osse bruges til madlavning)

mvh. Mikael

Fra : P.L

Dato : 03-08-06 02:05

nospamtoMike [8000 C] skrev:

> Olivenolie... (kan osse bruges til madlavning)

Bare ikke det der har været brugt til smøring ;)

Fra : nana sørensen

Dato : 03-08-06 13:06

> [...]
>
> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er der nu i vejen med at blive naturlig våd i fissen, af ren og skær

Det behæver der ikke at være noget i vejen med, men sommetider bliver
kvinder bare ikke våde selvom de har lyst, af fysiologiske årsager.

Fra : Tony

Dato : 03-08-06 13:45

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> wrote in message

> Det behæver der ikke at være noget i vejen med, men sommetider bliver
> kvinder bare ikke våde selvom de har lyst, af fysiologiske årsager.

Jamen så har Nusle jo ret i at jeg er '' uvidende ''

Jeg har bare aldrig oplevet det, hos nogen af de piger jeg har været sammen
med.

Måske jeg bare har været heldig

Tony

Fra : nana sørensen

Dato : 04-08-06 12:36

> [...]
>
> Jamen så har Nusle jo ret i at jeg er '' uvidende ''
>
> Jeg har bare aldrig oplevet det, hos nogen af de piger jeg har været

Jeg har heller ingen erfaringer med det personligt, men en af mine veninder
har. Hun er ligeså lystig som alle andre, men hun bliver bare ikke våd på
samme måde.

Fra : Basil

Dato : 02-08-06 21:44

nusle nuslesen:
> [...]
>
> Netop, og jo mere "fedtet" i substansen - jo bedre smør det.
>
> Jeg har så det modsatte problem, men så er det jo godt at der findes

Der er da næsten ikke noget der er mere lækkert en at ligge og slikke
en fisse der ikke er klistret, men derimod våd på den vandagtige måde.
Det kan jeg godt få en hel del (god) tid til at gå med (hvis jeg må)

Kai

Fra : Tony

Dato : 02-08-06 21:55

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
> [...]
> fisse der ikke er klistret, men derimod våd på den vandagtige måde.
> Det kan jeg godt få en hel del (god) tid til at gå med (hvis jeg må)

Det samme her. (og jeg må !!) : o )

Tony

Fra : Basil

Dato : 03-08-06 05:31

Tony formulerede onsdag:
> "Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> Det samme her. (og jeg må !!) : o )
>
> Tony

Det er sgu bedre end en god bøf og et perfekt glas vin, klart min
livret!
Kai

Fra : Tony

Dato : 03-08-06 08:36

> Tony formulerede onsdag:

> Det er sgu bedre end en god bøf og et perfekt glas vin, klart min livret!
> Kai

Helt enig, hver ting til sin tid, sålænge man får begge dele.

Jeg mener,en god bøf og et perfekt glas vin, lys på bordet og dæmpet
musik,er en dejlig måde at lave ''forspillet'' på.

Hun ved hvad der er i vente, eller hvis det er første gang man er sammen, så
er hun spændt på hvad der venter.

Det er noget som kan gøre enhver sund pige våd i fissen.

Tony

Fra : Klaus G.

Dato : 28-07-06 17:33

> Altså, hvis det var en mand der kom hjem og blev bundet og de 2 kolleger
tog
> sig kærligt af ham - og manden skulle sutte pik på en anden mand, og fik
> suttet pik af en anden mand.

Nightmare.....

Fra : preben nielsen

Dato : 28-07-06 17:52

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Er det så lige så ophidsende læsning?

Not even close !

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 28-07-06 18:03

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Er det så lige så ophidsende læsning?

For mig er ingen af scenarierne seksuelt ophidsende, men jeg er jo også
noget for mig selv.

For mig er den afgørende forskel på din og Nuser's novelle, at dine
hovedpersoner havde både krop og sind med i det, der skete mellem dem, mens
Nuser's hovedpersons sind er fuld af usikkerhed og frygt, mens hun bliver
ydmyget af sine kolleger. Nøgleordet er nok respekt.

