Hvor købes SCO-dele?
Fra : ERLO

Dato : 06-09-06 10:05

Hej
Jeg har før handlet med et firma som hed: Anton Nielsen, når jeg skulle
bruge SCO dele - men telefonnummeret er overtaget af en ostebutik.
Så er spørgsmålet hvor finder man nu tændingsdele til sin veteranknallert ??

Mvh. ERLO

--
***STØDDÆMPERE***
til alle biler haves

Fra : Preuthun

Dato : 06-09-06 16:05

> [...]
> bruge SCO dele - men telefonnummeret er overtaget af en ostebutik.
> Så er spørgsmålet hvor finder man nu tændingsdele til sin veteranknallert

Hejsa.
Hvis du bor i Kbh. området ville jeg spørge DVK om hjælp.
www.veteranknallert.dk

Mvh.
Jan Preuthun

Fra : Bondemand

Dato : 06-09-06 20:35

"ERLO" <logst@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruge SCO dele - men telefonnummeret er overtaget af en ostebutik.
> Så er spørgsmålet hvor finder man nu tændingsdele til sin veteranknallert

Mener at kunne huske, at jeg engang har sat en puch tænding i en SCO motor,
den passer vist nok lige over i.

Mvh
Jan

Fra : Michael Svarre Hanse~

Dato : 10-09-06 22:32

SCO kører med Bosch tænding.
Det er der mange, der gør - heriblandt Puch. Du kan faktisk bruge en fra en
Puch Maxi

Hilsen Michael

Fra : Preuthun

Dato : 11-09-06 17:31

"Michael Svarre Hansen" <micmac01@mail.dk> skrev i en meddelelse
> SCO kører med Bosch tænding.
> Det er der mange, der gør - heriblandt Puch. Du kan faktisk bruge en fra
> en
> Puch Maxi
>
> Hilsen Michael

Hejsa.
Du har ihvertfald ret i, at det er værd at prøve. Men SCO kørte med 2
forskellige størrelser på ankerplade og svinghjul. På de ældste er
ankerpladens diameter ca. 5 mm mindre.

Mvh.
Jan Preuthun
www.veteranknallert.dk
VeloSoleX - La bicyclette qui roule toute seule.

Fra : ERLO

Dato : 21-09-06 19:37

Der er tale om en SCO fra ca 1954-55

På Nørrebro i København lå der engang et firma ( ikke for så forfærdelig
mange år siden) som handlede med el-dele til bl.a. gamle motorcykler, NSU
Max, .
Adressen var en sidegade til Jagtvej omkring Ungdoms-huset/ Assistents
Kirkegården, men i den modsatte ende. Er der nogen der kender dette firma og
dets adresse ??
Mvh ERLO.

Fra : Michael Svarre Hanse~

Dato : 21-09-06 23:19

Er det 1 gears eller 3 gears modellen, vi snakker om?

Hvis det er 1 gears modellen, er der en, på sjælland - Bjarne, som har
temmelig mange dele.
Hvis det er 3 gears modellen, er det muligt, at jeg har en brugt en til at
ligge.

Hilsen Michael