hovhov, spis lige brød til
Fra : Joen Jensen

Dato : 28-06-06 19:20

En snusket tryksag ved navn "politiken" har været på bordelbesøg.
1)Hvad siger deres muslimske venner til sådanne udskejelser. Har de
spurgt deres lokale imam om lov????
2)Hvem bringer en anmeldelse til denne selvbestaltede udgave af
Michelin-guiden af den pgl. journalist - vurdering udbedes i en til
fem bilringe
3) Hvor mange af de fyrige kvinder vurderede han i hvor langt et
tidsrum, og hvad var han så værd bagefter

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 28-06-06 19:42

Foreløbig synes jeg mest, det ser ud til, en hjemmeside ejet af Politikens
Hus har fået en masse gratis reklame på en licens-financieret tv-station.

Derudover er min holdning, at prostitution er en serviceydelse, som
naturligvis kan bedømmes på linie med andre varer og serviceydelser som
restauranter og film.

Børge
E-mail: brahbech(snabel-a)post8.tele.dk

Fra : Brian Olesen

Dato : 28-06-06 23:09

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Derudover er min holdning, at prostitution er en serviceydelse, som
> naturligvis kan bedømmes på linie med andre varer og serviceydelser som

Medium eller gennemstegt? *gg*

Mvh. Brian

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 28-06-06 23:56

> Medium eller gennemstegt? *gg*

Welldone tak :)

Jeg er i øvrigt af samme holdning.
Jeg så gerne at prostitution blev betragtet som et lovligt gedingt servicefag
på linie med alle andre , komplet med helbredsundersøgelser ,
baggrundsundersøgelser (er kvinden blevet presset ud i prositution ?) og evt
tilbud om jobvejledning hvor man så på om kvinden ville være mere tilfreds med
en anden form for arbejde og fandt andre tilbud som den prostituerede vælge.

Gerne en smilieordning :)

Der kunne man se på ting som :
Er stedet hygiejnisk, rent og pænt ?
Er sundhedscheck regelmæssige og bliver resultaterne af disse oplyst ?
Er stedet diskret og ikke forstyrrende for evt. naboer i området ?
Er de legale , skattemæssige og evt imigrationsmæssige forhold i orden ?

Ingen anmeldelser af den udførte service dog - det gider jeg ikke donere mine
skattekroner til. Jeg går også ud fra at smilieordningen for restauranter ikke
inkluderer et gratis måltid betalt af skatteyderne.

Men hvis et website gerne vil anmelde servicen for egne penge , er det vel
deres ret.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 29-06-06 05:25

"Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse

> Medium eller gennemstegt? *gg*

Det fremgår vel af anmeldelsen, omend jeg (endnu) ikke har kigget på dem.

Fra : J.C.

Dato : 29-06-06 15:27

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Derudover er min holdning, at prostitution er en serviceydelse, som
> naturligvis kan bedømmes på linie med andre varer og serviceydelser som

Efter at have fulgt lidt debatter synes jeg bedst om holdningen, at når
prostitution ikke er ulovligt, så bør der vel heller ikke være noget galt i,
at diverse skribenter beskæftiger sig med den; at det er dobbeltmoralskt at
acceptere det, men kun når det er tys-tys.

Desuden lader mange til at mene, at det at bedømme den prostitueredes, øh,
færdigheder og services (hvilket jeg godt synes man kan tillade sig), er det
samme som at bedømme hele hendes person og væsen (hvilket jeg ikke rigtig
selv synes man kan tillade sig). Men sådan er det jo ikke. Jeg selv bryder
ikke grædende sammen, hvis min arbejdsgang bliver evalueret. Jeg kommer ikke
til at føle mig som et stykke vurderet kød, selvom man i min branche også
får den i røven, omend kun på et metaforisk plan.

Mine holdninger tager selvfølgelig udgangspunkt i, at den prostituerede ikke
er blevet tvunget til at prostituere sig.

Fra : J.C.

Dato : 29-06-06 15:30

"J.C." <denmarkFJERN_elvan_nim@hotmail.FJERNcom> wrote in message
> "Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message

> Mine holdninger tager selvfølgelig udgangspunkt i, at den prostituerede
> ikke er blevet tvunget til at prostituere sig.

PS: Jeg glemte da helt hvad det egenlig var jeg ville sige: Sikke hurtigt de
fik pakket sig. Her havde jeg lige håbet på, at emnet ville komme op til
åben debat i samfundet, istedet for at bakke ud og feje under gulvtæppet.

Fra : babylainews1203@baby~

Dato : 29-06-06 18:41

On Wed, 28 Jun 2006 20:42:19 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

>Derudover er min holdning, at prostitution er en serviceydelse, som
>naturligvis kan bedømmes på linie med andre varer og serviceydelser som
>restauranter og film.

Vi er enige.

Desværre er det sådan at de fleste ser ALLE prostituerede som ofrer.

Der findes faktisk lykkelige ludere ;)

Med venlig hilsen
Babylai

--
http://babylai.dk http://diaper.dk
http://infantilism.org http://skriftestolen.dk

Fra : Tony

Dato : 29-06-06 21:36

<babylainews1203@babylai.dk> skrev i en meddelelse

> Vi er enige.
>
> Desværre er det sådan at de fleste ser ALLE prostituerede som ofrer.
>
> Der findes faktisk lykkelige ludere ;)
>

> Med venlig hilsen
> Babylai

Selvfølgelig gør der det,....og fornuftige ludere.

Ludere som har forstået, at udnytte de muligheder der er i at tjene mange
penge, og samtidig invistere dem i forskellige ting.
De fornuftige ludere, er godt klar over at de har nogle få år mens de er
unge og efterspurgte, til at tjene så meget som muligt, så når den dag
kommer, hvor der ikke er bud efter dem mere, har lagt så meget til side, at
de ikke behøver at stå med hatten i hånden, for at leve et behageligt og
uafhængigt liv.
De ludere føler sig absolut ikke som ofrer, men derimod meget priviligeret.

Tony

Fra : sdsf

Dato : 28-06-06 21:52

"Joen Jensen (slet PIJSB)" <joen.jensen@PIJSBprivat.dk> skrev i en meddelelse news:11515190860.930511286020764@dtext.news.tele.dk...
> En snusket tryksag ved navn "politiken" har været på bordelbesøg.
> 1)Hvad siger deres muslimske venner til sådanne udskejelser. Har de
> spurgt deres lokale imam om lov????
Anmeldelserne er bare en service, ikke mindst for muslimer.
Der har været rigeligt med bordeller i de muslimske lande jeg har besøgt,
men det er vel forventeligt, da de oftest løber rundt med en kolosal sædblærespænding.

Fra : ThomasB

Dato : 28-06-06 22:09

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Der har været rigeligt med bordeller i de muslimske lande jeg har besøgt,
> men det er vel forventeligt, da de oftest løber rundt med en kolosal
> sædblærespænding.

Sikke du hygger dig i øjeblikket