Fra : Kim Christiansen

Dato : 28-07-06 18:49

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message
> [...]
> hovedpersoner havde både krop og sind med i det, der skete mellem dem,
> mens Nuser's hovedpersons sind er fuld af usikkerhed og frygt, mens hun

Hvor ser du noget om at blive ydmyget?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 28-07-06 19:31

> Hvor ser du noget om at blive ydmyget?

Når jeg læser en novelle, danner det nogle billeder og følelser i min
fantasi.

Det virkede ydmygende, at hun blev bundet og udsat for intime berøringer,
hun ikke var forberedt på, at mennesker, hun ikke kunne se. Den endelige
ydmygelse var den besked, der blev efterladt. I mine øjne var beskeden, at
hendes kolleger var rede til at bruge alt, hvad hun havde gemt på sin
computer på arbejdet, imod hende.

Fra : Kim Christiansen

Dato : 28-07-06 19:43

> [...]
> ydmygelse var den besked, der blev efterladt. I mine øjne var beskeden, at
> hendes kolleger var rede til at bruge alt, hvad hun havde gemt på sin

At du ville synes, at det var ydmygende, hvis det blev gjort på _din_ krop,
er jo ikke ensbetydende med, at hovedpersonen i "novellen" synes det,
hvilket jeg læser, at hun ikke gør.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 28-07-06 20:01

> At du ville synes, at det var ydmygende, hvis det blev gjort på _din_
> krop, er jo ikke ensbetydende med, at hovedpersonen i "novellen" synes
> det, hvilket jeg læser, at hun ikke gør.

Hvor læser du, hun ikke gør det?

Jeg mener, f.eks følgende citater:

"Åh nej.. ville han kneppe hende i munden?. hun kunne ikke
lide det.. men turde ikke gøre andet end det der blev sagt."
"Av.. det gjorde både ondt og godt. "
"(....)hun kunne mærke at endnu en orgasme var ved at komme rullende.
Pludselig
stoppede han . hvad skete der. hun kunne høre en tændstik blive strøget.Av
..Av.Av noget brændende varmt løb ned over hendes bryster og dryppede ned
over hendes mave og tæt på hendes kusse."
"(....) med en følelse af afmagt gjorde hun som der blev sagt. "
"Det gjorde ondt!!!.Stemmen lød 'Slap af og giv dig hen. Det bliver værst
for dig selv hvis du
ikke gør' "

udtrykker ydmygelse, som dog åbenbart tænder hende seksuelt.

Det minder mig om Bo Mogensen's oplevelse med en pige, der tændte på at
blive voldtaget. Hovedpersonen i Nuser's novelle tænder bare på en
gruppevoldtægt.

Fra : Kim Christiansen

Dato : 28-07-06 20:09

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message
[snip]
> udtrykker ydmygelse, som dog åbenbart tænder hende seksuelt.

Så kan man jo så diskutere, om det så i virkeligheden _er_ en ydmygelse, når
man bliver våd i trussen af den. Jeg vil være tilbøjelig til at sige nej.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 29-07-06 08:15

> [...]
>
> Så kan man jo så diskutere, om det så i virkeligheden _er_ en ydmygelse,
> når man bliver våd i trussen af den. Jeg vil være tilbøjelig til at sige

Når jeg tænker over det, er jeg tilbøjelig til at mene, ydmygelsen bliver
større af det. For mig er det centrale spørgsmål, hvad hun følte bagefter.

Jeg mener, det svarer lidt til, at et barn, der godt kan lide flødeboller,
får serveret flere bakker flødeboller, som skal spises straks, mens andre
kigger på. Det kan godt være, flødebollerne i sig selv smager udmærket, men
nydelsen er minimal, når de første flødeboller er spist.

