Tyk som mit håndled og lang til min albue
Fra : Hans

Dato : 17-07-06 19:00

Hvem kan det være - en flot ung lys fyr på stranden i Tisvildeleje - gik og
provokerede med sit udsyt "Tyk som mit håndled og lang til min albue" flot
og strunk - sig så ikke at 30 cm findes

vh Hans der kun er 16 cm i omkreds og længde

Fra : Hans

Dato : 17-07-06 19:36

"Hans" <Hans@hus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> flot og strunk - sig så ikke at 30 cm findes
>
> vh Hans der kun er 16 cm i omkreds og længde
udsyt rettes til udstyr - undskyld
vh Hans

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-07-06 20:36

In news:44bbcfb3$0$910$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Hans <Hans@hus.dk> wrote:

> Hvem kan det være - en flot ung lys fyr på stranden i Tisvildeleje -
> gik og provokerede med sit udsyt "Tyk som mit håndled og lang til min
> albue" flot og strunk - sig så ikke at 30 cm findes

Det var ikke mig. Jeg har *ikke* været ved Tisvildeleje i dag. Desuden er
jeg ikke lys.

> vh Hans der kun er 16 cm i omkreds og længde

Arme stakkel.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 18-07-06 09:51

Den Mon, 17 Jul 2006 19:59:31 +0200 sendte "Hans" <Hans@hus.dk>
følgende røgsignaler:

>Hvem kan det være - en flot ung lys fyr på stranden i Tisvildeleje - gik og
>provokerede med sit udsyt "Tyk som mit håndled og lang til min albue" flot
>og strunk - sig så ikke at 30 cm findes

Bortset fra udseendet og alderen, så var det nok ham her:
http://www.fedogmisbrugt.dk/carlo.htm

(Pas på, den er temmelig gusten og alligevel skrevet i en stil, der
gør at jeg en gang i mellem måtte klaske mig på lårene af grin)

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : Basil

Dato : 18-07-06 20:50

Hr. Jensen forklarede den 18-07-2006:
> [...]
>
> (Pas på, den er temmelig gusten og alligevel skrevet i en stil, der
> gør at jeg en gang i mellem måtte klaske mig på lårene af grin)

Fuck, en griner lol
Den skulle bare være underskrevet Stewart, så havde den været helt
opdateret til nutid
Kai

Fra : Hr. Jensen

Dato : 19-07-06 09:35

Den Tue, 18 Jul 2006 21:49:45 +0200 sendte Basil
<Kunta@starmail.invalid.co.za> følgende røgsignaler:

Yes Sir!

--
Hr. Jensen