Så er det i dag (nat) BATTLE STAR GALACTI~
Fra : Brian K

Dato : 05-09-06 18:34

Jubbbbbiiiiiii

Så er det i nat der kommer et nyt afsnit af BSG

Andre end mig der glæder mig ?

brian

Fra : Jubii

Dato : 05-09-06 19:07

On Tue, 5 Sep 2006 19:34:01 +0200, "Brian K" <spam@noway.dk> wrote:
in dk.kultur.film
>Jubbbbbiiiiiii
>
>Så er det i nat der kommer et nyt afsnit af BSG
>
>Andre end mig der glæder mig ?
>
>brian

Næh, hvorfor skulle vi det? At du kan se det på een eller anden kanal i amerika
kan da ikke ophidse nogen.

Fra : Brian K

Dato : 05-09-06 19:18

"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> in dk.kultur.film

> Næh, hvorfor skulle vi det? At du kan se det på een eller anden kanal i

Pudsigt at du svarer i VI form?, er du mere end 1 person?

Der har været masser af tråde om BSG i denne nyhedsgruppe (og masser af svar
fra andre om at de syntes det er en fed serie)

Fra : Michael

Dato : 05-09-06 20:29

Brian K skrev:

>Pudsigt at du svarer i VI form?, er du mere end 1 person?

Vidste du ikke at Gverner var kongelig?

--
LMBC
Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Fra : Jubii

Dato : 06-09-06 10:55

On Tue, 5 Sep 2006 20:18:03 +0200, "Brian K" <spam@noway.dk> wrote:
in dk.kultur.film
>"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i en meddelelse

>Pudsigt at du svarer i VI form?, er du mere end 1 person?

Er du virkelig så ensom, at du ikke regner med at andre har en omfattende
venskabskreds, der jævnligt snakker sammen? Stakkels dig.

>Der har været masser af tråde om BSG i denne nyhedsgruppe (og masser af svar
>fra andre om at de syntes det er en fed serie)

Ja, sikkert, men ved at se den med ulovlige metoder?

Og en masse indlæg? I de 1½ års indlæg jeg kan se tilbage i gruppen, har der
været 1 tråd om bsg den 29-07-06 (Subject: BATTLESTAR GALACTICA - COMPLETE
SERIES)
Hvor du svarede:

>Se den en dag hvor du har lyst til at se en komedie

Og så er der jo det med hvorfor den TV serie i det hele taget bliver debatteret
i en filmgruppe? Det er jo ikke en film, så vidt jeg ved?

Der findes en speciel gruppe til debat om TV og dets indehold, og der er der
rigtig mange indlæg om TV serier.

Og hvis man skal snakke om masser, er der rigelig med debatter om TV serier her
i gruppen.

Fra : Kim2000

Dato : 06-09-06 20:17

> [...]
> der
> været 1 tråd om bsg den 29-07-06 (Subject: BATTLESTAR GALACTICA - COMPLETE

Var det ikke mig der kom med den kommentar om den gamle battlestar serie??

mvh
Kim

Fra : Brian K

Dato : 06-09-06 22:22

"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> Er du virkelig så ensom, at du ikke regner med at andre har en omfattende
> venskabskreds, der jævnligt snakker sammen? Stakkels dig.

Nååååeeee. så da du så mit spørgsmål, så skyndte du dig at ringe rundt til
"alle" dine venner og debatere dit svar (så i var enige om svaret) inden du
svarede i VI form?

> [...]
> der
> været 1 tråd om bsg den 29-07-06 (Subject: BATTLESTAR GALACTICA - COMPLETE

Næ - det er ikke et af mine svar!

> Og så er der jo det med hvorfor den TV serie i det hele taget bliver
> debatteret
> i en filmgruppe? Det er jo ikke en film, så vidt jeg ved?

Ja - og du er ovenikøbet selv med i debatten - underligt ikke?

> [...]
> der
> rigtig mange indlæg om TV serier.
>
> Og hvis man skal snakke om masser, er der rigelig med debatter om TV

Ja - der er åbenbart andre end mig der mener at nogen TV serier også godt
kan debateres i en film gruppe.

Fra : Jubii

Dato : 07-09-06 10:57

On Wed, 6 Sep 2006 23:21:47 +0200, "Brian K" <spam@noway.dk> wrote:
in dk.kultur.film
> [...]
>"alle" dine venner og debatere dit svar (så i var enige om svaret) inden du

Bsg er noget gammelt skidt, så du tror altså ikke vi kan have debatteres skidtet
før end igår? Da holdningen hos de fleste er fastlagt, kan jeg videregive den
holdning til dig med en høj grad af sikkerhed.

>Næ - det er ikke et af mine svar!

Så den header TDC har udsendt med dig som forfatter er altså falsk? bedøm selv.

