MS-TNEF-Correlator
Fra : Rea721

Dato : 26-07-06 00:27

Hej Gruppe

Har modtaget en mail fra en ven med en vedhæftet pps fil som jeg ikke kan
"se".... Han bruger Outlook og jeg bruger OE.
Her er lidt fra hans header...og jeg mistænker linien med
"X-MS-TNEF-Correlator" for at være synderen.

Hvad er X-MS-TNEF-Correlator ?
Søgt på google og fundet en masse med X-MS-TNEF-Correlator...men ikke en
forklaring på hvad det er eller hvordan jeg kan komme til at se de
vedhæftninger..

Anyone??

******************

Rea721 AKA Leon Andrea. Denmark needs your support.
http://www.supportdenmark.com
For ytringsfrihed og nej til undskyld på:
http://www.ytringsfrihed.org

Fra : John

Dato : 26-07-06 02:12

"Rea721" <skod3[remove]@721.dk> skrev i en meddelelse

> Har modtaget en mail fra en ven med en vedhæftet pps fil som
> jeg ikke kan "se"....

Måske mangler du PowerPoint:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=428d5727-43ab-4f24-90b7-a94784af71a4

Mvh John

Fra : Rea721

Dato : 26-07-06 18:25

I news:44c6c167$0$3529$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
skrev John følgende tekst:

> Måske mangler du PowerPoint:

Nej, det er ikke det.

Fra : Carl Drud

Dato : 26-07-06 19:01

Rea721 wrote:

> [...]
> Søgt på google og fundet en masse med X-MS-TNEF-Correlator...men ikke en
> forklaring på hvad det er eller hvordan jeg kan komme til at se de

Tilsyneladende må afsender ændre sin opsætning.

http://support.microsoft.com/kb/197066/EN-US/

Carl

Fra : Rea721

Dato : 26-07-06 19:26

I news:15mx3s5uk4atv.dlg@cd.dyndns.dk
skrev Carl Drud følgende tekst:

> Tilsyneladende må afsender ændre sin opsætning.

> http://support.microsoft.com/kb/197066/EN-US/

Perfekt...det var lige det jeg ledte efter...tak for hjælpen. :)