E-Mail
webnoob 5265
Eksport til Gmail.
Fra : Ejvind Faerk

Dato : 30-07-06 15:17

Jeg forsøger at eksportere mine Outlook-kontakter og mapper til min nye
Gmail-konto. Jeg gik via Outlook/eksporter, og lagde en fil "backup.pst" på
mit skrivebord. Den kan Gmail imidlertid ikke importere/kende. Gmail vil
have en csv-fil.
Mine få og små evner rækker ikke - kan jeg få hjælp her?

vh Faerk

Fra : Ejvind Faerk

Dato : 31-07-06 21:18

Tak for hjælpen allesammen! :-| :-\ :-/

Som sædvanligt fik jeg gratis, og værdifuld hjælp i www.Spywarefri.dk,
mit problem er nu løst!

Skulle nogen her lede efter svaret på mit spørgsmål, så er svaret: Åbn din
adressebog i Outlook, så du ser alle adr. I "filer": importer/eksporter.
"Ctrl+3. Vælg "Eksporter en fil". Vælg kommaseparerede filer. Vælg
"kontaktpersoner, som sikkert allerede er markeret. Det giver en .csv, som
du kan vælge at lægge (og senere slette) på skrivebordet.

faerk

Fra : Carl Drud

Dato : 31-07-06 21:47

Ejvind Faerk wrote:

> Tak for hjælpen allesammen! :-| :-\ :-/

Velbekomme.

Jeg troede du havde fundet svaret på GoonMails hjælpesider:

https://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=12118&topic=1529#outlook

> Som sædvanligt fik jeg gratis, og værdifuld hjælp i www.Spywarefri.dk,
> mit problem er nu løst!

Har du før betalt for hjælpen her i grupperne?

Carl

Fra : Ejvind Faerk

Dato : 02-08-06 14:57

Hej Carl Drud,

Undskyld jeg blev lidt harsk, men jeg blev lidt ærgerlig over at ingen
overhovedet ville svare mig. I 8 ud af 10 spørgsmål i NG får jeg ikke svar.
Det er da ellers en god ide med disse NG.
Og - nej, jeg har ikke betalt for hjælp i NG

Venlig hilsen
faerk

Fra : Carl Drud

Dato : 02-08-06 18:46

Ejvind Faerk wrote:

> Undskyld jeg blev lidt harsk, men jeg blev lidt ærgerlig over at ingen
> overhovedet ville svare mig. I 8 ud af 10 spørgsmål i NG får jeg ikke svar.

Jeg ser da at du har fået svar på alle spørgsmål du har stillet i
gruppen (undtagen GMail spørgsmålet). Se linket nedenfor.

http://groups.google.dk/groups?as_q=&num=10&scoring=r&hl=da&as_epq=&as_oq=&as_eq=&as_ugroup=dk.edb.internet.software.mail%2Bnews&as_usubject=&as_uauthors=+Ejvind+Faerk&lr=&as_drrb=q&as_qdr=&as_mind=1&as_minm=1&as_miny=1981&as_maxd=2&as_maxm=8&as_maxy=2006

> Det er da ellers en god ide med disse NG.

Absolut

Carl