From: "Brian K" <spam@noway.dk>
Newsgroups: dk.kultur.film
Subject: Re: BATTLESTAR GALACTICA - COMPLETE SERIES
Date: Sat, 29 Jul 2006 00:33:45 +0200

>Ja - og du er ovenikøbet selv med i debatten - underligt ikke?

Kun nødtvunget.

>Ja - der er åbenbart andre end mig der mener at nogen TV serier også godt
>kan debateres i en film gruppe.

Og du kan ikke tænke dig de alle tager fejl?
Står der noget i fundatsen om at tv og dets indehold er et emne for denne
gruppe?

Fra : Brian K

Dato : 07-09-06 17:28

> [...]
> den
> holdning til dig med en høj grad af sikkerhed.

Gammelt skidt? - det er en serie som kører på nuværende tidspunkt

> Så den header TDC har udsendt med dig som forfatter er altså falsk? bedøm
> selv.

> From: "Brian K" <spam@noway.dk>
> Newsgroups: dk.kultur.film
> Subject: Re: BATTLESTAR GALACTICA - COMPLETE SERIES
> Date: Sat, 29 Jul 2006 00:33:45 +0200

Prøv at kikke på meddelelsen igen - jeg svarer på en andens posting - så
endnu engang NEJ - det er ikke noget jeg har skrevet!

> Kun nødtvunget.

hehehehe

> Og du kan ikke tænke dig de alle tager fejl?
> Står der noget i fundatsen om at tv og dets indehold er et emne for denne
> gruppe?

Meget muligt - men som feks lovgivningen i DK så er der også noget der
hedder praksis - det er vist alment opfattet at det er ok at diskuttere TV
serier i denne gruppe - hvorom feks alm TV indslag, osv - ikke hører til i
denne gruppe.

Og som det sidste - BSG _er_ en film - det der kører i TV nu er vist det man
kalder en spin off.

Fra : Jubii

Dato : 07-09-06 18:30

On Thu, 7 Sep 2006 18:28:10 +0200, "Brian K" <spam@noway.dk> wrote:
in dk.kultur.film
> [...]
>>

>Prøv at kikke på meddelelsen igen - jeg svarer på en andens posting - så
>endnu engang NEJ - det er ikke noget jeg har skrevet!

Du nægter at have skrevet : "Se den en dag hvor du har lyst til at se en komedie
" vedrørende bsg, som en kommentar til at den er søvndyssende?(mine ord)
Skammer du dig så meget over den kommentar?
Eller er dette falsk? From: "Brian K" <spam@noway.dk>

Du bruger ihvertfald samme adresse idag.
From: "Brian K" <spam@noway.dk>
Newsgroups: dk.kultur.film
Subject: Så er det i dag (nat) BATTLE STAR GALACTICA!!!
Date: Tue, 5 Sep 2006 19:34:01 +0200

>hehehehe

>Meget muligt - men som feks lovgivningen i DK så er der også noget der

Lovgivning? Du er helt oppe i skyerne. Det drejer sig kun om usenet, der er et
anarkistisk brugerstyret forum. Nåhja, nogle brugere, f.eks. dem der har
debatteret sig frem til at der skulle oprettes en filmgruppe, men som også har
bestemt at der skulle være en tvmedia gruppe. Disse brugere samt de folk der
står for oprettelserne er dem du og andre TV debattører skider på hver gang i
bruger en forkert gruppe til debat om et emne der ikke hører til i den gruppe i
bestemme jer for at ødelægge.

> [...]
>denne gruppe.
>
>Og som det sidste - BSG _er_ en film - det der kører i TV nu er vist det man

Film er film, og TV er TV og de debatteres i hver sin gruppe.
Og den tråd du har startet drejer sig om TV-serien.
Det er en meget tummelumsk tankegang du og andre tv debattøreri denne gruppe
har.

Fra : Brian K

Dato : 07-09-06 19:29

> [...]
> Skammer du dig så meget over den kommentar?
> Eller er dette falsk? From: "Brian K" <spam@noway.dk>
>
> Du bruger ihvertfald samme adresse idag.

Er du fattesvag?

Det er en meddelse hvor jeg svarer på et indlæg om BSG (1978 udgaven!) - det
vi skriver om i denne tråd er BSG i 2006 udgaven! - hvilket er 2 HELT
forskellige TV serier

> [...]
> gang i
> bruger en forkert gruppe til debat om et emne der ikke hører til i den

Suk - du e rfor langt ude (uden for pædagoisk rækkevide)

> [...]
> Og den tråd du har startet drejer sig om TV-serien.
> Det er en meget tummelumsk tankegang du og andre tv debattøreri denne

Ja ja - skal vi ikke bare sige at du får ret - så får vi andre fred (til at
debattere film (og tv serier) i denne gruppe

Fra : Jubii

Dato : 08-09-06 09:58

On Thu, 7 Sep 2006 20:28:31 +0200, "Brian K" <spam@noway.dk> wrote:
in dk.kultur.film
>"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i en meddelelse

>Er du fattesvag?

