trekant
Fra : bahareh

Dato : 05-07-06 19:22

hej drenge....er der nogle af jer interesser i at bolle mig både for
og bagfra samtidig.
jeg er pige 21 år gammel fra iran (langt sorte hår, slange, 164 cm,
små faste bryster). bor i århus. jeg er ekspert i pik sutning samt
slugening.

Fra : Tony

Dato : 05-07-06 19:30

"bahareh" <bahareh_hehe@yahoo.com> skrev i en meddelelse
[...]
***************************************
Er din familie indforstået med det ?

Tony

Fra : bahareh

Dato : 05-07-06 19:35

Fra : Tony

Dato : 05-07-06 22:50

Tony wrote:
> [...]
> ***************************************
> Er din familie indforstået med det ?
> jeg bor alene søde :) og har ingen familie

De er vel ikke allesammen blevet henrettet ?

Tony

Fra : Martin Arendten

Dato : 05-07-06 20:36

On 2006-07-05, bahareh <bahareh_hehe@yahoo.com> wrote:
> [...]
> jeg er pige 21 år gammel fra iran (langt sorte hår, slange, 164 cm,
> små faste bryster). bor i århus. jeg er ekspert i pik sutning samt

Skal slange forstås sådan at du du er meget bøjelig?

/Martin
--
Martin Arendtsen
------------------

Fra : Bo

Dato : 05-07-06 20:42

"Martin Arendten" <arendtsen@tux.nerdheaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Jeg vil gerne have at du sutter pik af mig - du får ikke en krone

vh Bo

Fra : Hr. Jensen

Dato : 06-07-06 08:17

Den 5 Jul 2006 11:21:31 -0700 sendte "bahareh"
<bahareh_hehe@yahoo.com> følgende røgsignaler:

> [...]
>og bagfra samtidig.
>jeg er pige 21 år gammel fra iran (langt sorte hår, slange, 164 cm,

Det sidste, er det noget din far har fortalt dig?

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : bahareh

Dato : 06-07-06 18:49

Fra : Tony

Dato : 06-07-06 23:03

Tony wrote:
> "bahareh" <bahareh_hehe@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> De er vel ikke allesammen blevet henrettet ?
> Hvad mener du med det?

Er du ikke fra Iran ?

Der henretter de jo folk efter forgodtbefindende.

Tony

Fra : Martin Arendten

Dato : 06-07-06 22:33

On 2006-07-05, bahareh <bahareh_hehe@yahoo.com> wrote:
> [...]
> jeg er pige 21 år gammel fra iran (langt sorte hår, slange, 164 cm,
> små faste bryster). bor i århus. jeg er ekspert i pik sutning samt

Jamen du ringer bare.

/Martin
--
Martin Arendtsen
------------------

Fra : Basil

Dato : 07-07-06 12:05

Martin Arendten har bragt dette til os:

> Jamen du ringer bare.
>
> /Martin

Jeg er også klar, bare ind over med den
Kai

Fra : bahareh

Dato : 07-07-06 13:26

Fra : bahareh

Dato : 07-07-06 13:27

Fra : bahareh

Dato : 07-07-06 13:28

Fra : bahareh

Dato : 07-07-06 13:30

Basil wrote:
> Martin Arendten har bragt dette til os:

> Jeg er også klar, bare ind over med den
> Kai

prøve at passe lidt på drenge.....ikke så hurtig

Fra : sdsf

Dato : 07-07-06 20:47

"bahareh" <bahareh_hehe@yahoo.com> skrev i en meddelelse news:1152275420.650815.297410@m73g2000cwd.googlegroups.com...

>prøve at passe lidt på drenge.....ikke så hurtig

De har bare sædblærespænding, ligesom du har eksploderende
ægstokspænding.

Mon ikke det er varmen og solen der får jeres kirtler til at arbejde.

Fra : bahareh

Dato : 08-07-06 10:11

sdsf wrote:

> De har bare sædblærespænding, ligesom du har eksploderende
> ægstokspænding.
>
> Mon ikke det er varmen og solen der får jeres kirtler til at arbejde.

Er du sexolog, det er ikke sådan en jeg har bruge for.

Fra : Martin Arendten

Dato : 08-07-06 14:16

On 2006-07-08, bahareh <bahareh_hehe@yahoo.com> wrote:

> Er du sexolog, det er ikke sådan en jeg har bruge for.

Nej det tør siges...

/martin
--
Martin Arendtsen
------------------

Fra : sdsf

Dato : 08-07-06 18:57

"bahareh" <bahareh_hehe@yahoo.com> skrev i en meddelelse news:1152349885.850779.12530@m79g2000cwm.googlegroups.com...

>Er du sexolog, det er ikke sådan en jeg har bruge for.
Ja, jeg er amatørsexolog, men jeg har også masser af sædblærespænding.
Du kan jo selv mærke efter hvor udspilet min sædblære er,
mærke efter på samme måde som når en gammel iransk kone
mærker på avocadoer.

Fra : bahareh

Dato : 08-07-06 18:30