Hvilket gevind på bremseslanger
Fra : KT

Dato : 06-09-06 12:36

Hvilket gevind anvendes der normalt på bremseslanger?

På forhånd tak

Mvh Kim

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-09-06 15:02

KT skrev:

> Hvilket gevind anvendes der normalt på bremseslanger?

Pas på med dit alias "KT" - var lige ved at plonke dig - dét bliver i
forvejen brugt af "Knud Thomsen" - usenettets mest udskældte mand:

http://kortlink.dk/2yn5
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 06-09-06 15:06

Hans Paulin (6310) wrote:

> Pas på med dit alias "KT" - var lige ved at plonke dig - dét bliver i
> forvejen brugt af "Knud Thomsen" - usenettets mest udskældte mand:
>
> http://kortlink.dk/2yn5

Slår han virkelig Bo Warming?

http://kortlink.dk/2yn7

Ebbe

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-09-06 15:09

Ebbe Kristensen skrev:

> Slår han virkelig Bo Warming?

Bo popper aldrig op i *mine* grupper - *han* skifter måske heller ikke
mailadresse så tit som Knud!?
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Benny Højvælde

Dato : 06-09-06 15:44

"KT" <detsortehulFJERNEDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvilket gevind anvendes der normalt på bremseslanger?

Engelsk: Kan jeg ikke huske

USA: De fleste er en UNC gevind.

EU ekskl.. UK (måske også Østen): Jeg har set M10x0,75 M10x1 M12x1 og
M14x1,25

Så det er ikke lige at svare på

Benny

Fra : Kim

Dato : 06-09-06 20:28

Benny Højvælde wrote:
> [...]
>
> Engelsk: Kan jeg ikke huske
>
> USA: De fleste er en UNC gevind.
>
> EU ekskl.. UK (måske også Østen): Jeg har set M10x0,75 M10x1 M12x1 og

Jeg siger tak for det fine svar

Mvh Kim