Jeg ved du er, for budskabet er endnu ikke sivet ind.

>Det er en meddelse hvor jeg svarer på et indlæg om BSG (1978 udgaven!) - det
>vi skriver om i denne tråd er BSG i 2006 udgaven! - hvilket er 2 HELT
>forskellige TV serier

Ja det gamle skidt kører endnu, selv for fattesvage seere som dig.
At jeg er en hel del klogere end dig, har du heller ikke fattet, og gør det
sikkert aldrig.

>Suk - du e rfor langt ude (uden for pædagoisk rækkevide)

>Ja ja - skal vi ikke bare sige at du får ret - så får vi andre fred (til at
>debattere film (og tv serier) i denne gruppe

Du har ikke fattet en skid endnu.

Fra : Kim2000

Dato : 08-09-06 19:44

> [...]
>
> Ja det gamle skidt kører endnu, selv for fattesvage seere som dig.
> At jeg er en hel del klogere end dig, har du heller ikke fattet, og gør

Okay..... Du har altså ikke forstået at Battlestar serien stoppede i for
over tyve år siden og siden blev "restartet" med nye skuespillere, ny teknik
og faktisk ikke rigtig har ret meget mere end navnet tilfælles med den
gamle.

mvh
Kim

Fra : Brian K

Dato : 08-09-06 22:23

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> over tyve år siden og siden blev "restartet" med nye skuespillere, ny
> teknik og faktisk ikke rigtig har ret meget mere end navnet tilfælles med

Jo jo - det ved han godt - han sidder jo dagligt og diskuttere serien med
sine venner! (så det har han HELT styr på!!)

Fra : Brian K

Dato : 06-09-06 22:24

"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, sikkert, men ved at se den med ulovlige metoder?

Så du har aldrig set en film som var en pirat kopi?
Eller optaget musik fra radioen ?
Gået over for rødt lys?
Kørt 10 km i timen for stærkt i bil?

At jeg downloader en TV serie som ikke bliver vist i DK - det er der nok
ikke nogen der får ondt i rumpen over!

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 07-09-06 09:24

Hmm.........hvordan gør man smærkfornærmede unger tilfredse i cyber?

Brian K skrev i en meddelelse ...
> At jeg downloader en TV serie som ikke bliver vist i DK - det er der nok
> ikke nogen der får ondt i rumpen over!

For at bruge din pædagogik.........

..........hvis jeg kører en ned på gaden, er det sgu' nok kun familien og et
par venner til afdøde, der brokker sig...
...........hvis jeg stjæler naboens DVDer og sælger dem igen, er det nok kun
ham, der får ondt i røven....
.........hvis jeg har det godt med det jeg gør, og andre har det dårligt med
det.....så er det mig, der skal leve med det....

Ka' du selv se det........eller skal jeg S.T.A.V.E. det for dig

-- HEJ
...........| Drixieland.dk - Hvis du har tid til mere |............

P.S. Jeg gi'r ikke en TROLL ret....men der hænger nogle vise ord fast på
hans pigge.....har han rullet sig?

Fra : Brian K

Dato : 07-09-06 17:30

"Henrik 'Egern' Jensen" <cj_egern@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med det.....så er det mig, der skal leve med det....
>
> Ka' du selv se det........eller skal jeg S.T.A.V.E. det for dig

De eksempler har da intet med mit eks at gøre! Det er helt forskellige ting

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 08-09-06 09:57

Brian K skrev i en meddelelse ...
> De eksempler har da intet med mit eks at gøre! Det er helt forskellige
> ting

Suk!

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-06 19:56

In article <44ffd733$0$4157$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
cj_egern@stofanet.dk says...
> [...]
> ........hvis jeg har det godt med det jeg gør, og andre har det dårligt med
> det.....så er det mig, der skal leve med det....

Ja du gik ud af skolen for tidligt *g*

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-09-06 10:06

Den 06-09-06 23.24 skrev Brian K følgende:

> Eller optaget musik fra radioen ?

Det er ikke ulovligt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tips og tricks til websnedkeren.

Fra : Brian K

Dato : 07-09-06 17:31

> Det er ikke ulovligt.

Så har man ændret lovgivningen - da jeg var barn (jeg er 37 år nu) - var det
ulovligt.

Fra : Jubii

Dato : 07-09-06 18:37

On Thu, 7 Sep 2006 18:31:09 +0200, "Brian K" <spam@noway.dk> wrote:
in dk.kultur.film
>"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i en meddelelse

>Så har man ændret lovgivningen - da jeg var barn (jeg er 37 år nu) - var det
>ulovligt.

