Selvhjælpsgruppe for religiøse.
Fra : Patruljen

Dato : 06-09-06 10:55

Her er den så.

Her kan du skælde ud på nogen.

Skriv løs om hvor dumme, naziagtige osv "de andre" er.

Gruppen hvor religiøse mennesker kan kalde hinanden og andre dumme er
hermed indviet.

God fornøjelse

Fra : Patruljen

Dato : 06-09-06 11:14

Patruljen wrote:
Her er den så.

Her kan du skælde ud på nogen.

Gå til den.
Ras ud.
Slip agressionerne fri.

Forslag.
Brug eventuelt store bogstaver !
Del eventuelt hold. Som i paintball.

God fornøjelse

Fra : ThomasB

Dato : 06-09-06 11:29

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Her er den så.

> Her kan du skælde ud på nogen.

Okay, er jeg den eneste ikke-religiøse, der synes du opfører dig som en
pauseklovn en gang i mellem?

Fra : Andreas Falck

Dato : 06-09-06 11:45

ThomasB skrev i news:44fea2f2$0$75031$14726298@news.sunsite.dk

[ ... ]
> Okay, er jeg den eneste ikke-religiøse, der synes du opfører dig som en
> pauseklovn en gang i mellem?

Det må så skyldes at du nok slet ikke er så ikke-religiøs som du giver
udseende af at være LOL

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : ThomasB

Dato : 06-09-06 15:01

"Andreas Falck" <dewnull@tiscali.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [ ... ]
>
> Det må så skyldes at du nok slet ikke er så ikke-religiøs som du giver
> udseende af at være LOL

Nu har du jo set mig IRL - hvem sagde pauseklovn?

Fra : Andreas Falck

Dato : 06-09-06 18:34

ThomasB skrev i news:44fed483$0$75033$14726298@news.sunsite.dk

[ ... ]

> Nu har du jo set mig IRL - hvem sagde pauseklovn?

Dit nydelige udseende peger bestemt ikke i retning af hverken amøbe- eller
abeafstamning

Fra : B æ 9

Dato : 06-09-06 18:04

Andreas Falck wrote:
> ThomasB skrev i news:44fea2f2$0$75031$14726298@news.sunsite.dk
>
> [ ... ]
>
> Det må så skyldes at du nok slet ikke er så ikke-religiøs som du giver
> udseende af at være LOL

i andresens hjerne er der kun to muligheder - hvilken mangel på
kreativitet og mangfoldighed

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-09-06 10:00

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote in message

> Okay, er jeg den eneste ikke-religiøse, der synes du opfører dig som
> en pauseklovn en gang i mellem?

En gang i mellem? Hvis vi kan blive enige om hyppigheden, så er vi mindst
to.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : B æ 9

Dato : 12-09-06 18:19

Jens Bruun wrote:
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote in message

> En gang i mellem? Hvis vi kan blive enige om hyppigheden, så er vi mindst
> to.

nu er vi tre, for jeg synes osse jens bruun er en klovn

- men ikke kun i pauserne
- det kan vi jo af gode grunde ikke vide!

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-09-06 18:45

"B æ" <b@e.9> wrote in message

> nu er vi tre, for jeg synes osse jens bruun er en klovn
>
> - men ikke kun i pauserne
> - det kan vi jo af gode grunde ikke vide!

Luk arret, Bæ! Havde vi to ikke en aftale?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : B æ 9

Dato : 12-09-06 21:24

Jens Bruun wrote:
> "B æ" <b@e.9> wrote in message

> Luk arret, Bæ! Havde vi to ikke en aftale?

hvad gik den dog ud på, Basse?

Fra : Claudio Adam

Dato : 06-09-06 11:20

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> skrev:

>Her er den så.

Er Fjærteri Tilladt?

Fra : B æ 9

Dato : 06-09-06 17:59

Claudio Adam (slet U0QH5) wrote:

> Er Fjærteri Tilladt?

spørg en præst - det ved de noget om

eller er fjærteri i katogorien over eller under dynen

Fra : Patruljen

Dato : 06-09-06 11:24

Claudio Adam wrote:

Her er den så.

Her kan du skælde ud på nogen.

Gå til den.
Ras ud.
Slip agressionerne fri.

Forslag.
Fjærteri tilladt

Fra : Patruljen

Dato : 06-09-06 11:33

Her er den så.

Her kan du skælde ud på nogen.

Gå til den.
Ras ud.
Slip agressionerne fri.

Forslag:

Ikke religiøse er vekomne.
Fjærteri tilladt

Fra : Patruljen

Dato : 06-09-06 15:40

Andreas Falck wrote:
> [...]
>
> [ ... ]
>
> Det må så skyldes at du nok slet ikke er så ikke-religiøs som du giver

Pas på Andreas. Du bevæger dig på grænsen, når du LOL er

Regards Bruun

Fra : Search an destroy

Dato : 06-09-06 19:21

Andreas Falck wrote:
> ThomasB skrev i news:44fed483$0$75033$14726298@news.sunsite.dk
>
> [ ... ]

> Dit nydelige udseende peger bestemt ikke i retning af hverken amøbe- eller
> abeafstamning

Men du minder da om en åndsamøbe, der har evolutioneret lemmer til at
ramme tasterne med..........

Fra : B æ 9

Dato : 06-09-06 19:51

Search an destroy wrote:

> Men du minder da om en åndsamøbe, der har evolutioneret lemmer til at
> ramme tasterne med..........

ja - han er fandme godt en klam karl

og de ubehjælpsomme hjemmesider han vælter rundt med i sin signatur - LOL

det sku ligefør det lugter a komøg

Fra : Vidal

Dato : 07-09-06 08:17

B æ 9 wrote:

> ja - han er fandme godt en klam karl
>
> og de ubehjælpsomme hjemmesider han vælter rundt med i sin signatur - LOL
>
> det sku ligefør det lugter a komøg

Har du et link til din webside? Vi ved godt, hvad den lugter
af.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 07-09-06 18:02

Vidal wrote:

> Har du et link til din webside?

har jeg sårn een

Fra : Vidal

Dato : 07-09-06 12:26

Patruljen wrote:

Prøv dog her:

http://groups.google.com/groups/create?lnk=l

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 07-09-06 14:01

Kammerater !

Det går lidt sløjdt i selvhjælps - gruppen. Der mangles energi,
folkens.

Skal vi gentage budskabet, så ?

Her kan du skælde ud på nogen.

Gå til den.
Ras ud.
Slip agressionerne fri.

Forslag:

Man kan tjekke ip - numre og føre lister.
Ikke religiøse er velkomne.
Fjærteri tilladt.