Opgavestyring i Outlook
Fra : Marianne

Dato : 05-09-06 11:05

Hej

Har efterhånden fået Outlook og min Palm til at fungere sammen (herligt),
men i hvert fald een ting driller: Hvordan får jeg Outlooks opgavestyring
til at sortere på 'Kategori'? Umiddelbart får jeg besked om, at man ikke kan
sortere på netop dette felt. Det er lykkedes tidligere, men nu har jeg
gudhjælpemig trykket på et eller andet ...

Ikke så praktisk at have 117 stor og små opgaver blandet sammen i een lang
liste.

mvh
marianne

Fra : Jimmy Jørgensen

Dato : 07-10-06 17:27

> [...]
> Umiddelbart får jeg besked om, at man ikke kan sortere på netop dette
> felt. Det er lykkedes tidligere, men nu har jeg gudhjælpemig trykket på et

Sortere eller gruppere?

Ved at klikke på kolonnen 'Kategori' får du den til at sortere.

For at gruppere skal du højreklikke på kolonnen 'Kategori' (Hvis din mus er
til højrehåndede og vælge 'Tilpas aktuel visning...'
Her skal du vælge 'Grupér efter...' og så vælge 'Kategorier'

Så bør den være der.

> Ikke så praktisk at have 117 stor og små opgaver blandet sammen i een lang
> liste.

Nej, det har du ret i...

Jimmy