Hvem har dog bildt dig det ind? Det har altid været lovligt at kopiere/optage
næsten hvad som helst til eget brug, det er kun værkstørelsen der kan komme i
vejen for nogle kopieringmuligheder, så optag du blot alt det du vil fra
radio/(TV) til eget brug.
Og ja, ophavretsloven er blevet ændret menge gange i tidens løb, senest da de
nye digitale medier blev udbredt.
Et eksempel på begrænsninger i kopiretten kan være bøger kopieret på
biblioteket, her må man naturligvis ikke kopiere en hel bog til eget brug.

Fra : Max

Dato : 07-09-06 18:58

Hej Jubii

> Hvem har dog bildt dig det ind? Det har altid været lovligt at
> kopiere/optage næsten hvad som helst til eget brug, det er kun

Så vidt jeg husker var det meget oppe at vende med båndoptagernes
indtog i tredserne, og der mener jeg bestemt at kopiering af radio
udsendelser var i mod den gældene lov, ligeledes er nogle af
de 78'ere jeg har også forsynet med påskriften, kopiering
forbudt.

Mvh Max

Fra : Jubii

Dato : 08-09-06 10:01

On Thu, 7 Sep 2006 19:57:35 +0200, "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:
in dk.kultur.film
> [...]
>udsendelser var i mod den gældene lov, ligeledes er nogle af
>de 78'ere jeg har også forsynet med påskriften, kopiering

Bevis at loven har været sådan.

Fra : Max

Dato : 08-09-06 13:14

Hej Jubii

> Bevis at loven har været sådan.

Du er den der spiller videne, så du må jo præcis
vide hvor der står at det var lovligt dengang.

Mvh Max

Fra : Brian K

Dato : 07-09-06 19:30

> [...]
> komme i
> vejen for nogle kopieringmuligheder, så optag du blot alt det du vil fra

Du taler som du har forstand.

Det har været forbudt at optage musik fra radioen (brud på rettigheder) - om
det er det i dag aner jeg ikke.

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-06 20:06

In article <45006836$0$75034$14726298@news.sunsite.dk>, spam@noway.dk
says...

> Det har været forbudt at optage musik fra radioen (brud på rettigheder) - om
> det er det i dag aner jeg ikke.

Det er det tilsyndeladen ikke, ifølge nedenstående side som ligger på
Kultur ministeriet - mon ikke de ved det. Du må godt optage fra radio
(til eget brugt). Man kan også set at det er ulovligt at downloade det
andet der - men så sagde du jo heller ikke det var lovligt men at der
nok ikke var nogen som havde ondt af det. Der er jo nogen som har det,
men så vidt jeg kan bedømme er et stadig voksende flertal ret ligeglade
- rent politisk er der tilsyneladende mange "almindlige" mennesker som
mener copyright lovens omfang er umoralsk store og burde beskæres.

Iøvrigt, kan vi se at der er ulovligt(!) at have et program på sin
hjemmeside som kan fjerne dvd encrypteringen (gad vide om det også er
forbudt at linke til det) - tak til big brother.

http://www.kum.dk/sw10272.asp

Fra : Brian K

Dato : 07-09-06 20:34

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> - rent politisk er der tilsyneladende mange "almindlige" mennesker som
> mener copyright lovens omfang er umoralsk store og burde beskæres.

hejsa

yep - på samme måde som at det er forbudt at gå over for rødt lys -
alligevel gør de fleste det engang i mellem

Fra : Jesper

Dato : 09-09-06 05:32

PerX ... <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote:

> [...]
> hjemmeside som kan fjerne dvd encrypteringen (gad vide om det også er
> forbudt at linke til det) - tak til big brother.

Det med at det er forbudt at fjerne CSS krypteringen er et postulat som
Kulturministeriet har hentet direkte og ukritisk fra APG. Faktum er, at
det aldrig har været prøvet ved domstolen, men der i ophavsretsloven
står, at:

§ 75 c. Det er ikke tilladt uden samtykke fra rettighedshaveren at
foretage omgåelse af effektive tekniske foranstaltninger.

og

Stk. 4. Ved effektive tekniske foranstaltninger i stk. 1 og 2 forstås
enhver form for effektive tekniske foranstaltninger, der under deres
normale funktion har til formål at beskytte værker og andre
frembringelser m.v., som beskyttes i henhold til denne lov.

Det er min påstand at CSS, der er blevet knækket af den 15 årige DVD Jon
for 7 år siden under ingen omstændigheder kan betragtes som en
"effektiv" teknisk foranstaltning.
--
Jesper

Der findes ingen smalle film, alle film er 35 mm brede.
- Christian Braad Thomsen

Fra : Jubii

Dato : 08-09-06 10:00

On Thu, 7 Sep 2006 20:30:27 +0200, "Brian K" <spam@noway.dk> wrote:
in dk.kultur.film
>"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i en meddelelse
>

>Du taler som du har forstand.

Og du forstår som du har forstand til.

>Det har været forbudt at optage musik fra radioen (brud på rettigheder) - om
>det er det i dag aner jeg ikke.

Bevis det.