Hos Nuser's hovedperson var det mest kroppen, der reagerede positivt. Hun
blev våd i trussen. Den sanselige nydelse var nok minimal, hvorved fantasien
blev ødelagt af minder om et seksuelt overgreb. Jeg tror, hun bagefter
tænkte mest på, hvor nemt hendes kolleger kunne fremkalde orgasmer hos
hende, og hvad det vil betyde for deres fremtidige samarbejde.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-07-06 22:09

Boerge Rahbech Jensen wrote:
> [...]
> tror, hun bagefter tænkte mest på, hvor nemt hendes kolleger kunne
> fremkalde orgasmer hos hende, og hvad det vil betyde for deres

Se - så langt gider jeg absolut ikke analysere en erotisk tekst som denne.

For mig er det ren "køb og smid væk"

At anskue sex for meget med hjernen i stedet for kroppen gør bare en
kulret... og forøvrigt uinteressant som sexpartner ..

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 29-07-06 07:33

> [...]
> ydmygelse var den besked, der blev efterladt. I mine øjne var beskeden, at
> hendes kolleger var rede til at bruge alt, hvad hun havde gemt på sin

Ved du hvad Børge, hvis du ikk er psykisk forstyrret på 1. etage i forvejen,
skal du nok blive det, hvis du tager skribenterne her i denne gruppe alvorligt.

--
Ejvind

Fra : Jens

Dato : 30-07-06 06:39

Ejvind Kruse wrote:

> Ved du hvad Børge, hvis du ikk er psykisk forstyrret på 1. etage i
> forvejen, skal du nok blive det, hvis du tager skribenterne her i
> denne gruppe alvorligt.

ja bare se på pillebo og thordreng.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 30-07-06 20:40

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-07-06 20:43

nusle nuslesen wrote:
> [...]
>
> Er det så lige så ophidsende læsning?
>
> - personligt vil jeg synes det var mere ophidsende, men jeg er så

NEJ

Fra : Nuser

Dato : 28-07-06 22:22

Må hellere selv komme på banen også *smiler*

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Kære NG'ere,
>
> Nuser har lagt en (rigtig god, synes jeg) novelle herind

Takker

Novellen er skrevet efter en diskution med nogle veninder, vedr. om
voldtægts fantasier tændte. Jeg skrev novellen og mine veninder skulle så
svare ærligt på om den tændte....Og ja det gjorde den hos de fleste. Dog var
vi alle enige om, at blev det oplevet i virkeligheden ville det bestemt ikke
tænde.

> [...]

> Altså, hvis det var en mand der kom hjem og blev bundet og de 2 kolleger
> tog sig kærligt af ham - og manden skulle sutte pik på en anden mand, og

Selv ville jeg ikke tænde på det modsate scenario....og tror at det
efterhånden er blevet mainstream at kvinder er biseksuelle...man finder vel
eftrhånden ikke en pornofilm uden mindste en scene med to kvinder der leger
emd hinanden

Hilsen Nuser

P.S. skulle måske lige slutte af med at fortælle at jeg er erklæret
masochist, og som sådan tænder på at blive (seksuelt) domineret.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 28-07-06 23:24

"Nuser" <tortieFJERNDETTE@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej Nuser,

> Må hellere selv komme på banen også *smiler*

Herligt! *S*

> [...]
> svare ærligt på om den tændte....Og ja det gjorde den hos de fleste. Dog
> var vi alle enige om, at blev det oplevet i virkeligheden ville det

Ja, jeg kunne godt tænde på det - hvis den der kvinde lige blev taget ud af
ligningen.

Om der så var 1, 2 eller 8 mænd - det ville stadig tænde som fantasi

> [...]
> efterhånden er blevet mainstream at kvinder er biseksuelle...man finder
> vel eftrhånden ikke en pornofilm uden mindste en scene med to kvinder der

Det er blevet mainstream, at mange _tror_ at kvinder skal være biseksuelle!

