Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
jalbum styrer monitor profil
Fra : Ole Larsen

Dato : 05-09-06 10:14

Det ser for mig ud som om jalbum, så længe det kører, overrider min
Adobe Gamma, der styrer skærm profil. D V S så længe jalbum kører er alt
for fladt og lyst, men bliver normalt igen når jeg lukker jalbum.
Ligeledes ser det ud til, at så længe jalbum kører, har billeder jeg
åbner i PS angiveligt ingen farveprofil. Det har de dog alligevel når
jalbum lukkes.
Nogen der kender årsagen og den lette løsning, der sikker ligger lige for.

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design, aug. 2006

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 05-09-06 10:42

"Ole Larsen" <olenospam@nospam.dk> wrote in message
> [...]
> lukkes.
> Nogen der kender årsagen og den lette løsning, der sikker ligger lige for.

Mon ikke det er noget java tamtam der får din farveprofil til at spunke? Jeg
har opgivet jalbum for længst af samme grund.

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Ole Larsen

Dato : 05-09-06 21:49

Thomas Schreiber skrev:

> Mon ikke det er noget java tamtam der får din farveprofil til at spunke? Jeg
> har opgivet jalbum for længst af samme grund.

Synes ikke det er et stort probl., nærmere en irritation: Er billederne
rigtige før, er de også når jalbum er lukket ned.

Fra : s.v.nielsen

Dato : 05-09-06 11:39

Ole Larsen wrote:
> [...]
> jalbum lukkes.
> Nogen der kender årsagen og den lette løsning, der sikker ligger lige

Har du spurgt på Jalbums udmærkede support side?
http://jalbum.net/forum/index.jspa

Søren Videbæk Nielsen

Fra : Ole Larsen

Dato : 05-09-06 21:50

s.v.nielsen skrev:

> Har du spurgt på Jalbums udmærkede support side?
> http://jalbum.net/forum/index.jspa

Søgt en del, ikke fundet og ikke spurgt.

Fra : Hans

Dato : 05-09-06 12:39

> [...]
> jalbum lukkes.
> Nogen der kender årsagen og den lette løsning, der sikker ligger lige for.

overrider?

Fra : Ole Larsen

Dato : 05-09-06 21:51

Hans skrev:

> overrider?

Ja, den er dum. Jeg manglede ord og antog det almindeligt anerkendt.