Fra : Kim2000

Dato : 08-09-06 19:45

> On Thu, 7 Sep 2006 20:30:27 +0200, "Brian K" <spam@noway.dk> wrote:
> in dk.kultur.film

> Og du forstår som du har forstand til.

> Bevis det.

Skal han bevise at han ikke aner om det forbudt i dag???

mvh
Kim

Fra : Jubii

Dato : 07-09-06 10:48

On Wed, 6 Sep 2006 23:24:28 +0200, "Brian K" <spam@noway.dk> wrote:
in dk.kultur.film
>"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i en meddelelse

>Så du har aldrig set en film som var en pirat kopi?

Jeg køber mine film, så nej.

>Eller optaget musik fra radioen ?

Masser af gange, og det er faktisk lovligt.

>Gået over for rødt lys?

I mylretiden, nej.

>Kørt 10 km i timen for stærkt i bil?

Hvilken bil?

>At jeg downloader en TV serie som ikke bliver vist i DK - det er der nok
>ikke nogen der får ondt i rumpen over!

Jaså? Det går dine indlæg da ellers ud på.

Fra : Brian K

Dato : 07-09-06 17:34

> Jeg køber mine film, så nej.

Du svarer ikke på det jeg spørger om.

> Masser af gange, og det er faktisk lovligt.

Isåfald er det blevet det i nyere tid

> I mylretiden, nej.

Aha - så har du altså gået over for rødt lys - det er også ulovligt (selv om
det ikke er i myldretid)

> Hvilken bil?

Og - jeg skærer det ud i pap - du har ALTSÅ aldrig gjort noget som var
ulovligt? (det ved vi så allerede nu at du har gjort - gået over for rødt
lys)

> Jaså? Det går dine indlæg da ellers ud på.

Den sætning giver ingen mening

Fra : Jubii

Dato : 07-09-06 18:49

On Thu, 7 Sep 2006 18:34:09 +0200, "Brian K" <spam@noway.dk> wrote:
in dk.kultur.film
>"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i en meddelelse

>Du svarer ikke på det jeg spørger om.

Hvad er det i mit svar du ikke forstår, jeg skærer det gerne ud i pap.

>Isåfald er det blevet det i nyere tid

Niks, se andet svar.

>Aha - så har du altså gået over for rødt lys - det er også ulovligt (selv om
>det ikke er i myldretid)

Ohja, men ser du der findes noget i loven som gør at der kan ses mellem fingre,
fra politiet side, sikkert ikke fra dig, når forseelsen sker uden ulempe for
andre færdende. Vi, d.v.s. endnu engang mig og mine venner, havde engang en
debat om netop gåen over for rødt når det ikke var til ulempe, og spurgte
politiet hvad der var gældende. Gæt hvad de svaerede? Så min samvittighed er nok
100% renere end din.

>Og - jeg skærer det ud i pap - du har ALTSÅ aldrig gjort noget som var
>ulovligt? (det ved vi så allerede nu at du har gjort - gået over for rødt
>lys)

Jeps, og det har en hel hel hel masse med dit OT indlæg at gøre.
Jeg gik forresten skråt over et gadekryds engang, stadig uden ulempe for andre.

>Den sætning giver ingen mening

Næh, det er klart det ikke gør for dig, ellers kan du jo ikke fortsætte denne
tråd i det uendelige.

har du andre vildledende spørgsmål som har til opgave at trække opmærksomheden
væk fra det faktum du og din tråd er OT?

Fra : Brian K

Dato : 07-09-06 19:37

> [...]
> politiet hvad der var gældende. Gæt hvad de svaerede? Så min samvittighed

Nej - der findes ikke noget i loven som gør at et lov brud bliver lovligt -
men politiet kan vælge at ikke forfølge det og give en advarsel om at "det
må du ikke" så går du over for rødt lys - så er det et lovbrud.

> Næh, det er klart det ikke gør for dig, ellers kan du jo ikke fortsætte
> denne
> tråd i det uendelige.

Du taler i gåder!

jeg er ret sikker på at du er onkring 13 - 20 år gammel - jeg er ydermere
ret sikker på at du inteligensmæssigt og karaktermæssigt ligger langt under
de fleste mennesker.

> har du andre vildledende spørgsmål som har til opgave at trække
> opmærksomheden
> væk fra det faktum du og din tråd er OT?

Faktum? spørgsmål? - jeg bad dig uddybe en sætning som både gramatisk og mht
til indhold ingen mening gav, er det for svært for dig at forstå

Fra : Jubii

Dato : 08-09-06 10:08

On Thu, 7 Sep 2006 20:36:57 +0200, "Brian K" <spam@noway.dk> wrote:
in dk.kultur.film
>"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i en meddelelse

>Nej - der findes ikke noget i loven som gør at et lov brud bliver lovligt -

Snak nu med een der har bedre forstand på den slags.

