Analsex ;-)
Fra : nusle nuslesen

Dato : 16-07-06 13:07

Jeg har fundet ud af, at dyrker jeg analsex uden glidecreme, så gør det
dejligt ondt *hehe*

Hvad siger I andre:
- er det fedt for manden, at det derved opleves som strammere, mere friktion
osv.?
- er det fedt for kvinde, med det lille tvist som smerte giver (moderat, man
skal jo være forsigtig)?

Uhmm.. uhmm.. (sender lige en taknemmelig tanke afsted i rette retning).

mange hilsner

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-07-06 15:03

In news:44ba2bef$0$177$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
nusle nuslesen <nusle@invalid.com> wrote:

> Uhmm.. uhmm.. (sender lige en taknemmelig tanke afsted i rette
> retning).

Pas nu på, du ikke skaber en ny Muhamed-krise.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ulvir

Dato : 16-07-06 15:34

Mod Mekka?

Fra : nusle nuslesen

Dato : 16-07-06 15:52

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Mod Mekka?

Jeg er ligeglad hvad vej, du foretrækker at vende, når du får lidt pik i
prutten.

Håber du føler at spørgsmålet er fyldestgørende besvaret.

*Dooh!*

Fra : Michael

Dato : 16-07-06 20:15

Ulvir skrev:

>Mod Mekka?

Det er vel kun når man bukker sig ned i støvet?

--
LMBC
Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Fra : KubikH

Dato : 17-07-06 15:45

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> man skal jo være forsigtig)?
>
> Uhmm.. uhmm.. (sender lige en taknemmelig tanke afsted i rette retning).

Det er nok meget individuelt ...!
Mere friktion er ikke altid lige det man helst vil have.
Eneste fejl ved glidecreme osv. er at jeg altid oplever det som en "klistret
affære".

Mvh
Niels

Fra : nusle nuslesen

Dato : 17-07-06 17:42

"KubikH" <kallehauge@HHHemail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er nok meget individuelt ...!
> Mere friktion er ikke altid lige det man helst vil have.
> Eneste fejl ved glidecreme osv. er at jeg altid oplever det som en
> "klistret affære".

Eros bodyglide - tror jeg det hedder.

Kan anbefales.

mange hilsner