Her er lidt til jer i syndere!
Fra : Nemesis

Dato : 22-06-06 18:28

Fra : sdsf

Dato : 22-06-06 19:21

"Nemesis" <fuck.off@die.com> skrev i en meddelelse news:2006062219274416807%fuckoff@diecom...
> http://www.sexnoveller.dk/read/20040

En rigtig dejlig historie, giver en næsten eksploderende sædblærespænding.

Fra : Just George

Dato : 23-06-06 13:26

Nemesis had these thoughts

> http://www.sexnoveller.dk/read/20040

Til dem der er vilde med historier hvor latex beklædning
spiller hovedrollen, der er der denne side:
http://fetish.pornparks.com/latexstories/latexstories3.html

Og her historier der handler om domination:
http://www.youlysses.com/stories.html

--
Just George.

Fra : tommyhansenjensen@gm~

Dato : 26-06-06 11:50

Den bedste sexhistorie jeg nogensinde har læst, finder I på dette
link:

http://www.fedogmisbrugt.dk/holdp.htm

VH

Tommy

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 26-06-06 13:34

tommyhansenjensen@gmail.com wrote:
> Den bedste sexhistorie jeg nogensinde har læst, finder I på dette
> link:
>
> http://www.fedogmisbrugt.dk/holdp.htm

Du godeste gud .. Den er jo sindsyg ! :)
Jeg har svært ved at tage den seriøst men det er vidst heller ikke ideén med
historien.

Fra : Ole Andersen

Dato : 04-07-06 16:37

"Christian 'CeeJay' Jensen" <news2005@ceejay.cjb.NOSPAMnet> wrote in message

> Du godeste gud .. Den er jo sindsyg ! :)

Og kedelig...