min våde fisse
Fra : bahareh

Dato : 05-07-06 19:43

Den trænger til en heste pik. findes der en mand med sådan en pik.
din alder er ubetydeligt, bare du kan knæppe mig som en kanin.

Fra : Tony

Dato : 05-07-06 22:52

"bahareh" <bahareh_hehe@yahoo.com> skrev i en meddelelse
Den trænger til en heste pik. findes der en mand med sådan en pik.
din alder er ubetydeligt, bare du kan knæppe mig som en kanin.

Har du nogensinde set en kanin med en hestepik ?

Tony

Fra : Klaus G.

Dato : 05-07-06 23:19

> Den trænger til en heste pik. findes der en mand med sådan en pik.
> din alder er ubetydeligt, bare du kan knæppe mig som en kanin.
Jeg ved ikke hvordan man "knæpper"...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Hr. Jensen

Dato : 06-07-06 08:19

Den 5 Jul 2006 11:43:00 -0700 sendte "bahareh"
<bahareh_hehe@yahoo.com> følgende røgsignaler:

>Den trænger til en heste pik. findes der en mand med sådan en pik.
>din alder er ubetydeligt, bare du kan knæppe mig som en kanin.

Det må være en seksuelt uerfaren kentaur, du leder efter.

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : joke

Dato : 06-07-06 13:17

> Den 5 Jul 2006 11:43:00 -0700 sendte "bahareh"
> <bahareh_hehe@yahoo.com> følgende røgsignaler:

Hvorfor ikke gå lige til sagen og blive taget af en hest

Fra : Jørgen Møller

Dato : 06-07-06 14:02

Hej Bahareh.
Jeg vil meget gerne kneppe dig i din våde fisse. Jeg bor i
Herning og 56 år. håber ikke du syntes jeg er for gammel.
Kan jeg ringe til dig eller vil du ringe til mig og vi kan
aftales og mødes.

Hilsen Lars

Fra : bahareh

Dato : 06-07-06 14:51

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-07-06 15:43

On 6 Jul 2006 06:51:01 -0700, "bahareh" <bahareh_hehe@yahoo.com>
wrote:

søren og ole skrev under nyt alias
ingenting -----plonk dem !

--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : L.H.S.

Dato : 09-07-06 09:28

"bahareh" <bahareh_hehe@yahoo.com> skrev i en meddelelse
Den trænger til en heste pik. findes der en mand med sådan en pik.
din alder er ubetydeligt, bare du kan knæppe mig som en kanin.

Prøv med knibeøvelser så kan du måske med tiden nøjes med mindre

L.S.