Erotisk novelle.
Fra : nusle nuslesen

Dato : 27-07-06 09:10

Der er ikke meget erotik og seksualitet i gruppen i disse dage, og det er da
trist, eftersom vejret nærmest indbyder til varme tanker. Så her får I lidt
hygge-læsning, der måske kan bringe tankerne ind på rette spor igen *hehe*

[Forfatter: Nusle]

Kupéen.

Han checkede en ekstra gang, at han havde låst døren og så var han på vej.
Han havde glædet sig vanvittigt til denne tur, og det havde vennerne sikkert
også. Han mødtes med de andre på stationen, købte en avis og en sandwich til
turen, dobbeltcheckede billetten, fandt sin plads og så kørte toget.

Det ville blive en lang tur, men det var okay. Det var billigere end at
flyve, og Martin var alligevel ikke til at drive op i et fly. Henrik var
ikke sen til at trække en ramme øl frem, og snart gik snakken lystigt og
øllene forsvandt i rasende fart.

Indvendigt bandede han over sin manglende selskabsblære, han havde allerede
været på toilettet adskillige gange på turen, og det var stadig formiddag.
Han sukkede hørligt, rejste sig for 7. gang og skrævede hen over Martins
fødder på vej ud af kupéen.

Da han gik forbi den bagerste kupé fangedes hans blik. Straks følte han det,
som om han var blevet brutalt tacklet og dernæst trådt på - lige i solar
plexus.

Hun var helt sikkert anderledes, speciel, smuk på en bemærkelsesværdig måde.
Der var intet af tidens trend over hende, intet der fastholdt indtrykket af
hende som værende forbeholdt denne tid, dette sted. Hun var helt klart
forkert i sammenhængen, på den mest fantastiske måde.

På vej tilbage fra toilettet kiggede han ind i hendes kupé igen, håbede han
kunne fange bare et lille glimt af hendes lange, hvide og usædvanligt lækre
ben. Da han så op, gik luften fuldstændigt ud af ham. Hun så også ham.

Han burde være gået med det samme, han burde have vendt blikket væk, han
burde have tænkt sig om - i stedet trådte han ind i kupéen, præsenterede sig
og komplimenterede hende for hendes usædvanlige valg af beklædning. Han
mindes aldrig at have set en sådan pels før, og den blev selvfølgelig
smukkere af at blive båret af en så tiltrækkende og uforglemmelig kvinde.
Han tav.

Stilheden voksede mellem dem, blev en uoverstigelig mur, en forhindring
ganske ulig noget han kunne relatere til. Han kunne sige farvel, høfligt og
korrekt - og så kunne han gå tilbage til vennerne. Glemme alt om denne
episode. Han kunne, men han gjorde det ikke. Han sad der og var tilstede i
nuet, i hendes selskab, i stilheden.

Hun lænede sig frem, hvorved pelsen gled en smule til side og afslørede en
bleg og let fregnet kavalergang - hans vejrtrækning blev lettere
overfladisk, mens han nød synet af hendes kvindelige former. Den smule af
disse, som hans blik havde adgang til. Så strakte hun den ene hånd frem og
berørte ganske let hans knæ. Hvis han ikke havde vidst bedre, ville han have
svoret på, at hendes berøring gav ham stød.

Så brød hun stilheden, besteg den uoverstigelige mur og gav ham sit navn.
Han kunne ikke huske navnet siden hen, men han huskede hver en sitren i
hendes læber, mens de formede ordet. Han huskede, hvordan hun bagefter lod
tungen fugte læberne, inden hun igen lænede sig tilbage.

Da hun lænede sig tilbage gled pelsen højere op, og ned langs siden. Han
kunne skimte lidt af hendes lår, og havde han tænkt på at gå tilbage til
vennerne før, var den tanke nu fuldstændigt forsvundet. Han var opslugt af
skønheden i denne uvante komposition af fin, bleg kvindehud og den vildskab
han følte pelsen signalerede med sit rå design.

Det var som et faldskærmsudspring, da han rakte hånden ud og lod fingrene
strejfe hendes lår - han havde aldrig været så usikker på udfaldet af en
handling før, som han var nu. Ville hun trække sig væk, ville hun skrige,
ville dette sælsomme rendezvous ende i selv samme splitsekund? Han holdt
vejret og opdagede til sin forbløffelse, at hun så ud til at nyde hans
berøring. Hun lukkede øjnene og hendes vejrtrækning ændredes, blev mere som
hans.

