hente mails fra outlook på ekstern disk
Fra : LA

Dato : 19-08-06 12:22

Hej

Jeg har købt mig en ny puter - jubii, hart pillet harddisken ud af min
gamle, og bruger den som ekstern harddisk, inden jeg formattere den til brug
vil jeg dog gerne lige have alle mine gamle dataer med over i mit nye
system. Der ligger på harddisken en ful funktionerende version af windows xp
md outlook, jeg skal have hentet mine mails fra min gamle outlook. Hvordan
finder jeg dem og importere dem i mit nye system.

Lars HS

Fra : Palle Jensen

Dato : 19-08-06 17:45

On 19 aug 2006, LA wrote in dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> en ful funktionerende version af windows xp md outlook, jeg skal
> have hentet mine mails fra min gamle outlook. Hvordan finder jeg

"Outlook" eller "Outlook Express".

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 19-08-06 18:49

"LA" <shane@(fjern)get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> md outlook, jeg skal have hentet mine mails fra min gamle outlook. Hvordan
> finder jeg dem og importere dem i mit nye system.

Hej
du importerer din gamle Outlook.PST fil åbn outllook / filer / importer og
eksporter. Din PST fil vil normalt ligge her XXdit Drev:\Documents and
Settings\DIT NAVN \Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook
--
venlig hilsen / best regards
Bjarne Christensen