A Whiter Shade Of Pale
Fra : TdK56

Dato : 05-09-06 18:45

Jeg skal bruge (aflytte) Procol Harum's "A Whiter Shade Of Pale". Jeg kan
ikke finde den på I-Tunes eller TDC-musik. Er der nogen der ved hvor jeg kan
downloade den?

Fra : Max

Dato : 05-09-06 18:57

Hej TdK56

> Jeg skal bruge (aflytte) Procol Harum's "A Whiter Shade Of Pale". Jeg

Send mig en mail, så skal jeg fortælle det.

Mvh Max

Fra : Lars Holst

Dato : 05-09-06 20:46

"TdK56" <TdK56@invalid.com> said in

> Jeg skal bruge (aflytte) Procol Harum's "A Whiter Shade Of Pale". Jeg
> kan ikke finde den på I-Tunes eller TDC-musik. Er der nogen der ved
> hvor jeg kan downloade den?

Jeg har bla. sangen på spolebånd, kassettebånd og LP.
Men jeg kan selvfølgelig godt se at det er lidt svært at downloade en LP
selvom den lyder bedre end nogen af de andre digitale muligheder.

--
Lars Holst

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-06 18:43

On Tue, 5 Sep 2006 19:44:49 +0200, "TdK56" <TdK56@invalid.com> wrote:

>Jeg skal bruge (aflytte) Procol Harum's "A Whiter Shade Of Pale". Jeg kan
>ikke finde den på I-Tunes eller TDC-musik. Er der nogen der ved hvor jeg kan
>downloade den?

Nu ved jeg ikke hvad du skal med den efterfølgende, men på denne side
står der en masse om netop den sang:
http://www.cultur.com/2003/0151.html

/Alex