>men politiet kan vælge at ikke forfølge det og give en advarsel om at "det
>må du ikke" så går du over for rødt lys - så er det et lovbrud.

>Du taler i gåder!

Nej, du har gang på gang bevist du ikke forstår alm. dansk.

>jeg er ret sikker på at du er onkring 13 - 20 år gammel - jeg er ydermere
>ret sikker på at du inteligensmæssigt og karaktermæssigt ligger langt under
>de fleste mennesker.

Ne,j du er den eneste i denne gruppe som ligger i den kategori.

>Faktum? spørgsmål? - jeg bad dig uddybe en sætning som både gramatisk og mht
>til indhold ingen mening gav, er det for svært for dig at forstå

Den dag du fatter hvad folk skriver til dig går der nok en lys op for dig, til
den tid, bye.

Fra : Kim2000

Dato : 05-09-06 19:07

"Brian K" <spam@noway.dk> skrev i en meddelelse
> Jubbbbbiiiiiii
>
> Så er det i nat der kommer et nyt afsnit af BSG
>
> Andre end mig der glæder mig ?

Hvor og hvordan ser du dem? Vi kunne ikke få sci-fi channel, kører serien på
andre kanaler?

mvh
Kim

Fra : Brian K

Dato : 05-09-06 19:19

> "Brian K" <spam@noway.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor og hvordan ser du dem? Vi kunne ikke få sci-fi channel, kører serien
> på andre kanaler?

Henter den via P2P programmer, tager godt og vel 10 minutter at hente den
(har en 7 mb internet forbindelse)

mvh
brian

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-06 19:35

> Henter den via P2P programmer, tager godt og vel 10 minutter at hente den
> (har en 7 mb internet forbindelse)

Er det lovligt?

Fra : Lasse Jensen

Dato : 05-09-06 20:29

"Trix" <uytyuuuy> wrote:

> Er det lovligt?

Ikke hvis det bliver opdaget

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Michael

Dato : 05-09-06 20:35

Lasse Jensen skrev:

>Ikke hvis det bliver opdaget

APG kigger med her

Fra : Kim2000

Dato : 05-09-06 20:17

> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> Henter den via P2P programmer, tager godt og vel 10 minutter at hente den
> (har en 7 mb internet forbindelse)

Selv hvis vi tydede til dette, så vil det vist tage os et par dage at hente
hvert afsnit med en 512/256 linie. 1-2 sæson så vi de fleste afsnit ved at
en penneven sendte et vhs bånd over atlanten, og så købte vi "selvfølgelig"
dem på dvd, da de kom. Men det er da fantastisk at ikke een eneste europæisk
kanal sender den(?)

mvh
Kim

Fra : Brian K

Dato : 05-09-06 23:11

> [...]
> ved at en penneven sendte et vhs bånd over atlanten, og så købte vi
> "selvfølgelig" dem på dvd, da de kom. Men det er da fantastisk at ikke een

Hvert afsnit fylder 350 mb - så det kan gøres på et par timer.

Ja - utroligt at de danske kanaler har overset både Battlestar galactica og
Surface.

mvh
brian

Fra : PerX ...

Dato : 06-09-06 02:09

In article <44fdcd41$0$150$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, kim2000
@surfmail.dk says...

> dem på dvd, da de kom. Men det er da fantastisk at ikke een eneste europæisk
> kanal sender den(?)

Mig bekendt bliver den da vist i england - på sky vist.

Fra : Kim2000

Dato : 06-09-06 06:00

> In article <44fdcd41$0$150$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, kim2000
> @surfmail.dk says...

> Mig bekendt bliver den da vist i england - på sky vist.

Det lyder godt, så må jeg til at holde øje med den kanal.

mvh
Kim

Fra : Martin Schou

Dato : 05-09-06 19:36

"Brian K" <spam@noway.dk> wrote in message
> Jubbbbbiiiiiii
>
> Så er det i nat der kommer et nyt afsnit af BSG
>
> Andre end mig der glæder mig ?

Helt sikkert :)
Mvh. Martin

Fra : Jakob

Dato : 05-09-06 20:29

Brian K wrote:
> Jubbbbbiiiiiii
>
> Så er det i nat der kommer et nyt afsnit af BSG
>
> Andre end mig der glæder mig ?
>
> brian

Glæder mig for vildt! Det var jo decideret ondt at slutte sæson 2 af med
sådan en cliffhanger

--
Jakob

Fra : Kim2000

Dato : 05-09-06 21:00

"Jakob" <jtonospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Glæder mig for vildt! Det var jo decideret ondt at slutte sæson 2 af med
> sådan en cliffhanger

Det var da værre med sæson 1

mvh
Kim

Fra : Brian K

Dato : 05-09-06 23:13

"Jakob" <jtonospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Glæder mig for vildt! Det var jo decideret ondt at slutte sæson 2 af med
> sådan en cliffhanger

Husk nu at det "kun" er nogle webafsnit som er en form for catch up og
prelude til sæson 3 som starter til oktober - men jeg glæder mig nu allgevel
til at se den i nat.

mvh
brian

Fra : Peter Rongsted

Dato : 05-09-06 21:22

On Tue, 5 Sep 2006 19:34:01 +0200, "Brian K" <spam@noway.dk> wrote:

>Jubbbbbiiiiiii
>
>Så er det i nat der kommer et nyt afsnit af BSG
>
>Andre end mig der glæder mig ?

