Hjælp tilbydes ofre for religiøse bevægels~
Fra : Patruljen

Dato : 06-09-06 00:51

Selvmordstruede eller bare truende religiøse ofre tilbydes akut
krisehjælp på favorable vilkår.

Kan du dokumentere, at have været under skadevoldende religiøse
påvirkning, opnår du 25 %
rabat ved rådgivning og vejledning.

Samme tilbud gælder terapi, der dog betinges at skulle finde sted,
mens fagpersonen opholder sig i en skudsikker glasklokke. Samtalen
føres gennem elektroniske hjælpemidler.

Venlig hilsen Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 06-09-06 00:59

Patruljen wrote:
Selvmordstruede eller bare truende religiøse ofre tilbydes akut
krisehjælp på favorable vilkår.

Kan du dokumentere, at have været under almindelig skadevoldende
religiøs
påvirkning, opnår du 25 % rabat ved rådgivning og vejledning.

Samme tilbud gælder terapi.

( der dog betinges at skulle finde sted, efter kropsvisitering for
sprængstoffer mv. og

Fra : Search an destroy

Dato : 06-09-06 01:22

Patruljen wrote:
> [...]
> sprængstoffer mv. og
> mens fagpersonen opholder sig i en skudsikker glasklokke. Samtalen
> føres gennem elektroniske hjælpemidler. )

kære patrulje det er jeg meget glad for fordi jeg har mange problemer
med at sove fordi jeg hele tiden tænker på hvordan det ser ud i de
evige svovlsøer

og når jeg ikke tænker på det tænker jeg på om jeg lir genfødt
som en ugle næste gang og jeg hader ugler de har store øjne har de og
tænk hvis jeg skulle få noget i øjet, ikke

om natten drømmer jeg at jeg dør en langsom og smertefuld død i
slaget ved harmagedon når jehova gør regnskabet op med stormvejr og
jordskælv og vulkaner
thor

Fra : B æ 9

Dato : 06-09-06 09:19

Search an destroy wrote:

> [...]
>
> om natten drømmer jeg at jeg dør en langsom og smertefuld død i
> slaget ved harmagedon når jehova gør regnskabet op med stormvejr og

sikke da en gang uglegylp

Fra : Search an destroy

Dato : 06-09-06 01:30

> [...]

og når jeg ikke tænker på det tænker jeg på om jeg lir genfødt
som en ugle næste gang og jeg hader ugler de har store øjne har de og
tænk hvis jeg får noget i øjet ikke
om natten drømmer jeg at jeg dør en langsom og smertefuld død i
slaget ved harmagedon når jehova gør regnskabet op med stormvejr og
jordskælv og vulkaner men om morgenen når jeg vågner er der tit at
der er noget der dunker og og jeg ved godt at det må jeg ikke så jeg
har fundet ud af at når jeg klemmer den i skuffen så holder den op
når jeg klemmer hårdt nok men engang stak jeg den bare med en nål
men nu ser den snart mærkelig ud
thor

Fra : Vidal

Dato : 06-09-06 05:52

Patruljen wrote:
> [...]
> sprængstoffer mv. og
> mens fagpersonen opholder sig i en skudsikker glasklokke. Samtalen
> føres gennem elektroniske hjælpemidler. )

Er det ikke det Cyril Malka tilbyder, blot uden rabat?

Så hele din diskussion om malkaerne har måske været
kollegialt brødnid?

Nu kan du jo så dokumentere din uddannelse, var det ikke en
del af din kampagne mod ham?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Andreas Falck

Dato : 06-09-06 11:42

Vidal skrev i news:1157518310.156336.89510@i3g2000cwc.googlegroups.com

[ ... ]
> [...]
> kollegialt brødnid?
>
> Nu kan du jo så dokumentere din uddannelse, var det ikke en

Brødnid? Er Malkaerne nu begyndt at stjæle kunder fra himanden?

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : Patruljen

Dato : 06-09-06 09:31

B æ 9 wrote:

> sikke da en gang uglegylp

Ja. Han har været i kontakt med indtil flere religiøse retninger. Det
er da beundringsværdigt, at manden ikke bare citerer skriftsteder.