- og skal jeg være ærlig, så tror jeg faktisk, at mange mænd lider under den
vildfarelse - og jeg kan blive helt træt af at høre på de mange kvinder der
så "beklager sig, er kede af det osv." (når mænd ikke er tilstede) - fordi
deres mænd spørger, om de ikke er interesserede i en trekant (for kvinder
vil jo dyrke sex med kvinder - det er derfor de er sammen med mænd *dohh!*).

mange hilsner

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 29-07-06 07:04

"Nuser" <tortieFJERNDETTE@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> (....) Og ja det gjorde den hos de fleste. Dog var vi alle enige om, at
> blev det oplevet i virkeligheden ville det bestemt ikke tænde.

Mit problem er nok, at de billeder og følelser, der dannes i min fantasi,
når jeg læser en god novelle etc., er ret levende.

> P.S. skulle måske lige slutte af med at fortælle at jeg er erklæret
> masochist, og som sådan tænder på at blive (seksuelt) domineret.

Det har jeg intet imod - så længe du selv vælger at blive domineret.

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-06 20:20

> [...]
> efterhånden er blevet mainstream at kvinder er biseksuelle...man finder
> vel eftrhånden ikke en pornofilm uden mindste en scene med to kvinder der

Det skyldes nok nærmere -tror jeg- at pornofilm primært laves for mænd. Prøv
at spørge mænd om de kan lide at se to kvinder sammen, og spørg så bagefter
kvinder om de kan lide at se to mænd sammen.

Jeg er sikker på, at fordelingen er ret så skæv....

--
Michael

Fra : nana sørensen

Dato : 30-07-06 18:51

"Trekroner" <xx> wrote in message
> [...]
> bagefter kvinder om de kan lide at se to mænd sammen.
>
> Jeg er sikker på, at fordelingen er ret så skæv....

Det er den helt sikket, men der findes alligevel forbløffende mange kvinder
der tænder på to mænd sammen. Mig f.eks. Og min bedste veninde har det på
samme måde. Måske er det fordi de ikke vil indrømme det?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-07-06 19:41

nana sørensen wrote:
> [...]
> kvinder der tænder på to mænd sammen. Mig f.eks. Og min bedste
> veninde har det på samme måde. Måske er det fordi de ikke vil

Et eller andet sted er det da ærkelogisk at det køn man tænder på, kan man
sagtens forstå at andre også tænder på. At de så tilfældigvis er af samme
køn som attraktionen - betyder mindre ..

Fra : nana sørensen

Dato : 30-07-06 21:42

> [...]
>
> --
>
> /Frank Leegaard
>
> Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under anonymitet

Tjah. Jeg tænder så også på mit eget køn, og hvordan forklarer man så det?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-07-06 23:16

nana sørensen wrote:
> "Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> Tjah. Jeg tænder så også på mit eget køn, og hvordan forklarer man så
> det?

Naturens lunefuldheder?

Næe .. Det jeg talte om der var den helt strukturelle tilgang. Din er jo den
helt praktiske og der kan man da sagtens være både og. Hvorfor du mon tænder
på kvinder også, er der sikkert en million grunde til. Dem kender du vist
bedst selv ..

Fra : Basil

Dato : 29-07-06 07:06

Den 28-07-2006, skrev nusle nuslesen:
> [...]
>
> Er det så lige så ophidsende læsning?
>
> - personligt vil jeg synes det var mere ophidsende, men jeg er så også til

Jeg vil så være den første til at svare tjaa.
Jeg er homofobisk, kan ikke klare mænd der opfører sig som kvinder, og
går og skaber sig med at de mener de er anderledes end alle andre, men
fantasien i en novelle, hvor det evt. var både en mand og en kvinde der
overfaldt den 3. person, som så var en mand, den er fin for mig.
Selve novellen er ikke specielt erotisk IMO, der mangler noget, men den
er sikkert skrevet af en kvinde, for en kvinde, så den er fin nok.
Kai

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-07-06 22:11

Basil wrote:

> [...]
> Selve novellen er ikke specielt erotisk IMO, der mangler noget, men
> den er sikkert skrevet af en kvinde, for en kvinde, så den er fin nok.

Vil give dig ret i at som erotisk tændsats fyrer den heller ikke op under
mig. Det er den alt for kort til, som en af grundene.