Dristighed vågnede i ham, han satte sig ved hendes side og trak hende let
ind til sig. Med blide bevægelser rettede hun sin krop ind efter hans, og
lod hans hånd finde vej under pelsen, indtil hans fingre fandt hendes
dejlige bryst. Til hans store forundring viste det sig, at hun intet havde
på under pelsen. Ingen bluse, ingen BH, ingen nederdel, ingenting. Med
ryggen til gangen udenfor kupéen, begyndte han sin opdagelsesrejse, sin
vandring henover og nedover hendes bløde, kvindelige former. Han fornemmede
mere end en gang, hvordan hendes krop sukkede af velvære ved hans nænsomme
berøringer.

Hun havde det skønneste venusbjerg, og da hans hånd gled nedover, skiltes
hendes ben en smule. Han undertrykte trangen til at forcere ud i mere
direkte elskov, og koncentrerede sig i stedet om at fornemme hende, udforske
hende, vække hendes sanselighed.

Det lykkedes - hendes kinder fik et fint rosa skær, hendes bryster sitrede
let og hun begyndte at dufte sødt og indbydende fra det nu fugtige skød. Han
kærtegnede hendes køn med blide bevægelser, intenst og længe. Indimellem lod
han pirrende en enkelt finger glide ind i hende, men kun ganske lidt. Hun lå
stille, så stille som hun kunne med kroppen dirrende i vellystighed - indtil
hendes krop pludselig spændtes, og hun pressede sig ind mod ham for en
stund. Hun sukkede, og al hendes nyvundne tilfredshed afspejledes heri. Han
var fascineret ud over al fornuft, hendes varme dufte overvældede ham og
hans glæde ved hendes tilfredsstillelse var overraskende stor.

Blodet dunkede i ham og han havde ingen chance for at samle tankerne - så
ikke engang et farvel fik han mønstret, da hun trådte hen over hans ben og
forsvandt ud af kupéen og ud af hans liv. Det tog noget tid, før han kunne
gå tilbage til vennerne og genoptage snakken fra før - og det tog meget lang
tid før han kunne erindre ferien som værende andet og mere end mødet med den
smukke, navnløse kvinde.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 27-07-06 09:30

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Der er ikke meget erotik og seksualitet i gruppen i disse dage, og det er
> da trist, eftersom vejret nærmest indbyder til varme tanker.

Jeg er helt enig, og glæder mig til at læse novellen. Jeg håber, den bliver
godt modtaget.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Per Vadmand

Dato : 27-07-06 11:35

nusle nuslesen wrote:
> [...]
> det er da trist, eftersom vejret nærmest indbyder til varme tanker.
> Så her får I lidt hygge-læsning, der måske kan bringe tankerne ind på

Det er da en sød lille historie, men jeg ved ikke, om det er på sin plads
med lidt "professionel" kritik her? Hvis ikke, så spring bare resten af
indlægget fra den gamle , sure skolemester her over.

Her er kritikken så - den er ret enkel:

Du skal bruge fantasien lidt mere, når det gælder adjektiver/tillægsord. Ord
som "smuk" og "dejlig" og "skøn" appellerer ikke til læserens fantasi, men
er egentlig ret intetsigende. Beskriv hellere, hvorfor og hvordan fx hendes
venusbjerg eller bryster er smukke, hvad ligner de fx? Hvad minder de manden
om, når han ser dem?

Det gør beskrivelsen mere levende og er en måde at få teksten til at løfte
sig på.

Bare et godt råd, hvis du vil gå videre med "forfatteriet".

Per V.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 27-07-06 12:04

Hej,

> Det er da en sød lille historie, men jeg ved ikke, om det er på sin plads
> med lidt "professionel" kritik her? Hvis ikke, så spring bare resten af
> indlægget fra den gamle , sure skolemester her over.

Kritik er velkomment

> Du skal bruge fantasien lidt mere, når det gælder adjektiver/tillægsord.

Jeg "skal" ikke - men det kan være en god idé - det er jeg enig i

Udfordringen i denne novelle var at holde den på 1000 ord (deltog i en
konkurrence med den) - og det satte nogle begrænsninger, hvorfor jeg
fokuserede mest på at få handlingen til at hænge sammen, og ikke helt så
meget på det beskrivende (maleriske).

Det sagt, så erkender jeg, at jeg generelt kunne lære mere om at beskrive,
og tror det hænger sammen med min egen utålmodighed.

Så din kritik var og er meget velkommen - og jeg har taget den til mig.

> [...]
> de manden om, når han ser dem?
>
> Det gør beskrivelsen mere levende og er en måde at få teksten til at løfte

Enig.

> Bare et godt råd, hvis du vil gå videre med "forfatteriet".

Uh, denne novelle er en af mange - og så har jeg digte liggende fra de
sidste 30 år.

