Thunderbird - Flere mailkonti i hver sin f~
Fra : SpookiePower

Dato : 22-08-06 21:08

Jeg henter mails fra to forskellige konti via Thunderbird.
Så jeg ville høre om der er nogle som ved om det er muligt
at mails fra den ene konto havner i den ene folder og
mails fra den anden, havner i den anden folder ?

--
My PhotoGallery
www.photo.activewebsite.dk

Fra : Michael Zedeler

Dato : 22-08-06 22:03

SpookiePower wrote:
> [...]
> at mails fra den ene konto havner i den ene folder og
> mails fra den anden, havner i den anden folder ?

Du kan altid oprette et filter, som flytter alle mails, der kommer ind.

Vælg Tools > Message Filters

Mvh. Michael.
I am less likely to answer usenet postings by anonymous authors.

Fra : Holst

Dato : 22-08-06 22:39

Michael Zedeler wrote:

> Du kan altid oprette et filter, som flytter alle mails, der kommer ind.
>
> Vælg Tools > Message Filters

Når det nu er to forskellige konti, så er det langt nemmere (og bedre)
at gå ind i 'Server Settings' for den pågældende konto, vælge 'Advanced"
og så ellers vælge den rette folder.

Med message filters vil du måske ikke kunne opnå det ønskede. Der er
ingen garanti for, at der er en synlig mailadresse, som du kan filtrere på.