gode steder at elske i naturen omkring Køg~
Fra : cbr600

Dato : 30-06-06 15:43

Nogen der kender gode steder at elske i naturen omkring køge omegn ?

Fra : Henri Gath

Dato : 30-06-06 22:32

"cbr600" <vildor2000@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
Nogen der kender gode steder at elske i naturen omkring køge omegn ?

idiot.....

Fra : ThomasB

Dato : 30-06-06 22:40

"cbr600" <vildor2000@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der kender gode steder at elske i naturen omkring køge omegn ?

Ja, alle steder hvor der ikke er myg er gode steder.

Fra : cbr600

Dato : 30-06-06 22:46

Luk dog røven spasser

Fra : Hr. Jensen

Dato : 01-07-06 08:11

Den 30 Jun 2006 14:45:33 -0700 sendte "cbr600" <vildor2000@yahoo.dk>
følgende røgsignaler:

>Henri Gath skrev:

>Luk dog røven spasser

Mener du ikke "Luk dog Gat(h)et..."?

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : Henri Gath

Dato : 01-07-06 21:31

"Hr. Jensen" <dslfjern83452dette@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Den 30 Jun 2006 14:45:33 -0700 sendte "cbr600" <vildor2000@yahoo.dk>
> følgende røgsignaler:

> Mener du ikke "Luk dog Gat(h)et..."?
>
> --
> Hr. Jensen
>
> Getz er ikke noget man hører -
> Det er noget man kører

Getz er en ynkelig impotent lille koriansk blikdåse......

Fra : cbr600

Dato : 30-06-06 22:46

Luk dog røven spasser

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 01-07-06 07:42

"cbr600" <vildor2000@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>Nogen der kender gode steder at elske i naturen
> omkring køge omegn ?

Ikke mig, men når jeg kigger på et bykort for Køge, synes jeg, Krageskov og
områder langs kysten kunne se ud til at have potentiale. Ved kysten ser der
ud til at være et stort grønt område nær lystbådehavnen.

Du må så selv tage ud og kigge på områderne for at se, om de virker rolige.

Åsen og Billeborg Indelukke ser ud til at have for mange stier.

Børge
E-mail: brahbech(snabel-a)post8.tele.dk

Fra : Peter

Dato : 02-07-06 14:34

"cbr600" <vildor2000@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
Nogen der kender gode steder at elske i naturen omkring køge omegn ?

Har kikket og der er ikke nogen steder, med mindre du er bøsse.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-07-06 16:04

In news:44a7cb6f$0$90532$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Peter <wega@llan.com> wrote:

> Har kikket og der er ikke nogen steder, med mindre du er bøsse.

Bøsser "elsker" ikke. De slikker pik og knepper.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Vadmand

Dato : 03-07-06 16:10

Jens Bruun wrote:

> Bøsser "elsker" ikke. De slikker pik og knepper.

Nø'jagtigt som heteroer.

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-07-06 20:08

In news:44a93360$0$14046$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Per Vadmand <perve@post.tele.dk> wrote:

> Nø'jagtigt som heteroer.

Skarpt!

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-07-06 17:09

On Mon, 3 Jul 2006 17:03:32 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Bøsser "elsker" ikke. De slikker pik og knepper.

kan man i virkligheden kneppe uden en fisse er med ?

--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : Basil

Dato : 03-07-06 17:23

Bo M Mogensen forklarede:

> kan man i virkligheden kneppe uden en fisse er med ?

Det vil jeg mene, når sjoveren er indenfor i varmen, så knepper man med
den, ligegyldigt hvilket hul på hvilket køn den er inde i.
Kai

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-07-06 22:09

On Mon, 03 Jul 2006 18:23:03 +0200, Basil
<Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote:

>Bo M Mogensen forklarede:

>Det vil jeg mene, når sjoveren er indenfor i varmen, så knepper man med
>den, ligegyldigt hvilket hul på hvilket køn den er inde i.

Nahhh jeg fame godt nok tro den vil krympe ( min altså ) ved tanken om
at skulle ind i mellem et par lodne herre balder fy for .....Uhhhh
....Gru...

