Thunderbird: Åbne news med alle tråde
Fra : Karina

Dato : 09-08-06 21:55

Hey folks,

Kan det ikke lade sig gøre at sætte TB op sådan, at når man går ind i en
nyhedsgruppe, så er alle tråde lukket, uanset om der er nye indlæg i den
eller ej?

Jeg er ved at blive idiot over at gå ind i en gruppe, hvor den starter
inde midt i en tråd, jeg slet ikke følger med i.

Den skal bare starte med alle tråde lukket, for den markerer jo
alligevel med understregning, om der er nye indlæg i en tråd.

Anyone??

Mvh
Karina

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-08-06 22:11

Den 09-08-06 22.54 skrev Karina følgende:

> Kan det ikke lade sig gøre at sætte TB op sådan, at når man går ind i en
> nyhedsgruppe, så er alle tråde lukket, uanset om der er nye indlæg i den
> eller ej?

Luk trådene, inden du forlader gruppen (tryk på tasten "/" - den over
det numeriske tastatur), så huskes det til næste gang.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Man bliver aldrig for gammel til computer og internet. Læs om Signe som

Fra : Karina

Dato : 09-08-06 23:54

> Luk trådene, inden du forlader gruppen (tryk på tasten "/" - den over
> det numeriske tastatur), så huskes det til næste gang.

Der sker ikke en daddel, når jeg trykker på den tast...

Mvh
Karina

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-08-06 01:07

Den 10-08-06 00.54 skrev Karina følgende:

> Der sker ikke en daddel, når jeg trykker på den tast...

Så prøv med: Vis => Tråde => Vis kun første i tråden.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
34 tips & tricks til Internet Explorer.

Fra : Karina

Dato : 10-08-06 02:58

> Så prøv med: Vis => Tråde => Vis kun første i tråden.

Det hjælper ikke noget... Næste gang jeg går ind i gruppen er enten den
seneste tråd, jeg selv har læst, eller den første tråd med nye indlæg
åben igen.

Mvh
Karina

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-08-06 11:42

Den 10-08-06 03.57 skrev Karina følgende:

> Det hjælper ikke noget... Næste gang jeg går ind i gruppen er enten den
> seneste tråd, jeg selv har læst, eller den første tråd med nye indlæg
> åben igen.

Funktioner => Indstillinger => Avanceret => fanebladet Generelt => er
der flueben ud for "Husk den sidst valgte meddelelse"? I så fald, prøv
at fjerne det.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lav flotte fotoalbum til hjemmesiden med JAlbum.

Fra : Karina

Dato : 10-08-06 20:17

> Funktioner => Indstillinger => Avanceret => fanebladet Generelt => er
> der flueben ud for "Husk den sidst valgte meddelelse"? I så fald, prøv
> at fjerne det.

Ak, nej... det hjalp heller ikke.

Mvh
Karina

Fra : Mr. Mox

Dato : 13-08-06 12:01

Karina skrev:

> Ak, nej... det hjalp heller ikke.
>
> Mvh
> Karina

Hurra Hurra Hurra!!!!!!
HER var jeg for en gangs skyld i stand til at betale for god hjælp
modtaget mange gange fra Kim Ludvigsen (og andre flinke mennesker/nørder)!!

Du skal selvfølgelig trykke på: "\" i stedet for "/" !!!!!!

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Mr. Mox

Dato : 13-08-06 12:07

Mr. Mox skrev:

> [...]
> modtaget mange gange fra Kim Ludvigsen (og andre flinke mennesker/nørder)!!
>

> Du skal selvfølgelig trykke på: "\" i stedet for "/" !!!!!!

Øv ØV og tre gange ØV!!!

"\" lukker kun gruppen "her og nu", næste gang man åbner er trådene
stadig åbne

Åndskyldd!! Mr. Mox

Fra : Karina

Dato : 13-08-06 20:41

> Øv ØV og tre gange ØV!!!
>
> "\" lukker kun gruppen "her og nu", næste gang man åbner er trådene
> stadig åbne
>
> Åndskyldd!!

Undskyld modtaget Og ja, det gør den... Jeg har stadig ikke fundet
nogen løsning på mit irritationsmoment, så hvis andre har et bud, så sig
endelig til....

Mvh
Karina