Fra : Spamloes

Dato : 29-07-06 13:07

Fra : nusle nuslesen

Dato : 29-07-06 16:09

"Spamloes" <paa@usenet.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke for de kvinder, jeg har kendt. Maaske er kvinders kroppe og koen bare
> objektivt laekrere end maends?

Jeg er vildt uenig

Mænd og mænds kroppe er vildt lækre, de har faste hud, bedre/smukkere
muskulatur, hang til mere naturlig kropsdufte (nej, ikke daggammel sved!),
mere markerede træk, hår på brystkassen (nogle) og så har de pikke - og
pikke er spændende, og dejlige (bløde og hårde og fyldt med mystik for mig
som kvinde).

Mænd er bare "pisse-lækre"!!!!!!!!

Kvinder er kvinder - og kvinder er bare ikke "lækre".

> Derimod skal du da vaere velkommen til at skrive en "mande-biseksuel"
> eller boesse-novelle, og der skal da sikkert ogsaa vaere aftagere. Men mit
> gaet er, at der vil vaere skarpt faerre.

Ved ikke om jeg gider.

> (Og gider du ikke lade vaere med at kalde det for et fedtet koedsaar,
> please - det er slet ikke et godt navn. )

Ej, det satte det hele lidt i relief - synes du ikke?

Jeg skal nok prøve at huske, ikke at bruge den betegnelse igen.

mange hilsner

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 31-07-06 21:26

[nusle nuslesen | Sat, 29 Jul 2006 17:09:08 +0200]

>Mænd er bare "pisse-lækre"!!!!!!!!

Mjaeh, en del af dem er i hvertfald :)

>Kvinder er kvinder - og kvinder er bare ikke "lækre".

Tjaeh, en lille sjat af dem er faktisk :)

Fra : nusle nuslesen

Dato : 31-07-06 22:46

"Rene' Hjorth" <rene@hjorth.com> skrev i en meddelelse
> [nusle nuslesen | Sat, 29 Jul 2006 17:09:08 +0200]

> Mjaeh, en del af dem er i hvertfald :)

> Tjaeh, en lille sjat af dem er faktisk :)

Nå ja - mig *lol*

Fra : Frank Leegaard

Dato : 31-07-06 23:11

nusle nuslesen wrote:
> "Rene' Hjorth" <rene@hjorth.com> skrev i en meddelelse

> Nå ja - mig *lol*

Du kan da poste i dk.binaer .. så skal vi nok vurdere

Fra : nusle nuslesen

Dato : 31-07-06 23:19

> Du kan da poste i dk.binaer .. så skal vi nok vurdere

2 ting, ikke mere end 2.

1. As if.

2. Jeres vurdering er mig lige så ligegyldig, som et foredrag om regnormens
fordøjelsessystem ville være - nå, nej - der er en teoretisk mulighed for,
at jeg kunne finde et sådant foredrag interessant.

Fra : Kim Christiansen

Dato : 01-08-06 15:00

> [...]
> regnormens fordøjelsessystem ville være - nå, nej - der er en teoretisk
> mulighed for, at jeg kunne finde et sådant foredrag interessant.

Med andre ord: Du er pisse grim og klam.

(Det var kun én ting - ikke mere end én)

Fra : nusle nuslesen

Dato : 02-08-06 16:57

> Med andre ord: Du er pisse grim og klam.
>
> (Det var kun én ting - ikke mere end én)

Klart - det er det jeg er i din bevidsthed.

- og det har jeg det godt med

1 frø mindre... ahh...

Fra : Kim Christiansen

Dato : 02-08-06 17:36

> Klart - det er det jeg er i din bevidsthed.
>
> - og det har jeg det godt med

> 1 frø mindre... ahh...

Det klæder dig ikke at have så høje tanker om dig selv.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 02-08-06 23:43

> Det klæder dig ikke at have så høje tanker om dig selv.

Det klæder ingen at tro, at en kvindes oplevelse af selvværd skal hænge
sammen med tilfældige fremmede mænds "vurdering".

