(OTD) Ændring af fundats for dk.snak.seksu~
Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 25-07-06 15:19

Som alternativ til mit tidligere forslag om nedlæggelse af
dk.snak.seksualitet, foreslår jeg hermed en ændret fundats.
Debatperiode: 25. - 31. juli 2006 med mulighed for forlængelse. Debatten
foregår i dk.admin.

1. Gruppenavn
dk.snak.seksualitet.

2. Beskrivelse
Snak om erotik, sex, samliv og seksualitet.

3. Fundats
Gruppen er ment som et frit forum for snak og diskussioner om alt, der
har relation til erotik, sex, samliv, perforhold og menneskets seksualitet.
Egne oplevelser og historier baseret på fri fantasi er også velkomne.

Det understreges, at gruppen er et debatforum og derfor ikke beregnet
til annoncer hverken for private eller for virksomheder, eller til
rådgivning.

Diskussioner om politik eller religiøs holdning til sex bør ikke foregå
i dk.snak.seksualitet. Til dette kan anbefales grupperne dk.politik og
dk.videnskab.teologi samt dk.livssyn og grupperne herunder.

Annoncering af enhver art og filattachments er ikke tilladt i gruppen.
Annoncer henvises til dk.opslag.personlige, dk.opslag.internet eller
markedshierarkiet. Filattachments henvises til dk.binaer.erotik, men det er
naturligvis tilladt at fortælle, man har lagt billeder i de binære grupper,
hvis billederne ellers falder inden for rammerne af dk.snak.seksualitet.

Man må dog gerne oplyse om hjemmesider i dk.snak.seksualitet gruppen som
kildeangivelse til underbygning af påstande og oplysning om, hvor mere
information kan findes om et givent emne i en igangværende diskussion.

I øvrigt henvises til DK-OSS' vejledning samt de almindeligt gældende
netiketteregler på Usenet.
Specielt gøres opmærksom på, at mudderkastning og anden form for
skænderier er tilladt i denne gruppe.

4. Begrundelse
(Her ved jeg ikke helt, hvad jeg skal skrive)

5. Moderation
Nej

6. Forslagsstillere
Børge Rahbech Jensen brahbech@post8.tele.dk

Oprindelige forslagsstillere:
Bjarne Lund, Karsten Jensen, Tomas Oszlar og Peder Vendelbo Mikkelsen

Børge
E-mail: brahbech(snabel-a)post8.tele.dk