gøre hende mere våd ???
Fra : Henrik Jensen

Dato : 10-07-06 13:24

Hejsa !

Min kone og jeg er nysgerrig efter at høre nogle erfaringer med
hvordan man kan få hende til at blive mere våd. Jeg (m) slikker hende
meget og hun bliver våd - men vi vil gerne prøve metoder hvor hun
bliver endnu mere våd og dermed forøger produktionen af
"væsker"/sekreter - ja måske enda få hende til at sprøjte.

Vi hører gerne jeres erfaringer også med at få kvinden til at
sprøjte.

mange hilsner

Henrik og karina

Fra : sdsf

Dato : 10-07-06 13:47

"Henrik Jensen (slet 7DI0Q)" <henrik.hansen@7DI0Qprivat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bliver endnu mere våd og dermed forøger produktionen af
> "væsker"/sekreter - ja måske enda få hende til at sprøjte.
Hvis hun drikker 2-3 liter ren vand vil hun med sikkerhed
sprøjte en hel del!

> Vi hører gerne jeres erfaringer også med at få kvinden til at
> sprøjte.
Har ingen erfaring med sprøjteri.

Fra : bahareh

Dato : 10-07-06 19:54

sdsf wrote:
> "Henrik Jensen (slet 7DI0Q)" <henrik.hansen@7DI0Qprivat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis hun drikker 2-3 liter ren vand vil hun med sikkerhed
> sprøjte en hel del!

> Har ingen erfaring med sprøjteri.

ta hende med ude under regnvejre

Fra : Ditte H

Dato : 10-07-06 21:07

Henrik Jensen forklarede den 10-07-2006:
> [...]
> "væsker"/sekreter - ja måske enda få hende til at sprøjte.
>
> Vi hører gerne jeres erfaringer også med at få kvinden til at

Hej

Mon jeg kan give debatten et mere seriøst præg?
I Tidens Kvinder Nr. 1 2006 er der fra side og 4 sider frem, en artikel
om at få kvinder til at sprøjte. Jeg aner ikke om det virker/kan
lykkedes, men artiklen er da værd at læse.

Hvis du ikke kan få fat i bladet, så skriv, posten kan vel finde frem
til jer.

--
Venlig hilsen
Ditte H

Fra : Per O.

Dato : 12-07-06 22:56

> [...]
> "væsker"/sekreter - ja måske enda få hende til at sprøjte.
>
> Vi hører gerne jeres erfaringer også med at få kvinden til at

At bedømme efter hvad jeg har læst om emnet (ingen personlige erfaringer på
det punkt) er det noget som kvinder enten kan eller ikke kan. Mange kvinder
som 'sprøjter' har store psykiske problemer med dette, og opfatter det som
meget problematisk i forbindelse med sexlivet. Det er altså ikke alle som
synes det er fedt at skulle skifte sengetøj efter hver hyrdetime, eller være
henvist til at ligge på et plasticlagen. Men for at komme tilbage på sporet,
så tror jeg hun allerede nu ville vide hvis hun kunne sprøjte (medmindre hun
kun lige har startet på sit sexliv). Det svarer vel til at en mand gerne
ville kunne sprøjte mere og længere end han almindeligvis kan .. det kan man
vist heller ikke rigtig lave det store om på.
--
Per O.
www.billedsnedkeren.dk