Du har en hel måned tilat glæde dig i endnu. Første afsnit af sæson 3
bliver sendt 6. oktober. Vi er kun fremme ved 6. september
http://www.scifi.com/schedulebot/index.php3?date=6-OCT-2006&feed_req=

Og til den tid er bliver det sendt kl. 21 EDT. Det er kl. 03 d. 7.
oktober hos os.

peter

Fra : Brian K

Dato : 05-09-06 23:15

"Peter Rongsted" <nulldev@rongsted.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.scifi.com/schedulebot/index.php3?date=6-OCT-2006&feed_req=
>
> Og til den tid er bliver det sendt kl. 21 EDT. Det er kl. 03 d. 7.

http://www.tv.com/battlestar-galactica-2003/battlestar-galactica-the-resistance-web-series/episode/828222/summary.html?tag=ep_list;title;37

Battlestar Galactica: The Resistance (Web series)
Episode Number: 38 Season Num: 2 First Aired: Tuesday September 5,
2006

Så det er altså i aften at "web afsnittet" kommer

Fra : PerX ...

Dato : 06-09-06 02:13

In article <44fdf6c9$0$75028$14726298@news.sunsite.dk>, spam@noway.dk
says...
> [...]
> 2006
>
> Så det er altså i aften at "web afsnittet" kommer

Mon ikke det er en ren reklame gimmick.

Fra : Kim2000

Dato : 06-09-06 06:02

> In article <44fdf6c9$0$75028$14726298@news.sunsite.dk>, spam@noway.dk
> says...

> Mon ikke det er en ren reklame gimmick.

Formentlig og jeg har tænkt mig at hoppe i med begge ben

mvh
Kim

Fra : PerX ...

Dato : 06-09-06 14:28

In article <44fe5641$0$203$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, kim2000
@surfmail.dk says...

> "PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse

> Formentlig og jeg har tænkt mig at hoppe i med begge ben

Kom der i det hele taget noget?

Fra : Brian K

Dato : 06-09-06 22:27

> Kom der i det hele taget noget?

Yep - jeg så det i går nat - 4 korte minutter - men alligevel 4 fede gensyns
minutter med min favorit serie.

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-06 02:05

In article <44ff3d12$0$75028$14726298@news.sunsite.dk>, spam@noway.dk
says...
> "PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse

> Yep - jeg så det i går nat - 4 korte minutter - men alligevel 4 fede gensyns
> minutter med min favorit serie.

Er det kun på om natten eller hvad? Det link nogen (dig?) gav er det
samme nu som i går - og der er intet på det.

Fra : Brian K

Dato : 07-09-06 17:35

> [...]
>
> Er det kun på om natten eller hvad? Det link nogen (dig?) gav er det
> samme nu som i går - og der er intet på det.

Det er fordi at din IP afslører at du ikke bor i et af de lande som må se
webafsnitsne - du kan derfor kun (jvf mit tidligere indlæg) downloade dem
via P2P programmer.

Fra : Jubii

Dato : 07-09-06 18:52

On Thu, 7 Sep 2006 18:35:12 +0200, "Brian K" <spam@noway.dk> wrote:
in dk.kultur.film
> [...]
>webafsnitsne - du kan derfor kun (jvf mit tidligere indlæg) downloade dem

Det bliver det ikke mere lovligt af, at du får medhjælp til en digital
kopiering.

Fra : Brian K

Dato : 07-09-06 19:55

> Det bliver det ikke mere lovligt af, at du får medhjælp til en digital
> kopiering.`

LOL - du er for griner - det er ganske givet ulovligt - men der er bare
ingen af dem der har rettighederne der gider at bruge tid p åat gøre noget
ved det. Det er noget helt andet når man taler om DVD film, musik, osv.

Fra : Jubii

Dato : 08-09-06 10:12

On Thu, 7 Sep 2006 20:55:26 +0200, "Brian K" <spam@noway.dk> wrote:
in dk.kultur.film
> [...]
>ved det. Det er noget helt andet når man taler om DVD film, musik, osv.

Prøv at finde ud af hvem APG er og hvor mange gange de har knaldet sådanne som
dig. Din isp skal udlevere dit navn og adresse ved forevisning af en
dommerkendelse. Og bliver du længe nok ved med at prale af din dygrtighed til at
bruge P2P, så bliver du nok interessant for APG.
APG læser iøvrig med her.

