E-Mail
webnoob 5265
Anbefaling
Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 19-08-06 13:49

Er der nogen der kan anbefale et godt program til nyhedsgrupperne, her
tænker jeg især på de binære med Yencode osv. Det skal først og fremmest
være simpelt og stabilt, men også til at finde ud af, uden nogen
"dikkedarer". Har prøvet Newsleecher, men det er alt for omstændeligt til
mig - har rodet med det i timevis uden synderlig succes. Altså enkelt som OE
men uden denne ustabilitet og incompatibilitet med Yenc. osv.

Mikkel

Fra : Søren Blom

Dato : 19-08-06 15:08

"Jens Mikkel Lausten" <mlausten@tiscali.dk> skrev
> [...]
> mig - har rodet med det i timevis uden synderlig succes. Altså enkelt som
> OE men uden denne ustabilitet og incompatibilitet med Yenc. osv.

Jeg køre på et tidspunkt med Agent, som fås både i en gratis og en betalings
version, den klare de ønsker du har, men det er længe siden jeg har brugt
den, så jeg kan ikke lige komme med input hvordan programmet virker idag, da
der sikkert er lavet en del om på programmet siden jeg brugte det.
--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-08-06 16:08

Søren Blom skrev:

> [...]
> den, så jeg kan ikke lige komme med input hvordan programmet virker idag, da
> der sikkert er lavet en del om på programmet siden jeg brugte det.

Agent er overhalet indenom af det helt gratis program, Dialog:

   http://www.40tude.com/dialog/

--
Bertel

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 20-08-06 12:08

"Bertel Lund Hansen" <nospamfilius@lundhansen.dk> wrote in message

> Agent er overhalet indenom af det helt gratis program, Dialog:

"Helt" er nu at strække den lidt rigeligt, hvis du læser teksten på siden.

Hilsen
Uffe

Fra : gil

Dato : 19-08-06 15:32

Prøv dig frem: http://www.newsreaders.com/win/clients.html

--
gil

Fra : J.K.Arning

Dato : 19-08-06 17:47

On Sat, 19 Aug 2006 14:48:52 +0200, Jens Mikkel Lausten wrote:

> [...]
> mig - har rodet med det i timevis uden synderlig succes. Altså enkelt som OE
> men uden denne ustabilitet og incompatibilitet med Yenc. osv.

Til binære grupper .. newsbin
Til tekst grupper .. 40tude dialog

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk ::

Fra : DonE_8700

Dato : 19-08-06 18:20

GrabIt....http://www.shemes.com/

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-08-06 19:05

Jens Mikkel Lausten skrev:

>Er der nogen der kan anbefale et godt program til nyhedsgrupperne, her
>tænker jeg især på de binære med Yencode

PowerGrab 2002
http://www.pricelesswarehome.org/2006/PL2006INTERNET.php#Newsreader:Binary

--
Ivan V. Klattrup