Sikke en gang bavl!

Fra : Spamloes

Dato : 29-07-06 13:12

Fra : ThomasB

Dato : 29-07-06 14:57

> Ja, det er det, biseksuelle maend altid siger. "I har bare ikke udforsket
> den den af jeres seksualitet", osv.

Nej det er slet ikke samme. Du har totalt misforstået hvad der skrives.
Måske du skulle læse hvad der står i stedet for at gætte?

> Jeg stoler nu mere paa mine egne foelelser, end paa Joan Oerting.

Okay, og hvad har det med sagen at gøre?

Fra : Brian Olesen

Dato : 29-07-06 23:48

Hej'
Det kunne aldrig komme på tale. Jeg ville vide hvem de var og de måtte dø.

Brian

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 31-07-06 21:04

[nusle nuslesen | Fri, 28 Jul 2006 18:16:46 +0200]

>Altså, hvis det var en mand der kom hjem og blev bundet og de 2 kolleger tog
>sig kærligt af ham - og manden skulle sutte pik på en anden mand, og fik
>suttet pik af en anden mand.

Altså, JEG synes at det kunne være interessant at være én af kollegerne

Fra : Frank Leegaard

Dato : 31-07-06 22:23

Rene' Hjorth wrote:
> [nusle nuslesen | Fri, 28 Jul 2006 18:16:46 +0200]

> Altså, JEG synes at det kunne være interessant at være én af
> kollegerne

Det er jo det fortræffelige ved at bo i et frit land.

Begge har lov til at tænde på hvert sit

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 02-08-06 21:07

[Frank Leegaard | Mon, 31 Jul 2006 23:23:03 +0200]

>Det er jo det fortræffelige ved at bo i et frit land.
>Begge har lov til at tænde på hvert sit

Så afgjort, ja :)

Fra : Tony

Dato : 02-08-06 23:32

Fra : Tony

Dato : 02-08-06 23:50

> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

Mon det skyldes for meget testosteron i din krop, og der egentlig ligger en
bøsse gemt i dig, uden du tænker nærmere over det ?
Du siger jo selv at du elsker at få den i røven.....og gerne uden
glidecreme....dejlig smerte.
Så forstår jeg bare ikke hvad du skal bruge glidecreme til, når din fisse
ikke bliver våd naturligt.
Kvindelogik ??

Tony

Tony

Fra : P.L

Dato : 03-08-06 01:30

Tony skrev:
> [...]
> glidecreme....dejlig smerte.
> Så forstår jeg bare ikke hvad du skal bruge glidecreme til, når din fisse

Eller en mand der skriver, dog iført nederdel ;)

Fra : nusle nuslesen

Dato : 03-08-06 06:59

> [...]
> glidecreme....dejlig smerte.
> Så forstår jeg bare ikke hvad du skal bruge glidecreme til, når din fisse

Okay, siden du er så uerfaren, må jeg hellere lege Jørgen Clevin *suk*

Manglende/mangelfuld smøring = mere friktion = oftest dejligt for mig (men
smertefuldt hvis huden slides tynd ved f.eks. meget langvarig leg)

Manglende/mangelfuld smøring = mere friktion = indimellem smertefuldt for
manden (særligt hvis strengen på bagsiden af pikhovedet bliver revet over
f.eks.)

> Kvindelogik ??

Mænds manglende evne til at tænke selv?

Fra : Basil

Dato : 03-08-06 07:07

Følgende er skrevet af nusle nuslesen:

> Manglende/mangelfuld smøring = mere friktion = indimellem smertefuldt for
> manden (særligt hvis strengen på bagsiden af pikhovedet bliver revet over
> f.eks.)