Fra : Brian K

Dato : 08-09-06 16:30

> [...]
> til at
> bruge P2P, så bliver du nok interessant for APG.

1. Der er ikke mange som mig der er blevet knaldet -jeg downloader kun Tv
serier som kører i udlandet - APG er hamrende ligeglade med "pirater" som
mig - de vil efter dem som distribuere film/musik, osv
2. Der skal en dommerkendelse til for at få adgang til min adresse via min
IP. Og den får de kun hvis de har gode solide beviser på at jeg overtræder
loven.
3. Hvor praler jeg af min dygtighed til at bruge P2P?
4. Jeg er RET sikker på at APG ikke læser med her i gruppen - hvilket
understøtter at dit inteligensniveau ikke er særligt stort - hvorfor i
alverden skulle de sidde og læse med i denne gruppe? (tror nok de har ret
travlt med mere indbringende ting!)

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-06 19:57

In article <45004a3d$0$75035$14726298@news.sunsite.dk>, spam@noway.dk
says...
> [...]
> webafsnitsne - du kan derfor kun (jvf mit tidligere indlæg) downloade dem

Tsk tsk - sikke nogle kedlige nogen. Reklame er vel reklame :)

Fra : Per

Dato : 06-09-06 20:56

This 10-part Web-only series fills in the gap between the end of Season Two
and the beginning of Season Three. The episodes are available at the
official Sci Fi Channel website (www.scifi.com/battlestar). No registration
or subscription is required.

http://www.tv.com/battlestar-galactica-2003/battlestar-galactica-the-resistance-web-series/episode/828222/summary.html?tag=ep_list;title;20

Fra : Per

Dato : 06-09-06 21:01

The video cannot be played from your location....

Åbenbart forbeholdt USA m.m.

Fra : Brian K

Dato : 06-09-06 22:26

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse
> In article <44fdf6c9$0$75028$14726298@news.sunsite.dk>, spam@noway.dk
> says...

> Mon ikke det er en ren reklame gimmick.

Nej - men det e ren form for Catch up til det tidspunkt hvor serien
genoptager (sæson 3) - hvert afsnit er kun 4 minutter (øv) - se de "rigtige"
afsnit kommer altså først om ca 1 mdr.

mvh
brian

Fra : Peter Rongsted

Dato : 06-09-06 09:45

On Wed, 6 Sep 2006 00:14:34 +0200, "Brian K" <spam@noway.dk> wrote:
>Battlestar Galactica: The Resistance (Web series)
>Episode Number: 38 Season Num: 2 First Aired: Tuesday September 5,
>2006
>
>Så det er altså i aften at "web afsnittet" kommer

4 minutters forgøjl er sgu ikke et afsnit!

Men selvføglelig skal det ses. Det er bare ikke noget jeg kan råbe
jubii over

Peter

Fra : Kim2000

Dato : 06-09-06 20:20

> 4 minutters forgøjl er sgu ikke et afsnit!
>
> Men selvføglelig skal det ses. Det er bare ikke noget jeg kan råbe
> jubii over

Jeg synes ikke jeg kan finde et sted hvor man kan se det? Hvor står der
download?

mvh
Kim

Fra : Brian K

Dato : 06-09-06 22:30

> Jeg synes ikke jeg kan finde et sted hvor man kan se det? Hvor står der
> download?

Hej Kim

Du kan ikke downloade det fra deres side - du kan se det online (hvis sin IP
ikke afslører at du er fra et af de lande som du ikke ønsker skal se det).

Du kan downloade afsnittet via P2P programmer - hvis du bruger Bittorrent så
hedder filen du skal søge efter:
"Battlestar.Galactica.The.Resistance.Webisode1.avi" - filen hedder sikket
det samme i de fleste P2P programmer - filen fylder kun 19 Mb og klippet
varer 4 minutter.

Fra : Jesper

Dato : 05-09-06 21:23

Brian K <spam@noway.dk> wrote:

> Jubbbbbiiiiiii
>
> Så er det i nat der kommer et nyt afsnit af BSG
>
> Andre end mig der glæder mig ?
>
> brian

BSG er en af de allerbedste SF serier der er lavet. Glæder mig meget!

Fra : Brian K

Dato : 05-09-06 23:58

quote:
Could someone please tell me what this is about? Thanks!

SciFi is doing a series of ten webisodes before the series returns to
television in October. They are original content.

The first episode is 4 minutes long. It's basically a single scene that
takes place on the 67th day of occupation. It has Tigh, the Chief, Callie
and three previously unseen (I believe) characters in it.

Fra : Doctor Tennant

Dato : 06-09-06 04:36

> [...]
> takes place on the 67th day of occupation. It has Tigh, the Chief, Callie
> and three previously unseen (I believe) characters in it.

Ahh.. Snupper lige en idé fra BBC's Doctor Who, dér. Fint, fint. Skal jeg
s'gu da tjekke ud.

HC