Kanal 5 - Invasion
Fra : Brian K

Dato : 04-09-06 23:24

Hejsa

Flot, så lige igår at Kanal 5 viser serien "Invasion" 22 afsnit. Serien er
blevet annulleret og der er ikke blevet lavet en slutning (og der bliver der
heller ikke) - så til jer der følger med i serien, forbered jer på at den
bare slutter (altså uden nogen slutning).

Iøvrigt er det er FED serie - som så altså bare mangler en afslutning

mvh
brian

Fra : Michael

Dato : 04-09-06 23:30

Brian K skrev:

> [...]
>bare slutter (altså uden nogen slutning).
>
>Iøvrigt er det er FED serie - som så altså bare mangler en afslutning

Så er det da endnu mere underligt at de har udsendt serien på DVD. Den
udkom i USA d. 22. august.

--
LMBC
Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Fra : Jesper Lund

Dato : 04-09-06 23:48

Michael wrote:

> [...]
[klip]
> Så er det da endnu mere underligt at de har udsendt serien på
> DVD. Den udkom i USA d. 22. august.

En 12 siders debat om emnet, hvor de sidste par indlæg støtter OPs
konklusion
http://www.tv.com/invasion/show/32917/official-invasion-cancelled-thread---all-others-will-be-locked-or-deleted/topic/14710-240668/msgs.html&page=0

En af hovedrolleindehaverne (William Fichtner) er gået over til Fox og
Prison Break, der lige er startet med sæson #2...

--
Jesper Lund

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 05-09-06 05:23

Michael <spamhell@brandt-christensen.dk> wrote:

>Så er det da endnu mere underligt at de har udsendt serien på DVD. Den
>udkom i USA d. 22. august.

Nah - det er set før, at man udgiver serier der ikke er færdige og som
mangler slutning. Crusade og Firefly er de første jeg lige kommer i
tanke om - men der er uden tvivl mange flere.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Brian K

Dato : 05-09-06 18:31

"Lars Kim Lund" <lkl@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Nah - det er set før, at man udgiver serier der ikke er færdige og som
> mangler slutning. Crusade og Firefly er de første jeg lige kommer i
> tanke om - men der er uden tvivl mange flere.

ja - der er mange, b.la.:

Just legal
Jake in progress
Surface (feeeeeed serie)
Commander in Chief (også en fed serie)

Fra : Brian K

Dato : 05-09-06 18:29

"Michael" <spamhell@brandt-christensen.dk> skrev i en meddelelse

> Så er det da endnu mere underligt at de har udsendt serien på DVD. Den
> udkom i USA d. 22. august.

Ja - sæson 1 (som ikke har en slutning)

http://next-episode.net/Invasion/show/80/overview.html

Invasion has been either canceled or ended.

You may however still add it to your watchlist, and use the "stuff to watch"
feature in order to track which episodes you have watched and which not.

Forum her:
http://next-episode.net/forum/viewforum.php?id=20