Blinklys driller
Fra : Skovge

Dato : 05-09-06 09:22

Var ude og teste en ny audi A6 forleden og glædedes jo bla. over featuren
hvor et lille tryk på stilken giver 3 stk. overhalingsblink - smart smart.

Stor var min overraskelse dog, da jeg i morges kom ud i min egen Audimobil
(A6 avant turbo fra 2001) og opdagede.......at den åbenbart har opdateret
sig selv til den nye model i løbet af natten!!?

I hvert fald så opfører blinklyset sig pludselig temmelig mærkeligt - når
man slår det til blinker det 2-4 gange og stopper så igen.........hvis man
prøver en del gange kan det godt pludselig begynde at blinke længere tid
igen, men det stopper aligevel af sig selv.

Kan det være en sikring - en løs forbindelse eller....???

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-06 10:50

> Stor var min overraskelse dog, da jeg i morges kom ud i min egen Audimobil
> (A6 avant turbo fra 2001) og opdagede.......at den åbenbart har opdateret
> sig selv til den nye model i løbet af natten!!?

Du kørte ikke i din nyværende bil ud for at kigge på en anden vel??

For så er det da klart den driller dig, den er pisse sur!!

Mvh
Morten

Fra : Skovge

Dato : 05-09-06 11:55

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> Du kørte ikke i din nyværende bil ud for at kigge på en anden vel??
>
> For så er det da klart den driller dig, den er pisse sur!!
>
> Mvh
> Morten

Hehe - ja måske er den blevet jaloux, man ved jo aldrig!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-09-06 14:33

"Skovge" <webmail@atomicdata.dk> wrote in message
> Var ude og teste en ny audi A6 forleden og glædedes jo bla. over featuren
> hvor et lille tryk på stilken giver 3 stk. overhalingsblink - smart smart.

Hmm jeg synes det er noget overflødigt noget og ganske irreterende da man
ikke har kontrol over hvor langt tid man vil blinke.. og så er det jo også
meget svært at flytte lillefingeren ned på standen i 4sekunder Men
bilfabrikkerne morer sig da nok fint over sådan en lille styring og så
jubler køberne og vil betale hvad som helst for sådan noget?

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 06-09-06 21:01

> [...]
> bilfabrikkerne morer sig da nok fint over sådan en lille styring og så
> jubler køberne og vil betale hvad som helst for sådan noget?

Endnu en ting som kan gå i stykker. Værkstederne jubler nok, jo flere
komfort ting som bliver opfundet. Det betyder jo at der er større risiko for
at noget går i stykker, jo mere bilen har af udstyr...

Emil

Fra : Torben Scheel

Dato : 07-09-06 08:15

Emil Jensen [2100] wrote:

> Endnu en ting som kan gå i stykker. Værkstederne jubler nok, jo flere
> komfort ting som bliver opfundet. Det betyder jo at der er større risiko for
> at noget går i stykker, jo mere bilen har af udstyr...

Ganske helt og absolut enig (og mit bilvalg afspejler det)

--
vh
Torben - Audi 80 Avant '92 med manuelt rudehejs, intet soltag, uden