xnews opfølgning ?
Fra : Ukendt

Dato : 23-08-06 00:10

Hvordan bruger man xnews´s muligheder til at se om nogen har svaret på ens
artikel ? Jeg har angivet noget tekst i "IDToken" så xnews kan genkende
mine artikler udfra Message-ID'en, men hvordan findes så alle svarene i de
mange NG'er ?

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 23-08-06 07:24

Jonathan Andersen skrev:

> [...]
> "IDToken" så xnews kan genkende mine artikler udfra
> Message-ID'en, men hvordan findes så alle svarene i de mange

Xnews kigger på references-headeren (den header der viser moder-
indlæg for det aktuelle indlæg), og tildeler maxscore (9999) når
IDToken findes i den række. Dog kigges der kun 4 generationer
tilbage - se eksempel herunder:

Eget indlæg
- Re: 1 [9999]
- Re: 2 [9999]
- Re: 3 [9999]
- Re: 4 [9999]
- Re: 5 [0]
- Re: 6 [0]

Hvis man selv skriver et af svarene Re 1 - Re 4 bliver de
efterfølgende indlæg selvfølgelig også scoret - der skal bare være
et af ens egne indlæg blandt de foregående fire indlæg i deltråden.

Xnews sørger selv for at score på denne måde - bare man sørger for
at vælge et fornuftigt IDToken (jeg bruger fx min - tidligere -
mailadresse uden snabel-a). Programmet kan ikke vise hvilke
grupper der er kommet svar i, men når man åbner en gruppe bliver
der tildelt score automatisk.
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-06 20:54

Jens Gyldenkærne Clausen <jens@gyros.invalid> wrote in

> Programmet kan ikke vise hvilke
> grupper der er kommet svar i, men når man åbner en gruppe bliver
> der tildelt score automatisk.

Hmm skal man virkeligt åbne hver eneste NG for at se scores ?

Jeg havde håbet at Xnews kunne generere dette ved at bruge "sent folder".
Så hvis man har skrevet i 20 NG'er så skal man altså manuelt åbne alle disse
for at se om der er svar ?

Findes der Newsreaders som automatisk kan holde rede på opfølgninger ?
Hvad med 40tudeDialog ?

Fra : Dino

Dato : 23-08-06 21:32

Den 23-8 2006 skrev Jonathan Andersen i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> folder". Så hvis man har skrevet i 20 NG'er så skal man altså manuelt
> åbne alle disse for at se om der er svar ?

Xnews er en online klient, så den indlæser ikke headere før du åbner en
gruppe. Og det er ikke muligt at score noget som helst, før headere er
indlæst.

> Findes der Newsreaders som automatisk kan holde rede på opfølgninger ?

Xananews, Mesnews, Gravity, Agent, OE....

--
Dino

<http://starcruiser.dk/conny>