Signatur i Outlook 2003
Fra : BorreBoy

Dato : 05-09-06 11:14

Hej.

Er netop skiftet fra OE til Outlook.
Hvornår indsætter jeg en signatur i enkelte mails? Har oprettet en signatur,
og kan vælge at få den indsat i alle eller ingen. I OE kunne man bare klikke
på indsæt signatur i den enkelte mail...

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-09-06 11:39

BorreBoy skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> [...]
> oprettet en signatur, og kan vælge at få den indsat i alle
> eller ingen. I OE kunne man bare klikke på indsæt signatur i

Det kan du også i Outlook.

Der hvor du definerer dine signaturer kan du angive hvilken
signatur du vil have insat automatisk - du kan angive forskellige
for nyoprettede mails og for svar/videresend - du kan også
angive, at signaturen ikke skal indsættes automatisk.

I den enkelte mail kan du fra menupunktet "Indsæt" vælge at
indsætte en signatur manuelt - og du kan vælge hvilken af dine
signaturer, der skal indsættes.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Esben

Dato : 05-09-06 17:23

> I den enkelte mail kan du fra menupunktet "Indsæt" vælge at indsætte en
> signatur manuelt - og du kan vælge hvilken af dine signaturer, der skal
> indsættes.

Menupunktet er der dog ikke, hvis man har valgt at bruge Word som email
editor (valgt pr. default).

--
Esben