Realistisk, sensuel og noget for os kvinde~
Fra : Liselotte

Dato : 25-06-06 09:38

Hej,

Jeg har sammen med min mand ledt efter noget erotisk materiale som ikke
bare er råt og brutalt. Vi faldet over denne video som vi gerne vil
dele med andre som savner noget kvalitet.

hent den gratis her:

http://rapidshare.de/files/24049051/New_motorcycle_video.rar.html

Koden for at pakke filen ud er: harley2cycle

med venlig hilsen,

Liselotte

Fra : riddle

Dato : 26-06-06 15:13

On 25 Jun 2006 01:38:00 -0700, "Liselotte"
<liselotte.1964@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> http://rapidshare.de/files/24049051/New_motorcycle_video.rar.html
>
> Koden for at pakke filen ud er: harley2cycle

For pokker da også.....

Her gik jeg og troede jeg ikke havde udseende til at lave porno...

Men den her film ændrer da godt nok det synspunkt.
Jeg ligner jo en Chippendale ved siden af gutten der.

Men når det så er sagt så er der noget frisk amatøragtigt over det. Og
det er fint med mig.

Videoen hører nu nok hjemme i dk.binaer.erotik.film hvis vi skal være
helt nøgtern.

Dennis