HPH - kolloner ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-06-06 22:43

jeg er ved at lave noget til min hjemme side så man kan se hvad for
noget telefoni der bedst kan betale sig - men jeg ville jo gerne ha
nogen kolloner med en strej i mellem ned af altså f.eks
(elændigt copy paste )-men er der ikke dæmt excel og hvis kan man så
konvatere excel til html ?
kollone 1 kolonne 2 kolonne 3 kolonne4

udbyder voip skype telsome
--------
Danmark
mobil
fatsnet
sms
--
MvH Bo M Mogensen
"i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 22-06-06 14:52

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> wrote in message
> [...]
> --
> MvH Bo M Mogensen
> "i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Jeg bruger også Excel, men det er fanme ikke spor *sexet*.

fut: dk.edb.internet.webdesign

-Michael.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-06-06 15:42

On Thu, 22 Jun 2006 15:51:45 +0200, "Michael Jørgensen"
<ccc59035@vip.cybercity.dk> wrote:

>Jeg bruger også Excel, men det er fanme ikke spor *sexet*.
>
>fut: dk.edb.internet.webdesign

ups det skulle ga været i dsm ...

Fra : N/A

Dato : 22-06-06 17:53

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-06-06 17:53

On Thu, 22 Jun 2006 16:55:28 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Du er groft off-topic ...........

og det vil du dele med :
dk.snak.seksualitet,dk.edb.internet.webdesign,dk.snak.mudderkastning,dk.admin.netikette

men jow jeg ved det - for den med et mindre anelytisk sind kan jeg
oplyse at der var tale om en meget beklagelig fejl post - hvor jeg
skulle have HPH s hjælp til at lave strejer på et word eller html
dokument .....det skulle selvf ikke ha været postet i dss ...men jeg
fik ved en fejl slået den gruppe til i stedet for den gruppe hvor net
guruen hph husere.

Det er hvad man kan kalde en hændeligt uheld - hvor jeg skal være den
første til at udtrygge min dybd følte beklagelse - over den forvirng
og furstarsion jeg har tilveje bragt ved denne fejl post.

xfut : dk.admin.netikette

med mindre man i gruppen skulle have noget væsentligt at tilføje så
fjern fut