E-Mail
webnoob 5265
outlook 2003
Fra : Jens Greisen

Dato : 30-08-06 11:44

Jeg er ny brger af outlook 2003.Alt er installeret. Når jeg vil skrive
en mail og trykker på. Til,CC og Bcc kommer der intet adressekartotek
frem, på trods af at der er en kontaktliste. Skal jeg gå den hårde vej
og skrive alle min kontakter på rette sted.??
Venligst JAG

Fra : Søren Blom

Dato : 30-08-06 12:52

"Jens Greisen (slet 9OE05)" <arrebo@9OE05oncable.dk> skrev
> [...]
> frem, på trods af at der er en kontaktliste. Skal jeg gå den hårde vej
> og skrive alle min kontakter på rette sted.??

Er du sikker på at Outlook kikker efter dine kontakter det rigtige sted?

Når du har trykke på Til, CC eller Bcc knappen, så kommer boksen frem, hvor
du burde se navne på dine kontakter, i øverst højre hjørne i den boks kan du
vælge hvilket kartotek navne skal tages fra, prøv at ændre indstilling der
til det modsatte af hvad den står til. Den bør står i Kontaktpersoner og
ikke Outlook-adressekartotek.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Jens Greisen

Dato : 30-08-06 15:44

Søren Blom <soren@blom.dk> skrev:
> [...]
>øverst højre hjørne i den boks kan du
>vælge hvilket kartotek navne skal
>tages fra, prøv at ændre indstilling der

Tusind tak for svaret. JAG

Fra : L.E.P.

Dato : 30-08-06 12:52

30 Aug 2006 10:43:38 GMT, skrev Jens Greisen <arrebo@9OE05oncable.dk>
(slet 9OE05) :

> [...]
>frem, på trods af at der er en kontaktliste. Skal jeg gå den hårde vej
>og skrive alle min kontakter på rette sted.??

Hvis du tidligere har brugt Outlook Express og lavet Adressekartoteket
der, kan du ikke umiddelbart bruge det i Outlook. Du skal først
importere det fra OE. I min Outlook 2000 kan man gøre det i menuen
Filer > Importer og eksporter. Jeg går ud fra det er nogenlunde det
samme i 2003.

Hilsen Lars

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 30-08-06 18:39

"Jens Greisen (slet 9OE05)" <arrebo@9OE05oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> frem, på trods af at der er en kontaktliste. Skal jeg gå den hårde vej
> og skrive alle min kontakter på rette sted.??

Du skal vælge dine kontaktpersoner sådan: Funktioner / Adressekartotek /
Funktioner / Indstillinger / Vis denne Adresseliste først. Der vælger du din
kontaktliste.
Den står sikkert til Outlook adressekartotek derfor viser den ingenting.
--
venlig hilsen / best regards
Bjarne Christensen