E-Mail
webnoob 5265
Forte Agent 4 spørgsmål?
Fra : Henning Lund

Dato : 02-09-06 08:44

Hvordan er det blevet med den nye 4ér der er kommet frem, kan den
sættes til at kigge efter mail automatisk med et vist
tidsinterval?

Jeg spørger fordi de forrige versioner skulle man selv kigge
efter mail, og det ville jeg godt have automatiseret inden jeg
skrotter OE helt.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 02-09-06 09:51

On Sat, 2 Sep 2006 09:44:21 +0200, "Henning Lund"
<falsk@fakeadresse.com> wrote:

> [...]
>
>Jeg spørger fordi de forrige versioner skulle man selv kigge
>efter mail, og det ville jeg godt have automatiseret inden jeg

Det har min Agent kunne siden version 1.93, så mon ikke det stadig er
muligt i 4'eren?

Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Nu endelig med drivhus.

Fra : Henning Lund

Dato : 02-09-06 11:43

Mads Lie Jensen wrote:

> Det har min Agent kunne siden version 1.93, så mon ikke det
> stadig er muligt i 4'eren?

Øh hvor er den lille finish?

Fra : Frank R.

Dato : 02-09-06 11:49

On Sat, 2 Sep 2006 12:43:21 +0200, "Henning Lund"
<falsk@fakeadresse.com> wrote:

>Øh hvor er den lille finish?

Tools->Options->Indbound Email->Checking for Email.

--
Hilsen
Frank

Fra : Henning Lund

Dato : 02-09-06 12:04

Frank R. wrote:
> Tools->Options->Indbound Email->Checking for Email.

Jøsses var det virkeligt så let, tak for hjælpen, andre tips at
hente vedr. mailopsætningen i Agent?

Fra : Henning Lund

Dato : 02-09-06 12:22

hvor filen er det jeg ændrer til :

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-09-06 12:37

Henning Lund skrev:

> hvor filen er det jeg ændrer til :

I version 1.93 er det: Options - General preferences - Languages:
nederst.

--
Bertel

Fra : Henning Lund

Dato : 02-09-06 15:47

Bertel Lund Hansen wrote:

> I version 1.93 er det: Options - General preferences -
> Languages: nederst.

Det er så længe siden jeg har rodet i det skidt, så jeg kan knapt
finde rundt i den mere, men du ledte mig på sporet, tak.