Så det er meget sandsynligt, at jeg gør et eller andet ved det - når tiden
og roen er til det.

mange hilsner

FUT: dk.kultur.litteratur

Fra : Ole Andersen

Dato : 27-07-06 13:48

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in message

> Jeg "skal" ikke - men det kan være en god idé - det er jeg enig i

Jo du skal! Ellers kan folk lige så godt læse dagens valutakurser.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 27-07-06 14:52

"Ole Andersen" <ole@andersen.invalid> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jo du skal! Ellers kan folk lige så godt læse dagens valutakurser.

Ingen "skal" hvad andre siger, når det altså ikke handler om lov - hvad
andre så synes, er deres egen sag - tekster og holdningerne til teksterne,
handler (også) om "smag".

Hvis nogen ikke kan lide netop denne tekst, står det dem frit for at lade
være at læse den (færdig).

Mon ikke det samme gør sig gældende om dagens valutakurser!

Fra : sdsf

Dato : 27-07-06 20:28

> [...]
> handler (også) om "smag".
>
> Hvis nogen ikke kan lide netop denne tekst, står det dem frit for at lade
Efter at have læst indlæg af nusle med overskriften "klyx", og også andre
indlæg som priser numsesex og skull-fucking tør jeg ikke engang starte
på at læse en historie skrevet hende.

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-07-06 20:52

In news:44c913c6$0$60780$157c6196@dreader1.cybercity.dk,
sdsf <sdsf@her.der.dk> wrote:

> Efter at have læst indlæg af nusle med overskriften "klyx", og også
> andre indlæg som priser numsesex og skull-fucking tør jeg ikke engang
> starte på at læse en historie skrevet hende.

Se, det forstår jeg ikke. Du er ofte god for et link eller to til billeder
af seksuelle situationer (som oftest involverende alene mænd), de fleste af
os ikke anede, eksisterede i virkeligheden. Og nu tør du ikke læse nusle
nuslesens historie? Er du bange for, der er for lidt mandesex involveret?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : sdsf

Dato : 27-07-06 21:08

newsqdnShC0_X4hFTZRVnygw@giganews.com...

> Se, det forstår jeg ikke. Du er ofte god for et link eller to til billeder
> af seksuelle situationer (som oftest involverende alene mænd), de fleste
> af os ikke anede, eksisterede i virkeligheden.
Når jeg falder over noget morsomt synes jeg også du skal se det.
Særlig her: http://dk-sex.dk/main/search.php?search_new_images=1
er der ofte mulighed for at få sig et godt grin. Jeg må ofte kigge væk
fra skærmen for at få latteranfaldet til at standse, og så kigger jeg igen
og kan fortsætte med at grine. Prøv selv.

> Og nu tør du ikke læse nusle nuslesens historie? Er du bange for, der er
> for lidt mandesex involveret?
Hvis jeg ved at en historie ender i bæ-sex gidder jeg bare ikke læse den.
Men selvfølgelig kan nogen af disse historier være dybt komiske.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 28-07-06 00:39

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Efter at have læst indlæg af nusle med overskriften "klyx", og også andre
> indlæg som priser numsesex og skull-fucking tør jeg ikke engang starte
> på at læse en historie skrevet hende.

Desværre har jeg endnu ikke fået taget mig sammen til at læse novellen.
Jeg kan nu ikke se noget galt i, at man eksperimenterer med forskellige
former for sex.

Børge
E-mail: brahbech(snabel-a)post8.tele.dk

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 28-07-06 04:28

Per Vadmand wrote:
[...]
> [...]
> venusbjerg eller bryster er smukke, hvad ligner de fx? Hvad minder de manden
[...]

Hvad har du gjort ved den rigtige Vadmand?!?!?!

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Per Vadmand

Dato : 28-07-06 11:11

Peter Knutsen (usenet) wrote:
> Per Vadmand wrote:
> [...]
> [...]
>
> Hvad har du gjort ved den rigtige Vadmand?!?!?!

Han har været til øl-og-flæskeorgie i Tyskland.

Per V.

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 28-07-06 19:10

Per Vadmand wrote:

> Han har været til øl-og-flæskeorgie i Tyskland.

Ikke fordi jeg savner hans sygelige puritanisme, i øvrigt...

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Per Vadmand

Dato : 28-07-06 20:22

Peter Knutsen (usenet) wrote:

> Ikke fordi jeg savner hans sygelige puritanisme, i øvrigt...

Eksempler?

Per V.

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 29-07-06 00:00

Per Vadmand wrote:

> Eksempler?

Jeg gider ikke grave frem fra GoogleGroups arkiv, men den rigtige
Vadmand har postet masser af puritanistiske udgydelser herinde, mod
ikke-vaniljefarvet sex.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Per Vadmand

Dato : 29-07-06 09:07

Peter Knutsen (usenet) wrote:

> Jeg gider ikke grave frem fra GoogleGroups arkiv, men den rigtige
> Vadmand har postet masser af puritanistiske udgydelser herinde, mod
> ikke-vaniljefarvet sex.