Fra : Poul Nielsen

Dato : 03-07-06 23:29

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse
> On Mon, 03 Jul 2006 18:23:03 +0200, Basil

> Nahhh jeg fame godt nok tro den vil krympe ( min altså ) ved tanken om
> at skulle ind i mellem et par lodne herre balder fy for .....Uhhhh
> ...Gru...

Ja fy for satan siger jeg også.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-07-06 10:57

On Tue, 4 Jul 2006 00:28:52 +0200, "Poul Nielsen" <555@get2net.dk>
wrote:

>Ja fy for satan siger jeg også.

ja så fuld kan man simpelthend ikke blive

Fra : babylainews1203@baby~

Dato : 04-07-06 18:02

On Mon, 03 Jul 2006 23:08:31 +0200, Bo M Mogensen <svar@i-gruppe.nz>
wrote:

>Nahhh jeg fame godt nok tro den vil krympe ( min altså ) ved tanken om
>at skulle ind i mellem et par lodne herre balder fy for .....Uhhhh

Hvad tror du egentlig selv dine partnere har syntes om dit lange
røvhår (skideskæg)?

Jeg er bøsse - men synes faktisk ikke hår i røven er særlig lækkert.
Heldigvis findes der råd for det - f.eks. Philips Bodygroom
(http://diaper.dk/viewtopic.php?t=422).

Mvh
Nicolai

PS! Og så for Bo's skyld er her et par billeder han kan muntre sig
med:
http://wbab.com/images/morningshow/hairyass.jpg
http://zippit.net/Imagenes/More/Hairy-ass.jpg

PPS! Hmm hvem af gruppens skribenter er så afbildet her?
http://img160.exs.cx/img160/48/alienbabies4fa.png (fandt det billede
da jeg søgte efter de andre).

Fra : Tony

Dato : 05-07-06 00:00

<babylainews1203@babylai.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://zippit.net/Imagenes/More/Hairy-ass.jpg
>
> PPS! Hmm hvem af gruppens skribenter er så afbildet her?

HAHA, jeg har ingen anelse om, hvem af gruppens skribenter,som sidder og
ammer sit djævleyngel, men måske _du_ har ?

Som hetero kan jeg godt se, at de billeder du henviser til, sikkert ikke er
særligt attraktrivt, for mange bøsser eller skønne piger,.... men hver sin
smag.

Jeg selv er ydstyret med mørkt hår på brystet, som går i en tynd stribe ned
til buksekanten.
Heldigvis hværken på ryg eller baller, men omkring nosser og røvhul har jeg
hår.
Da der ikke er nogen piger som kikker mig i røven, men i stedet på min krop,
er der ikke nogen som har syntes den ikke har været lækker.

Men mon ikke det mere betyder, hvordan man holder sin krop,----you
know,....fit for fight,.....det har jeg i hvert fald erfaret.

Tony

Fra : sdsf

Dato : 05-07-06 20:47

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse news:44aaf329$0$15786$14726298@news.sunsite.dk...
> Heldigvis hværken på ryg eller baller, men omkring nosser og røvhul har jeg hår.
Kan du ikke lige tage et billede der viser disse hår, og så poste et link.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-07-06 17:10

On Sun, 2 Jul 2006 15:33:48 +0200, "Peter" <wega@llan.com> wrote:

>"cbr600" <vildor2000@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>Nogen der kender gode steder at elske i naturen omkring køge omegn ?
>
>Har kikket og der er ikke nogen steder, med mindre du er bøsse.

Hmm bor du klods op af HC Ørsteds parken ?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 03-07-06 17:18

> Hmm bor du klods op af HC Ørsteds parken ?

Ligger H. C. Ørsteds parken ved Køge? Det er vist et gammelt bykort, jeg har
over den by.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-07-06 22:07

On Mon, 3 Jul 2006 18:17:54 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

>Ligger H. C. Ørsteds parken ved Køge? Det er vist et gammelt bykort, jeg har
>over den by.

Nahhh i mellem søerne og city i Kbh

Fra : Tony

Dato : 05-07-06 00:29

"cbr600" <vildor2000@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
Nogen der kender gode steder at elske i naturen omkring køge omegn ?

Du kan gøre som de to par, i en åben Audi på Køge marina, her i
week-enden........de har sikkert hygget sig bravt : o D

Tony