hvilket dating-site er der størst chance
Fra : Jens Hansen

Dato : 07-07-06 15:11

Hvilket dating-site er der størst chance for at finde sex hvis man ser fra
helt almindelig
til lidt grim ud? Er der nogle der har tips til hvad man skal skrive i en
profil for at få
kontakt med liderlige kvinder/piger?
Jeg er en mand, og min kone er frigid så jeg mangler sex!

Fra : Hr. Jensen

Dato : 07-07-06 16:59

Den Fri, 7 Jul 2006 16:11:00 +0200 sendte "Jens Hansen"
<piqarddk@yahoo.dk> følgende røgsignaler:

>Jeg er en mand, og min kone er frigid så jeg mangler sex!

Spørgsmålet er jo så om hun er frigid fordi du er lidt halvgrim og
uinspirerende.

Trust me, hvis din kone finder dig uinteressant, så gør andre kvinder
det sandsynligvis også.

Jeg vil ikke anbefale dig scor.dk, for der skal man helst være
bodybuilder, max. 22 år, udstyret som en hingst, kunne hele natten,
eller også skal man bare være en kvinde.

Dating.dk, er så vidt jeg husker "all show - no go", pigerne er kønne,
men de tror alle sammen at prinsen i den røde Ferrari skulle sidde og
kede sig derinde.

Derudover findes der varianter over begge sider, men resultatet er
stort set det samme.

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : Basil

Dato : 07-07-06 17:05

Hr. Jensen har bragt dette til os:
> [...]
> kede sig derinde.
>
> Derudover findes der varianter over begge sider, men resultatet er

Altså, når man er småfed og ejer en Liana, så er chancen for et slag
fisse rimelig lille lol
Kai

Fra : Zeki

Dato : 08-07-06 07:04

"Hr. Jensen" <dslfjern83452dette@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil ikke anbefale dig scor.dk, for der...

> Dating.dk, er...

Ak, de fordomme!

Mvh
Zeki

Fra : sdsf

Dato : 08-07-06 07:57

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse news:44af4af3$0$12595$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "Hr. Jensen" <dslfjern83452dette@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Ak, de fordomme!
Kan du være mere præcis?
Hvad mener du?

Fra : Zeki

Dato : 09-07-06 00:25

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du være mere præcis?
> Hvad mener du?

"Pigerne tror alle sammen..." er vist noget af en generalisering. Hvordan
ved hr. Jensen hvad 200.000 piger tror, tænker og ønsker? Måske er han én af
dem der ikke har haft held derinde og så er det pludselig alle andre end ham
selv den er gal med? Eller også valgte han bare at korrespondere med de
forkerte?

Dating.dk er meget mere og andet end "unge (naive) piger der leder efter
Ferrari-fyre." Jeg kender til utallige succeshistorier som har bragt folk
sammen.

Mvh
Zeki

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-07-06 01:27

On Sun, 9 Jul 2006 01:25:07 +0200, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

>Dating.dk er meget mere og andet end "unge (naive) piger der leder efter
>Ferrari-fyre." Jeg kender til utallige succeshistorier som har bragt folk
>sammen.

Tjaaaeee jeg må indrømme jeg har nu mest succes på scor ..datting er
lidt pæner .....

--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : sdsf

Dato : 09-07-06 05:45

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse news:44b03eda$0$12599$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> "Pigerne tror alle sammen..." er vist noget af en generalisering. Hvordan
> ved hr. Jensen hvad 200.000 piger tror, tænker og ønsker?
Jensen kan ikke vide hvordan 200.000 piger tror, tænker og ønsker,
så derfor må Jensen bruge generaliseringer.
Ligesom en vis Zeki i høj grad gør her http://tinyurl.com/hfwpx

> Måske er han én af
> dem der ikke har haft held derinde og så er det pludselig alle andre end ham
> selv den er gal med?
Jensen skriver ikke noget om sit held/uheld, og der er vel ingen grund til at tro,
at den er gal med Jensen

> Eller også valgte han bare at korrespondere med de
> forkerte?
Ja, eller også valgte han at korrespondere med den rigtige, så det er grunden til
at han ikke benytter stederne mere.

> Dating.dk er meget mere og andet end "unge (naive) piger der leder efter
> Ferrari-fyre."
Ja, det er også min erfaring.

Fra : Zeki

Dato : 09-07-06 10:32

> Jensen kan ikke vide hvordan 200.000 piger tror, tænker og ønsker,
> så derfor må Jensen bruge generaliseringer.
> Ligesom en vis Zeki i høj grad gør her http://tinyurl.com/hfwpx

"Det eneste piger går efter er fyre med Ferrari" er én form for
generalisering. "Alle kvinder ønsker en mand der kan være opmærksomme på
deres behov" er så sandelig også en generalisering. Tror dog godt du kan
spotte forskellen.