Venlig hilsen Bruun

Fra : Bekan

Dato : 06-09-06 10:14

Patruljen wrote:

> Ja. Han har været i kontakt med indtil flere religiøse retninger. Det
> er da beundringsværdigt, at manden ikke bare citerer skriftsteder.

Gå nu hjem med dig!!!

Du er ikke andet end spild af tid - i din nuværende tilstand!!!!

Greetings

Fra : B æ 9

Dato : 06-09-06 15:37

Bekan wrote:

> Gå nu hjem med dig!!!
>
> Du er ikke andet end spild af tid - i din nuværende tilstand!!!!
>
> Greetings

så lad dog være at læse hvad hen skriver - fæ

Fra : Bekan

Dato : 06-09-06 15:56

B æ 9 wrote:

> så lad dog være at læse hvad hen skriver - fæ

Think again.

Fra : Vidal

Dato : 06-09-06 09:56

B æ 9 wrote:

> sikke da en gang uglegylp

Det er da meget morsomt.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 06-09-06 15:36

Vidal wrote:

> Det er da meget morsomt.

kun en hellig ka syns årn bawl er sjovt

Fra : Patruljen

Dato : 06-09-06 10:04

Vidal wrote:

> Det er da meget morsomt.

Det er da en pudsig humor du har Vidal. Skide skægt, når firmaet "
religion aps " har skadet mennesker alvorligt. Hmm.

Men det er godt, så, at du trods alt kan grine lidt.

Hilsen Bruun

Fra : Vidal

Dato : 06-09-06 21:35

Patruljen wrote:

> Det er da en pudsig humor du har Vidal. Skide skægt, når firmaet "
> religion aps " har skadet mennesker alvorligt. Hmm.
>
> Men det er godt, så, at du trods alt kan grine lidt.

Kan du ikke se, det er en joke?

Dine analytiske evner trænger vist til lidt
supervision.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 07-09-06 06:59

Vidal wrote:

> Kan du ikke se, det er en joke?
>
> Dine analytiske evner trænger vist til lidt
> supervision.

folk der går ud af 1. mellem aner ikke hvad supervision er - det er ikke
noget der bruges blandt førtidspensionister eller landbrugsmedhjælpere

Fra : Patruljen

Dato : 06-09-06 10:18

Bekan wrote:

> Gå nu hjem med dig!!!
>
> Du er ikke andet end spild af tid - i din nuværende tilstand

Jeg er hjemme. Bekan.
Og at du syntes du spilder din tid, er dit eget valg. Eller det kan man
da håbe for dig...

Regards Bruun

Fra : Bekan

Dato : 06-09-06 10:37

Patruljen wrote:

[...]
> Jeg er hjemme. Bekan.
> Og at du syntes du spilder din tid, er dit eget valg. Eller det kan
> man da håbe for dig...

Der er masser af trivielle oppustede egotrippere som dig og malkerne - en
helt bona fide klovn og det har du været i lang tid.

Ka du ikke se det selv - dig med alt dit psykologi pis og blær.

Hvor dum har man lov at være?

mange veblige greetings.

PS: Du SKAL anse dette som et forsøg på at gøre dig en tjeneste.

Fra : B æ 9

Dato : 06-09-06 15:38

Bekan wrote:
> [...]
>
> Hvor dum har man lov at være?
>
> mange veblige greetings.
>
> PS: Du SKAL anse dette som et forsøg på at gøre dig en tjeneste.

det sku nok en almisse fra kirken

Fra : Andreas Falck

Dato : 06-09-06 11:40

Patruljen skrev i news:1157534286.065194.292830@e3g2000cwe.googlegroups.com

[ ... ]
> Jeg er hjemme.

Den lukkede afdeling for personer med Malka-syndrom?

Fra : Patruljen

Dato : 06-09-06 10:45

Bekan wrote:
> [...]
> helt bona fide klovn og det har du været i lang tid.
>
> Ka du ikke se det selv - dig med alt dit psykologi pis og blær.

