Thunderbird: Ny password, men hvordan ændr~
Fra : Holst

Dato : 23-08-06 14:45

En af mine POP3-konti har fået et nyt password. Derfor brokker
Thunderbird sig naturligvis, når den forsøger at logge på POP3-serveren.

Dette password skal naturligvis ændres, men nu har jeg søgt her og der,
og det er bare ikke lykkedes mig at finde stedet, hvor jeg kan ændre
password til en given POP3-konto.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-08-06 19:06

Den 23-08-06 14.44 skrev Holst følgende:

> Dette password skal naturligvis ændres, men nu har jeg søgt her og der,
> og det er bare ikke lykkedes mig at finde stedet, hvor jeg kan ændre
> password til en given POP3-konto.

Funktioner => Indstillinger => Privatliv => Adgangskoder => Vis gemte
adgangskoder => marker den, der skal ændres => Fjern.

Næste gang du forsøger at hente mail, vil du blive bedt om at indtaste
adgangskoden. Jeg har ikke prøvet, så jeg tilføjer lige et "tror jeg nok".

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få dit tastatur til at lyde som en gammel skrivemaskine eller en

Fra : Holst

Dato : 23-08-06 18:20

Kim Ludvigsen wrote:

> Funktioner => Indstillinger => Privatliv => Adgangskoder => Vis gemte
> adgangskoder => marker den, der skal ændres => Fjern.

Den er ikke i min (gamle) Thunderbird. Bruger nemlig stadig 1.0.7, idet
jeg ikke rigtig kan få 1.5 til at virke. Den starter simpelthen ikke.

Eneste 'Privacy' er under 'Advanced' i 'Options...', og der er der ikke
sådanne muligheder.

> Næste gang du forsøger at hente mail, vil du blive bedt om at indtaste
> adgangskoden. Jeg har ikke prøvet, så jeg tilføjer lige et "tror jeg nok".

Til gengæld fandt jeg lige ud af for få minutter siden, at efter at have
trykket på 'Get Mail' nogle gange, så blev Thunderbird åbenbart enig med
sig selv om, at jeg nok ville indtaste en ny kode i stedet for at bruge
den gamle. Så nu virker det igen.

Men tak for svaret alligevel.