Mvh
Zeki

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-07-06 17:12

On Fri, 7 Jul 2006 16:11:00 +0200, "Jens Hansen" <piqarddk@yahoo.dk>
wrote:

>Hvilket dating-site er der størst chance for at finde sex hvis man ser fra
>helt almindelig
>til lidt grim ud?

SCOR

> Er der nogle der har tips til hvad man skal skrive i en
>profil for at få
>kontakt med liderlige kvinder/piger?

ja nu for div kvinder jo en del ikke så kreative svar + en billed af
mandens pik - der ved jeg fra mine veninder at det kommer man altså
ikke så langt med ....mht skrive enten så kan du eller så kan du ikke

hele score showte er også om at være lidt stratekisk - man kan godt
skrive til 400 slanke blonde sild med en c skål + på 22 år .... men
det skal man jo ikke lige regne med at få noget ud af , med mindre man
ligner en maskulin udgave af georg mikal eller er skide go til at
skrive - en af mine venner der er journalist plukkede fanma mange høns
på sit medlemsskab men ellers .... enlige overvægtige møder på over
37 det er vejen frem

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 08-07-06 11:16

Bo M Mogensen wrote:
> On Fri, 7 Jul 2006 16:11:00 +0200, "Jens Hansen" <piqarddk@yahoo.dk>
> wrote:
>
>.... enlige overvægtige møder på over 37 det er vejen frem

Enig...

Enlige mødre er vejen frem, de som regel også 100% afklaret med
"situationen".
Men der er også mange single kvinder der er over den første som ungdom,
der får for lidt..

Prøv evt sexdating.dk, der er især mange af sidstnævnte model

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 08-07-06 13:28

"SmaRTrxxv" <thore@snaps.dk> skrev i en meddelelse

> Enlige mødre er vejen frem, de som regel også 100% afklaret med
> "situationen".

Det er såmænd nok det, jeg er mest bange for. Jeg forestiller mig nemlig, de
er mest afklaret med, hvad de ikke vil finde sig i. De har jo allerede vist
en vilje til at smide mænd ud, de ikke bryder sig om. Desuden forestiller
jeg mig, at der skal tages hensyn til nogle børn, der ikke nødvendigvis er
positivt indstillet.

Børge
E-mail: brahbech(snabel-a)post8.tele.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-07-06 19:28

On Sat, 08 Jul 2006 12:15:54 +0200, SmaRTrxxv <thore@snaps.dk> wrote:

> [...]
>der får for lidt..
>
>Prøv evt sexdating.dk, der er især mange af sidstnævnte model

har hørt om det ... men vil da tjekke det ud ...
--
MvH Bo M Mogensen
"i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 08-07-06 21:18

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppen.invalid> skrev i en meddelelse

> har hørt om det ... men vil da tjekke det ud ...

Jeg troede da, du havde rigeligt i dine mange kærester i Danmark og
Afrika....

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-07-06 22:25

On Sat, 8 Jul 2006 22:17:58 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppen.invalid> skrev i en meddelelse

>Jeg troede da, du havde rigeligt i dine mange kærester i Danmark og
>Afrika....

Børge man kan ALDRIG få fisse nok !!!! du skulle prøve det ..

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 09-07-06 07:52

> Børge man kan ALDRIG få fisse nok !!!!

Og du kan åbenbart kun bruge hver fisse én gang.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-07-06 14:18

On Sun, 9 Jul 2006 08:52:21 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"

hvem har sagt det ?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 09-07-06 14:51

> hvem har sagt det ?

Det viser du tydeligt ved altid at være på jagt efter ny fisse.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-07-06 15:41

On Sun, 9 Jul 2006 15:50:53 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"

>Det viser du tydeligt ved altid at være på jagt efter ny fisse.

Tjjaaa hvorfor ikke ? er jeg i forhold er jeg dog monogam
--
http://www.voipdiscount.com/en/index.html (husk lande kode f.eks +45 til dk)

Fra : bahareh

Dato : 07-07-06 19:45

Jens Hansen wrote:
> [...]
> profil for at få
> kontakt med liderlige kvinder/piger?
> Jeg er en mand, og min kone er frigid så jeg mangler sex!

hej jens, hvis du har ikke noget imod strame fisse, så ka vi ta en
prøve tur
den ska være rimligt hård for at ku trænge i mig.....