Tja. Bekan. Det spørgsmål besvarer du tydeligt selv. Endnu går du
rundt på gaden, men dum, det er du godtnok. Deltes der olympiske
medaljer ud, var du klar medalje favorit.
Og du går rundt endnu. Deraf kan konkluderes at med amøbestatus allà
Bekan, kan du gå omkring

Fra : Bekan

Dato : 06-09-06 11:06

Patruljen wrote:

> [...]
> medaljer ud, var du klar medalje favorit.
> Og du går rundt endnu. Deraf kan konkluderes at med amøbestatus allà

Dumme umme dumme

Fra : Patruljen

Dato : 06-09-06 12:02

Andreas Falck wrote:
> Vidal skrev i news:1157518310.156336.89510@i3g2000cwc.googlegroups.com
>
> [ ... ]

> Brødnid? Er Malkaerne nu begyndt at stjæle kunder fra himanden?

Ja, Andreas. Du får det ikke gratis
Vi er gået i skarp konkurence malkaerne og mig

Hilsen Bruun

Fra : Andreas Falck

Dato : 06-09-06 18:32

Patruljen skrev i news:1157540532.686356.144620@i3g2000cwc.googlegroups.com

[ ... ]
> Vi er gået i skarp konkurence [ ... ]

Så så, Britt, tag den nu med ro. Kadaveret går bare i selvsving.

Fra : Search an destroy

Dato : 07-09-06 00:46

Vidal wrote:

> Kan du ikke se, det er en joke?
>
> Dine analytiske evner trænger vist til lidt
> supervision.

Det sgu da ligegodt vildt, hvad ham villy ved om andre mennesker.
Det er sgu ikke en joke at have det sådan

Fra : B æ 9

Dato : 07-09-06 07:10

Search an destroy wrote:

> Det sgu da ligegodt vildt, hvad ham villy ved om andre mennesker.
> Det er sgu ikke en joke at have det sådan

hvis han mener det er en joke, må han kunne begrunde det og fremvise
sine kilder

Fra : Vidal

Dato : 07-09-06 15:10

B æ 9 wrote:

> hvis han mener det er en joke, må han kunne begrunde det og fremvise
> sine kilder

Du kan starte med at se Cyril Malkas indlæg,
du ved det med IP- adressen.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 07-09-06 15:08

Search an destroy wrote:

> Det sgu da ligegodt vildt, hvad ham villy ved om andre mennesker.
> Det er sgu ikke en joke at have det sådan

Hehe, tal lidt med dit overjeg.

--
Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 07-09-06 18:27

Vidal wrote:

> Hehe, tal lidt med dit overjeg.

han _er_ et overjeg.....

Fra : Search an destroy

Dato : 07-09-06 00:59

Patruljen wrote:

> Ja, Andreas. Du får det ikke gratis
> Vi er gået i skarp konkurence malkaerne og mig
>
> Hilsen Bruun

men han gør det sgu gratis ham patrulje jeg har skrevet med ham og
talt med ham og han er bare skide god

Fra : Vidal

Dato : 07-09-06 08:21

B æ 9 wrote:

> kun en hellig ka syns årn bawl er sjovt

Hvad betyder årn?

Jeg tror den, der skrev det, selv synes, det er morsomt.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 07-09-06 18:04

Vidal wrote:

> Hvad betyder årn?
>
> Jeg tror den, der skrev det, selv synes, det er morsomt.

det er da noget af et postulat - har tjekket på wikipedia, men der står
ikke noget om humor under uglegylp, så du er atter ude i noget snavs

Fra : Vidal

Dato : 07-09-06 20:01

B æ 9 wrote:

> [...]

"om natten drømmer jeg at jeg dør en langsom og smertefuld død i
slaget ved harmagedon når jehova gør regnskabet op med stormvejr og

Den sætning får du vist ikke nogen kristen til at
skrive. Måske en JV.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 07-09-06 08:23

B æ 9 wrote:
> [...]

For en gangs skyld er vi enige.

Der er ingen, der har det sådan.

> hvis han mener det er en joke, må han kunne begrunde det og fremvise
> sine kilder

Hehe.

--
Venlig hilsen,