Det kan jeg ikke anbefale, avs
Kai

Fra : Tony

Dato : 03-08-06 09:19

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev

> Okay, siden du er så uerfaren, må jeg hellere lege Jørgen Clevin *suk*

''Uerfaren''? hehe, come oon Nuslepige

> Manglende/mangelfuld smøring = mere friktion = oftest dejligt for mig (men
> smertefuldt hvis huden slides tynd ved f.eks. meget langvarig leg)

Hvordan skal manden da finde ud af, når du har fået'' dejlig friktion''
nok.?
Begynder du bare at ''pive'' lidt, og hiver irriteret glidecremen frem fra
under hovedpuden ?

> Manglende/mangelfuld smøring = mere friktion = indimellem smertefuldt for
> manden (særligt hvis strengen på bagsiden af pikhovedet bliver revet over
> f.eks.)

Så skulle han da være et dopet fjols, hvis det kom så vidt.

> Mænds manglende evne til at tænke selv?

Det er ikke alle mænd som er tankelæsere.

Jeg tænker, at det der med '' mangelfuld smøring '' kan være noget
aldersbestemt.

Det er måske det, du lider af ? : o)

Tony

Fra : nusle nuslesen

Dato : 04-08-06 00:50

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> ''Uerfaren''? hehe, come oon Nuslepige

Tja

> Hvordan skal manden da finde ud af, når du har fået'' dejlig friktion''
> nok.?

Jeg er født med en mund, og har lært at tale - hvad skulle problemet være?

> Begynder du bare at ''pive'' lidt, og hiver irriteret glidecremen frem fra
> under hovedpuden ?

Nope.

> Så skulle han da være et dopet fjols, hvis det kom så vidt.

Eller liderlig og optaget af legen.

> Jeg tænker, at det der med '' mangelfuld smøring '' kan være noget
> aldersbestemt.

Hvis det at ens "fissesaft" er vandigt og ikke særligt fedtet er
aldersbestemt - så har du ret - i så fald har jeg været "aldrende" siden jeg
var helt helt ung.

> Det er måske det, du lider af ? : o)

Well, jeg begynder såmænd at tro at alt er muligt - om ikke andet så i
andres fantasi.

mange hilsner

Fra : Blinkhinde

Dato : 03-08-06 13:54

Tony skrev:

> Jamen så har Nusle jo ret i at jeg er '' uvidende ''
>
> Jeg har bare aldrig oplevet det, hos nogen af de piger jeg har været sammen
> med.
>
> Måske jeg bare har været heldig

- Eller god i sengen

Fra : Tony

Dato : 03-08-06 15:42

"Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Tony skrev:

> Jamen så har Nusle jo ret i at jeg er '' uvidende ''
>
> Jeg har bare aldrig oplevet det, hos nogen af de piger jeg har været
> [...]

***********************************

Det sagde _du_,..... ikke jeg.

Har vi mødt hinanden ? : o )

Tony

Fra : nusle nuslesen

Dato : 04-08-06 00:45

"Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> - Eller god i sengen

Jeg kan se, at vi stadig har med uvidenhed at gøre.

mange hilsner

Fra : nana sørensen

Dato : 04-08-06 12:37

Tony skrev:

> Jamen så har Nusle jo ret i at jeg er '' uvidende ''
>
> Jeg har bare aldrig oplevet det, hos nogen af de piger jeg har været
> [...]

Det handler ikke om god i sengen. Det handler om at kroppen ikke KAN blive
våd, uanset lyst.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-08-06 13:18

On Fri, 4 Aug 2006 13:36:49 +0200, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>Det handler ikke om god i sengen. Det handler om at kroppen ikke KAN blive
>våd, uanset lyst.

Hmm det gælder nu også for mænd jeg har en bekendt der bliver fedtet
omkring sit penis hoved når han bliver liderligt - selv er jeg tør som
en frossen kotelet

--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : Blinkhinde

Dato : 03-08-06 18:29

Tony skrev:

> "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> - Eller god i sengen

> Det sagde _du_,..... ikke jeg.

Ah, det sagde du også selv... Bare sådan en anelse mere forsigtigt.

> Har vi mødt hinanden ? : o )

Nope, tror ikke. Har aldrig nogensinde mødt en Tony, - ud over den der
tiger fra Kelloggs...