MSN Messenger 7,5
Fra : Jørgen

Dato : 23-07-06 15:59

Jeg har
MSN Messenger 7,5
Windows XL med SP2
Norton Antivirus 2006

Jeg ønsker ikke, at MSN skal være mit default startprogram, men jeg vil
gerne have, at det er startet så meget op, at andre på min MSN-kontaktliste
kan se, jeg er på og dermed kan kontakte mig.

For at gøre det muligt, skal jeg manuelt starte det op. hver gang, jeg
tænder maskinen.

Er der ikke en funktion, der kan gøre det automatisk for mig?

Mvh Jørgen

-----
At Verden står fra år til år, Det står til dem, som rår og spår.
At Verden står fra dag til dag er alt, hvad jeg kan ta' mig af. (P.Hein)

Fra : Carl Drud

Dato : 23-07-06 16:55

Jørgen wrote:

> [...]
> kan se, jeg er på og dermed kan kontakte mig.
>
> For at gøre det muligt, skal jeg manuelt starte det op. hver gang, jeg

Mon ikke der vil være større chance i gruppen:

Carl

Fra : Jørgen

Dato : 24-07-06 14:36

Det kan da godt være. Jeg prøver.