Agent og download af vedhæftninger
Fra : Per Hansen

Dato : 20-08-06 15:02

Hvordan slår man egentlig det Launch Attachment fra, så at Agent ikke
hele tiden åbner Winrar og andre programmer, når den har downloaded
en fil ?
Jeg har prøvet at fjerne vimplen ved begge Join multipart messages
linier under Propperties for Folder, uden noget held.
Den åbner stadig programmer som Winrar og Media Player, når den har
downloaded en fil færdig.

--
Per Hansen.

Fra : Per Hansen

Dato : 20-08-06 18:36

Per Hansen wrote this

> [...]
> linier under Propperties for Folder, uden noget held.
> Den åbner stadig programmer som Winrar og Media Player, når den har

Har fundet en løsning: Uninstall, for den 3.3/32.882 har en bug.
Fandt ud af hvor man skulle gøre det, men efter at have sat den til
ikke at launche så gør den det det dælme alligevel automatisk.
Så jeg hitter mig en anden reader der er bedre end det skidt til Agent.

--
Per Hansen.

Fra : L.E.P.

Dato : 20-08-06 19:11

Sun, 20 Aug 2006 12:35:51 -0500, skrev Per Hansen
<onoman99opo****etikon@yahoo.dk> :

> [...]
>ikke at launche så gør den det det dælme alligevel automatisk.
>Så jeg hitter mig en anden reader der er bedre end det skidt til Agent.

Jeg vil bare lige oplyse dig om, at min Agent ikke launcher
automatisk, så der må være et eller andet sted der skal rettes noget.

Hilsen Lars

Fra : Per Hansen

Dato : 21-08-06 13:44

L.E.P. wrote this

> [...]
>
> Jeg vil bare lige oplyse dig om, at min Agent ikke launcher
> automatisk, så der må være et eller andet sted der skal rettes noget.

Gjorde den jeg fik downloaded, men selv prøve på at deaktivere
det hjalp ikke, en bug må den version have jeg prøvede.

--
Per Hansen.