Jeg aner ikke en gang, hvad "ikke-vaniljefarvet sex" betyder.

Per V.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-07-06 22:13

Per Vadmand wrote:

> Jeg aner ikke en gang, hvad "ikke-vaniljefarvet sex" betyder.

Tilbyd ham på stedet en chokolade creme topping - så bliver han sikkert glad
og synes slet ikke du er puritan længere.

--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under anonymitet
mindre vægt

Fra : Brian Olesen

Dato : 28-07-06 00:03

Hejsa
Hmm har en gang haft en elskerinde med nogenlunde samme fantasi. Det foregik
bare på stranden.
Og behøver jeg nævne, at det ikke kommer bag på mig, at hans
tilfredsstillelse er hende så inderligt ligegyldigt?

Ellers en sød bette ting, som vi siger her over i Jylland.

Mvh. brian

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 28-07-06 14:04

Så fik jeg endelig læst novellen. Jeg vil nøjes med at fortælle, at jeg
sagtens kunne leve mig ind i den mandlige hovedpersons situation.

Fra : Tony

Dato : 02-08-06 20:08

> [...]
> kunne gå tilbage til vennerne og genoptage snakken fra før - og det tog
> meget lang tid før han kunne erindre ferien som værende andet og mere end

Neej Nuslepige, så let skal tøsen fa'me ikke slippe.

---Blodet dunkede i hans store fede pik, som truede med at sprænge hans
bukser.
Mæt at en dejlig orgasme, lynede pigen med skælvende fingre hans bukser ned.
Hun gispede lidt forskrækket, da hun så hans enorme pik, som stod spændt til
bristepunktet.
En klar væske dryppede fra pikken ned på hendes ene brystvorte.
Hendes fingre rystede stadig, da hun tog fat om pikken,og masserede frem og
tilbage, så endnu mere klar væske væltede frem.
Han stønnede af vildt begær efter at mærke hendes våde fisse omslutte sin
pik.
Så slikkede pigen, først lidt prøvende med tungespidsen, på hans pikhovede.
Det gav et sæt i ham, da hun rørte de følsomme nerver.
Så kørte hun munden ned over, med langsomme bevægelser frem og tilbage.
Liderligt stønnende trak han sig tilbage inden han eksploderede i munden på
hende.
Hurtigt fik han smidt alt tøjet, og stod nu og så ned på pigens lille våde
fisse.
'' Du må gøre det forsigtigt '' sagde pigen, med en stemme som nu lød
forventningsfuld.
Langsomt kørte han pikken mod hendes våde skamlæber. Pressede pikhovedet
stille og roligt indenfor den snævre indgang.
''Åååh'' gispede hun, da hun mærkede ham trænge ind.
Med langsomme bevægelser, kørte han pikken længere og længere ind.
Hun kørte nu sit underliv, mod hans stive pik, som om hun ikke kunne få nok.
Han stønnede af velvære, da han mærkede hendes snævre fisse, og snart
mærkede han udløsningen nærme sig.
Pludselig trak han sig ud, lagde sig på ryggen med pigen siddende ovenpå.
Hun sad nu og kunne selv styre hvor meget pik hun kunne ta', samtidig med at
hun masserede sin spændte klitoris mod hans krop.
Elskovssafterne drev ned ad hans hårde nosser.
Hans hænder masserede hendes hårde brystvorter.
Hun kørte hurtigere og hurtigere,...hendes orgasme nærmede sig, samtidig med
at han mærkede sin enorme udløsning presse sig på.
Elskovsskriget fra deres struber, lød næsten dyrisk, da de samtidig fik
lettet deres kroppe for indestængt lidenskab.

Bagefter, da de havde fået pusten igen, spurgte pigen smilende :'' Hvad
hedder du egentlig '' ?
''Henrik'' svarede han .
''Jern Henrik''? grinede hun spørgende
''Nej, Henrik''
''Jern Henrik''
''Nej Henrik''
''Jern Henrik''
''Nej Henrik''

HENRIK....HENRIK...... vågn så op,... du skal i skole, kaldte hans mor.

Henrik vågnede lidt forvirret, og opdagede en våd klistret plamage på maven.

Fandens osse tænkte Henrik.

Tony : o D

..

Fra : sdsf

Dato : 02-08-06 21:41

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
I burde skrive for "Ugens Rapport"

Fra : Tony

Dato : 02-08-06 21:52

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> I burde skrive for "Ugens Rapport"

Hvem siger at vi ikke gør det allerede ?

Tony

Fra : nusle nuslesen

Dato : 02-08-06 23:42

> Hvem siger at vi ikke gør det allerede ?

Ja, hvem siger vi ikke gør det