xx
Fra : Mogens Hansen

Dato : 08-07-06 10:08

Fra : Per Hansen

Dato : 09-07-06 09:50

slet LHYO0 wrote this

Mogens.

Er du en jubel idiot eller sådan noget ?
Tests skal foregå i TEST gruppen som du tidl er blevet
henvist til, så skrup der over med dig.
Eller skal jeg virkelig tage en lille snak med TDC om
dine off topic postninger ?

--
Per Hansen.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-07-06 13:35

On Sun, 09 Jul 2006 03:49:34 -0500, Per Hansen
<onoman99opo****etikon@yahoo.dk> wrote:

>Mogens.
>
>Er du en jubel idiot eller sådan noget ?
>Tests skal foregå i TEST gruppen

Det ved han sgu da godt ....det er da bare noget gylle mr imebicl
spreder i gruppen fordi han keder sig.

enten er det fordi :

1.) han ikke har andte at få tiden til at gå med
2.) få nogen til at blive vrede - og det er faktisk gået rigtigt skidt
med det -

fakta er han ikke er for smart da han poster igenem tdc med ip adresse
og det hele
--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 09-07-06 13:40

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppen.invalid> skrev i en meddelelse

> 1.) han ikke har andte at få tiden til at gå med

Ligesom os to - eller i det mindste mig... :)

Børge
E-mail: brahbech(snabel-a)post8.tele.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-07-06 14:34

On Sun, 9 Jul 2006 14:40:08 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppen.invalid> skrev i en meddelelse

>Ligesom os to - eller i det mindste mig... :)

Nahh der er nu forskel på af skirve topick indlæg uagtet hvad ens
motivasion er også bare sende test indlæg en er en hovsa 20 er chikane