Thunderbird - Stavekontrol ?
Fra : SpookiePower

Dato : 29-07-06 09:37

Jeg køre med den seneste version af Thunderbird og har
problemer med stavekontrollen. Jeg har været inde i
tools - options - composition - spelling, og hente
den danske stavekontrol. Men alligevel tror den jeg
skriver engelsk. Hvad er der galt ?

Mit fotoalbum -
www.photo.actovewebsite.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-07-06 10:20

Den 29-07-06 10.36 skrev SpookiePower følgende:

> den danske stavekontrol. Men alligevel tror den jeg
> skriver engelsk. Hvad er der galt ?

Du skal bare have fortalt Thunderbird, at du vil benytte den danske
stavekontrol.

Funktioner => Indstillinger => Redigering => Stavekontrol => vælg dansk
i rullemenuen, så skulle den være hjemme.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tips til at gøre din Windows hurtigere.

Fra : SpookiePower

Dato : 29-07-06 10:32

Kim Ludvigsen wrote:

> Du skal bare have fortalt Thunderbird, at du vil benytte den danske
> stavekontrol.
>
> Funktioner => Indstillinger => Redigering => Stavekontrol => vælg dansk
> i rullemenuen, så skulle den være hjemme.

Det har jeg også gjort, men alligevel laver den rødt under alle mine ord.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-07-06 10:50

Den 29-07-06 11.31 skrev SpookiePower følgende:

> Det har jeg også gjort, men alligevel laver den rødt under alle mine ord.

Prøv at klikke på stavekontrolknappen, når du skriver et indlæg. Hvad
står der under sprog? Og har du mulighed for at vælge andre sprog?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på irriterende hjemmesider ved at bruge aktive bogmærker.

Fra : SpookiePower

Dato : 29-07-06 12:10

Kim Ludvigsen wrote:

> Prøv at klikke på stavekontrolknappen, når du skriver et indlæg. Hvad
> står der under sprog? Og har du mulighed for at vælge andre sprog?

Virker nu, takker.
Men lidt mærkeligt alligevel. Jeg havde sat den til dansk i selv
Thunderbird, men man skal åbenbart også i selve det indlæg man skriver
sætte den til dansk.