E-Mail
webnoob 5265
Mystisk Outlook problem
Fra : Jørgen Giversen

Dato : 21-08-06 17:07

Hej NG jeg har et mystisk problem med en Outlook 2003 klient (bruges som
internet mail klient - ingen exchange opsætning)
Den kan ikke finde ud af det med tiden når den skal sende post. Hvis jeg
vil sende en mail, så bliver mailen stemplet med et tidspunkt der ligger
præcist 9 timer ud i fremtiden. Så når modtageren får mailen er den
dateret 9 timer frem i tiden, temmelig irriterende. Pc'ens ur viser
korrekt, så hvad f... sker der.

Hvad kan der være galt?
Nogen forslag til hvor jeg skal starte med at lede?

mvh jg

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 21-08-06 17:31

Jørgen Giversen skrev:

> [...]
>præcist 9 timer ud i fremtiden. Så når modtageren får mailen er den
>dateret 9 timer frem i tiden, temmelig irriterende. Pc'ens ur viser

Det er muligt at klokkeslettet på computeren er korrekt, men er
tidszonen også den rigtige?

Det er der noget, der tyder på, at den ikke er.
--
Kerim
Støt flygtninge og sårede i Libanon!

Fra : Jørgen Giversen

Dato : 21-08-06 17:39

Kerim Ellentoft skrev:

> Det er muligt at klokkeslettet på computeren er korrekt, men er
> tidszonen også den rigtige?
>
> Det er der noget, der tyder på, at den ikke er.
Hmm det lyde jo rigtigt det vil jeg lige undersøge nærmere.