Autosend mail program
Fra : Bobber

Dato : 24-08-06 14:50

Hej..

Findes der et mail program der selv kan se efter ny mail på mail server og
hvis der så er kommet nyt så automatisk sende en kopi afsted til en anden
mail adresse

Gerne noget freeware noget

Bobber

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 24-08-06 15:17

"Bobber" <bobberman@mailme.dk> writes:

> Findes der et mail program der selv kan se efter ny mail på mail server og
> hvis der så er kommet nyt så automatisk sende en kopi afsted til en anden
> mail adresse

Det kan fetchmail.

--
Jacob - www.bunk.cc
If it's worth doing, it's worth doing for money.

Fra : Bobber

Dato : 24-08-06 15:44

Ok..

Jeg skulle nok lige ha´ skrevet det skal kører på en XP maskine

Bobber

Fra : Søren Blom

Dato : 25-08-06 00:23

"Bobber" <bobberman@mailme.dk> skrev

> Jeg skulle nok lige ha´ skrevet det skal kører på en XP maskine

Vil det ikke være nemmere at sætte op på mail serveren, at mail skal
videresendes til en adresse, men beholde kopi på serveren til mailen bliver
hentet af et mail program?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Bobber

Dato : 25-08-06 09:18

Hej..

Programmet skal bruges til at sende min mail til min mobil via beskedrobot
lige nu er det mit mailserver program der gør det. Men min mailserver sender
med det samme den modtager en mail så mit spam filter ikke når at fjerne
spamen og det vil så sige at jeg modtager ca 30 - 40 stk spam på min telefon
hver dag...

Lige nu prøver jeg at Outlook kører hele tiden på serveren hvor jeg
har oprettet en regel.."se efter ny mail hver 3. minut, sende ny mail
til min mobil, lad mail bilve på server..." og det virker sådan set godt
nok. Men jeg kunne godt bruge et lille program der kunne gører det
i stedet for at Outlook skulle kører hele tiden

Bobber

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 25-08-06 09:43

> [...]

> spamen og det vil så sige at jeg modtager ca 30 - 40 stk spam på min telefon

Til det formål bruger jeg procmail, så kan jeg også sortere lidt
ekstra i hvad jeg får på mobilen. Når en mail så bliver afleveret til
min mailboks med procmail bliver den somme tider også afleveret til
min mobil.

--
Jacob - www.bunk.cc
Oh, so there you are!